Dit is toch wel zo'n onnozele dooddoener...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:35 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik heb lange tijd gedacht dat de VS niet om een Democratische president heenkonden, maar met on-Amerikaanse presidentskandidaten als Hillary Clinton, Barrack Obama en John Edwards zie ik het somber in voor de Democraten. Ze lijken te vergeten dat er geen Europeanen maar Amerikanen in de VS wonen.
Amerikanen willen een daadkrachtige cowboy zien in plaats van een negroïde Ahmed Aboutaleb.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dit is toch wel zo'n onnozele dooddoener...
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Amerikanen willen een daadkrachtige cowboy zien in plaats van een negroïde Ahmed Aboutaleb.
Mwa, ze staat bekend als een controlfreak dus dat zal het probleem niet zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:25 schreef JohnDope het volgende:
Het is een beetje fout om billary op 1 te zetten in dit topic.
Want die juffrouw kan niet eens haar eigen man onder de duim houden, laat staan een land vol met Lunatics.
Dat klopt ook wel: met haar is de politiestaat dichterbij dan ooit te voren. En ze zei ook tegen Bill na die Lewinsky-affaire dat hij openkaart moest spelen op televisie.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Mwa, ze staat bekend als een controlfreak dus dat zal het probleem niet zijn.
Hoezo?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:21 schreef bucketrogue het volgende:
Obama plz, Amerika is toe aan een zwarte president...
Vroeger was het ondenkbaar om als zwarte je in de politiek te mengen in de VS, er waren een paar die het probeerden maar niet echt geslaagd zijn (Jesse Jackson bijv.), totdat Bush een paar jaar terug Rice en Powell op belangrijke posten aanstelde. Dat is erg goed gelukt, Amerika heeft "de zwarte" nu aangenomen als volwaardig politicus. Iets wat voor ons niet meer als normaal is, maar in het conservatieve Amerika is dat niet zo vanzelfsprekend.quote:
Dat valt imo wel mee. De VS is een federatie van oa 50 staten en als je bijvoorbeeld daar op federaal niveau dingen als universal healthcare gaat pushen ben je redelijk links, ook voor Nederlandse standaarden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:04 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind eigenlijk ook dat die Nederlandse Linkse Huilies hun mening over de Amerikaanse verkiezingen voor zich moeten houden.
Want de meest linkse Democraat is nog rechtser dan de meest rechtse VVD-er. Daar snappen die linkse huilies allemaal niks van.
Ze zijn wel altijd rechtser dan de meest rechtse VVD-er hier is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:08 schreef pingu_ het volgende:
[..]
Dat valt imo wel mee. De VS is een federatie van oa 50 staten en als je bijvoorbeeld daar op federaal niveau dingen als universal healthcare gaat pushen ben je redelijk links, ook voor Nederlandse standaarden.
Dan denk ik dat het niet te vergelijken valt. Op issues als immigratie, belastingen, sociale zekerheid, etc. zijn veel Democraten (en een zooi Republikeinen) "linkser" dan de VVD.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ze zijn wel altijd rechtser dan de meest rechtse VVD-er hier is.
A wel nee johquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:16 schreef pingu_ het volgende:
[..]
Dan denk ik dat het niet te vergelijken valt. Op issues als immigratie, belastingen, sociale zekerheid, etc. zijn veel Democraten (en een zooi Republikeinen) "linkser" dan de VVD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |