omdat ik Cardinal zijn plekje niet wou afpakken..quote:Op maandag 11 juni 2007 10:13 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
omdat?
@ cardinal, ik ben druk, maak jij nieuw topic aan![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 10:28 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
omdat ik Cardinal zijn plekje niet wou afpakken..
Born Loosersquote:Op maandag 11 juni 2007 10:34 schreef staticdata het volgende:
lekker hoor, en wie heeft kubica in zijn team....juist ikke
Maar dan gaat me hele reputatie er aanquote:Op maandag 11 juni 2007 10:34 schreef ijsmeis het volgende:
Kunnen jullie het topic voortaan ook meteen in het juiste subforum zetten? Danku.
Ik zou je +50 geven voor deze crashquote:Op maandag 11 juni 2007 10:34 schreef staticdata het volgende:
lekker hoor, en wie heeft kubica in zijn team....juist ikke
2 mnd uit de running toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zou je +50 geven voor deze crash![]()
Hij heeft zelfs niets gebroken zijn de laatste berichten.
iedere andere lul moet met een gebroken been, maar gewoon met het openbaar vervoer naar zijn werk.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
2 mnd uit de running toch?
[Upd] Kubica relatief ongedeerdquote:Op maandag 11 juni 2007 10:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
2 mnd uit de running toch?
blijft ongloofelijkquote:Op maandag 11 juni 2007 10:39 schreef FJD het volgende:
[..]
[Upd] Kubica relatief ongedeerd
De Pool's eerste woorden na de crash waren overigens "Kan ik racen in Indianapolis?"
http://www.youtube.com/watch?v=T03t2HFwZVQquote:Op maandag 11 juni 2007 10:41 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
wat een geluk had die kerel wat als hij frontaal gecrashed was het het wel anders kunnen aflopen
Klopt alleen aan zijn enkelquote:Op maandag 11 juni 2007 10:41 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
blijft ongloofelijkzo een crash en niks aan het handje
![]()
volgens mij pakt hij die muur toch echt met de zijkant hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 10:43 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=T03t2HFwZVQ
Zoveel scheelde t niet hoorVol gas bijna frontaal de eerste muur in.
doe jij dagelijks in je 206 of nietquote:
Het regent vandaag weer piemels.quote:
De muur staat er wel bijna haaks op maar op t laatste moment draait z'n auto een stukje naar rechts omdat hij de bandenstapel (geloof ik) die een tiental meters eerder staat raakt waardoor hij hij de muur idd een stuk meer schuin paktquote:Op maandag 11 juni 2007 10:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
volgens mij pakt hij die muur toch echt met de zijkant hoor
Naar aanleiding van Zemblaquote:Op maandag 11 juni 2007 10:47 schreef Cardinal_NL het volgende:
http://www.nu.nl/news/110(...)tabaksindustrie.html
Goed doordachte strategie van KWF. Als we investeren in rookwaar, wordt er meer gerookt, dus meer gevalletjes longkanker, dus weer meer geld wat vrij komt voor onderzoek.
![]()
Moraal van het verhaal, gelukkig heeft de kreukezone gewerktquote:Op maandag 11 juni 2007 10:50 schreef FJD het volgende:
[..]
De muur staat er wel bijna haaks op maar op t laatste moment draait z'n auto een stukje naar rechts omdat hij de bandenstapel (geloof ik) die een tiental meters eerder staat raakt waardoor hij hij de muur idd een stuk meer schuin pakt![]()
Ik vind die muur wel erg slecht gepositioneerd. Als Kubica 10 cm verder naar links rijdt dan mist hij de bandenstapel en gaat er dan bijna recht op in. Al die muren zouden toch zo geplaatst zijn dat de impact schuin isquote:Op maandag 11 juni 2007 10:51 schreef Cardinal_NL het volgende:
Moraal van het verhaal, gelukkig heeft de kreukezone gewerkt![]()
Doe maar in het GTN huisje kan het nietquote:
Een nieuwe studie voor je, architecht voor race banenquote:Op maandag 11 juni 2007 10:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik vind die muur wel erg slecht gepositioneerd. Als Kubica 10 cm verder naar links rijdt dan mist hij de bandenstapel en gaat er dan bijna recht op in. Al die muren zouden toch zo geplaatst zijn dat de impact schuin is
Dat hij crasht is niet handig, maar dat jij hem in je team dan hebt is al helemaa niet handigquote:
Kut eiquote:Op maandag 11 juni 2007 10:53 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
toch nog even onder de aandacht brengen: blijft briljant! en wordt steeds beter!
Trilei kapot
Dan plemp ik overal een Zandvoort neer. Wat een geniaal circuitquote:Op maandag 11 juni 2007 10:58 schreef Cardinal_NL het volgende:
Een nieuwe studie voor je, architecht voor race banen![]()
Die nissan bocht tijdens de clio-cup is altijd wel geniaal..quote:Op maandag 11 juni 2007 11:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan plemp ik overal een Zandvoort neer. Wat een geniaal circuitAlleen de laatste bochten na de chicane zijn wat minder, voor de rest echt het beste circuit dat er is
ik ben afgegeaan op prestaties uit het verledenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:00 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dat hij crasht is niet handig, maar dat jij hem in je team dan hebt is al helemaa niet handig![]()
Heb je Coulthard ook dan??quote:Op maandag 11 juni 2007 11:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik ben afgegeaan op prestaties uit het verleden
lijkt net beleggen
dan moet je helemaal snappen dat behaalde resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst biedenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik ben afgegeaan op prestaties uit het verleden
lijkt net beleggen
Dat gaat helemaal goed komen kerel, heb een beetje vertrouwen in me. Het is nog geen 30 juniquote:Op maandag 11 juni 2007 10:32 schreef Cardinal_NL het volgende:
Nu alleen nog ff lappen en dan komt het helemaal goed met je![]()
Om diezelfde reden hebben Feyenoord supporters dan ook geen Kubica in hun teamquote:Op maandag 11 juni 2007 11:08 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
dan moet je helemaal snappen dat behaalde resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst bieden![]()
owja voetbalquote:Op maandag 11 juni 2007 11:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Om diezelfde reden hebben Feyenoord supporters dan ook geen Kubica in hun team
Om diezelfde reden hebben bierdrinkers dan ook geen Kubica in hun teamquote:Op maandag 11 juni 2007 11:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
owja voetbalnatuurlijk
hoe kon ik het vergeten
![]()
Om diezelfde reden hebben tieten dan ook geen Kubica in hun teamquote:Op maandag 11 juni 2007 11:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
owja voetbalnatuurlijk
hoe kon ik het vergeten
![]()
Bos Uit is een gigantische geile bocht, gekquote:Op maandag 11 juni 2007 11:03 schreef FJD het volgende:
Alleen de laatste bochten na de chicane zijn wat minder, voor de rest echt het beste circuit dat er is
foto's pleasequote:
Ik heb het hele weekend niks digitaals aangeraakt, maar heb blaren op mijn handenquote:
Jawel hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 11:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zandvoort is leuk, maar gewoon niet geschikt voor de F1.
maar het was een mooi weekend? veel bier en vrouwen??!!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb het hele weekend niks digitaals aangeraakt, maar heb blaren op mijn handen
okquote:Op maandag 11 juni 2007 11:21 schreef dekkered het volgende:
Zandvoort heeft veel geilere bochten gekquote:Op maandag 11 juni 2007 11:15 schreef Mr_Baus het volgende:
Bos Uit is een gigantische geile bocht, gek![]()
Het schijtvlak!!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:23 schreef FJD het volgende:
De Gerlachbocht en het Scheivlak zijn toch wel geweldige stukken en dat hele binnendeel van het circuit is ook erg gaaf. ZandvoortHeb er wel eens een keer gereden maar toen mochten we niet los.
WHAT?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:55 schreef Mr_Baus het volgende:
What did the five fingers said to the face?
Zonder van die Hollandse Nieuwe, niet in de grond, maar in je mondquote:Op maandag 11 juni 2007 11:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zaterdag om 1 uur begonnen met opbouwen in de hitte. We moeste 25 velden opzetten en bij elk veld moesten 4 haringen de grond in,
FOTO'squote:Op maandag 11 juni 2007 11:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Overigens was het extreem rustig op het strandWas super mooi weer, maar er was bijna niemand... Beetje jammer, gelukkig nog wel een mooi setje tieten gezien
HOMO's en glijmiddel, je had beter kunnen wetenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Echter het was nogal glad en ik glij dus uit en flikker zo die vrachtwagen uit vol op mijn linkerarm. Auw
Moet men maar op de fiets komen, vast wel wat meer fietspaden er naar toequote:Op maandag 11 juni 2007 11:18 schreef Mr_Baus het volgende:
Jawel hoorGrootste probleem is de aan en afvoer van de toeschouwers, er zijn maar 2 wegen.. Loopt helemaal vast daar.. De rest is kleinigheid
Jep, heb een plekje voor Mr.Baus in het GTN huisje gereserveerdquote:Op maandag 11 juni 2007 12:09 schreef Cardinal_NL het volgende:
Ennu heb wel vertrouwen hoor, Postman heeft ietsie gereserveerd.
regel jij mijn slaapplekje nog ffquote:Op maandag 11 juni 2007 12:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jep, heb een plekje voor Mr.Baus in het GTN huisje gereserveerd
maw, geen grote tafels en stoelen meenemen en al helemaal geen ronde tafels.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
We zitten met 12 man in 1 6 persoonshuisje![]()
The nichts of the round tafel?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:51 schreef Cardinal_NL het volgende:
maw, geen grote tafels en stoelen meenemen en al helemaal geen ronde tafels.
http://www.nu.nl/news/110(...)truimd_na_brand.htmlquote:Op maandag 11 juni 2007 12:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Apeldoorn brand af
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jep, heb een plekje voor Mr.Baus in het GTN huisje gereserveerd
We zitten met 12 man in 1 6 persoonshuisje![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:05 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo'n huisje heeft toch ook nog wel een tuintje ofzo, schuifpuitje? Partytenten mee en verlengen die hap!
Als je niet meer hebt, dan kan je ook niet meer he..quote:Op maandag 11 juni 2007 13:08 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dat is afbreuk doen aan het slagveld, van bier, zweet, scheet, bloed, pijn en tranen
![]()
We schikken allemaal wel weer een paar cm in.
Waarom twee schuttersputjes graven als je met zijn tweeen ook in 1 putje kan liggenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Als je niet meer hebt, dan kan je ook niet meer he..
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:13 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Waarom twee schuttersputjes uitgraven als je met zijn tweeen ook 1 putje kan vullen![]()
Hier hebben we wel aangedacht, maar groot nadeel is dat de deur dan open moet blijven en dan gaat het echt tochten in de huisjes (ervaring van vorige jaren) de mensen die dan op de tocht zitten vinden dat niet prettigquote:Op maandag 11 juni 2007 13:05 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo'n huisje heeft toch ook nog wel een tuintje ofzo, schuifpuitje? Partytenten mee en verlengen die hap!
Komt Frank ook dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
de mensen die dan op de tocht zitten vinden dat niet prettig
Zolang mijn plekke in de hoek wel is gereserveerdquote:Op maandag 11 juni 2007 13:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hier hebben we wel aangedacht, maar groot nadeel is dat de deur dan open moet blijven en dan gaat het echt tochten in de huisjes (ervaring van vorige jaren) de mensen die dan op de tocht zitten vinden dat niet prettig
Het komt wel goed, we maken gewoon de gangpaden ook dicht en we maken een ketting om supplies door te geven
Oh die brand is gewoon vlak bij me huis, echt op loop afstand![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:35 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Zolang mijn plekke in de hoek wel is gereserveerd![]()
Je hebt je ramen toch wel dicht gedaan
Op welk front?quote:
Het hippisch concour natuurlijk, wat andersquote:Op maandag 11 juni 2007 14:28 schreef Cardinal_NL het volgende:
Op welk front?
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Het hippisch concour natuurlijk, wat anders
http://www.youtube.com/watch?v=wP3HtWdu2OE![]()
![]()
Nu ik Forza 2 zie begin ik toch wel weer te twijfelen aan een Xbox 360 ipv een PC upgrade.
Whehe..quote:Op maandag 11 juni 2007 15:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb net even met de VVV gesproken van Maastricht.
Ik: Ik zoek een gids voor een city tochtje Maastricht
Zij: Dat kan. Wat had u in gedachten
Ik: Nou, wij hebben een bierfiets en de gids kan dan mooi mee op de fiets.
Zij: Oh dat hebben ze ons nog nooit eerder gevraagd.
Ik: Dat dacht ik wel
Zij: Geen probleem hoor
Paar uurtjes door Maastricht trappen met gids en bier.
Da's geen slechte aanbieding.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:22 schreef ursel het volgende:
Hier fer.
[TK] Xbox360 + 2 controllers, 7 spellen
Te duurquote:Op maandag 11 juni 2007 15:22 schreef ursel het volgende:
Hier fer.
[TK] Xbox360 + 2 controllers, 7 spellen
Als we gaan zitten mopperen, dan blijf je maar gewoon lekker bij je PC upgrade hoor..quote:Op maandag 11 juni 2007 15:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Te duurVooral omdat ik maar beperkte spellen willen en geen eentje die daar bij zit.
Zag er eentje op MP staan voor 285,- hier in de buurt zonder spellen maar goed alstie bij de MM 333,- is dan begin ik wel te twijfelen. Aan de andere kant heb ik ook een iets completere Xdoos gezien hier erg dichtbij.
Lastig lastigSowieso eerst m'n rekening bekijken voor t belastinggeld
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:28 schreef ursel het volgende:
Als we gaan zitten mopperen, dan blijf je maar gewoon lekker bij je PC upgrade hoor..![]()
![]()
Bronquote:Of Bert van Marwijk inderdaad de nieuwe trainer wordt, is nog altijd niet zeker. Naar verluidt heeft de coach maandag vanuit zijn vakantieadres in Frankrijk laten weten dat de situatie nog altijd hetzelfde is als vorige week, toen hij met Feyenoord tot een persoonlijk akkoord kwam voor een éénjarig contract. Voorwaarde was wel dat er voor een aantal belangrijke posities nieuwe spelers aangetrokken zouden worden, en dat is tot op heden nog niet het geval. Rond Roy Makaay is het stil, terwijl Kenneth Perez voor PSV gekozen heeft. De Argentijnse verdediger Díaz is bovendien te duur, terwijl de komst van Kevin Hofland geblokkeerd wordt door zijn club VfL Wolfsburg.
Heb het liever stil, dan zijn ze bezigquote:Op maandag 11 juni 2007 17:16 schreef ursel het volgende:
[..]
BronGaat lekker zo. Daarnaast het nieuws dat Stijn Schaars bij AZ verlengd heeft. Oftewel, alle namen die de rondte gingen doen in de afgelopen week zijn vandaag nagenoeg allemaal afgeketst..
Of hun wonden aan het likkenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb het liever stil, dan zijn ze bezig
Wie tijd heeft om te lekken, is niet aan het werk
Ik dacht meer omdat het toch geen zin heeft. Net alsof je een gaatje in je vergiet gaat plakkenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:38 schreef Keltie het volgende:
Doen we niet, we gaan door zoals ware ketelbinkies het beamen
Vind mijn uitleg positieverquote:Op maandag 11 juni 2007 17:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik dacht meer omdat het toch geen zin heeft. Net alsof je een gaatje in je vergiet gaat plakken
Ikke ikke ikkequote:Op maandag 11 juni 2007 18:00 schreef Mr_Baus het volgende:
gaan er nog mensen knallen vanavond?
Dan moet je mijn gepats niet weghalen..quote:
kies mij, kies mijquote:Op maandag 11 juni 2007 18:00 schreef Mr_Baus het volgende:
gaan er nog mensen knallen vanavond?
Het is een mooie setup hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 18:12 schreef ursel het volgende:
Dan moet je mijn gepats niet weghalen..
Wat wil je dan dat ik doen, met mijn AMD2600+, 512 mb pc2700, nvidia 5200 pats..![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:45 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Kinderen die vragen worden overgeslagen![]()
![]()
Mja, maar koop graag de OEM er gewoon bij..quote:Op maandag 11 juni 2007 18:54 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Het is een mooie setup hoor![]()
![]()
Alleen patsen met een 8600?Voor de pats moet je minimaal een 8800GTS 320 hebben.. en dat is dan "gewoontjes"
![]()
BTW, als je gewoon op 1280x1024 blijft spelen dan is het een prima kaart hoor die 8600, maar wedden dat je over 12mnd al weer een nieuwe wil/nodig hebt?
Weet je wat ik zou doen? Vista nog ff van je lijst skippen en dat geld bij die 201 euro leggen.. wat statiegeld flessen inleveren en je kan een 8800GTS 320 halen![]()
Ik zelf koop natuurlijk gewoon een 8800GTXom te patsen op de Boot Lan
![]()
Er zijn op dit moment 32 slots vrij op de BoF server, dus ik kies iedereenquote:
En ik een 6600 Quad core....en voor weinigquote:Op maandag 11 juni 2007 18:54 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik zelf koop natuurlijk gewoon een 8800GTXom te patsen op de Boot Lan
![]()
Hey, dat had je mij niet voorgesteld..quote:Op maandag 11 juni 2007 18:59 schreef Suikermais het volgende:
[..]
En ik een 6600 Quad core....en voor weinig
Kan me voorstellen dat je graag gebruik wilt maken van de OEM mogelijkheid. Ik ga er zelf vanuit dat ik tegen de tijd dat ik Vista nodig heb, er al een Moederbord doorheen heb gefiktquote:Op maandag 11 juni 2007 18:58 schreef ursel het volgende:
Mja, maar koop graag de OEM er gewoon bij..
Ach, wie weet zijn de prijzen weer voldoende gedaald dat die kaart er gratis bij kan..
Volgens Fer moet ik mijn Geile geheugen ook veranderen..
Mijn belastingcenten zijn nog niet binnen... dus ik kan ook nog niets kopen, en de prijzen blijven wel lekker dalen.. dus wie weet.....quote:Op maandag 11 juni 2007 18:59 schreef Suikermais het volgende:
En ik een 6600 Quad core....en voor weinig
Have fun..quote:Op maandag 11 juni 2007 19:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 gaat zo naar Bryan Adams!!
Te duurquote:Op maandag 11 juni 2007 15:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Te duurVooral omdat ik maar beperkt spellen willen en geen eentje die daar bij zit.
Zag er eentje op MP staan voor 285,- hier in de buurt zonder spellen maar goed alstie bij de MM 333,- is dan begin ik wel te twijfelen. Aan de andere kant heb ik ook een iets completere Xdoos gezien hier erg dichtbij.
Lastig lastigSowieso eerst m'n rekening bekijken voor t belastinggeld
Ik heb zoiets van, als het draait, dan draait het en dan blijf ik er lekker vanaf.. Kan alleen maar ellende opleveren... Never change a winning team..quote:Op maandag 11 juni 2007 19:03 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je graag gebruik wilt maken van de OEM mogelijkheid. Ik ga er zelf vanuit dat ik tegen de tijd dat ik Vista nodig heb, er al een Moederbord doorheen heb gefiktDus ik kijk eind dit jaar wel naar Vista ofzo.
En Fer gaat volgens mij af op Tomshardware, en Tom is DomGeiL is helemaal niet slecht en bied reepjes met hele leuke timings
FF via de Asus website opzoeken of het geheugen wordt ondersteund en goan!
IMHO kan je met dat geheugen alleen fout gaan als je gaat overclocken/tweaken, maar dat doe jij toch niet?
1 rondje wat?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:12 schreef ursel het volgende:
Nog 1 rondje en Fer geeft rondjes bier weg..
Ik heb je gezegd dat je dat even voor de zekerheid moest checkenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:58 schreef ursel het volgende:
Volgens Fer moet ik mijn Geile geheugen ook veranderen..
GoW heb ik bij Jorrit gespeeld en ik was er niet heel erg weg van. Daarnaast is volgens mij vooral de coop erg leuk en een vriend van me waarmee ik t coop zou spelen heeft GoW al. RB6 boeit me niet heel veel aangezien ik er bij blijf dat je shooters op de PC moet spelen. Def Jam is voor IJsquote:Op maandag 11 juni 2007 19:09 schreef Viro het volgende:
Te duurJe krijgt een paar van de beste spellen erbij
Gears Of War, RB6 Vegas en Def jam icon. 2 draadloze controllers + charge kit. Voor 1 draadloze controller ben je al 50 euro kwijt, chargekit 30 euro alleen al.
Wereld van verschil.. ach ja de boodschap komt hetzelfde over..quote:Op maandag 11 juni 2007 19:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb je gezegd dat je dat even voor de zekerheid moest checkenWereld van verschil
[..]
-Oeverloos gelul dat ik toch liever een PC upgrade doe-
Zonde van 't geld. Hij was in 't begin van z'n carrïerre gewoon goed.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 gaat zo naar Bryan Adams!!
Kan nog tot 1 Juli.. Ik heb het ook nog nietquote:Op maandag 11 juni 2007 20:07 schreef staticdata het volgende:
mijn belastingcenten nog steeds niet binnen
Ben je nou nog steeds niet deaud?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:31 schreef sanni het volgende:
[afbeelding] Gisteren eindelijk mijn expert-knife te pakken gehad.
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:54 schreef Mr_Baus het volgende:
Sanni, ik wens je dood! Moet je er nu niet snel een admin bij gaan halen?![]()
Ik ben dan toch keihard aan het werk.. laat hem mij eerst maar eens gebanned zien te krijgen, lijkt me ook wel eens leukquote:Op maandag 11 juni 2007 21:07 schreef ursel het volgende:
[..]
[afbeelding] Tot over 48 uur na je ban... [afbeelding]
sooooo hee, je expert knifequote:Op maandag 11 juni 2007 20:31 schreef sanni het volgende:
[afbeelding] Gisteren eindelijk mijn expert-knife te pakken gehad.
en ongezien natuurlijk!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
owja en sterf natuurlijk even snel![]()
Ik heb het een beetje druk om te kunnen spelen.. ontwikkelingen op enkele fora's, bier die erin klaptquote:Op maandag 11 juni 2007 21:34 schreef FJD het volgende:
Op deze manier is er ook geen flikker aan zeg
Deelnemersquote:Op maandag 11 juni 2007 21:37 schreef ursel het volgende:
praatjes
Tegenstander is veel beter en we komen niet weg. Dit is dus de team balance waar EA wat aan had moeten doen.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:36 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb het een beetje druk om te kunnen spelen.. ontwikkelingen op enkele fora's, bier die erin klapt![]()
Wie zit waar te speulen?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Tegenstander is veel beter en we komen niet weg. Dit is dus de team balance waar EA wat aan had moeten doen.
Daar kun je als admin wel wat aan doen.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Tegenstander is veel beter en we komen niet weg. Dit is dus de team balance waar EA wat aan had moeten doen.
We zaten op de JustTits te spelen, maar je kent FJD die ontwijkt jou gewoonquote:
Nog een rondje ergens anders spelen?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en ik vond het ook geen drol aan. Is ook een kut map (dalian) als de teams niet even sterk zijn.
Flikkertjequote:Op maandag 11 juni 2007 21:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
We zaten op de JustTits te spelen, maar je kent FJD die ontwijkt jou gewoon
80.244.95.5:16567quote:Op maandag 11 juni 2007 21:54 schreef Keltie het volgende:
Flikkertje
En nu is er niemand meer bezig? Tssss... Angsthazen, allemaal
Dat was je vergeten..quote:Op maandag 11 juni 2007 21:45 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Deelnemers
User Punten
Mr_Baus 1372
FJD 1211
Silver_Shark 1175
IJsmuts 1151
BugWorks 1123
JMPoSTMaN 1067
-Raffie- 929
staticdata 911
ursel 848
escape_nl 812
dekkered 789
Godlike02 724
Sumera 595
![]()
Even een geniale wissel doen![]()
KUT NOG STEEDS NIET GEBANNED![]()
Whehe.. Kan die niet eens een biertje tappen...quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Volgens Fer is tappen een eitje, en daar heb jij dan weer problemen mee..
Ik zie geen BoF'ersquote:Op maandag 11 juni 2007 22:31 schreef FJD het volgende:
Keltie ga je nou wel of niet spelenIk ga op zoek naar Karkand of City Maps I/O. Voertuigen zijn me te ingewikkeld
Neuh, Private First Classquote:Op maandag 11 juni 2007 22:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Daar is de update.. we hebben een nieuwe technisch directeur..
Ik wil ook eigenlijk wel zo'n perfect draft ding.. komt er ook nog wel een keerquote:Op maandag 11 juni 2007 22:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik dacht dat ik dit nooit zou zeggen maar foxie heeft gewoon gelijk
Ik heb ook even geantwoord. En inderdaad die standalone fusten zijn kut
Al ken ik deze niet, maar wel die van Warsteiner en dat was ook redelijk prutsen.
Misschien moet je het eruit schudden??quote:Op maandag 11 juni 2007 22:35 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik wil ook eigenlijk wel zo'n perfect draft ding.. komt er ook nog wel een keerMaar ik heb van de week in een dronken bui zo;n tapvat gekocht.. beinvloed door de reclame
Sta daar met een half bezopen kop in de supermarkt en mijn oog viel op dat ding.. en toen dacht ik, ik heb hem toch al zitten dus wtf maakt Heineken dan nog uit?
Normaal is dat idd geen probleem, maar ik krijg gvd gewoon geen bier uit dat ding![]()
TEACH ME!!!quote:
kom maar hierheenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:36 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
TEACH ME!!!![]()
Ik zie nu zo beelden voor me van feyenoord hooligans die op het slagveld bier staan te tappen uit een tapvat![]()
![]()
Dan hou je toch wel mijn handje vast heh? Hand in hand enzo? Anders wordt ik bang van al die stoere rakkersquote:
Weet ik veel.. het is jullie liedjequote:Op maandag 11 juni 2007 23:00 schreef FJD het volgende:
Hand in hand? Je bent toch niet zo'n vieze homo he
quote:
Zal idd nog wel een tijdje duren eerdat ik uit die kast kom...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:04 schreef FJD het volgende:
Ga maar in de kast zitten bij de rest van BoF
Oe..BMH pesten... Heb je linkje??quote:Op maandag 11 juni 2007 23:18 schreef Viro het volgende:
Stefan als je niks te melden hebt in het GoW tournooi topic post er dan niks, want nu heb je bmh weer aan het zeiken gekregen. Dat krijg jij niet te horen maar de mensen die nog een wedstrijd tegen zijn team moet spelen via xbox live. Hij is al rete irritant op het forum met zijn glitch gezeik. Nu nog ook over jou post.
Verkeerde topicquote:Op maandag 11 juni 2007 23:32 schreef ursel het volgende:
[..]
* zoeken gaat..![]()
Gevonden
[360] GoW Team Toernooi deel 3: hoe verder te gaan![]()
Heb je wat posts gewist of worden de posts die er nu al staan als opwindend gezien in het leven van een Xbox 360 speler?quote:
Je zou het wel willen dus?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:48 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb niks gewist. Dat doe ik zo min mogelijk.
En opwindend? Ik zie geen gekreun of gelebber?
Nou gelukkig hebben wij Sanni. Die zorgt tenminste voor een fatsoenlijke relquote:Op maandag 11 juni 2007 23:48 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb niks gewist. Dat doe ik zo min mogelijk.
En opwindend? Ik zie geen gekreun of gelebber?
Je deed niks verkeerds nee. Maar het is wel offtopicquote:Op maandag 11 juni 2007 23:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Je zou het wel willen dus?![]()
En trouwens.. Ik was nog best lief in dat topic.. toch??![]()
Wat quote ik nou van je dan..quote:Op maandag 11 juni 2007 23:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je deed niks verkeerds nee. Maar het is wel offtopic. En het is redelijk belangrijk dat het topic een beetje overzichtelijk blijft.
Edit: En wat zou ik willen?
quote:En opwindend? Ik zie geen gekreun of gelebber
Dat is overal te zienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:08 schreef Stefan740 het volgende:
ijsmeis wil gelebber zien
Dus je bent van achter gepakt door Bryan? Geil man! Volgende nummer van hem wordt "sex with morpheus in sixty nine"?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net terug uit Ahoy!
GENIAAL!Het beste concert waar ik ooit ben geweest. Bryan was perfect bij stem, goed geluid en een wervelende show!
Alle bekende nummers en aantal nieuwe kwamen voorbij, het was 1 groot feest! Heel mooi om te zien hoe hij de fans op het Podium haalt en er dan allerlei geintje mee uithaalt, prachtig!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kom tenminste nog eens buiten de deur i.p.v. bijna al m'n tijd achter de PC te verdoen![]()
Nou op zich heeft hij wel een punt..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kom tenminste nog eens buiten de deur i.p.v. bijna al m'n tijd achter de PC te verdoen![]()
echt niet!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:23 schreef jpjedi het volgende:
Wel vreemd zo met 9 uur tijd verschil, als wij op internet komen liggen jullie al te maffen.![]()
hoiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
What a surpise... Moet jij niet werken morgen? Ga anders eens een vrouw zoeken man
![]()
ik ben jong volwassenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 02:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
kleine jongens moeten allang slapen joh!!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:31 schreef jpjedi het volgende:
What a surpise... Moet jij niet werken morgen? Ga anders eens een vrouw zoeken man
![]()
Eeuuh.. waar zei je..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 07:43 schreef staticdata het volgende:
en van de belastingcenten kan ik weer een deel naar de overheid sturen. stonden er op de a16 bij h.i. ambacht in 1x 3 kasten op het viaductdus dat zal wel weer 14 km te hard zijn ofzo
nou ik hoop dat ik er maar weer goed vanaf kom. maar ze zijn goed bezig daarquote:
nee van dord naar rotterdam. ter hoogte van het shell station.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Eeuuh.. waar zei je..![]()
Of is dat die ene richting Rotterdam, na dat Trust gebouw.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou op zich heeft hij wel een punt..![]()
Wij zijn zowat bankroet door dat kut Bellagio dus gokken maar afgezworen.. Alleen pokeren nog, aan het zwembad hangen, werken via e-mail, naar de grote all broadway shows etc.
Vandaag wel naar het WSOP geweest en Jamie Gold gezien.![]()
Wel vreemd zo met 9 uur tijd verschil, als wij op internet komen liggen jullie al te maffen.![]()
Dus richting Rotterdam dus pipo.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
nee van dord naar rotterdam. ter hoogte van het shell station.
voor een stukkie dat ik ken ga ik geen tomtom gebruiken hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:20 schreef escape_nl het volgende:
heb je geen flitspalenmelding op je tomtom?
Komen ze zeker de GAT niet doorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
voor een stukkie dat ik ken ga ik geen tomtom gebruiken hoor
en het was weer zo'n mobiel aparaten stelling.
maar misschien was het wel een test en zie je er nooit meer wat van.![]()
Hoe kan dat nu, jij bent op dit moment overal te lui voorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:34 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat is overal te zienGoed gelebberd worden is een ander verhaal, daarvoor moet ze bij mij wezen
![]()
Alleen voor beschuit kom ik er uitquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bellagio is cool, Ceasar is ook cool. Maar euh wat dat gokken betreft heb je je dus niet goed voorbereid. Het is voornamelijke ook de amerikaanse 60plus generatie die aan het gokken is. Hun geld verkwanselt maar dat maakt niet uit want het einde nadert en de huisbank versla je uiteindelijk toch niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wij zijn zowat bankroet door dat kut Bellagio dus gokken maar afgezworen.. Alleen pokeren nog, aan het zwembad hangen, werken via e-mail, naar de grote all broadway shows etc.
Komt er op elke rijbaan tenminste iemand uit de kast.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou ik hoop dat ik er maar weer goed vanaf kom. maar ze zijn goed bezig daar
maar het was 3 kasten voor elke rijbaan 1. sorry
Frankquote:
Voetbalzonequote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:13 schreef Cardinal_NL het volgende:
Elke eis is Feijenoord te gortig
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=44468![]()
So true.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:38 schreef staticdata het volgende:
ach wij hebben er weer een brian adams grap erbij
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:39 schreef FJD het volgende:
[..]
So true.
The Summer of 69 krijgt zo wel een hele vreemde betekenis als je je bedenkt dat Frank op t podium leuke dingen uit heeft gehaald met Bryan
Ik neem aan dat hij nog klassiekers als I wanne be your underwear, Give me your love, All I want is you en Let's make a night to remember heeft opgedragenquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vrienden buiten BoFquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jij schaamt je zeker ook voor ons. Ik durf te wedden dat je vrienden BoF niet kennen![]()
Jullie zijn toch nog wel naar de Grand Canyon geweest?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vandaag wel naar het WSOP geweest en Jamie Gold gezien.![]()
Volgens mij moeten ze dan eerst hun appartement op rood inzetten omdat weer te kunnen bekostigen..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jullie zijn toch nog wel naar de Grand Canyon geweest?
Je gaat me niet vertellen dat jullie al die tijd in een casino gezetten hebben en niet naar de Grand Canyon gaan?
Zou wel erg zonde zijn
Voor Grand Canyon kun je ook nog een aantal andere excursies invullen
Bronquote:Aap gesignaleerd in Rotterdamse boom
AMSTERDAM - Een voetganger heeft dinsdagochtend een kleine aap in een boom in Rotterdam gesignaleerd. Dat laat de politie, die om 08.00 uur een melding kreeg, weten. Het aapje bevond zich in een boom aan de Arent van 's-Gravesandestraat in de wijk Kralingen.
Het is nog niet bekend waar het aapje vandaan komt, meldt een politiewoordvoerder. Ook is het onduidelijk om wat voor aap het gaat, maar volgens de woordvoerder is het kleine aapje niet gevaarlijk.
Alleen homo's lopen hand in handquote:
Ben ik een meeloper? Pardon?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]Meneer de meelopert
Jij schaamt je zeker ook voor ons. Ik durf te wedden dat je vrienden BoF niet kennen![]()
Jaloers dat jij niet bij het fantastische concert was?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:39 schreef FJD het volgende:
[..]
So true.
The Summer of 69 krijgt zo wel een hele vreemde betekenis als je je bedenkt dat Frank op t podium leuke dingen uit heeft gehaald met Bryan
Doe je zo je best om anders te zijn dan de massa wordt je alsnog uitgescholden voor Ipod-koperquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben ik een meeloper? Pardon?
Je kan ook gewoon een privat server huren als je liever alleen speelt hoor..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:32 schreef Stefan740 het volgende:
Toch grappig, 221 perm banns op de just tits server![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoef niet anders te zijn dan de "massa". Ik heb gewoon een eigen meningokokken.
Oh ja hoor ik speel 1 hele week geen bf2 en het gaat verkeerd met de bansquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:32 schreef Stefan740 het volgende:
Toch grappig, 221 perm banns op de just tits server![]()
Sommige mensen kunnen anders nooit een potje winnenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een privat server huren als je liever alleen speelt hoor..![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoef niet anders te zijn dan de "massa". Ik heb gewoon een eigen mening.
HOMO's zijn ze het neit eens over vrouwen, maar vast wel over mannen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Het enige waar we het over eens zijn is bier en FeyenoordOw ja en dat EA kut is
![]()
Je hebt gelijk, meelopers bestaan niet. Iedereen heeft een eigen wil, alleen zijn die van sommigen gelijkquote:
Waar ben je op uit? En ja m'n beste vrienden weten ervan ja. Dus? Die hebben er verder niks mee en dan ga ik ze er dus ook niet mee lastig vallen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, meelopers bestaan niet. Iedereen heeft een eigen wil, alleen zijn die van sommigen gelijk
En in sommige zaken ben je absoluut geen meeloper![]()
Maar zeg eens eerlijk weten je vrienden dat je bij een Battlefield 2 Clan zit?
Die van Stefan kan je vrijwel allemaal wel wissen, die bant er al 1 als ie uit zijn bek stinkt!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh ja hoor ik speel 1 hele week geen bf2 en het gaat verkeerd met de bans(van 76 naar 221) Ik zal vandaag even voor 18.00 de ban list opschonen
![]()
Maare aan de andere kant is dit het resultaat van een streng beleid op de server![]()
Banlist is al een keer een op geschoond. van 91 naar 40 bans![]()
Alleen gezienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pfffffffff laat mij gewoon eens blij zijn dat ik een fantastisch concert van Bryan Adams heb gezien
Knifed hij iedereen dan, dat hij zo dicht in de buurt komtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:57 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Die van Stefan kan je vrijwel allemaal wel wissen, die bant er al 1 als ie uit zijn bek stinkt!
Niks mis mee. Jij bent net zo, want je geeft ook nooit toequote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Echt Frank, ik zeik je wat af maar ik dat is alleen maar omdat ik je geweldig vindtAl die oeverloze discussies over illegale games/dvds, over mac/microsoft, over ipod/zune, over business seats/vak z, over Wii/Xbox 360 zijn geweldig. Ik lig altijd in een deuk als ik met jou zo'n discussie heb
![]()
Het enige waar we het over eens zijn is bier en FeyenoordOw ja en dat EA kut is
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:57 schreef -chiel- het volgende:
Die van Stefan kan je vrijwel allemaal wel wissen, die bant er al 1 als ie uit zijn bek stinkt!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jij bent net zo, want je geeft ook nooit toe
Laat maar, ik vroeg het me gewoon af.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waar ben je op uit? En ja m'n beste vrienden weten ervan ja. Dus? Die hebben er verder niks mee en dan ga ik ze er dus ook niet mee lastig vallen.
Pfffffffff laat mij gewoon eens blij zijn dat ik een fantastisch concert van Bryan Adams heb gezien
Mee too. Dus hierbij staat het alvast vrij om met toestemming een TT te openenquote:
Je komt toch nog wel ff met de lunch langs om een nieuwe te openen..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:21 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Mee too. Dus hierbij staat het alvast vrij om met toestemming een TT te openen![]()
Bios is ook al niet je ding, ben je bang om met andere mensen in een zaal te zijn?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Laat maar, ik vroeg het me gewoon af.![]()
Oh en Bryan Adams zal me me reet roesten. Leuk voor je dat jij een fantastisch concert hebt gezien, maar ik geef niks om concerten, niet mijn ding
Ik ga maar weer eens aan het "werk".
Nu lunchen??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
nog 40 posts da's wel veel om voor de lunch te doen, aangezien ik nu ga lunchen
Leeft dat ook nog joh, dat UB40..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bios is ook al niet je ding, ben je bang om met andere mensen in een zaal te zijn?
Zojuist kaarten besteld voor UB40 in Ahoy!
je had jezelf in bescherming kunnen nemenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bios is ook al niet je ding, ben je bang om met andere mensen in een zaal te zijn?
Zojuist kaarten besteld voor UB40 in Ahoy!
Joden hebben grote neuzen en een hele lange baard. Die kunnen ze goed gebruiken in de openhaard.quote:
Ikke ikke ikke ikkequote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:47 schreef Stefan740 het volgende:
Nou wie doet er nog meer mee stefan belachelijk maken
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:09 schreef Stefan740 het volgende:
check dit ik join net een server en knallen ze me eruit
[afbeelding]
Ooh.. en maak in hemelsnaam fatsoenlijke screens zeg.. 3 kwart wit hoeft nou ook weer niet..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:57 schreef Stefan740 het volgende:
Het zijn allemaal terechte kicks.
[afbeelding]
Wie heeft z'n ban eraf gehaald dan..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:07 schreef staticdata het volgende:
foxie is binnen, het hele topic gelijk dood
Lucillequote:
Ik ben filmliefhebber en dat kan ik van 90% van de bioscoopbezoeker niet zeggenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De trut...quote:
[afbeelding]
doe maarquote:
quote:
Fokke & Sukkequote:
Dus over 96 jaar gaan volgens jou theorie babies als ze net ter wereld komen zichzelf gelijk coma zuipen.??.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen.
Ik deed aan coma zuipen toen ik 15 was en dat is 12 jaar terug. Zij doen het nu ze 13á14 zijn, dus in 12 jaar tijd zijn we ongeveer 18 maanden eerder gaan zuipen
Dat is 1,5 maand per jaar, valt allemaal best mee![]()
Neuh.. eigenlijk toch niet.. is teveel eer..quote:
heb ik nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:35 schreef ursel het volgende:
[..]
euh.. eigenlijk toch niet.. is teveel eer..
Straks denk je gelijk dat je goed bent, wil je admin rechten hebben en ga je mensen op de server dreigen te kicken..
WTF?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:40 schreef nikky het volgende:
Mr_Baus en ENlarge_YourPenisNOW mogen beiden even wieberen wegens het doodsverwensen van een user.
Dit topic.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:43 schreef Silver_Shark het volgende:
welke topic was het dan
Dezequote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:43 schreef Silver_Shark het volgende:
welke topic was het dan
Great minds think alikequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |