Slechte spellers ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was geen vraag voor jou en helaas worden autisten zonder leven bij Fok geaccepteert
Nee, ik ben degene die steeds om onderbouwing en argumentatie vraagt. Dat jij dat ziet als een persoonlijke aanval zegt heel wat meer over jou dan over mij.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij bent een van diegene die steeds offtopic gaat en steeds personelijke aanvallen doet. Jou zouden ze dus moeten bannen in plaats van mijn topic te sluiten
Misschien mag jij binnenkort wel mod worden. Je hebt het in je.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:43 schreef PJORourke het volgende:
Girls, girls...
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
nu moet Chewie nog het lef hebben om te reageren en haar ongelijk toe te geven
Chewie is opzij gezet door sigme, ik wist het.quote:
Die heeft vast de meeste kloontjes, wat denk jij danquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Chewie is opzij gezet door sigme, ik wist het.
Samen met die gast van vroeger. Kom, hoe heet die alweer, sjunnie of zo iets.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:59 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Die heeft vast de meeste kloontjes, wat denk jij dan
Tip: Gelukkig kun je maar 1 fotoboek openen per ipquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Samen met die gast van vroeger. Kom, hoe heet die alweer, sjunnie of zo iets.
Yvonne reageerde nog op mijn fokboek. Beetje laat, maar goed.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:01 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Tip: Gelukkig kun je maar 1 fotoboek openen per ip
Stonk ze uit haar bek?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Yvonne reageerde nog op mijn fokboek. Beetje laat, maar goed.
Blijkbaar, maar laatste keer viel wel mee.quote:
Je moest eens weten wie er dan allemaal afflikkeren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Misschien mag jij binnenkort wel mod worden. Je hebt het in je.
Steek hem dan maar in een mesthoop. Ik zou graag willen dat je stopt met dat gestalk hier en via PM's, je bent ook nog zo laf om het te ontkennen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:55 schreef Specsavers het volgende:
[..]
PM's naar jouNee, hoor je bent niet favoriet en nu ik wil ook absoluut niet met jouw naar bed. Steek hem nog liever in een mesthoop
![]()
Waard-gasten verhaaltje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Chewie is opzij gezet door sigme, ik wist het.
Is dat jullie beleid dan? Okay, ook weer duidelijk toch.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je moest eens weten wie er dan allemaal afflikkeren.
Erg dom natuurlijk. Iemand met Stalin vergelijken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:47 schreef Napalm het volgende:
[..]
ik deed het ook al. SCH bij twee vergelijkingen met Stalin op één dag, ga je dan neit eens twijfelen aan jezelf?![]()
sigme kan dat helemaal niet, pfffffffff. Hoe lang ken jij fok nou al?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |