Het begon natuurlijk met PJO die 'm doorstuurde he?!quote:Op zondag 8 juli 2007 16:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, mensen die pm's misbruiken voor allerlei dingen hebben wel een leven.![]()
Ik heb het bewuste pmmetje ook gelezen en ik kan er echt nioet uithalen wat jullie paar uitzuigers er uit willen halen.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het begon natuurlijk met PJO die 'm doorstuurde he?!
Het was het waard, want er werd akelig duidelijk hoe sigme redeneert. Blijkbaar geldt die gedachte ook bij PJO: Beter mensen van het forum af dan ermee in discussie te gaan.
Deed ik.quote:
Het is een begin.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Deed ik.![]()
Mijn bijdrage: ontmanteling van een hate-log.![]()
Met als extraatje natuurlijk dat je eigen niet al te frisse bijdragen ook weg zijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Deed ik.![]()
Mijn bijdrage: ontmanteling van een hate-log.![]()
Neem je nog ontslag of blijft deze operette gewoon voortduren???quote:Op zondag 8 juli 2007 19:11 schreef sigme het volgende:
Kinders, kinders, er zijn vast plaatsen die wel bedoeld zijn voor deze besprekingen. POLFB niet in elk geval. Dus.. Klaar maar weer.
Ik neem geen ontslag. De voortduring van de operette is niet aan mij.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Neem je nog ontslag of blijft deze operette gewoon voortduren???
Steek hier Sigme een hart onder de riem hier maar verderquote:Op zondag 8 juli 2007 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Neem je nog ontslag of blijft deze operette gewoon voortduren???
Jij hebt de operette in gang gezet dus je zal er ook een eind aan moet breien. Hoe denk je dat op te lossen. Je hebt in de PM geschreven dat je mod blijft met als doel dat Ryan3 en SCH uiteindelijk van FOK verdwijnen. Hoe zie je dat verder?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik neem geen ontslag. De voortduring van de operette is niet aan mij.
quote:Op zondag 8 juli 2007 19:27 schreef SCH het volgende:
Jij hebt de operette in gang gezet dus je zal er ook een eind aan moet breien. Hoe denk je dat op te lossen. Je hebt in de PM geschreven dat je mod blijft met als doel dat Ryan3 en SCH uiteindelijk van FOK verdwijnen. Hoe zie je dat verder?
Dan heb jij een andere PM gelezen. Zijn er meerdere versies dan? De versie die ik heb gelezen en nog steeds op Voorbijfok staat volgens mij, bevat dat soort teksten. Ik wil graag weten hoe dat verder moet.quote:
Dat stond er niet, en dat doel is er niet. Ik betwijfel of ik iemand die dat er toch in las ervan kan overtuigen dat dat er niet staat. Maar dat dat doel er niet is & niet was heb ik een paar maal laten weten, en hierbij dan nogmaals.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij hebt de operette in gang gezet dus je zal er ook een eind aan moet breien. Hoe denk je dat op te lossen. Je hebt in de PM geschreven dat je mod blijft met als doel dat Ryan3 en SCH uiteindelijk van FOK verdwijnen. Hoe zie je dat verder?
Het stond er wel maar blijkbaar denk je daar dan nu anders over. Je zult begrijpen dat het moeilijk voor Ryan3 en mij is om je ook nog maar een beetje te vertrouwen en dat je de schijn tegen hebt maar als je hierbij zegt dat je dat doel niet langer zal nastreven, dan accepteer ik dat.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat stond er niet, en dat doel is er niet. Ik betwijfel of ik iemand die dat er toch in las ervan kan overtuigen dat dat er niet staat. Maar dat dat doel er niet is & niet was heb ik een paar maal laten weten, en hierbij dan nogmaals.
Ik heb de voorbij fokquote:Op zondag 8 juli 2007 19:40 schreef SCH het volgende:
Dan heb jij een andere PM gelezen. Zijn er meerdere versies dan? De versie die ik heb gelezen en nog steeds op Voorbijfok staat volgens mij, bevat dat soort teksten. Ik wil graag weten hoe dat verder moet.
Sorry, maar SCH maakt mij gewoon moe. Ik zou graag leverancier zijn van platen voor de kop want dan was is rijk geweest.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:39 schreef sigme het volgende:
Ik ga niet communiceren via het editten van posts. Aanvallen op de man: niet doen.
We kunnen het niet meer nazoeken omdat het forum is opgeheven. Ik heb geen schurfthekel aan sigme, aan niemand niet, ik reageer op de feiten. Feit is dat sigme een paar keer zeer ten nadele van mij gehandeld heeft en daar niet oprecht over was en daar kwam deze PM overheen. Die was erg op de persoon gericht, niet zo handig van een moderator.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb de voorbij fokversie gelezen en zo als jij het stelt staat het er gewoon niet. Dat jij graag er allerlei dingen in wil lezen omdat je blijkbaar een schurfthekel hebt aan sigme moet je zelf weten, maar ga alsjeblieft niet jouw waarheid als DE waarheid verkondigen.
quote:Op zondag 8 juli 2007 19:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Het stond er wel maar blijkbaar denk je daar dan nu anders over. Je zult begrijpen dat het moeilijk voor Ryan3 en mij is om je ook nog maar een beetje te vertrouwen en dat je de schijn tegen hebt maar als je hierbij zegt dat je dat doel niet langer zal nastreven, dan accepteer ik dat.
Ze heeft nog een paar berichtjes hoger mij ge-edit ten voordele van jouw tere ziel.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:49 schreef SCH het volgende:
Maar ze zegt het niet zo bedoeld te hebben en komt daar mee weg bij de clan hier - so be it. Zand erover.
selectief editten?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik neem geen ontslag. De voortduring van de operette is niet aan mij.
..en verzin ik mijn eigen planquote:Op zondag 8 juli 2007 19:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Accoord.
En bedankt, want vanuit jouw gezichtpunt begrijp ik je bezwaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |