Dat wordt tevens weer een grotere schijf. Want die oeverloze patches, worden ook alleen maar GROTERquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:28 schreef FJD het volgende:
CoD3 moet natuurlijk CoD4 zijn
http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=3646
Ben benieuwd maar Crysis zal wel erg veel aanhang krijgen. Helaas is t van EADat wordt weer overloos patches, schelden, vloeken en booster packs afzeiken.
Waar ik zelf erg naar uitkijk is Forgotten Hope 2, WWII mod op BF2!!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:28 schreef FJD het volgende:
CoD3 moet natuurlijk CoD4 zijn
http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=3646
Ben benieuwd maar Crysis zal wel erg veel aanhang krijgen. Helaas is t van EADat wordt weer overloos patches, schelden, vloeken en booster packs afzeiken.
Ik ken er nog zo 1.........quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:58 schreef escape_nl het volgende:
Moet niet gekker worden met alle kiddie admins
[afbeelding]
Zolang t niet ranked is zullen maar weinig mensen overstappen. POE2 was ook geniaal. Fallen is zo'n geweldige mapquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:36 schreef Cardinal_NL het volgende:
Waar ik zelf erg naar uitkijk is Forgotten Hope 2, WWII mod op BF2!!!!
Die kans is best aanwezig maar wil wel weer WWII spelenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Zolang t niet ranked is zullen maar weinig mensen overstappen. POE2 was ook geniaal. Fallen is zo'n geweldige map
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Zolang t niet ranked is zullen maar weinig mensen overstappen. POE2 was ook geniaal. Fallen is zo'n geweldige map
Zit zo'n spel-optie niet toevallig in BF2142??..quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:44 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Die kans is best aanwezig maar wil wel weer WWII spelenMisschien roest ik wel vast
![]()
Voordeel vind ik tevens dat het aantal packs ook vast staat, waartuit je kan kiezen. Dus niet alleen medics![]()
En als ik het goed begrepen heb kan jeook niet meer zomaar random vlaggen pakken. Dus gevechten zijn dan geconcentreerd rondom enkele vlaggen. Geen echte PUNI meer dus.
Vond de gevechten in Stalingrad en Berlin destijds geweldig. FH2 is in eerste instantie gericht op de woestijn oorlog.
Het lijkt wel op de gemiddelde aankoop van Feijenoordquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:48 schreef ursel het volgende:
[..]inderdaad, iedereen hilarisch over POE
Na een maand hoorde je er niks meer over..
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Zit zo'n spel-optie niet toevallig in BF2142??..
Over welke aankoop van de afgelopen twee jaar zijn we lyrisch geweest dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Cardinal_NL het volgende:
Het lijkt wel op de gemiddelde aankoop van Feijenoord![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Over welke aankoop van de afgelopen twee jaar zijn we lyrisch geweest dan?![]()
Nou.. eeuuhh. die ene toen.. eeuuhh.. mja, die geloof ik nu wel weer weg mag..quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Er waren wel wat aankopen waar we hysterisch van werden.. Dat dan weer wel..quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Beetje het VBO+MAVO=VMBO principe. Je gaat er vanuit dat de goeden de slechten op sleeptouw zullen nemen en gemiddeld dus beter worden maar het tegendeel is waar. De goeden worden slechterquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:57 schreef ursel het volgende:
Nou.. eeuuhh. die ene toen.. eeuuhh.. mja, die geloof ik nu wel weer weg mag..
Overigens vond ik de Ceulear (of hoe je het schrijven mocht) wel een keune speler. Niet perfect nog, maar volgens mij wel potentie.. Alleen dwaalt die ook steeds verder af in plaats van dat die stijgt..
Ik krijg dan ook echt zo'n mental picture van Keltie met een ontzettend rood hoofd op t moment dat hij hoort dat Harry getekend heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:00 schreef ursel het volgende:
Er waren wel wat aankopen waar we hysterisch van werden.. Dat dan weer wel..
Goofy..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Beetje het VBO+MAVO=VMBO principe. Je gaat er vanuit dat de goeden de slechten op sleeptouw zullen nemen en gemiddeld dus beter worden maar het tegendeel is waar. De goeden worden slechter
Maar goed. Mocht het lukken om Makaay, Hofland, Goofy en Bert binnen te halen dan moet het toch mogelijk zijn om er een fatsoenlijk elftal van te maken met Slory en Castelen er nog bij in de aanval.
[..]
Heb je hem toen niet in de krant zien staan bij het maasgebouw, links naast het spandoek..quote:Ik krijg dan ook echt zo'n mental picture van Keltie met een ontzettend rood hoofd op t moment dat hij hoort dat Harry getekend heeft.
Had dat kind gewoon Piet Boersma genoemd ofzoquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:04 schreef ursel het volgende:
Goofy..Maar idd, mocht dit rijdje komen dan kan het per ongeluk toch nog een leuk seizoen worden.
Klopt, dat lukt bij hoge uitzondering zij bijvoorbeeld die visserszoon uit Katwijk, spelende in Liverpool lukt dat. Maar overige goede sub/top spitsen gingen ook slechter presteren. Al die spitsen spelen bij huidige clubs vele malen beter.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Beetje het VBO+MAVO=VMBO principe. Je gaat er vanuit dat de goeden de slechten op sleeptouw zullen nemen en gemiddeld dus beter worden maar het tegendeel is waar. De goeden worden slechter
Sloryquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:00 schreef FJD het volgende:
Maar goed. Mocht het lukken om Makaay, Hofland, Goofy en Bert binnen te halen dan moet het toch mogelijk zijn om er een fatsoenlijk elftal van te maken met Slory en Castelen er nog bij in de aanval.
Zit wat prijzengeld in de 100m sprint hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:08 schreef Cardinal_NL het volgende:
SloryGoed voor de 60 meter horden of de 100m sprint, maar balcontrole en techniek
![]()
Hij heeft er anders een leuk aantal ingetikt. Zeer zeker eentje met potentie..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:08 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Klopt, dat lukt bij hoge uitzondering zij bijvoorbeeld die visserszoon uit Katwijk, spelende in Liverpool lukt dat. Maar overige goede sub/top spitsen gingen ook slechter presteren. Al die spitsen spelen bij huidige clubs vele malen beter.
[..]
SloryGoed voor de 60 meter horden of de 100m sprint, maar balcontrole en techniek
![]()
Daar zit je bijna op toch..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Zit wat prijzengeld in de 100m sprint hoorMoet ie wel onder de 10sec lopen.
Na K&K dan eventueel weer kans op een goede transferquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Zit wat prijzengeld in de 100m sprint hoorMoet ie wel onder de 10sec lopen.
Weer geld om schulden af te lossen en een brakke speler te halen..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:12 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Na K&K dan eventueel weer kans op een goede transfer![]()
Daar ben ik mee begonnenquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:13 schreef ursel het volgende:
Weer geld om schulden af te lossen en een [s]brakke speler[/s[ brak elftal te halen.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dat jullie zolang door kunnen lullen over Feyenoord.
Jullie weten toch al wat er gaat gebeuren. Feyenoord speelt weer een paar goeie wedstrijden en vele slechte wedstrijden, zeker na de winterstop. Altijd als ik denk aan Feyenoord dan zie ik een ploeg die bij 1-0 denkt Yes we staan voor stoppen met voetballen, om vervolgens gelijk te spelen of te verliezen.
En inderdaad ik heb al heel lang geen hele wedstrijd meer gezien, zeker van Feyenoord niet, aangezien die niet meedoen om de prijzen en dus niet op tv worden uitgezonden.
Maar ja, jullie zijn wel lekker trouw.
En ik denk niet dat Makaay naar Feyenoord zal gaan. Je schiet er een zooitje in bij Bayern en dan lekker middenmoot bij Feyenoord gaan ballen, zou me zeer verbazen.
Ik heb er spinners opgezet, maar ik kan niet echt zeggen dat het een succes isquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:24 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Maar hoe is het met Pimp my Penis
Zaadje ben je ook heyquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Je kunt ook alleen maar enorm defensief spelen als je iets van een defensie hebt![]()
Och, het is geen 1 zomer rustig rond Feijenoord.quote:[..]
Veels te veel herrie en gedoe op dit moment. Houd dat toch lekker intern en kom naar buiten als t rond is. Qua spelers zie je dat altijd maar vooral op trainer gebied vind ik t erg storend.
Misschien moet je vlechten en strikjes in doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb er spinners opgezet, maar ik kan niet echt zeggen dat het een succes is
Ben bang dat dan ook die vlechtjes tussen mijn spinners komenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:30 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Misschien moet je vlechten en strikjes in doen![]()
Hey, in ieder geval een onderwerp dat het topic laat lopen. Heeft bijna gehele nacht en ochtend stil gestaan. Even wat nieuws posten en zie daar.. het loopt weer..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jullie weten toch al wat er gaat gebeuren. Feyenoord speelt weer een paar goeie wedstrijden en vele slechte wedstrijden, zeker na de winterstop. Altijd als ik denk aan Feyenoord dan zie ik een ploeg die bij 1-0 denkt Yes we staan voor stoppen met voetballen, om vervolgens gelijk te spelen of te verliezen.
En inderdaad ik heb al heel lang geen hele wedstrijd meer gezien, zeker van Feyenoord niet, aangezien die niet meedoen om de prijzen en dus niet op tv worden uitgezonden.
Maar ja, jullie zijn wel lekker trouw.
En ik denk niet dat Makaay naar Feyenoord zal gaan. Je schiet er een zooitje in bij Bayern en dan lekker middenmoot bij Feyenoord gaan ballen, zou me zeer verbazen.
Zijn het spinners met die ledjes erin, waarmee je plaatjes kan projecteren?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ben bang dat dan ook die vlechtjes tussen mijn spinners komen
De Ceulaer .. De Belgische Beckham.. Jammer genoeg was de enigste overeenkomst dat het ook een modepopje wasquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Nou.. eeuuhh. die ene toen.. eeuuhh.. mja, die geloof ik nu wel weer weg mag..
Overigens vond ik de Ceulear (of hoe je het schrijven mocht) wel een keune speler. Niet perfect nog, maar volgens mij wel potentie.. Alleen dwaalt die ook steeds verder af in plaats van dat die stijgt..
Castelen moeten ze verpatsen, dat is echt een droeftoeter.. Laat Vincken het maar een seizoen doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:00 schreef FJD het volgende:
Je wil het niet wetenquote:[..]
Ik krijg dan ook echt zo'n mental picture van Keltie met een ontzettend rood hoofd op t moment dat hij hoort dat Harry getekend heeft.
Mja, wat ik zeg. Dacht dat die wel potentie had en volgens mij speelde die in begin aardig. Alleen werd het steeds minder in plaats van beter..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
De Ceulaer .. De Belgische Beckham.. Jammer genoeg was de enigste overeenkomst dat het ook een modepopje was
Lol.. Sloery is 1 van de verrassingen dit seizoen..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:08 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
Dit seizoen, word alles anders! (roepen we ieder jaarquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
quote:Maar ja, jullie zijn wel lekker trouw.
Schijnt in de telegraaf gezegd te hebben wel open te staan voor een transfer naar Feijenoord.quote:En ik denk niet dat Makaay naar Feyenoord zal gaan. Je schiet er een zooitje in bij Bayern en dan lekker middenmoot bij Feyenoord gaan ballen, zou me zeer verbazen.
Daarom houd je toch ook van mequote:
Voordeel van Kalou en Kuyt is wel dat een tegenstander als Roda of NEC niet het idee heeft dat er iets te halen valt bij Feyenoord waardoor ze verdedigender zullen spelenquote:Dit seizoen: meer dan (?) 60 doelpunten tegen. Ken je leuk roepen dat dit kwam omdat Kuijt en Kalou weg zijn gegaan, maar Kalou (en in mindere mate Kuijt) zijn geen super verdedigers.
Eigenlijk ben jij dus een beetje de Harry in BF2 dus..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Daarom houd je toch ook van me
[..]
Voordeel van Kalou en Kuyt is wel dat een tegenstander als Roda of NEC niet het idee heeft dat er iets te halen valt bij Feyenoord waardoor ze verdedigender zullen spelenTegen Kuyt en Kalou heb je minstens vijf man aan verdediging nodig. Harry kun je los laten lopen die mist toch 50% van z'n kansen
![]()
quote:
Kuyt meer als Kalou.quote:[..]
Voordeel van Kalou en Kuyt is wel dat een tegenstander als Roda of NEC niet het idee heeft dat er iets te halen valt bij Feyenoord waardoor ze verdedigender zullen spelenTegen Kuyt en Kalou heb je minstens vijf man aan verdediging nodig. Harry kun je los laten lopen die mist toch 50% van z'n kansen
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:47 schreef ursel het volgende:
Eigenlijk ben jij dus een beetje de Harry in BF2 dus..
Sorry heef tie geleerd bij ons, netjes combinatie voetbal spelen en de bal over de lijn er in laten lopenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kuyt meer als Kalou.
Was meer gecharmeerd van die andere Kalou.
Griek moet 1 ding gaan doen: vaker schieten, ook uit de 2de lijn. Nog best een gevaarlijk schot, maar ze willen het allemaal te netjes doen.. Ofzo.
Zelfs een amsterdamse krant wordt nog als strohalm aangegrepenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:43 schreef Keltie het volgende:
Schijnt in de telegraaf gezegd te hebben wel open te staan voor een transfer naar Feijenoord.
EDIT:
Niet dat die betrouwbaar zijn, maartoch.
Ik denk dat ik de komende maand er geen tijd voor ga hebben. Dan ben ik klaar met cursus en kelder en dan ben ik er niet meer vanaf te slaan denk..quote:
Arrogant tyfusvoetbal bedoel je?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:52 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Sorry heef tie geleerd bij ons, netjes combinatie voetbal spelen en de bal over de lijn er in laten lopen![]()
Boeit geen reet, AD is Rotterdams maar daar zit op de sporttak zo'n tyfusspartaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:52 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Zelfs een amsterdamse krant wordt nog als strohalm aangegrepen
Heb je geen internetaansluiting in de kelder danquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de komende maand er geen tijd voor ga hebben. Dan ben ik klaar met cursus en kelder en dan ben ik er niet meer vanaf te slaan denk..
Gaan we vanavond eindelijk Karkand verbouwen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:54 schreef Keltie het volgende:
Boeit geen reet, AD is Rotterdams maar daar zit op de sporttak zo'n tyfusspartaan.
Beginnen we een beetje vroegquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Gaan we vanavond eindelijk Karkand verbouwen?Ik hoef niet te hardlopen en ik ben de hele avond beschikbaar
-edit-
Ja dus![]()
Nu begrijp ik ook beter dat er feijenoord tv is, als er geen oprechte schriftelijke pers is, dan maar oprecht beeld persquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Boeit geen reet, AD is Rotterdams maar daar zit op de sporttak zo'n tyfusspartaan.
Tijdens het begin van het vorige seizoen was dat ook een enorm succesquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:52 schreef Cardinal_NL het volgende:
Sorry heef tie geleerd bij ons, netjes combinatie voetbal spelen en de bal over de lijn er in laten lopen![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Tijdens het begin van het vorige seizoen was dat ook een enorm succes
quote:
De FeyenoordPravda .. euh.. Feyenoordkrantquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:58 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Nu begrijp ik ook beter dat er feijenoord tv is, als er geen oprechte schriftelijke pers is, dan maar oprecht beeld pers![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
De FeyenoordPravda .. euh.. Feyenoordkrant
Feijenoord prive, hop alle roddels over straatquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
De FeyenoordPravda .. euh.. Feyenoordkrant
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige kennis die ik heb..
Oohnee, ook nog eentje met chinchilla's..
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:17 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Feijenoord prive, hop alle roddels over straat![]()
[..]
Als je 11 chinchilla's hebt, heb je ook een basiselftal.
![]()
Voor als er eentje geblesseerd isquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:20 schreef ursel het volgende:Kheb zelfs een gehele selectie voor je desnoods..
Chinchilla's zijn behendige klauteraars. Hierbij kan het wel eens voorkomen dat er botbreuken ontstaan door een val. Simpele botbreuken genezen snel bij deze dierenquote:
Je spreekt uit ervaring neem ik aanquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:26 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Chinchilla's zijn behendige klauteraars. Hierbij kan het wel eens voorkomen dat er botbreuken ontstaan door een val. Simpele botbreuken genezen snel bij deze dieren![]()
Als een chinchilla kwaad is, gaat hij recht op staan, gromt en zal de potentiële belager ondersproeien met zijn urine.Beter dan zin vol lozing van geweld,
alleen niet bij mij thuis
![]()
ff koekeloerenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:30 schreef ursel het volgende:
Of er nog Aries hier zijn die pipo zijn quiz willen invullen..
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=365&st=0
Gerard Cox? Jeps.. Denk het wel.. Ben er al een tijdje niet meer lid vanquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:15 schreef ursel het volgende:
[..]Die kreeg ik vroeger altijd in mijn kranten wijk van een oud-vrouwtje..
Was ook een feyenoord-fan en had daar abbo op.. Heb ook stapel boeken toendertijd van der gehad, inclusief het jaarboek dat Feyenoord de wereldbeker won..
Was best aardig vrouwtje..![]()
![]()
Schrijft die flip trouwens ook nog steeds columns daarvoor.![]()
Hoe moet je zo'n diertje verzorgen (weet je dat?), vind het wel toffe diertjesquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:26 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Chinchilla's zijn behendige klauteraars. Hierbij kan het wel eens voorkomen dat er botbreuken ontstaan door een val. Simpele botbreuken genezen snel bij deze dieren![]()
Als een chinchilla kwaad is, gaat hij recht op staan, gromt en zal de potentiële belager ondersproeien met zijn urine.Beter dan zin vol lozing van geweld,
alleen niet bij mij thuis
![]()
quote:'Feyenoord heeft ook Obodai op lijstje'
Feyenoord ziet in middenvelder Anthony Obodai een geschikte kandidaat om de selectie te komen versterken. De 24-jarige speler van RKC Waalwijk heeft zelf laten doorschemeren een transfer naar Rotterdam-Zuid in overweging te nemen. De Brabantse eredivisie-degradant zit overigens niet te wachten op zijn vertrek.
Volgens het Algemeen Dagblad heeft de stadionclub zich nog niet gemeld bij RKC om te onderhandelen over Obodai. De speler staat bij de Waalwijkers nog tot en met juni 2009 onder contract.
“Sommige spelers kunnen niet weg, zoals Tim Bakens, Obodai en Ruud Berger”, vertelt directeur Henry van der Vegt tegenover Voetbal International, die daarmee de intentie van RKC duidelijk laat blijken.
“Iedereen roept namelijk wel dat alle spelers hier vertrekken, maar dat is helemaal niet waar. Alleen de jongens die te zwaar op de begroting drukken, zijn voor een transfer bespreekbaar”, aldus Van der Vegt.
Scheutje olijfolie, 2 minuten aan beide kanten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:59 schreef Keltie het volgende:
Hoe moet je zo'n diertje verzorgen (weet je dat?), vind het wel toffe diertjes
Verzorgen, ja, denk net als hamsters..quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoe moet je zo'n diertje verzorgen (weet je dat?), vind het wel toffe diertjes
(Al schijn je er wel minimaal 2 er moeten nemen ivm eenzaamheid?)
Niet aan JP geven dusquote:
Zou hem toch eerst ff fileren hoor..quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Scheutje olijfolie, 2 minuten aan beide kanten.
AMD heeft m'n CPU weer teruggevondenPassed Visual Inspection dus nu maar afwachten tot ik de replacement krijg.
Hoe oud? Kosten? Alleen zo'n beest of zitten er benodigdheden bij? Bekende schade (quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Verzorgen, ja, denk net als hamsters..In ieder geval eten en water geven lijkt me handig.
Je krijgt ze ook per minimaal 2, zijn idd erg sociale dieren.
Tis dat ik al een halve dierentuin thuis heb, anders had ik er ook ala direct een setje genomen..
Zie Tehuis voor Chinchilla'squote:Op woensdag 13 juni 2007 12:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoe oud? Kosten? Alleen zo'n beest of zitten er benodigdheden bij? Bekende schade ()? enz enz?
quote:Warning
main({config_root}/www.inc/global/classes/topic.class.php): failed to open stream: No such file or directory in line 183 of file {config_root}/www.inc/repliqueCore.php
Alles inclusief voor nopquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:07 schreef Keltie het volgende:
Hoe oud? Kosten? Alleen zo'n beest of zitten er benodigdheden bij? Bekende schade ()? enz enz?
Fer wou ze eerst even testen, maar kwam tot de conclusie dat het niet gaat passen..quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Alles inclusief voor nop
Zitten wel een paar deukjes in, vandaar de lage prijs![]()
Ik wilde gewoon weten of ze door de brievenbus zouden passen, ontsnappingsgevaar enzo.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:12 schreef ursel het volgende:
Fer wou ze eerst even testen, maar kwam tot de conclusie dat het niet gaat passen..
Heb stiekem wel interesse in 2, relatief jong, stuksquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Zie Tehuis voor Chinchilla's
Leeftijd onbekend, maar is ook een groep met 4 jonkies..
Alles inclusief behuizing zijn gratis op te halen.
Tss... Ik loop hier een beetje serieus te wezen, gaan jullie klootviolenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Fer wou ze eerst even testen, maar kwam tot de conclusie dat het niet gaat passen..
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tss... Ik loop hier een beetje serieus te wezen, gaan jullie klootviolen
Leeftijd moet ik dus nog ff navragen voor je. Zijn idd actief in de avond/acht uurtjes..quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb stiekem wel interesse in 2, relatief jong, stuks
Ritsel eens een foto van zo'n kooi (moet het ook kwijt kunnen ey) .. Vanmiddag/ vanavond eens wat neuzen naar verzorging van die dingen (schijnen avond/nachtdiertjes te zijn, dat is wel gunstig)
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:01 schreef Keltie het volgende:
Goeie stofzuiger als ik mij niet vergis.
Verkeerde afkomst, dat is wel jammer
Misschien doet tie het nu welquote:
Meer voer geven, weet je zeker dat ze er niet door heen passenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon weten of ze door de brievenbus zouden passen, ontsnappingsgevaar enzo.
Naja het goede nieuws is dat ze niet door brievenbus passen, niet op eigen kracht iig.
Ik ook behalve als ik gedronken hebquote:
Daar slaat "verkeerde afkomst" op, knurft.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:56 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Die jonge kan er toch niets aan doen dat hij een andere huidskleur heeft
![]()
Gelukkig dat tie nog een goede opleiding heeft doorlopen![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:58 schreef Keltie het volgende:
Daar slaat "verkeerde afkomst" op, knurft.
Totdat ze 'per ongeluk' tussen t tosti ijzer komen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:56 schreef Cardinal_NL het volgende:
Meer voer geven, weet je zeker dat ze er niet door heen passen![]()
Jah, iedereen denkt dat ik racistisch ben.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:59 schreef FJD het volgende:
[..]Je ziet wel weer hoe men je inschat he
Arrogante Amsterdammers ook altijd
Je moet trouwens niet denken dat JP hem dan komt redden ofzo hoor..quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:59 schreef FJD het volgende:
[..]Je ziet wel weer hoe men je inschat he
Arrogante Amsterdammers ook altijd
[..]
Totdat ze 'per ongeluk' tussen t tosti ijzer komen.
Sterker nog, je hebt zelfs een zwarte als avatar..quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, iedereen denkt dat ik racistisch ben.
Terwijl ik helemaal geen problemen met negerts en dergelijke heb.... Als ze aan een boom hangen
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:09 schreef ursel het volgende:
Je moet trouwens niet denken dat JP hem dan komt redden ofzo hoor..
io?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:53 schreef FJD het volgende:
Doe je ook mee vanavond PuniOuderwets op TS
Gister ook met Puri maar toen moest ik opeens Engels praten
Toen schoof hij meteen aan zeker.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:16 schreef ursel het volgende:
Whehe.. kreeg pas de volgende dag antwoord terug van hem..
Dat je dat nog durft te vragen, tuurlijk woont hij in DHquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Toen schoof hij meteen aan zeker.
Trouwens, met een beetje geluk zijn we over een paar maanden plaatsgenootjes![]()
Je woont toch in DH?
Ja dat dacht ik dus wel maar hij heeft Noortuk in z'n profiel staanquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dat je dat nog durft te vragen, tuurlijk woont hij in DH![]()
No way.. zijn die foto's nog steeds op internet te vinden??quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus wel maar hij heeft Noortuk in z'n profiel staanDaar was ie zeker carnavals clown ofzo
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:28 schreef ursel het volgende:
Ooh, trouwens ik verhuur mijn kelder niet he..![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:19 schreef FJD het volgende:
Trouwens, Jorrit met een beetje geluk zijn we over een paar maanden plaatsgenootjes![]()
quote:
Mja, ben er niet echt bekend die hoek, weet idd wel dat de ene kant niet de meest ideale buurt is..quote:Nee we zijn op zoek naar iets rondom Holland Spoor en dan wel de goede kant zeg maarBezuiderhout enzo. Vrijdag bij een erg leuk huisje kijken, ben benieuwd!
Omdat jij er woontquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:36 schreef ursel het volgende:
Mja, ben er niet echt bekend die hoek, weet idd wel dat de ene kant niet de meest ideale buurt is..
Maar hoezo DH eigenlijk?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Omdat jij er woont
Nee voor Anne is t veel makkelijker om vanuit DH naar haar werk te reizen en als ze straks onverhoopt op t hoofdkantoor moet werken dan is t helemaal super. Moet alleen zelf nog even een goede baan zoeken in de buurt maar dat zal geen probleem zijn. Sta pas een week op Monsterboard en heb al drie belletjes ontvangen waarvan twee concrete interesses.
Huisje wordt appartementHousewarming is wekelijks
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:39 schreef FJD het volgende:
Omdat jij er woont
Nee voor Anne is t veel makkelijker om vanuit DH naar haar werk te reizen en als ze straks onverhoopt op t hoofdkantoor moet werken dan is t helemaal super. Moet alleen zelf nog even een goede baan zoeken in de buurt maar dat zal geen probleem zijn. Sta pas een week op Monsterboard en heb al drie belletjes ontvangen waarvan twee concrete interesses.
Huisje wordt appartementHousewarming is wekelijks voor mensen die komen klussen
Als je heel snel bent kan ik misschien nog wat Latex voor je regelen... Maar dan moet je wel snel zijn..quote:
Staat in een kooi met 23 Chinchillas zeker?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:43 schreef ursel het volgende:
Als je heel snel bent kan ik misschien nog wat Latex voor je regelen... Maar dan moet je wel snel zijn..
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daar slaat "verkeerde afkomst" op, knurft.
Niet de knipoog vergeten hoor, voordat je het weet sta je op een zwart lijstjequote:Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, iedereen denkt dat ik racistisch ben.
Terwijl ik helemaal geen problemen met negerts en dergelijke heb.... Als ze aan een boom hangen
Dat niet, maar je krijgt ze er wel gratis bij de verf..quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Staat in een kooi met 23 Chinchillas zeker?
Geen verhuurquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:28 schreef ursel het volgende:
Ooh, trouwens ik verhuur mijn kelder niet he..![]()
Klinkt goed maar misschien is Intermediair kijken ook goed. Vaak staan daar de wat interessantere jobs op.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:39 schreef FJD het volgende:
Sta pas een week op Monsterboard en heb al drie belletjes ontvangen waarvan twee concrete interesses.
Ik durf het bijna niet bijna niet te vragen maar mag ik ze ook verven dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:05 schreef ursel het volgende:
Dat niet, maar je krijgt ze er wel gratis bij de verf..
Zie t vanzelfquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:09 schreef Cardinal_NL het volgende:
Klinkt goed maar misschien is Intermediair kijken ook goed. Vaak staan daar de wat interessantere jobs op.
Er zitten ook witte tussen..quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet bijna niet te vragen maar mag ik ze ook verven dan?
Hij heeft ze graag in rozequote:Op woensdag 13 juni 2007 14:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Er zitten ook witte tussen..
Dus dan hoef je ze niet te verven..![]()
Lekker belangrijk...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:04 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Niet de knipoog vergeten hoor, voordat je het weet sta je op een zwart lijstje
Een domme belg trapt er misschien nog wel inquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:14 schreef ursel het volgende:
Hoop feyenoord nieuws vandaag zeg..
Belgische promovendus aast op Derijck
Vincken wil weg bij Feyenoord
Feyenoorder Boussaboun definitief naar Qatar
Overstap Huysegems naar Roda JC ver weg
'Feyenoord informeerde naar Obodai'
'Makaay ziet overstap naar Feyenoord wel zitten'
Hoop gaan/willen weg..
Logisch. Schoonmaak was ook aangekondigd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:14 schreef ursel het volgende:
Hoop feyenoord nieuws vandaag zeg..
Belgische promovendus aast op Derijck
Vincken wil weg bij Feyenoord
Feyenoorder Boussaboun definitief naar Qatar
Overstap Huysegems naar Roda JC ver weg
'Feyenoord informeerde naar Obodai'
'Makaay ziet overstap naar Feyenoord wel zitten'
Hoop gaan/willen weg..
Tis dan ook best een degelijke spelert.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:17 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Een domme belg trapt er misschien nog wel in![]()
quote:Vincken wordt verstandig en realiseert dat eigen jeugd toch niet serieus genomen wordt![]()
Degelijke spelert.quote:Boussaboun, beter LAAT dan nooit![]()
quote:Feijenoord doet met Obodai weer een kwaliteitsaankoop (net niet goed genoeg voor AFC)
Lekker belangrijk, deed Van Hooijdonk ook. Erg hoor, beginnen met afbouwen en dan de UEFA Cup binnenslepen.quote:Makaay denkt, zakken vullen en afbouwen![]()
Is dat je eerste salaris aanbiedingquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:17 schreef FJD het volgende:
M'n 3800+ is geupgrade naar een 4000+ en wordt morgen naar mij verscheeptToch wel zonde dat t geen X2 was
US, ligt er maar net aan bij welk team je komt. Salarisplafond daaro.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Makaay kan toch echt niet zijn zakken vullen bij Feyenoord??? Ga dan naar de US/Qatar ofzo...
Zakken vullen bij feyenoordDat doet toch alleen het bestuur
ze moeten zelfs eerst de bal zien te krijgen willen ze kunnen scorequote:Op woensdag 13 juni 2007 14:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Makaay kan toch echt niet zijn zakken vullen bij Feyenoord??? Ga dan naar de US/Qatar ofzo...
Zakken vullen bij feyenoordDat doet toch alleen het bestuur
Ja ik begon op 3800,- maar dat werd direct 4000,-. Toen probeerde ik dus de verdubbelaar in te zetten maar daarvoor was ik net te laatquote:
Als hullie scoren is de kans groot dat je daarna de bal zelf hebt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:22 schreef staticdata het volgende:
ze moeten zelfs eerst de bal zien te krijgen willen ze kunnen score. tot zover mijn voetbal-noob bijdrage
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja ik begon op 3800,- maar dat werd direct 4000,-. Toen probeerde ik dus de verdubbelaar in te zetten maar daarvoor was ik net te laat
Daarom had feijenoord afgelopen seizoen ook zo vaak de balquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Als hullie scoren is de kans groot dat je daarna de bal zelf hebt.
quote:
Straks gaat die er nog voor om Heintje te verslaan dit jaar..quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:39 schreef staticdata het volgende:
cardinal gaat voor positie verbeterin in de GAM stats
Tja, straks gaat hij gewoon meer posten dan ik op FoK dat kan natuurlijk niet zomaarquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:39 schreef staticdata het volgende:
cardinal gaat voor positie verbeterin in de GAM stats
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, straks gaat hij gewoon meer posten dan ik op FoK dat kan natuurlijk niet zomaar
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 heeft zich ingeschreven voor een startersappartement!
Ach denk misschien dat ik het hier haal, bij FOD zeker nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, straks gaat hij gewoon meer posten dan ik op FoK dat kan natuurlijk niet zomaar
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
ik heb er nog eventuuel 1 te koop voor je in zwijndrechtquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb misschien wel iets in de aanbieding als wij wat anders vindenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:29 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ach denk misschien dat ik het hier haal, bij FOD zeker niet![]()
Tis een ambtenaar en die hebben natuurlijk vaak vinger in de pap in dit soort zaakjes..quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waar wat voor een project.
WE NEED MORE INTEL!
Wil je nu al weg, zolang woon je er toch nog niet. Of worden jullie weggepest omdat je een saab rijder bentquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:32 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel iets in de aanbieding als wij wat anders vinden![]()
* mompelt iets over starters met weinig nullen
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Tis een ambtenaar en die hebben natuurlijk vaak vinger in de pap in dit soort zaakjes..
Dus ja.. ingeschreven is een beetje dubieus natuurlijk..
Je hebt een starters appartement dus..
Anderhalf jaar, maar kijken naar iets vrijstaands, 2onder1kap, of vrij kaveltjequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wil je nu al weg, zolang woon je er toch nog niet. Of worden jullie weggepest omdat je een saab rijder bent
Als ik klaar ben met verbouwen en klussen en alles.. duurt nog wel ff..quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:33 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
Wanneer ga je je starters appartement verkopen![]()
daarom bij jij ook post de MANquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op elke reactie van jou
![]()
Bij FoD ben ik echt alleen heerser qua postcount
Leuk, waar willen jullie naartoe, gewoon in Utrecht blijven of misschien weer terug naar Zwolle?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:34 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Anderhalf jaar, maar kijken naar iets vrijstaands, 2onder1kap, of vrij kaveltje
Saab komt pas over weekje of 3
13, daarom zit hij ook niet bij BoFquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:39 schreef staticdata het volgende:
vraag me af hoe oud cardinal is, als hij zo'n huis kan betalen
Korte termijn nog Utrecht langere termijn Zwollequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Leuk, waar willen jullie naartoe, gewoon in Utrecht blijven of misschien weer terug naar Zwolle?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
13, daarom zit hij ook niet bij BoF
Ik heb net de koppositie op het BoF forum ook gepaktquote:
Back to the rootsquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:43 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Korte termijn nog Utrecht langere termijn Zwolle
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Back to the roots
Moet zeggen dat ik je huisje in Utrecht niet verkeerd vond. Is het niet een beetje prijzig als je na zo'n korte tijd alweer gaat verhuizen?
We worden volwassen.quote:
Hoi Sanni..quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb net de koppositie op het BoF forum ook gepakt
Hier zal ik het niet gaan halen, tenzij ik nog een tijdje in de leegloop blijf, maar zelfs dan wordt het lastig.
Misschien kan ik een aantal een maandban aansmeren, dan maak ik nog een kansje
Hehe nee helaas, is in Dordrecht.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:27 schreef ursel het volgende:
[..]Wat is iedereen op huizen jacht..
Kom je ook naar DH??
Niewbouwproject van 34 startersappartementen... heb me ingeschreven en aan het eind van de zomer zou er meer info komen. Er is zelfs nog geen bouwtekening oid...quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waar wat voor een project.
WE NEED MORE INTEL!
Nee dat je aan je tweede jeugd bent begonnenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehehe.. gekkie, dat wil dus zeggen dat ik al volwassen ben..??
Dat zou vreemd zijn hequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:53 schreef ursel het volgende:
Whehehe.. gekkie, dat wil dus zeggen dat ik al volwassen ben..??
Beterquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:49 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
Heeft al een bruto waarde stijging van meer dan 33% opgeleverd, obv reeds verkochte woningen in de straat. Netto opbrengst van kleine 20%
Staat dit niet gelijk aan een doodsverwensingquote:
linkjequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hehe nee helaas, is in Dordrecht.
[..]
Niewbouwproject van 34 startersappartementen... heb me ingeschreven en aan het eind van de zomer zou er meer info komen. Er is zelfs nog geen bouwtekening oid...
Leuk man, nu hopen dat het een beetje een leuke architect is en niet een flapdrol die ineens allerlei rare constructies heeft bedachtquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
Niewbouwproject van 34 startersappartementen... heb me ingeschreven en aan het eind van de zomer zou er meer info komen. Er is zelfs nog geen bouwtekening oid...
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Overigens heb ik net de perfecte manier gevionden om net te doen alsof ik aan het werk ben.
Ik ben demo's aan het bekijken van de nieuwste MS technologien en dan lijkt het net alsof ik aan het werk ben![]()
![]()
overigens zijn die demo's wel leerzaam, dus eigenlijk ben ik nog echt aan het werk ook
Als je het jammer vindt, waarom kijk je dan niet in DH?? Zijn ook genoeg nieuwbouw projecten.. Alleen, tja, daar heb je geen vinder in de pap natuurlijk..quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
Wat ben je nu allemaal aan het doen met dat ding? Kun je niet gewoon garantie claimen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat zou vreemd zijn he
Wii - FJD 1-1Nu nog solderen, wat zijn die contactpuntjes klein zeg
Whehe.. Ik beproef hier een 3-1quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat zou vreemd zijn he
Wii - FJD 1-1Nu nog solderen, wat zijn die contactpuntjes klein zeg
Ziet je spreadsheet er zeker wel goed uitquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:58 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Heb al mijn projectleden ook aan het werk, we liggen voor op schema. Geen risico;s alleen wat kleine issues. Dus geen escalaties. Soms gaat het leven van een projectmanager wel eens over rozen
![]()
Of het uitbesteed aan een blinde architect..quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Leuk man, nu hopen dat het een beetje een leuke architect is en niet een flapdrol die ineens allerlei rare constructies heeft bedacht
whehe.. No way.. Ik ga geen ban krijgen hoor.. dat overleef ik niet..quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Staat dit niet gelijk aan een doodsverwensing
DH zal ook wel weer duurder zijn lijkt mij?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Als je het jammer vindt, waarom kijk je dan niet in DH?? Zijn ook genoeg nieuwbouw projecten.. Alleen, tja, daar heb je geen vinder in de pap natuurlijk..
Ik ben juist naar DH uitgeweken omdat de bollenstreek schrikbarend duur was..quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
DH zal ook wel weer duurder zijn lijkt mij?
Ieder heeft zo zijn/haar budget, we heten niet allemaal admiraal anaal
Dus een ban geven staat gelijk aan moord...quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:01 schreef ursel het volgende:
[..]
whehe.. No way.. Ik ga geen ban krijgen hoor.. dat overleef ik niet..
DIe had ik bij bosjes in het vorige project. Ik maar denken werk in nu bij mijn klant of uitvaart onderneming.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wacht maar tot die kast open gaat en er ineens een lijk uitstapt
Tja, ik zou het eigenlijk ook niet weten, weet alleen de prijs van me eigen huisquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ben juist naar DH uitgeweken omdat de bollenstreek schrikbarend duur was..
Vond zelf DH dus wel meevallen..
Elk nadeel heb zijn voordeel. Kan Baus energie genereren om zich aan te meldenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zou wel stil zijn hier. Stel je eens voor dat Penis en Baus er ook nog waren geweest, dan hadden we echt 1 topic in een paar uur![]()
Zou wel geil zijn zeg.. een topic in een middagje..quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dus een ban geven staat gelijk aan moord...
Dan is het wensen dat je een ban krijgt gelijk aan het wensen dat je dood gaat
Zou wel stil zijn hier. Stel je eens voor dat Penis en Baus er ook nog waren geweest, dan hadden we echt 1 topic in een paar uur![]()
Ik heb ze gemaild "M'n Wii is kapot". Antwoord "Wat is er mee aan de hand". Teruggestuurd "Hij speelt geen backups af". Daar kreeg ik geen hulp bijquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat ben je nu allemaal aan het doen met dat ding? Kun je niet gewoon garantie claimen?
Het wordt of 2-1 of 1-2. In ieder geval game set match. Spannend hoorquote:
Wij hebben/hadden ook een leuk projectje gescoord 4000 functiepunten volgens de klant) wij waren al begonnen. Heeft vandaag de rechter uitspraak gedaan dat getronics nooit deze opdracht had mogen hebben en dat Ordian hem had moeten krijgenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:04 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
DIe had ik bij bosjes in het vorige project. Ik maar denken werk in nu bij mijn klant of uitvaart onderneming.
Maar dat hebben we achter de rug. Nu heb ik een kamer zonder kast. Dat scheelt denk ik een hoop![]()
in of ex kosten koperquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, ik zou het eigenlijk ook niet weten, weet alleen de prijs van me eigen huis
Al weet ik ook niet meer of het nu 136k was of 137k
Daar heeft hij nu wel de tijd voor, kan hij spammen op het FoD forumquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:06 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Elk nadeel heb zijn voordeel. Kan Baus energie genereren om zich aan te melden![]()
Nee, dat maakt veel uit..quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, ik zou het eigenlijk ook niet weten, weet alleen de prijs van me eigen huis
Al weet ik ook niet meer of het nu 136k was of 137k
ex, dit was de verkoopprijs. Had een hypotheek van 160k en dan was daar een deel van in depot, zodat ik wat kom verbouwen (dubbel glas)quote:
1 ding scheelt. Nu weet je zeker dat je geen garantie meer hebtquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb ze gemaild "M'n Wii is kapot". Antwoord "Wat is er mee aan de hand". Teruggestuurd "Hij speelt geen backups af". Daar kreeg ik geen hulp bij
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wij hebben/hadden ook een leuk projectje gescoord 4000 functiepunten volgens de klant) wij waren al begonnen. Heeft vandaag de rechter uitspraak gedaan dat getronics nooit deze opdracht had mogen hebben en dat Ordian hem had moeten krijgen![]()
Waar bemoeit die lul zich mee![]()
http://www.nu.nl/news/111(...)ier_ontwikkelen.html
Netjes. Ik heb echt gewoon een startflatje gekocht welke er goed uit zag (jullie hebben hem gezien) Ik heb er zelf bijna niks aan gedaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, dat maakt veel uit..
Onze was 146k ex kk enzo
inclusief alles, dus ook verbouwingen en ook de gevel welke eraan komt denk zo'n 180k.
Als alles klaar is ligt z'n waarde wel weer ergens rond de 220k.
Ik weet niet precies hoe het zat. Ik weet alleen dat de taart lekker was toen we hem gegund kregenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:12 schreef ursel het volgende:
[..]had je jullie maar beter in moeten schrijven..
![]()
![]()
Ik vind je gewoon een crimineel en hoop dat het 2-1 wordtquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb ze gemaild "M'n Wii is kapot". Antwoord "Wat is er mee aan de hand". Teruggestuurd "Hij speelt geen backups af". Daar kreeg ik geen hulp bij
[..]
Het wordt of 2-1 of 1-2. In ieder geval game set match. Spannend hoor
Mja, ut was een klus-project, vandaar ook de lage prijs.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Netjes. Ik heb echt gewoon een startflatje gekocht welke er goed uit zag (jullie hebben hem gezien) Ik heb er zelf bijna niks aan gedaan.
Deze woningen stijgen ook maar heel weinig, mag al blij zijn als ik 150k red denk ik.
Eens kijken op Funda er staan er namelijk weer wat te koop.
Je weet dat je die dan ook terug moet geven he..quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het zat. Ik weet alleen dat de taart lekker was toen we hem gegund kregen
Ja Fer, hoe zit het met jullie kinderwensquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:14 schreef ursel het volgende:
Fer, zal vanaaf wel ff kijken voor je naar linkjes.
Zoek je appartement of eensgezins-woning?
Toch ga ik voor de 3-1.. knock out is een 2 punter..quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon een crimineel en hoop dat het 2-1 wordt
Beetje die arme nitendo mensen beroven
Ik heb continue hoofdpijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja Fer, hoe zit het met jullie kinderwens
Wees blij dat die man ook werkt anders hadden we weer een werkloze gehad.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wij hebben/hadden ook een leuk projectje gescoord 4000 functiepunten volgens de klant) wij waren al begonnen. Heeft vandaag de rechter uitspraak gedaan dat getronics nooit deze opdracht had mogen hebben en dat Ordian hem had moeten krijgen![]()
Waar bemoeit die lul zich mee![]()
http://www.nu.nl/news/111(...)ier_ontwikkelen.html
Oh da's waar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Toch ga ik voor de 3-1.. knock out is een 2 punter..![]()
Sex is goed tegen hoofdpijn, dus het zit wel goed met die kinderwensquote:
Heeft volgens mij voornamelijk met de belastingdienst te maken, daar smijten ze met geld alsof het van een ander isquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:17 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Wees blij dat die man ook werkt anders hadden we weer een werkloze gehad.
Trouwens hoorde op de radio ook iets over parlementaire enquete aangaande ICT projecten bij de overheid![]()
Gelukkig zijn mijn projecten nog steeds binnen budget en tijd gebleven![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heeft volgens mij voornamelijk met de belastingdienst te maken, daar smijten ze met geld alsof het van een ander is
Die bij ons in de straat gaan voor 400k plus weg en nog binnen een maand ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, ut was een klus-project, vandaar ook de lage prijs.
Fer, zal vanaaf wel ff kijken voor je naar linkjes.
Zoek je appartement of eensgezins-woning?
Zolang hij zijn bijdrage maar in het juisten wensputje deponeertquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sex is goed tegen hoofdpijn, dus het zit wel goed met die kinderwens
Kut, jullie posten gewoon te langzaamquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:24 schreef Cardinal_NL het volgende:
Zolang hij zijn bijdrage maar in het juisten wensputje deponeert![]()
Alleen als je een kind wenst moet je het voorste gaatje nemen.. Elke andere wens moet in de achterste..quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat wel weer afhankelijk is van wat je wenst natuurlijk
Thnx Ursel ik ben benieuwd.
De Wii is ondertussen al getransformeerd naar fietsbel, barkruk, krantenbak maar ik geloof dat ik nu weer de juiste vorm heb terug gevonden.
Definieer eens kwaliteit dan, is daar verschil met de term meer inhoudquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:29 schreef ursel het volgende:
Ik heb de mijne (ook kwaliteits) triple al gemaakt. Ik maak me geen zorgen..
Mja, onze kwaliteit staat gelijk aan inhoudelijk..quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:30 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Definieer eens kwaliteit dan, is daar verschil met de term meer inhoud![]()
Voor de kijkers of..?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:30 schreef ursel het volgende:
Alleen als je een kind wenst moet je het voorste gaatje nemen.. Elke andere wens moet in de achterste..
Je moet je eigen post altijd kwaliteit vinden, als andere het eens zijn is dat mooi meegenomenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:30 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Definieer eens kwaliteit dan, is daar verschil met de term meer inhoud![]()
Is dit een ban-aanvraagquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:30 schreef staticdata het volgende:
ijsmeis moet julle gewoon een ban van een maand geven dan sta ik boven aan
Ban-aanvraag kan leiden tot een week-ban toch??quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:30 schreef staticdata het volgende:
ijsmeis moet julle gewoon een ban van een maand geven dan sta ik boven aan
Wel de gebruiksaanwijzing lezen en het plaatje bekijkenquote:
Ik vindt al jou posts wel mooi hoor..quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je moet je eigen post altijd kwaliteit vinden, als andere het eens zijn is dat mooi meegenomen
Dus als jij een aanvraag doet, kan dat leiden tot een ban voor een week van jezelfquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Ban-aanvraag kan leiden tot een week-ban toch??![]()
Zal Sanni dan eigenlijk ook gebanned zijn..quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:35 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dus als jij een aanvraag doet, kan dat leiden tot een ban voor een week van jezelf![]()
Definieer slecht eens danquote:
Wij posten allebei op hoog niveauquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik vindt al jou posts wel mooi hoor..
Zolang ze niet tegen mij gericht zijn althans![]()
We zijn dan ook niet voor niets Pro'squote:Op woensdag 13 juni 2007 16:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wij posten allebei op hoog niveau, maar dat wordt niet door iedereen gewaardeerd
![]()
PRO? = Pik Recht Omhoogquote:
Je mag altijd een ban aanvraag voor jezelf doen, aangezien ze die dan ook rustig geven. Handig als je verslaafd bentquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:35 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dus als jij een aanvraag doet, kan dat leiden tot een ban voor een week van jezelf![]()
Je zal ons daarom ook nooit tvp's zien plaatsen, wij raken hem nooit kwijtquote:
Wat is Fok dan, een medium om te posten, of een afkickkliniek voor forum verslaafdenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je mag altijd een ban aanvraag voor jezelf doen, aangezien ze die dan ook rustig geven. Handig als je verslaafd bent
Een TVP..quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je zal ons daarom ook nooit tvp's zien plaatsen, wij raken hem nooit kwijt
Ik ben juist verslaafd aan fok, dus om het nou een afkick kliniek te noemen..quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:43 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Wat is Fok dan, een medium om te posten, of een afkickkliniek voor forum verslaafden![]()
Meestal plaatst die hem op pagina 5, dus dat betekend dat die nog maar 87 posts de tijd heeft..quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ben juist verslaafd aan fok, dus om het nou een afkick kliniek te noemen..
if sickert = mietjequote:Op woensdag 13 juni 2007 16:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Een TVP..Da's voor mietjes..
Over mietjes gesproken.. we zitten alweer op pagina 5, ik verwacht elk ogenblik eentje van Sickert..![]()
Die stap is te rigoreus. Dan val ik in een zwart gat man. Dan ga ik hevig transpireren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:48 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Daarom kan je ook een ban voor jezelf aanvragen
![]()
Welke syntax is dat?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:52 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
if sickert = mietje
then mietje = tvp
else scikert = PRO
Jij mag tenminste koffie halen.. Ik kreeg een simpele melding dat die een bestand ofzo niet kon vinden, ofwel, zoek het lekker zelf uit.. Had ik toch liever de koffie gehad...quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Overigens werkt FoK niet echt mee, krijg elke keer dat ik koffie moet gaan halen, maar ik drink geen koffie
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Die stap is te rigoreus. Dan val ik in een zwart gat man. Dan ga ik hevig transpireren.
Baus is bijv. al een half uur bezig zijn grote teen in z'n anus te krijgen.. Zoiets wil je mij toch niet aandoen??
Zeker een weekban niet.. Ik wil niet weten wat er aan het eind van de week allemaal inpast dan..![]()
![]()
Misschien is Baus flexibel. Jijzal toch vast wel beginnen met je kleinste teen en dan je weg zo omhoog werken lijkt mijquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Die stap is te rigoreus. Dan val ik in een zwart gat man. Dan ga ik hevig transpireren.
Baus is bijv. al een half uur bezig zijn grote teen in z'n anus te krijgen.. Zoiets wil je mij toch niet aandoen??
Zeker een weekban niet.. Ik wil niet weten wat er aan het eind van de week allemaal inpast dan..![]()
![]()
quote:
Ja, ok, dat is 5 dagen. De 6de dag zal wel de hele voet zijn. Wat doe ik op de 7de dag dan??quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:55 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Misschien is Baus flexibel. Jijzal toch vast wel beginnen met je kleinste teen en dan je weg zo omhoog werken lijkt mij![]()
Bij het gemiddeld van per dag een teen, weet je ongeveer hoe ver je bent![]()
Dan is een week nog wel te doen, maar als je vervolgens je resulataten in de vorm van foto's of filmpjes hier gaat posten dan heb je weer een ban te pakken en dan heb je echt een probleemquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:55 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Misschien is Baus flexibel. Jijzal toch vast wel beginnen met je kleinste teen en dan je weg zo omhoog werken lijkt mij![]()
Bij het gemiddeld van per dag een teen, weet je ongeveer hoe ver je bent![]()
Welk pakket van welke verzekering dekt een teenvergroting danquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan is een week nog wel te doen, maar als je vervolgens je resulataten in de vorm van foto's of filmpjes hier gaat posten dan heb je weer een ban te pakken en dan heb je echt een probleem
Dus onderzoeks resultaten statistisch onderbouwen en verifieren aan de hand van beeldmateriaal dat mag nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan is een week nog wel te doen, maar als je vervolgens je resulataten in de vorm van foto's of filmpjes hier gaat posten dan heb je weer een ban te pakken en dan heb je echt een probleem
Ik krijg ineens allelei enge gedachten binnenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:59 schreef ursel het volgende:
[..]Dan kan je 2 voeten tegelijk proberen en als dat lukt zo mediterend gaan huppelen..
Dat mag alleen in KPDquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:59 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dus onderzoeks resultaten statistisch onderbouwen en verifieren aan de hand van beeldmateriaal dat mag niet![]()
Hoe moet je dan als onderzoekend academicus in de teen anus technologie dan ooit promoveren![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:59 schreef ursel het volgende:
[..]Dan kan je 2 voeten tegelijk proberen en als dat lukt zo mediterend gaan huppelen..
Whehe.. Ik adviseer je maar om ook naar huis te gaan dan..quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik krijg ineens allelei enge gedachten binnen
Hammmmmmmmmmmmmmmmmmm
Daar mag alles wat op de rest van het forum verboden is geloof iik..quote:
We stranden elke keer op pagina 6 zo rond de klok van 5.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:00 schreef ursel het volgende:
He, bah.. het gaat weer nergens over..
Ik ga denk maar ff naar huis...
Dit topic moet vanaaf nog wel ff vol komen he mensen..
Wat moet er zinken?quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. Ik adviseer je maar om ook naar huis te gaan dan..
Niet om te oefenen maar om het te laten bezinken..![]()
![]()
![]()
Ik zal je advies zo opvolgenquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. Ik adviseer je maar om ook naar huis te gaan dan..
Niet om te oefenen maar om het te laten bezinken..![]()
![]()
![]()
33 nog vanaaf.. met alle tvp's die nog komen moet dat wel lukken.. JP en Lies die nog even komen melden hoeveel ze dit keer hebben verloren enzo.. Ik heb goede hoop..quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
We stranden elke keer op pagina 6 zo rond de klok van 5.
Dan gaat iedereen naar huis. Ik ga over 10 min denk ik, aangezien dan de demo is afgelopen
Ik ben er vanavond niet, ik ga zuipen in de stad
quote:
Morgen vrijquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
We stranden elke keer op pagina 6 zo rond de klok van 5.
Dan gaat iedereen naar huis. Ik ga over 10 min denk ik, aangezien dan de demo is afgelopen
Ik ben er vanavond niet, ik ga zuipen in de stad
quote:
quote:
En hier is de laatste dan..quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:03 schreef staticdata het volgende:
het is een ursel/postman/cardinal/fjd topic reeks geworden lijkt wel
Jij mag ook wel meedoen hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:03 schreef staticdata het volgende:
het is een ursel/postman/cardinal/fjd topic reeks geworden lijkt wel
quote:
Wij wel danquote:
Kan je nog even kort en hard nadenken om de volgende dan wel mee te doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:06 schreef staticdata het volgende:
nog 23 post en deze is ook weer vol
beetje jullie getronics feestje verstorenquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:08 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Kan je nog even kort en hard nadenken om de volgende dan wel mee te doen![]()
Ik ben de enige van Getronics hierquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
beetje jullie getronics feestje verstoren
getronics wannabe danquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben de enige van Getronics hier
Cardinal werkt wel eens met ons samen
en 250 pleuris down the drainquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:11 schreef FJD het volgende:
KlaarNu goed wegstoppen en ding in elkaar schroeven en bidden
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
beetje jullie getronics feestje verstoren
Ach jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:13 schreef staticdata het volgende:
en 250 pleuris down the drain
wel spugen, slokje nemen, proeven en weer uitspugenquote:
T hadden je kinderen kunnen zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goed ik ga het einde van dit topic ook niet meer meemaken (sommige zullen dit hele topic niet meemaken).
Mensen prettige avond en tot morgen
Vanavond ga ik de kroeg weer in
[afbeelding]
de vrouwtjes kijken expres weg hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goed ik ga het einde van dit topic ook niet meer meemaken (sommige zullen dit hele topic niet meemaken).
Mensen prettige avond en tot morgen
Vanavond ga ik de kroeg weer in
[afbeelding]
echo ben ik overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |