Ik dacht dat de snelweg naar Rotterdam het enige goede uit Dordrecht wasquote:
Dus daarom verkas jij maar naar Zeeland? Klasse!quote:
In dit soort gevallen is het dus maar goed dat je veel Ajax spelers opsteltquote:
voetbalquote:
Als jij alvast nog een half uur de server gaat vullen, dan komt Fer er aan als de wedstrijd is afgelopen..quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:07 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
voetbaljij doet toch aan hardlopen
![]()
is goed mannetjequote:Op woensdag 20 juni 2007 20:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Als jij alvast nog een half uur de server gaat vullen, dan komt Fer er aan als de wedstrijd is afgelopen..![]()
baus ben je niet moequote:Op woensdag 20 juni 2007 20:13 schreef Mr_Baus het volgende:
hup holland hup! yee!! klote voetbal![]()
Stormvogels Telstar FTW HOOLIGANS!! hoempa hoempa hoem pa pa!
jawel! ik ga het ook echt niet laat maken.. anders was ik ook wel even komen spelen... Nu moet ik nog muziekjes luisteren, andere fora checken, ff rukken en dan lig ik rond een uur of 10 wel plat.. morgen weer lekker het prototype loonslaaf uithangen en dan zie ik wel weer verder..quote:
je snikkel in je matras douwen is niet neuken hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:16 schreef Mr_Baus het volgende:
Kan wel zeggen dat ik morgen ga knallen maar voor hetzelfde geld ga ik lekker neuken. Ik weet het nog niet![]()
Idem voor je teddybeer..quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
je snikkel in je matras douwen is niet neuken hoor![]()
Doe wijzigen danquote:
en je blenderquote:
Heeft Yvonne der adres al gegeven dan??quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:16 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
jawel! ik ga het ook echt niet laat maken.. anders was ik ook wel even komen spelen... Nu moet ik nog muziekjes luisteren, andere fora checken, ff rukken en dan lig ik rond een uur of 10 wel plat.. morgen weer lekker het prototype loonslaaf uithangen en dan zie ik wel weer verder..
Kan wel zeggen dat ik morgen ga knallen maar voor hetzelfde geld ga ik lekker neuken. Ik weet het nog niet![]()
quote:
........quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:53 schreef Mr_Baus het volgende:
ijsmeis ook hoor! KUS!!
Zij kan er ook niets aan doen
oooooooh... die is fout zeg.. En jij bent mijn favoriete Fokker..quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Heeft Yvonne der adres al gegeven dan??
de stofzuigerslang...quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:26 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
oooooooh... die is fout zeg.. En jij bent mijn favoriete Fokker..![]()
Baus weet nu wie er als eerst van de loopplank mag! HAR HAR!!!![]()
![]()
of de poes van je moeder....quote:
of het stopcontact....quote:
Die telt dan weer wel helaas.. Want dat is met een levend organisme.. En dan is het wel weer sex..quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
of de poes van je moeder....
of de uitlaat van je auto...quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
of het stopcontact....
owquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Die telt dan weer wel helaas.. Want dat is met een levend organisme.. En dan is het wel weer sex..
Al dan niet vrijwillig..
Als je er over wilt praten ga maar naar R&P toe hoor.. moet je niet bij ons aankloppen..quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ow![]()
toen ik nog op de basisschool zat zei een klasgenootje altijd als we samen naar huis liepen.
"he tot morgen en de groeten aan de poes van je moeder"
is het enige wat ik onthouden heb aan mn jeugd en ik moet er nog steeds om lachen![]()
Gamen? Ik kom om te zuipen en te frituren! En als je stoer gaat doen dan bind ik je vast met tiewraps en plak ik je vol met ijslollie stokjesquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:27 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zou het trouwens maar wel op het eind van het weekend doen als ik jou was..
Anders heb ik nog een heel weekend voor wraak.. En kan je zeggen dat er dan weinig van Gamen komt..![]()
![]()
![]()
of de bankschroef in je kelder...quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Of een stapel cd'tjes die je 1 voor een rond-draaid..![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:31 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Gamen? Ik kom om te zuipen en te frituren! En als je stoer gaat doen dan bind ik je vast met tiewraps en plak ik je vol met ijslollie stokjesDaar is Coco dol op!
![]()
Coco? Coco loco?
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!![]()
een woord, drie letters, rijmt op PUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Als je er over wilt praten ga maar naar R&P toe hoor.. moet je niet bij ons aankloppen..
Arme baus heeft dus simpelgezegd eigenlijk niets om te neuken morgen..quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:31 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
of de bankschroef in je kelder...
dat kun je onderhand wel stellen jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Arme baus heeft dus simpelgezegd eigenlijk niets om te neuken morgen..![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:34 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dat kun je onderhand wel stellen ja![]()
maar nu je het zegt: ... of de kassa![]()
2e helft..quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:35 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
is voetbal al klaar??? of wordt het weer verlengen + strafschoppen?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:35 schreef ursel het volgende:Zul je zien dat die hem te hard dicht gooit dat die in het slot valt..
En heeft die net geen kleingeld meer bij zich..![]()
waar is dat youtube topic ook al weer, het filmpje hapertquote:
omdat Yvonne onbevlekt open stond voor posts van dolle BoFfers en daar op de enige juiste manier op gereageerd heeftquote:
We moeten nog ff wachten op babel..quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:49 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
mooi kunnen we knallen![]()
ik ga ff roken, zeiken en aanloggen!
nou ik ga naar de serverquote:
quote:
Kost een bak centen maar uiteindelijk hebben we die IJs toch even mooi tuk he!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:08 schreef ursel het volgende:
11-11
En dat allemaal om alleen IJs te pesten..
Nou.. er bestaan wijven waarbij je zegt van "ik had beter een matras kunnen neuken" hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
je snikkel in je matras douwen is niet neuken hoor![]()
quote:
Te flauw hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:13 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nou.. er bestaan wijven waarbij je zegt van "ik had beter een matras kunnen neuken" hoor![]()
Ik zat op AD server, 1 van de enige die wèl stats updatequote:Op woensdag 20 juni 2007 20:54 schreef -Raffie- het volgende:
welke server zitten jullie ??
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Kost een bak centen maar uiteindelijk hebben we die IJs toch even mooi tuk he!
Jij krijgt hem volgende keer zonder vaseline!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:19 schreef Viro het volgende:
Te flauw hoor![]()
Een 3 weken oude baby een vrouw noemen![]()
Gemengd douchen FTW!!!!quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
H3B JuH 3R W4Ht 0p T3G3n 0FsO ?![]()
Eerst die stats-server weer aan..quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:05 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik ga wel even ontopic, dat compenseert 't wel weer
Nog ~6000 punten en ik ben captain![]()
Ja idd, maar er zijn een paar servers die nog wel updaten en laat 1 daarvan nou net mijn clanserver zijnquote:
zit je nog steeds bij die hetero clanquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:13 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja idd, maar er zijn een paar servers die nog wel updaten en laat 1 daarvan nou net mijn clanserver zijn![]()
(Nouja, mijn andere ''clan''server)
owja, die zat er ook nog, wat een lullo zeg, wel goed gebanned neem ik aan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:25 schreef FJD het volgende:
Tis wel weer mooi geweest iddWel leuke rondjes gespeeld. Het eerste rondje was nog erg lastig maar toen we eenmaal de glitchers eruit hadden geschopt was het een piece of cake
Ik twijfelde al heel erg omdat er niemand boven op t gebouw leek te zitten en toen ik eenmaal vuur uit t gebouw zag komen was het heel eenvoudig. Heel hard op t gebouw af rennen en degene die jou neerschiet direct bannenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
owja, die zat er ook nog, wat een lullo zeg, wel goed gebanned neem ik aan?
en ik maar rondkijken en vragen waar die lul zat![]()
daarom ben jij ook gezegend met admin powers en ik nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik twijfelde al heel erg omdat er niemand boven op t gebouw leek te zitten en toen ik eenmaal vuur uit t gebouw zag komen was het heel eenvoudig. Heel hard op t gebouw af rennen en degene die jou neerschiet direct bannen![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
daarom ben jij ook gezegend met admin powers en ik niet![]()
owja ursel, leuk dat je er ook was![]()
waarom moest je nu die 2e smilie erbij edittenquote:
leuke tag heb je, herkende je niet eensquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:38 schreef Stefan740 het volgende:
Homoos
Anders kwam die zo negatief over..quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:38 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
waarom moest je nu die 2e smilie erbij editten![]()
@ boefje, laat je niet zo op de kast jagen in dat FB topic joh![]()
wil jij alsjeblieft geen rekening gaan houden met mijn gevoelensquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:41 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wil jij alsjeblieft geen rekening gaan houden met mijn gevoelens![]()
das waarquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:44 schreef ursel het volgende:
[..]Daarvoor heb ik je al eerder verwezen naar een sub-topic waar meer bekwame mensen zitten die je er serieus mee kunnen helpen..
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:38 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
@ boefje, laat je niet zo op de kast jagen in dat FB topic joh![]()
Ja, bevalt wel opzich, 9e op clanbase dat is wel gaaf, maar voorderest zijn ze bijna allemaal niet-gay, dat valt toch tegenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
zit je nog steeds bij die hetero clan![]()
ZEELANDquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:58 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dus daarom verkas jij maar naar Zeeland? Klasse!![]()
![]()
Je zag vanaf het begin al wat voor vlees je in de kuip had. Dan kun je nog een keer proberen met een reactie of hij het misschien anders bedoeld maar daarna moet je zulke mensen links laten liggen en niet meer op reagerenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:01 schreef Mr_Baus het volgende:
Ja.. srry.. ik moet het afleren hoor, maar mozes kriebel zeg! En waar menig fokker in een ander topic al met ziektes loopt te smijten alsof het een zakje pinda's is, doe ik het nog op een enigsinds nette manier![]()
![]()
Whehehe.. waarom mis ik dat soort stukjes nou altijd..quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:28 schreef FJD het volgende:
Jan van Halst
Umberto: is dit elftal kwalitatief zo goed of is dit meer een teamprestatie?
JvH: Nou ja we hebben op Talpa natuurlijk alle voorwedstrijden gezien en..
Umberto: Het is nu Tien he.
JvH:
JvH: maar het is Talpa Holding
Umberto: ja maar tis...
JvH: Daar wordt jij toch ook uit betaald?
Umberto: een teamprestatie dus![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:40 schreef dekkered het volgende:
HEEEEEEJ LIESJE!!!!
Skinartquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:45 schreef staticdata het volgende:
Keltie, waar laat je die tattoo zetten? worden de kleuren nog lichter? zo ziet het er erg vet uit
Joden die Duits voetballen, das wel grappig.. Toch? Toch?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:05 schreef FJD het volgende:
[..]
In dit soort gevallen is het dus maar goed dat je veel Ajax spelers opsteltOf verkapte Duitsers natuurlijk, dat kan ook.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 07:29 schreef Keltie het volgende:
Flikkertje![]()
Knallen kon gister niet, bezoek vertrekte om 23.50
moet je ook niet in limburg gaan wonenquote:
Hoe meet je dat, lengte van je PIK en dan * het aantal keer op en neerquote:
sommige mensen hebben een kilomteterteller in hun autoquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:04 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Hoe meet je dat, lengte van je PIK en dan * het aantal keer op en neer![]()
Mogguh trouwens![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:10 schreef staticdata het volgende:
[..]
sommige mensen hebben een kilomteterteller in hun auto
quote:Op donderdag 21 juni 2007 07:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Skinart
Die kleuren zullen nog wel lichter worden zodra de "toplaag" eraf is (en de tattoo verouderd natuurlijk).
[..]
Joden die Duits voetballen, das wel grappig.. Toch? Toch?
Jij mag puni zeggen hoor.quote:
Das makkelijker voor de BoF meetsquote:
Static, puni, pino.. ut blijft allemaal 1 pot nat..quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
Jij mag puni zeggen hoor.![]()
maar je weet toch cardinal woont in utrecht, is toch buiten de randstad. die lopen x aantal jaren achter met zaken. ik begreep dat in groningen sinds kort pas de eerste auto's met airbag rijden![]()
Das buiten m'n huis dus ik vind t bestquote:
Bij ons rijd de politie nogsteeds op varkens...quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
Jij mag puni zeggen hoor.![]()
ik begreep dat in groningen sinds kort pas de eerste auto's met airbag rijden![]()
Dat zijn paarden, kwam je nooit op de kinderboerderij vroeger?quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:37 schreef Keltie het volgende:
Bij ons rijd de politie nogsteeds op varkens...
![]()
elke stap die je doet zal je in de stront staan, glasscherven of kots of achtergelaten rubbers.quote:
Ja, maar Baus ligt daar nog steeds te wachten op het ultieme schot.. En niemand waagt zich daaraan..quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Das buiten m'n huis dus ik vind t best
er vanuitgaande dat dit ons huisje gaat worden
Ligt wel een voetbalveldje in de buurt
Das pas als de BoF meet voorbij is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:38 schreef staticdata het volgende:
elke stap die je doet zal je in de stront staan, glasscherven of kots of achtergelaten rubbers.
Wat voor buurt woon jij wel niet dan.. Bij ons wordt er gewoon gevoetbald op een voetbal veld hoor..quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
elke stap die je doet zal je in de stront staan, glasscherven of kots of achtergelaten rubbers.
Nee, dat zijn varkens.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat zijn paarden, kwam je nooit op de kinderboerderij vroeger?
in een buurt waar gras zeldzaam is en alleen tussen de straatstenen doorgroeitquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat voor buurt woon jij wel niet dan.. Bij ons wordt er gewoon gevoetbald op een voetbal veld hoor..
Ooh.. Dordt zeker?quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
in een buurt waar gras zeldzaam is en alleen tussen de straatstenen doorgroeit. heb het van horen zeggen
Oohja..quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Static, puni, pino.. ut blijft allemaal 1 pot nat..![]()
![]()
Maar die auto's zullen daar zeker nog wel een godsvermogen kosten zeker.. High tech spul natuurlijk.. zo'n airbaggie..
Je gaat ineens op stand wonenquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:55 schreef staticdata het volgende:
ach, zwijndrecht vind ik best leuk hoor, maar we zijn op het appartement uitgekeken omdat we zo ons huisje krijgen. denk dat je daarom anders naar zwijndrecht aankijkt.
en de gemeente heeft een schuld van 2,5 miljoen dat is ook niet lekker...
Misschien is ie wel in slaap gevallen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, maar Baus ligt daar nog steeds te wachten op het ultieme schot.. En niemand waagt zich daaraan..
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:01 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
ee hoor. Men neme een ballon, blaast deze op en plakt hem op het dashbord en stuur.
![]()
Voordeel van buiten de randstad is, dat bier altijd voorradig is. Geen files waardoor vrachtwagens te laat zijn enz.![]()
[..]
Je gaat ineens op stand wonenKijk je toch anders tegen plebs aan
![]()
Ach als het een hypotheekschuld is op het gemeentehuis, kunnen ze die aftrekkenDan is er toch niets aan het handje
![]()
Dus zijn zij 5 gezakt ofzo??quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:55 schreef FJD het volgende:
Tegenbod gehad van 140kWe schijnen nog wel iets laag te zitten maar ik denk dat we voor een 137/138k toch wel een huis moeten hebben
Het enige wat men in de randstad drinkt is Heineken. Dat wil je toch geen bier noemen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:05 schreef ursel het volgende:
[..]Dat is de grootste butt excuus dat ik ooit gehoord heb..
Geen bier in de randstad..![]()
![]()
Ik had je hoog in aanzien, maar dat doe je in 1x teniet..
Elke K is er een, want daarboven komt naartuurlijk nog je KK. En daarvan kan je natuurlijk weer een mooi lampje uitzoekenquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus zijn zij 5 gezakt ofzo??![]()
Eerst nog 136 bieden, anders gaan ze straks als jij 137 biedt er ook nog weer wat op doen.. Kom je eerder bij bedrag van 137..
Maarja, dat is een klein spelletje dat je dan speelt. Hoort erbij en uiteindelijk stelt 1k niets voor op zo'n bedrag..Maar gaat de goede kant op
We hebben nog een slachtoffer voor de blinde bier-test..quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:12 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Het enige wat men in de randstad drinkt is Heineken. Dat wil je toch geen bier noemen.![]()
Neem Grolsch (oosten des lands)
Neem Hertogjan (zuiden des lands)
En met alle periekelen in de transport sector, alle mogelijke kilometerheffingen in de randstad, zie ik met mijn stedenbouwkundig inzichtalleen nog maar een oplossing. Een rechtstreekse bierpijpleiding naar de randstad
![]()
Of het eventueel inlaten vliegen vanuit Twente of Maastricht richting Ypenburg en Schiphol anders geraakt dat bier nog op de bon.
Krijg je in de Randstad BierBonnen en in Utrecht en Apeldoorn BierBuiken![]()
Tuurlijk is dat waar, maar dat gaat op de grote hoop van de hypotheek en daar merk je maandelijks niks van. En denk niet dat je een huis laat schieten als die 1k meer kost.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:13 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Elke K is er een, want daarboven komt naartuurlijk nog je KK. En daarvan kan je natuurlijk weer een mooi lampje uitzoeken
Oh was dat in de autoquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:10 schreef staticdata het volgende:
[..]
sommige mensen hebben een kilomteterteller in hun auto
Blijft inderdaad een spel, misschien dat zijn nog 1 k naar beneden gaan en zeggen dat dat hun eindbod is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat waar, maar dat gaat op de grote hoop van de hypotheek en daar merk je maandelijks niks van. En denk niet dat je een huis laat schieten als die 1k meer kost.
Maar daarom moet je ook niet gelijk bij je 2e bod er tussenin gaan zitten. Want dan proberen zij juist hun 1k winst te halen.
Kom je ook nog een keer zwaaien vanuit DH..quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
vanuit hoofddorp, je weet toch
![]()
Ik drink altijd Hertog Janquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:12 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Het enige wat men in de randstad drinkt is Heineken. Dat wil je toch geen bier noemen.![]()
En met alle periekelen in de transport sector, alle mogelijke kilometerheffingen in de randstad, zie ik met mijn stedenbouwkundig inzichtalleen nog maar een oplossing. Een rechtstreekse bierpijpleiding naar de randstad
![]()
Of het eventueel inlaten vliegen vanuit Twente of Maastricht richting Ypenburg en Schiphol anders geraakt dat bier nog op de bon.
Krijg je in de Randstad BierBonnen en in Utrecht en Apeldoorn BierBuiken![]()
wie weetquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:48 schreef ursel het volgende:
[..]
Kom je ook nog een keer zwaaien vanuit DH..
Ook goedemorgen trouwens..
quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bij ons rijd de politie nogsteeds op varkens...
![]()
George Orwell: Animal Farmquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, dat zijn varkens.
De paarden gebruiken ze als krachtbron om het graan te malen, windmolen is in aanbouw.
![]()
Ik heb van beide nog nooit gehoord. Nou ja, wel animal farm, maar dat was een ander soort versie geloof ik..quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:25 schreef staticdata het volgende:
ik heb animal farm nog nooit gelezen ....
Je kan het boek lezen of de film kijken. Ik vond ze beide wel goedquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:25 schreef staticdata het volgende:
ik heb animal farm nog nooit gelezen ....
Tijd geleden dat ik dat boek heb gelezen; MAVOquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
[..]
George Orwell: Animal Farm
Beetje jammer dat helemaal niemand dat door had, had toch wel wat meer verwacht van de spamhoertjes.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:12 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Wat hebben we eraan als we het niet kunnen proeven en zien..quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oops het ziet er naar uit dat ik het topic omzeep help.
Snel iets posten waar we allemaal mee overweg kunnen![]()
![]()
BIER & TIETEN
![]()
![]()
wie zegt dat dat zo isquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat hebben we eraan als we het niet kunnen proeven en zien..![]()
![]()
Je hebt natuurlijk altijd van die egootjes die het niet willen delen.. da's waar..quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wie zegt dat dat zo is![]()
![]()
ja ik kan helaas niet al het leed van de wereld op mn schouders nemenquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk altijd van die egootjes die het niet willen delen.. da's waar..![]()
![]()
En ik altijd maar denken dat je zo'n hele grote brede stoeren neger was met een klein piemeltje..quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ja ik kan helaas niet al het leed van de wereld op mn schouders nemen![]()
wil je je eigen conlcusies niet ventileren als de waarheidquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:24 schreef ursel het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat je zo'n hele grote brede stoeren neger was met een klein piemeltje..
Blijkt het juist het tegenovergestelde te zijn..
toen was ik 3quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
1984, wie kent dat nou niet, cultuurbarbaren hier![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
published in 1949, toen was je zelfs -32![]()
zegt de jongen die voor zn edit 13 wasquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
lastig he rekenen
-22 stond er...
zullen we ijsmeis erbij halen? die kan zien wat er ge-edit isquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:50 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
zegt de jongen die voor zn edit 13 was![]()
![]()
neuh, laten we het gezellig houdenquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
zullen we ijsmeis erbij halen? die kan zien wat er ge-edit is![]()
ik wel, hoezo?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:10 schreef ursel het volgende:
Eeuuhh.. jullie doen toch niet per ongeluk de PABO toch??
Je had natuurlijk ook even in de pauze naar huis kunnen gaanquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:02 schreef ursel het volgende:
[..]
![]()
Jullie? ik heb niets ge-edit hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:10 schreef ursel het volgende:
Eeuuhh.. jullie doen toch niet per ongeluk de PABO toch??
En dan halverwege alweer om moeten keren om op tijd terug te zijn..quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook even in de pauze naar huis kunnen gaan![]()
asmoooooohquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:16 schreef ursel het volgende:
Overigens heeft Asmooh zijn auto/project weer te koop staan..![]()
10 mln USD voor een bullshit account..quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
asmoooooohte gekke user en een echte neger
![]()
maaruh, in mijn werk is de material limit voor B/S accounts 10mln USD, ik had het dus gewoon goed![]()
euh ja, nog steeds hetzelfde. zijn wel weer paar weekjes verderquote:
Jij wil overal wel aan lurkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:02 schreef ursel het volgende:
[..]
![]()
Ben je zo smal gebouwd of is dat je vrouwelijke kantquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ja ik kan helaas niet al het leed van de wereld op mn schouders nemen![]()
Ik vind het ook Kwalitatief Uitermate Teleurstellendquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
euh ja, nog steeds hetzelfde. zijn wel weer paar weekjes verderkomt naar verwachting nog steeds binnen ergens begin aug
![]()
@ ursel WHAHAHAHAHHAHAHAHAH ik lig helemaal dubbel!!!!!!!![]()
![]()
![]()
owquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:35 schreef ursel het volgende:
[..]Ik weet niet eens waar je het over had..
Hij is helemaal gefocusedquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ownou geloof me, het was een briljante grap van je
![]()
cardinalgelijk scherp weer he!, zo mooi aan die user
![]()
dat bedoel ik, sharp as a razorbladequote:
B/S PP&E itemsquote:
Ok.. en waarvoor heb je dat nodig op de PABO dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
B/S PP&E items
assets voor plant, property & equipment op de Balance Sheet.
bij shell is material limit for reporting 10mln USD. dat wil zeggen: verschillen onder de 10mln USD hoeven niet verklaard te worden![]()
Beer/Sex Private Push & Extractionquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
B/S PP&E items
verschillen onder de 10mln USD hoeven niet verklaard te worden![]()
anders weet ik toch niet wat mn bestel budget isquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Ok.. en waarvoor heb je dat nodig op de PABO dan?
Penetratie Anaal Boven & Onderquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Ok.. en waarvoor heb je dat nodig op de PABO dan?
quote:Beste Anne,
heeft jou een Madeliefje gestuurd. Hieronder is zijn / haar berichtje te lezen.
--------bericht--------
Goed bezig als moderator!
--------bericht--------
Uw Madeliefje kunt u bekijken op: http://www.stichtingipn.nl/bekijkmadeliefje.html
als je het artikel goed gelezen zou hebben wist je dat het om qat gaat wat welliswaar groen is, maar zeker geen groente zoals bijvoorbeeld een bloemkoolquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:06 schreef Cardinal_NL het volgende:
Twee ons GROENte en twee stuks fruit, mag zelfs niet meer van de Politie
http://www.nieuws.nl/467415![]()
En ik maar denken dat GROENte een afkorting was van GROEN TEeltquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:10 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
als je het artikel goed gelezen zou hebben wist je dat het om qat gaat wat welliswaar groen is, maar zeker geen groente zoals bijvoorbeeld een bloemkool![]()
volgens mij steekt die baus geen varens, maar qat op zn kopquote:
daar gaat het dus al mis, jij moet niet denken, maar topics dichtgooienquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:12 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
En ik maar denken dat GROENte een afkorting was van GROEN TEelt![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:13 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
daar gaat het dus al mis, jij moet niet denken, maar topics dichtgooien![]()
Volgens mij heeft die gewoon geen geld voor al dat chocolade en probeerd die nu zo te slijmen..quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
volgens mij steekt die baus geen varens, maar qat op zn kop![]()
wat een boefje![]()
Denk eerder dat tie doet aan ZeemeeuwBoFFer : De Boffer komt krijsend aan, schijt de hele boel onder, en voor je er iets van kunt zeggen is hij al weer wegquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
volgens mij steekt die baus geen varens, maar qat op zn kop![]()
wat een boefje![]()
Als ik Marcello Mastroianni mag citeren±quote:
Nee, dat mag niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:48 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Als ik Marcello Mastroianni mag citeren
Vrouwen moet je zoveel mogelijk kussen, dan houden ze tenminste hun mond.![]()
![]()
Begrijp nu de TT ook beter
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:48 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Als ik Marcello Mastroianni mag citeren±
Vrouwen moet je zoveel mogelijk kussen, dan houden ze tenminste hun mond.![]()
![]()
Begrijp nu de TT ook beter
Snel Cardinal edit je postquote:
Mag ik dan Johann Wolfgang von Goethe citeren:quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:13 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
daar gaat het dus al mis, jij moet niet denken, maar topics dichtgooien![]()
Doe ik toch waar ik goed in ben volgens .quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Snel Cardinal edit je postStraks zijn we weer topicloos
dan wil ik bij deze graag IJsmuts citeren:quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:14 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Mag ik dan Johann Wolfgang von Goethe citeren:
Een correct antwoord geven is als een kus vol genegenheid![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Bij deze wil ik graag mezelf citeren:
IJsmuts is zoooo 2006..quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dan wil ik bij deze graag IJsmuts citeren:
PIK OMHOOOOOOOOOG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Dat klinkt al stukken beterquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:14 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Mag ik dan Johann Wolfgang von Goethe citeren:
Een correct antwoord geven is als een kus vol genegenheid![]()
![]()
wie is zijn die [SEX] clanquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Cardinal had je hem al gepost?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=538![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Cardinal had je hem al gepost?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=538![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je gaat ons toch niet verlaten??quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wie is zijn die [SEX] clan
Het qat huisje bij gebrek aan smoking stuffquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wie is zijn die [SEX] clan
pfff moet jij zeggenquote:
gebruik = gebrek neem ik aan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:26 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Het qat huisje bij gebruik aan smoking stuff![]()
Daarom zit jij ook in het alleen BIER huisje, en je zorgt zelf voor de tietenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
gebruik = gebrek neem ik aan?
en ik wil niet in een huisje waar mensen drugs gebruiken
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
pfff moet jij zeggenjij zit mij hier alleen maar te demoniseren
![]()
maar ik lust geen eens bierquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:29 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Daarom zit jij ook in het alleen BIER huisje, en je zorgt zelf voor de tieten![]()
owke, ik blijfquote:
is dat het huisje waar ik in zit? das mooi dan! ik rook namelijk thuis ook niet binnenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh nog iets: Het GTN huisje is rookvrij
Ik zal zorgen dat je geld wordt terug gestort en ik wil vanaf heden niks meer met je te maken hebbenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
maar ik lust geen eens bier![]()
Ik vond het zelf ook wel een leuk grapjequote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat je geld wordt terug gestort en ik wil vanaf heden niks meer met je te maken hebben![]()
grapje![]()
![]()
ik denk dat iedereen hier nu wel over de vloer rolt van het lachenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vond het zelf ook wel een leuk grapje
kloptquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
maar ik lust geen eens bier![]()
Misschien iets voor een locatiemanager icm een supplychain managerquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Overigens wordt het dit jaar wel echt super druk in de huisjes
Misschien gaan we naar 2 game huisjes, maar we weten nog niet hoe we dat gaan indelen.
Oh nog iets: Het GTN huisje is rookvrij
Enlarge your... ...quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat je geld wordt terug gestort en ik wil vanaf heden niks meer met je te maken hebben![]()
grapje![]()
![]()
Haastige spoed is zelden goedquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:59 schreef ursel het volgende:
We halen de GAM sc alweer bijna in. Nadat wij er weer weg zijn gegaan gaat die opeens niet zo snel meer..
Ik ben trouwens crossen naar huis..
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:36 schreef staticdata het volgende:
[..]
klopt, tijdens de meet was jij de enige die shandy dronk
quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:35 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
shandy dronk ik toen ik 11 was
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jezus, jij bent eigenlijk best heel stoerquote:
dan schiet ik mezelf liever ter plekke doodquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:16 schreef Stefan740 het volgende:
gewoon GC crew uitnodigen
afgezien daarvan zijn het gewoon kutduitsers die net als in 40-45 zonder toestemming onze server abusenquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:21 schreef Silver_Shark het volgende:
hun gebruiken cheats!
Krijgen we dit weerquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:21 schreef Silver_Shark het volgende:
hun gebruiken cheats!
Ik zal in het volgende topic wel een nieuwe peiling ouden..quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:08 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
hoe realistisch is het eigenlijk dat de b00tLAN door gaat? ik bedoel, kunnen we aan het aantal personen komen dat minimaal nodig is?
waarom ouden? kan je niet beter een peiling houdenquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zal in het volgende topic wel een nieuwe peiling ouden..
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:43 schreef Sickert het volgende:
teveel om allemaal te lezen
of ik word oud of jullie schrijven te ingewikkelde dingen of dingen waar ik me niet voor inzet om het te lezen
Mwa, zo'n diepgang zal het wel niet hebben denk ik..quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:41 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
waarom ouden? kan je niet beter een peiling houden![]()
je wordt oudquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:43 schreef Sickert het volgende:
teveel om allemaal te lezen
of ik word oud of jullie schrijven te ingewikkelde dingen of dingen waar ik me niet voor inzet om het te lezen
Nepalcoholistquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Malt gedronken.
Bij de animocheck zaten we in no time op een man of 20 en als nodig dan kunnen we ook nog wel gasten van die Eikelbyte clan uitnodigen. Die hebben volgens mij dezelfde insteek als wijquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:08 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
hoe realistisch is het eigenlijk dat de b00tLAN door gaat? ik bedoel, kunnen we aan het aantal personen komen dat minimaal nodig is?
Sorry meneer grote smurf!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Baus: Tering ik lees net nog even de laatste posts in het klaagbak topic. Je zoekt het wel op he
Toen ik het las was ik het toch enigszins eens met die JoeyT
De informatie die jij plaatste was niet echt op zijn plaats
Gelukkig maakte je het weer helemaal goed met je laatste post
Dat klootjes-volk van de werkvloer heeft totaal geen weet welke kennis vergaring en archievering er op zo'n lab plaats vindt..quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:03 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Sorry meneer grote smurf!![]()
![]()
![]()
Ik moet nog een beetje leren negeren enzoGelukkig heb ik nu stukken minder tijd om te Fok!ken, dus dat scheelt al een hele hoop.
![]()
@Ursel... zat ik vandaag in de kantine.. begonnen ze over die labratten![]()
"er moeten minstens 3 computers weg daaro! Waarom moeten ze allemaal een eigen computer? ze zitten elkaar te mailen terwijl ze naast elkaar zitten! Ze moeten minder achter die computer zitten en gewoon tests doen!"
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Nepalcoholist![]()
Malt
[..]
Bij de animocheck zaten we in no time op een man of 20 en als nodig dan kunnen we ook nog wel gasten van die Eikelbyte clan uitnodigen. Die hebben volgens mij dezelfde insteek als wij
Denk het ook niet.. maar ik welquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:09 schreef ursel het volgende:
Dat klootjes-volk van de werkvloer heeft totaal geen weet welke kennis vergaring en archievering er op zo'n lab plaats vindt..
Ja, maar hier is dan ook gewoon geen ene flikker te doen..quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:12 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Denk het ook niet.. maar ik welMaar ik begrijp dat klootjesvolk ook wel.. want er wordt wat af gesurft op kantoren e.d. ... Jij zit toch ook gewoon te fokken
![]()
![]()
![]()
Prachtjobs zijn datGewoon op Fok! kunnen lezen en posten op je werk
![]()
Als ik wegloop dan ligt er 3500 liter lak op de vloerquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:20 schreef ursel het volgende:
Maar idd. Op de werkvloer kan je niet gemakkelijk ff weglopen. Dat kan op een lab veel gemakkelijker..![]()
Daar plan je de werkzaamheden zo in dat dat met gemak kan juist..
Neem dan gelijk nog ff een potje lak voor me mee als je toch moet rennen..quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:31 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Als ik wegloop dan ligt er 3500 liter lak op de vloerzijde hoogglans
![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat mijn chef, die vol met tatoos zit incl zijn knokkels met letters en smileys en kaalgeschoren hoofd dat niet leuk gaat vinden. Ik kan dan niet alleen oprotten.. ik kan dat dan ook maar beter rennend doen![]()
Hij cheat!quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:37 schreef Stefan740 het volgende:
Viro ik wist niet dat jij zo goed kon vliegen met een jet![]()
Jij wil lak dat geproduceerd is door Mr.Baus? Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:38 schreef ursel het volgende:
Neem dan gelijk nog ff een potje lak voor me mee als je toch moet rennen..
Dat is toch bekendquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:41 schreef Stefan740 het volgende:
Je zegt het alsof je beter bent baussie
het zijn gewoon kutmoffen die godverdomme eens gewoon engels moeten praten op de server ipv die nazitaalquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:41 schreef Stefan740 het volgende:
GC clan zijn zulke fanatiekelingen die mijd ik liever, ik speel voor me plezier
Je zegt het alsof je beter bent baussie
nou ik heb wel eens bij arnisch in de chopper gezeten, maar dat ging niet zo best hoor! was overigens wel gezellig, dacht steeds dat er een muis in mn cockpit zatquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:39 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Hij cheat!Maar Viro kan idd best wel een leuk stukje vliegen hoor
@rnish ook
![]()
Ik kan niet wachten tot de GC clan hier op FoK! komt postenquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
het zijn gewoon kutmoffen die godverdomme eens gewoon engels moeten praten op de server ipv die nazitaal![]()
![]()
kuttiefuspleures GCers
![]()
![]()
![]()
zo nu is het wel duidelijk dat ik ze niet mag, kan niet iemand die gasten even een jaartje bannen, zonder hun draait de server ook wel![]()
Iedereen is hier ten slotte welkom..quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot de GC clan hier op FoK! komt posten![]()
![]()
![]()
daarom.... ik ben er iig ook bij. alleen zit mn september weekend zo rete volquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb zo mijn twijfels over het aantal BoF-ers dat op de Lan gaat komen (of dat genoeg is)
Ik hoop natuurlijk dat het er meer dan genoeg zijn, aangezien ik er zin in heb en zeker kom.
Ik heb er net nog een afspraak voor verzet
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot de GC clan hier op FoK! komt posten![]()
![]()
![]()
Weet ik tochquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Ferdi: Malt bier lul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |