Jij wilde nog een Stenders-TT?quote:
Heb je mij nog nie meegemaakt als het om Pearl Jam gaatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel fanatiek, dat moet ik toegeven! Zulke fanatieke fans heb ik nog nooit eerder meegemaakt!
Ik zag net het andere topic iddquote:
preciesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef MichielV het volgende:
Ik heb 1000x liever dat kids naar TokioHotel luisteren dan naar jump. Ddit zijn de mensen die later ook doorgroeien naar andere gitaarbands mensen. Niet zo negatief!
Daar heb je dan weer gelijk in. Ik haat het om het te zeggen, maar Tokio Hotel klinkt toch echt nog stukken beter dan die Jumpstyle- en andere Hardcore-troep.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef MichielV het volgende:
Ik heb 1000x liever dat kids naar TokioHotel luisteren dan naar jump. Ddit zijn de mensen die later ook doorgroeien naar andere gitaarbands mensen. Niet zo negatief!
Ik heb hem niet gehoord...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:36 schreef Marc63 het volgende:
Alles goed vandaag
Zelfs Beatellica goed gegokt
Idd, als er iets compleet idioot is, dan is het wel jumpen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef MichielV het volgende:
We zijn het met mekaar eensquote:
Kijk, dat is de goede insteekquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef MichielV het volgende:
Ach, dat is toch leuk voor die kinderenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:41 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Idd, als er iets compleet idioot is, dan is het wel jumpen.![]()
KLB doet het ook wel goedquote:
Doe er dan wat aan!quote:
Euh, ik zit niet te wachten op conflicten hoorquote:
We zijn soft aan het wordenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat zijn we vaker, komt door de leeftijd
Kinderen, het zijn vaak jongeren die bijna volwassen zijn/worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ach, dat is toch leuk voor die kinderen
Ja, dat kan wel leuke flames opleverenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, hier, nu
Zullen we het anders over Rihanna als nieuwe Megahit hebben?
Het is toch populair op de basisscholenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:44 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Kinderen, het zijn vaak jongeren die bijna volwassen zijn/worden.![]()
Giel Beelen doet er ook aan mee...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:44 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Kinderen, het zijn vaak jongeren die bijna volwassen zijn/worden.![]()
Jij wilt Rihanna dus als nieuwe MH?quote:
Mwa, daar zit wel wat in ja..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef MichielV het volgende:
* Glacier ook nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:42 schreef MutZ het volgende:
Ik vind Tokio Hotel echt niet beroerd klinken nl...
Jij ligt zeker dagelijks in een lachstuip...? Zou ik wel hebben iig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mn broertje doet er helaas ook aan mee...![]()
Op TMF gaan ze ook helemaal mee met de Jumpstyle-hype.. er is zelfs een programma waar ze laten zien hoe je moet jumpstylen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij ligt zeker dagelijks in een lachstuip...? Zou ik wel hebben iig.
Als Rihanna MH wordt, dan wordt het hoog nodig tijd om die Umbrella eens bij de dj's naar binnen te brengen op plekken waar je het liever niet hebtquote:
Als ik bij mn ouders ben niet. Als ik op mn kamer zit aan de andere kant van het land ook niet, dan zit ik alleen maar opgelucht adem te halen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij ligt zeker dagelijks in een lachstuip...? Zou ik wel hebben iig.
Coolquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Als Rihanna MH wordt, dan wordt het hoog nodig tijd om die Umbrella eens bij de dj's naar binnen te brengen op plekken waar je het liever niet hebt
In hun neusgaten?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:51 schreef MutZ het volgende:
Als Rihanna MH wordt, dan wordt het hoog nodig tijd om die Umbrella eens bij de dj's naar binnen te brengen op plekken waar je het liever niet hebt
Dan moet je maar iets recenters aanvragen...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef D.Rose het volgende:
Volgens mij gaat mijn request niet meer voorbij komen
Ga ik zeker doenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgende keer dan maar de Editors requesten? die is ook prima![]()
Tofheidquote:
doei doei Marichaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
Zeker!quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan moet je maar iets recenters aanvragen...
Bijnaquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
Waarom had ik deze reactie al verwacht?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Cool
*nu helemaal hoopt dat het Rihanna gaat worden
Het schijnt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
omdat ik soms voorspelbaar uit de hoek kan komen
Ik ben niet liefquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een zaklamp ook, mits heel en met volle batterijen
Ik had nu iets verwacht met een hartquote:
Jij bent lieverquote:
Daarom ga ik ook m'n bed zo opzoekenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou begint het een beetje klef te worden hier
sollyquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:29 schreef D.Rose het volgende:
nou begint het een beetje klef te worden hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |