Vals inderdaad. Weggehaald.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:13 schreef Monidique het volgende:
Ellian: Femke, loop nou niet achter de SP aan!
Eerste post in het topic en meteen en alleen over de user waarop gereageerd wordt. Onnodig gemeen.
'maak dat je zuster wijs" is de eerste gedachte die ik dan heb. Maar de ijverige nederlandse onderzoeksjournalisten zullen dit ongetwijfeld nader uitzoeken.quote:Dus sloot ik me aan bij de Fatah beweging, de beweging die een revolutie wilde beginnen om de Palestijnen te bevrijden, om geheel Palestina te bevrijden van de Israëlische bezetting. We begonnen ons te organiseren in kleine verzetsgroepen, en ik leidde twee groepen, een voor mannen en een voor vrouwen. Ik gaf ze les in verzetswerk, en hoe je wapens en explosieven moest gebruiken.
Is goed, je weet me te vinden. Al blijft mijn vraag, ook als er meer ophef komt, of dit niet bij NWS hoort. Het persoonlijke is niet zozeer politiek -mijns inziens- dat het huwelijk van een senator politieke relevantie heeft. Maar dat zien we tegen die tijd wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:31 schreef buachaille het volgende:
Sigme, betreffende het huwelijk van Anja was ik nog op zoek naar extra informatie over haar man. Laat hem (het topic) nog maar even dicht totdat er onvermijdelijk wat meer ophef over ontstaat:
[..]
'maak dat je zuster wijs" is de eerste gedachte die ik dan heb. Maar de ijverige nederlandse onderzoeksjournalisten zullen dit ongetwijfeld nader uitzoeken.
Prima reactie.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:40 schreef Monidique het volgende:
De joods-christelijk-islamitische traditie van Nederland
Kan wel weg, die reactie.
Tja, Sidekick moet inderdaad niet zo persoonlijk doen he.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:41 schreef Monidique het volgende:
Partij Voor de Vrijheid kamervragen... (deel 2)
Persoonlijke aanval, misschien kan er wat gedaan worden aan het minder frisse gedrag van deze user?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:05 schreef Monidique het volgende:
Partij Voor de Vrijheid kamervragen... (deel 2)
Persoonlijke aanval, wat is de relevantie? En eerlijk gezegd, wat is de bijdrage van deze user? Geen.
Iets meer dan dat, maar de logeerpartij is beëindigd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Mag dit topic Thuisonderwijs weer terug. Ze hebben weinig toegevoegd behalve moedermelkgelul over hun kroost (goh, hoe onverwacht).
Gedaan. Helaas past de mooiste titel niet; over een toekomstige joods-christelijke-islamitische traditie in NL.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:54 schreef SCH het volgende:
Er is nog een topic geopend over Vogelaar en haar Trouw-interview. Wel logisch want het lopende artikel heeft nogal een onduidelijke TT. Kan het StefanP topic dicht en de titel van het lopende topic misschien aangepast?
Twee voor de prijs van één. Merge gevraagd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:57 schreef Sidekick het volgende:
Er loopt nu een ministerssalaristopic in POL en NWS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |