abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 juli 2007 @ 07:51:39 #1
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_51384705
quote:
Heibel binnen SP over kritisch artikel
rtl.nl

Bij de SP is ruzie ontstaan een artikel dat in het partijblad zou verschijnen. De hoofdredacteur van het blad Tribune is geschorst. Dat meldt de Volkskrant. Het artikel zou te kritisch zijn.

Intrekken
De SP-top wilde dat hoofdredacteur Verhey het artikel zou intrekken, maar zij weigerde dat. Wat er niet goed was aan het stuk, kreeg zij niet te horen. Ook vertelde de partijtop niet wat de reden was van haar schorsing.

Kamerlid
Het artikel, dat volgens de redactie toch niet zal verschijnen in het partijblad, gaat over het verzoek van de SP aan Eerste Kamerlid Yildirim om zijn zetel in te leveren, terwijl de SP'er met voorkeursstemmen gekozen werd.

Democratisch gehalte
Sommige partijleden twijfelen nu aan het democratische gehalte van de SP. Zij hebben dit openlijk aan de orde gesteld en worden ook uitgebreid geciteerd in het gewraakte artikel.
Tuig. Behalve een hoog anti-semitisch gehalte is de partij vies van andersluidende meningen. Kortom een ondemocratisch, eng zooitje mensen dus.
Lekkeâh bèdehand. Nâh je zin?
pi_51385045
Herinner je nog de heisa over Rita Verdonk in de VVD???Ook niet democratisch hoor...
pi_51385055
Anti semitisch? Ik zie in het hele stuk niets terug komen over anti semitisme...
  Admin donderdag 12 juli 2007 @ 09:08:03 #4
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51385427
Verzin maar een andere OP
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')