quote:Op maandag 16 juli 2007 15:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Integendeel. Meneer post maar onder zijn eigen account, maar daar heeft hij kennelijk de cojones niet voor.
Wat een frustraties bij jou, doekje, de laatste tijd...
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:36 schreef Monidique het volgende:
Zo gefrustreerd dat-ie z'n eigen forumpje creëert om op andere anonieme internettertjes te kankeren.
Grappig, ik heb nog nooit een forum gecreeerd.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:36 schreef Monidique het volgende:
Zo gefrustreerd dat-ie z'n eigen forumpje creëert om op andere anonieme internettertjes te kankeren.
Kennelijk lees jij een ander forum dan ik, want ik ben al weken erg mild en heb in geen tijden iets banwaardigs gezegd.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:36 schreef du_ke het volgende:nee hoor het is puur (leed)vermaak. Je bent je grootste internetvriend kwijtgeraakt en zit weer met allemaal andere frusties op een forumpje boos te doen. Ik vind het echt geweldig.
Ondertussen blijf je wel weer de meest achterlijke troep uitspuwen en ben je straks weer zwaar verontwaardigd over een ban. Hoe kan ik daar nou gefrustreerd over zijn?
Vandaar je maandelijkse bans zekerquote:Op maandag 16 juli 2007 15:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kennelijk lees jij een ander forum dan ik, want ik ben al weken erg mild en heb in geen tijden iets banwaardigs gezegd.
Ga maar door met die frustraties hoor, ik lach er om.![]()
Frustraties over mijn geschiedenis.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:50 schreef du_ke het volgende:
Vandaar je maandelijkse bans zeker.
maar goed ik wens je er veel plezier mee, dan haal je tenminste nog op een manier lol uit je leven. Toch een hele prestatie gezien je geschiedenis.
Oh nee waarom zou gefrustreerd zijn over je geschiedenis? Ik ben niet zo iemand die dat bij gaat houden. Maar wat ik wel weet is dat jij binnenkort weer verbannen zal worden omdat je jezelf weer niet weet te beheersen als het over enge moslims gaat over over andere zaken waar je zo verschrikkelijk onder lijdt.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Frustraties over mijn geschiedenis.Treuriger kan haast niet.
Mis ik hier iets? Waar gaat deze hele discussie overquote:Op maandag 16 juli 2007 15:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vandaar je maandelijkse bans zeker.
maar goed ik wens je er veel plezier mee, dan haal je tenminste nog op een manier lol uit je leven. Toch een hele prestatie gezien je geschiedenis.
Gaat nergens overquote:Op maandag 16 juli 2007 15:57 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mis ik hier iets? Waar gaat deze hele discussie over![]()
Over du_ke z'n fascinatie voor iemand die niet boeiend isquote:Op maandag 16 juli 2007 15:57 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mis ik hier iets? Waar gaat deze hele discussie over![]()
Je bent gewoon verliefd.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:57 schreef du_ke het volgende:
m'n favoriete gefrustreerde boze jongetje.
Specsavers bleek de kloon van een moderator te zijn. Hij is ge-euthaniseerdquote:Op maandag 16 juli 2007 16:11 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Over du_ke z'n fascinatie voor iemand die niet boeiend isDoet me een beetje denken aan specsavers vs SCH
Ja, dat blijkt ja... Het staat niet eens in het banmeldtopic, of wel? Wie zal zich nou opwerpen om verliefd op je te worden?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Specsavers bleek de kloon van een moderator te zijn. Hij is ge-euthaniseerd
Neuh, is best sneu als je doodgaat en je krijgt geen rouwadvertentiequote:Op maandag 16 juli 2007 16:19 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt ja... Het staat niet eens in het banmeldtopic, of wel?
Mijn eigenste lieve hunk, volgende week precies 17, 5 jaarquote:Wie zal zich nou opwerpen om verliefd op je te worden?
Dat meen je niet!quote:Op maandag 16 juli 2007 16:17 schreef SCH het volgende:
Is hij minderjarig?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:24 schreef SCH het volgende:
Mijn eigenste lieve hunk, volgende week precies 17, 5 jaar![]()
Martijn_77 tochquote:Op maandag 16 juli 2007 16:17 schreef SCH het volgende:
[..]
En hoe oud was jij?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:09 schreef SCH het volgende:Zelfs toen ik hem leerde kennen was hij al 23.
Voldoet deze user niet aan de policy van fok of aan jouw en sigme's policy?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kan deze laffe kloon niet eens de nek omgedraaid worden?
Als Specsavers dood moest, dan deze toch zeker ook?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Voldoet deze user niet aan de policy van fok of aan jouw en sigme's policy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |