Het gaat helemaal nergens over. Het is een trieste hetze.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:17 schreef SCH het volgende:
Daarom stelde ik de vraag - die had ik hier beter niet kunnen stellen, zie ik achteraf weer omdat de groupies en stalkers weer als wormen hun kopjes uit de aarde verheffen. Maar degenen die op de hoogte zijn weten waar het over gaat. De discussie over sigme zal ik hier verder niet meer voeren maar achter de schermen en op andere plekken voortzetten. Graag reacties ook op die manier
Ik denk nu weer in een keer aan een topicquote:Op zondag 8 juli 2007 14:34 schreef Boze_Appel het volgende:
Wie dan?
It don't affect me, zolang het maar geen 1-2'je wordt om SCH in het zadel te helpen.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De mensen die erover klagen is op 1 hand te tellen.
[..]
Wie dan?
Nee, daar zal pol beter van worden.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:42 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik denk nu weer in een keer aan een topic![]()
![]()
Het einde van POL, SCH in het zadel.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:44 schreef Zwaardvisch het volgende:
It don't affect me, zolang het maar geen 1-2'je wordt om SCH in het zadel te helpen.
Waarom wil je het baantje eigenlijk en waarom denk je dat je het beter kan doen?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:53 schreef SCH het volgende:
Ik houd niet van paardrijden.
1. Nee ik wil het niet en 2. is derhalve niet meer relevant.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom wil je het baantje eigenlijk en waarom denk je dat je het beter kan doen?
Een beetje nicht wil tegenwoordig koningin worden.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom wil je het baantje eigenlijk en waarom denk je dat je het beter kan doen?
De gebruikelijke zeikerds...quote:Op zondag 8 juli 2007 14:09 schreef Aoristus het volgende:
En SCH heeft dan ook alle recht om dat te doen, Sigme is totaal ongeloofwaardig en prutst maar wat aan in pol tot grote ergernis van velen.
Jou zeker.quote:Pol verdient beter
Matig. Zulke dingen regel je achter de schermen. Net als de Groep SCH zelf eigenlijk, met paladijn Aoristus.quote:
Met je loserforumquote:Op zondag 8 juli 2007 14:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De gebruikelijke zeikerds...
[..]
Jou zeker.
paladijn?quote:Op zondag 8 juli 2007 15:12 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Matig. Zulke dingen regel je achter de schermen. Net als de Groep SCH zelf eigenlijk, met paladijn Aoristus.
Zei je vrouw dat vannacht ook?quote:
Is dit zo sigme? Ben je mod geworden om POL-users af te werken?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:55 schreef SCH het volgende:
Zij is mod geworden om zelf te proberen er een aantal users af te werken.
quote:Op zondag 8 juli 2007 15:20 schreef kLowJow het volgende:
Is dit zo sigme? Ben je mod geworden om POL-users af te werken?.
Wootquote:Op zondag 8 juli 2007 15:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Is dit zo sigme? Ben je mod geworden om POL-users af te werken?.
quote:Op zondag 8 juli 2007 16:08 schreef raaretsalsdoG het volgende:
géén touw aan vast te knopen. Voorbij Fok ontmanteld? Ryan een permban ofzo? En dat allemaal n.a.v. de linksliberale mod Sigme. Kun je nagaan hóe verworden en extreem sommige trollen op dit forum zijn.
Van Aaah's reactie op dit alles begrijp ik al helemaal niets, erg jammer allemaal. Echter, de vakantietijd breekt aan, wellicht wat ruimte en hopelijk wat mooi weer om even af te koppelen.
Mijn naam is niet meer gelieerd aan de baggerakties van sjun zijn persoonlijke vete.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:08 schreef raaretsalsdoG het volgende:
géén touw aan vast te knopen. Voorbij Fok ontmanteld? Ryan een permban ofzo? En dat allemaal n.a.v. de linksliberale mod Sigme. Kun je nagaan hóe verworden en extreem sommige trollen op dit forum zijn.
Van Aaah's reactie op dit alles begrijp ik al helemaal niets, erg jammer allemaal. Echter, de vakantietijd breekt aan, wellicht wat ruimte en hopelijk wat mooi weer om even af te koppelen.
Jij heb natuurlijk geen persoonlijke vete?quote:Op zondag 8 juli 2007 16:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Mijn naam is niet meer gelieerd aan de baggerakties van sjun zijn persoonlijke vete.
Sjun is niet in staat gebleken na 2 jaar eens een punt te zetten achter het gebeurde. Het laat zien wie er werkelijk geen leven heeft.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij heb natuurlijk geen persoonlijke vete?![]()
Ja, mensen die pm's misbruiken voor allerlei dingen hebben wel een leven.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sjun is niet in staat gebleken na 2 jaar eens een punt te zetten achter het gebeurde. Het laat zien wie er werkelijk geen leven heeft.![]()
Verhip, het lijkt wel een soort SBS6 shownieuwsachttige docusoap te wordenquote:Op zondag 8 juli 2007 16:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, mensen die pm's misbruiken voor allerlei dingen hebben wel een leven.![]()
Het begon natuurlijk met PJO die 'm doorstuurde he?!quote:Op zondag 8 juli 2007 16:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, mensen die pm's misbruiken voor allerlei dingen hebben wel een leven.![]()
Ik heb het bewuste pmmetje ook gelezen en ik kan er echt nioet uithalen wat jullie paar uitzuigers er uit willen halen.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het begon natuurlijk met PJO die 'm doorstuurde he?!
Het was het waard, want er werd akelig duidelijk hoe sigme redeneert. Blijkbaar geldt die gedachte ook bij PJO: Beter mensen van het forum af dan ermee in discussie te gaan.
Deed ik.quote:
Het is een begin.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Deed ik.![]()
Mijn bijdrage: ontmanteling van een hate-log.![]()
Met als extraatje natuurlijk dat je eigen niet al te frisse bijdragen ook weg zijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Deed ik.![]()
Mijn bijdrage: ontmanteling van een hate-log.![]()
Neem je nog ontslag of blijft deze operette gewoon voortduren???quote:Op zondag 8 juli 2007 19:11 schreef sigme het volgende:
Kinders, kinders, er zijn vast plaatsen die wel bedoeld zijn voor deze besprekingen. POLFB niet in elk geval. Dus.. Klaar maar weer.
Ik neem geen ontslag. De voortduring van de operette is niet aan mij.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Neem je nog ontslag of blijft deze operette gewoon voortduren???
Steek hier Sigme een hart onder de riem hier maar verderquote:Op zondag 8 juli 2007 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Neem je nog ontslag of blijft deze operette gewoon voortduren???
Jij hebt de operette in gang gezet dus je zal er ook een eind aan moet breien. Hoe denk je dat op te lossen. Je hebt in de PM geschreven dat je mod blijft met als doel dat Ryan3 en SCH uiteindelijk van FOK verdwijnen. Hoe zie je dat verder?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik neem geen ontslag. De voortduring van de operette is niet aan mij.
quote:Op zondag 8 juli 2007 19:27 schreef SCH het volgende:
Jij hebt de operette in gang gezet dus je zal er ook een eind aan moet breien. Hoe denk je dat op te lossen. Je hebt in de PM geschreven dat je mod blijft met als doel dat Ryan3 en SCH uiteindelijk van FOK verdwijnen. Hoe zie je dat verder?
Dan heb jij een andere PM gelezen. Zijn er meerdere versies dan? De versie die ik heb gelezen en nog steeds op Voorbijfok staat volgens mij, bevat dat soort teksten. Ik wil graag weten hoe dat verder moet.quote:
Dat stond er niet, en dat doel is er niet. Ik betwijfel of ik iemand die dat er toch in las ervan kan overtuigen dat dat er niet staat. Maar dat dat doel er niet is & niet was heb ik een paar maal laten weten, en hierbij dan nogmaals.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij hebt de operette in gang gezet dus je zal er ook een eind aan moet breien. Hoe denk je dat op te lossen. Je hebt in de PM geschreven dat je mod blijft met als doel dat Ryan3 en SCH uiteindelijk van FOK verdwijnen. Hoe zie je dat verder?
Het stond er wel maar blijkbaar denk je daar dan nu anders over. Je zult begrijpen dat het moeilijk voor Ryan3 en mij is om je ook nog maar een beetje te vertrouwen en dat je de schijn tegen hebt maar als je hierbij zegt dat je dat doel niet langer zal nastreven, dan accepteer ik dat.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat stond er niet, en dat doel is er niet. Ik betwijfel of ik iemand die dat er toch in las ervan kan overtuigen dat dat er niet staat. Maar dat dat doel er niet is & niet was heb ik een paar maal laten weten, en hierbij dan nogmaals.
Ik heb de voorbij fokquote:Op zondag 8 juli 2007 19:40 schreef SCH het volgende:
Dan heb jij een andere PM gelezen. Zijn er meerdere versies dan? De versie die ik heb gelezen en nog steeds op Voorbijfok staat volgens mij, bevat dat soort teksten. Ik wil graag weten hoe dat verder moet.
Sorry, maar SCH maakt mij gewoon moe. Ik zou graag leverancier zijn van platen voor de kop want dan was is rijk geweest.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:39 schreef sigme het volgende:
Ik ga niet communiceren via het editten van posts. Aanvallen op de man: niet doen.
We kunnen het niet meer nazoeken omdat het forum is opgeheven. Ik heb geen schurfthekel aan sigme, aan niemand niet, ik reageer op de feiten. Feit is dat sigme een paar keer zeer ten nadele van mij gehandeld heeft en daar niet oprecht over was en daar kwam deze PM overheen. Die was erg op de persoon gericht, niet zo handig van een moderator.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb de voorbij fokversie gelezen en zo als jij het stelt staat het er gewoon niet. Dat jij graag er allerlei dingen in wil lezen omdat je blijkbaar een schurfthekel hebt aan sigme moet je zelf weten, maar ga alsjeblieft niet jouw waarheid als DE waarheid verkondigen.
quote:Op zondag 8 juli 2007 19:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Het stond er wel maar blijkbaar denk je daar dan nu anders over. Je zult begrijpen dat het moeilijk voor Ryan3 en mij is om je ook nog maar een beetje te vertrouwen en dat je de schijn tegen hebt maar als je hierbij zegt dat je dat doel niet langer zal nastreven, dan accepteer ik dat.
Ze heeft nog een paar berichtjes hoger mij ge-edit ten voordele van jouw tere ziel.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:49 schreef SCH het volgende:
Maar ze zegt het niet zo bedoeld te hebben en komt daar mee weg bij de clan hier - so be it. Zand erover.
selectief editten?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik neem geen ontslag. De voortduring van de operette is niet aan mij.
..en verzin ik mijn eigen planquote:Op zondag 8 juli 2007 19:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Accoord.
En bedankt, want vanuit jouw gezichtpunt begrijp ik je bezwaar.
Je lijkt in ieder geval compleet geobsedeerd. Dat moet wel haast uit verliefdheid zijnquote:
Dan hoeven mod's dat niet te doen. Dat scheelt werk.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom worden topics eigenlijk na een x aantal pagina's gesloten?
Urhm, dat lijkt mij niet, tenzij replique echt heel erg crap is, wat mijn vermoeden is.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:53 schreef EchtGaaf het volgende:
heeft met eindigheid te maken.Ook computers hebben daar last van.
![]()
Als mixkandidaten ingediend.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:06 schreef Lyrebird het volgende:
Er lopen weer twee topics over de Amerikaanse presidentsverkiezingen:
Presidentsverkiezingen US 2008 #2: Hillary, Obama, Giuliani
Hillary Clinton of Rudy Giuliani
Thanksquote:
Vind je? Mijn bedoeling ermee was het wel over de politieke opinie van de weekbladen te hebben. Het schijnt nogal te leven in POL; in nogal wat topics verschijnt commentaar over de politieke geladenheid van artikelen uit opinieweekbladen.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:52 schreef Elseetje het volgende:
Opiniebladen: met meningen enzo.
Is dit niet meer iets voor GC
Ja, ik begrijp de inzet wel: je wil van dat eeuwige gezeur over de elsevier af (en groot gelijk heb je). Maar misschien moet je je OP dan aanpassen en het meer op politiek betrekkenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Vind je? Mijn bedoeling ermee was het wel over de politieke opinie van de weekbladen te hebben. Het schijnt nogal te leven in POL; in nogal wat topics verschijnt commentaar over de politieke geladenheid van artikelen uit opinieweekbladen.
Ik zie het even aan; schopje GC vind ik niet zo'n gek idee.
Goed punt. Ik zal kijken of ik de OP kan verbeteren.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:00 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp de inzet wel: je wil van dat eeuwige gezeur over de elsevier af (en groot gelijk heb je). Maar misschien moet je je OP dan aanpassen en het meer op politiek betrekkenZo is het wel heel algemeen, met de vraag over abonnementen zou ik je bijna naar TTK verwijzen
Als je daar dan toch komt.....quote:Op maandag 9 juli 2007 21:57 schreef sigme het volgende:
Ik zie het even aan; schopje GC vind ik niet zo'n gek idee.
Beterquote:Op maandag 9 juli 2007 22:06 schreef sigme het volgende:
OP aangepast. Ik zie morgenochtend wel of het nog wat geworden is.
Wat ben je toch een ontzettend sneue, Stalinistische miniagitator. En dat heeft het over integriteit? Je doet me denken aan partijbonzen die beweerden dat ze uitblonken in menselijke waardigheid terwijl ze een heel land lieten verhongeren.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Heksenjacht? Kom nou toch. Duw haar nou niet in de slachtofferrol. Het is andersom. Zij is mod geworden om zelf te proberen er een aantal users af te werken. Daar was ze aardig mee op dreef maar ze ging een beetje dom om met de PM. Ik weet niet of je het hele verhaal kent poop, maar dit is in ieder geval een al te simpele conclusie.
Altijd weer dat gezeik over de Elsevier. Schijnbaar mag je in POL alleen maar bronnen gebruiken die door het linkse gepeupel zijn goed gekeurd zoals Pravda enzo.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:00 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp de inzet wel: je wil van dat eeuwige gezeur over de elsevier af (en groot gelijk heb je). Maar misschien moet je je OP dan aanpassen en het meer op politiek betrekkenZo is het wel heel algemeen, met de vraag over abonnementen zou ik je bijna naar TTK verwijzen
Wel een mooie vergelijking die je trekt tussen SCH en Stalinismequote:Op woensdag 11 juli 2007 07:30 schreef Apropos het volgende:
Wat ben je toch een ontzettend sneue, Stalinistische miniagitator. En dat heeft het over integriteit? Je doet me denken aan partijbonzen die beweerden dat ze uitblonken in menselijke waardigheid terwijl ze een heel land lieten verhongeren.
Ik ga echt niet met je naar bed hoor - hoe zeer je ook aan blijft dringen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:40 schreef Specsavers het volgende:
[..]
Wel een mooie vergelijking die je trekt tussen SCH en Stalinisme![]()
Helaas klopt dit beeld wel![]()
ik deed het ook al. SCH bij twee vergelijkingen met Stalin op één dag, ga je dan neit eens twijfelen aan jezelf?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:40 schreef Specsavers het volgende:
[..]
Wel een mooie vergelijking die je trekt tussen SCH en Stalinisme![]()
Helaas klopt dit beeld wel![]()
PM's naar jouquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:33 schreef SCH het volgende:
Ik ga echt niet met je naar bed hoor - hoe zeer je ook aan blijft dringen.
Ook al die PM-s hebben geen zin![]()
Nee, dat noemen ze een plaat voor je kop en daar heeft SCH er meer dan een van voor zijn kopquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:47 schreef Napalm het volgende:
ik deed het ook al. SCH bij twee vergelijkingen met Stalin op één dag, ga je dan neit eens twijfelen aan jezelf?![]()
Lees Chewie's postquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Slechte spellers ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was geen vraag voor jou en helaas worden autisten zonder leven bij Fok geaccepteert
Nee, ik ben degene die steeds om onderbouwing en argumentatie vraagt. Dat jij dat ziet als een persoonlijke aanval zegt heel wat meer over jou dan over mij.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij bent een van diegene die steeds offtopic gaat en steeds personelijke aanvallen doet. Jou zouden ze dus moeten bannen in plaats van mijn topic te sluiten
Misschien mag jij binnenkort wel mod worden. Je hebt het in je.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:43 schreef PJORourke het volgende:
Girls, girls...
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
nu moet Chewie nog het lef hebben om te reageren en haar ongelijk toe te geven
Chewie is opzij gezet door sigme, ik wist het.quote:
Die heeft vast de meeste kloontjes, wat denk jij danquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Chewie is opzij gezet door sigme, ik wist het.
Samen met die gast van vroeger. Kom, hoe heet die alweer, sjunnie of zo iets.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:59 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Die heeft vast de meeste kloontjes, wat denk jij dan
Tip: Gelukkig kun je maar 1 fotoboek openen per ipquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Samen met die gast van vroeger. Kom, hoe heet die alweer, sjunnie of zo iets.
Yvonne reageerde nog op mijn fokboek. Beetje laat, maar goed.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:01 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Tip: Gelukkig kun je maar 1 fotoboek openen per ip
Stonk ze uit haar bek?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Yvonne reageerde nog op mijn fokboek. Beetje laat, maar goed.
Blijkbaar, maar laatste keer viel wel mee.quote:
Je moest eens weten wie er dan allemaal afflikkeren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Misschien mag jij binnenkort wel mod worden. Je hebt het in je.
Steek hem dan maar in een mesthoop. Ik zou graag willen dat je stopt met dat gestalk hier en via PM's, je bent ook nog zo laf om het te ontkennen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:55 schreef Specsavers het volgende:
[..]
PM's naar jouNee, hoor je bent niet favoriet en nu ik wil ook absoluut niet met jouw naar bed. Steek hem nog liever in een mesthoop
![]()
Waard-gasten verhaaltje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Chewie is opzij gezet door sigme, ik wist het.
Is dat jullie beleid dan? Okay, ook weer duidelijk toch.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je moest eens weten wie er dan allemaal afflikkeren.
Erg dom natuurlijk. Iemand met Stalin vergelijken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:47 schreef Napalm het volgende:
[..]
ik deed het ook al. SCH bij twee vergelijkingen met Stalin op één dag, ga je dan neit eens twijfelen aan jezelf?![]()
sigme kan dat helemaal niet, pfffffffff. Hoe lang ken jij fok nou al?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |