Jawel hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 11:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zandvoort is leuk, maar gewoon niet geschikt voor de F1.
maar het was een mooi weekend? veel bier en vrouwen??!!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb het hele weekend niks digitaals aangeraakt, maar heb blaren op mijn handen
okquote:Op maandag 11 juni 2007 11:21 schreef dekkered het volgende:
Zandvoort heeft veel geilere bochten gekquote:Op maandag 11 juni 2007 11:15 schreef Mr_Baus het volgende:
Bos Uit is een gigantische geile bocht, gek![]()
Het schijtvlak!!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:23 schreef FJD het volgende:
De Gerlachbocht en het Scheivlak zijn toch wel geweldige stukken en dat hele binnendeel van het circuit is ook erg gaaf. ZandvoortHeb er wel eens een keer gereden maar toen mochten we niet los.
WHAT?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:55 schreef Mr_Baus het volgende:
What did the five fingers said to the face?
Zonder van die Hollandse Nieuwe, niet in de grond, maar in je mondquote:Op maandag 11 juni 2007 11:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zaterdag om 1 uur begonnen met opbouwen in de hitte. We moeste 25 velden opzetten en bij elk veld moesten 4 haringen de grond in,
FOTO'squote:Op maandag 11 juni 2007 11:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Overigens was het extreem rustig op het strandWas super mooi weer, maar er was bijna niemand... Beetje jammer, gelukkig nog wel een mooi setje tieten gezien
HOMO's en glijmiddel, je had beter kunnen wetenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Echter het was nogal glad en ik glij dus uit en flikker zo die vrachtwagen uit vol op mijn linkerarm. Auw
Moet men maar op de fiets komen, vast wel wat meer fietspaden er naar toequote:Op maandag 11 juni 2007 11:18 schreef Mr_Baus het volgende:
Jawel hoorGrootste probleem is de aan en afvoer van de toeschouwers, er zijn maar 2 wegen.. Loopt helemaal vast daar.. De rest is kleinigheid
Jep, heb een plekje voor Mr.Baus in het GTN huisje gereserveerdquote:Op maandag 11 juni 2007 12:09 schreef Cardinal_NL het volgende:
Ennu heb wel vertrouwen hoor, Postman heeft ietsie gereserveerd.
regel jij mijn slaapplekje nog ffquote:Op maandag 11 juni 2007 12:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jep, heb een plekje voor Mr.Baus in het GTN huisje gereserveerd
maw, geen grote tafels en stoelen meenemen en al helemaal geen ronde tafels.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
We zitten met 12 man in 1 6 persoonshuisje![]()
The nichts of the round tafel?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:51 schreef Cardinal_NL het volgende:
maw, geen grote tafels en stoelen meenemen en al helemaal geen ronde tafels.
http://www.nu.nl/news/110(...)truimd_na_brand.htmlquote:Op maandag 11 juni 2007 12:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Apeldoorn brand af
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jep, heb een plekje voor Mr.Baus in het GTN huisje gereserveerd
We zitten met 12 man in 1 6 persoonshuisje![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:05 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo'n huisje heeft toch ook nog wel een tuintje ofzo, schuifpuitje? Partytenten mee en verlengen die hap!
Als je niet meer hebt, dan kan je ook niet meer he..quote:Op maandag 11 juni 2007 13:08 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dat is afbreuk doen aan het slagveld, van bier, zweet, scheet, bloed, pijn en tranen
![]()
We schikken allemaal wel weer een paar cm in.
Waarom twee schuttersputjes graven als je met zijn tweeen ook in 1 putje kan liggenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Als je niet meer hebt, dan kan je ook niet meer he..
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:13 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Waarom twee schuttersputjes uitgraven als je met zijn tweeen ook 1 putje kan vullen![]()
Hier hebben we wel aangedacht, maar groot nadeel is dat de deur dan open moet blijven en dan gaat het echt tochten in de huisjes (ervaring van vorige jaren) de mensen die dan op de tocht zitten vinden dat niet prettigquote:Op maandag 11 juni 2007 13:05 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo'n huisje heeft toch ook nog wel een tuintje ofzo, schuifpuitje? Partytenten mee en verlengen die hap!
Komt Frank ook dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
de mensen die dan op de tocht zitten vinden dat niet prettig
Zolang mijn plekke in de hoek wel is gereserveerdquote:Op maandag 11 juni 2007 13:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hier hebben we wel aangedacht, maar groot nadeel is dat de deur dan open moet blijven en dan gaat het echt tochten in de huisjes (ervaring van vorige jaren) de mensen die dan op de tocht zitten vinden dat niet prettig
Het komt wel goed, we maken gewoon de gangpaden ook dicht en we maken een ketting om supplies door te geven
Oh die brand is gewoon vlak bij me huis, echt op loop afstand![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:35 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Zolang mijn plekke in de hoek wel is gereserveerd![]()
Je hebt je ramen toch wel dicht gedaan
Op welk front?quote:
Het hippisch concour natuurlijk, wat andersquote:Op maandag 11 juni 2007 14:28 schreef Cardinal_NL het volgende:
Op welk front?
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Het hippisch concour natuurlijk, wat anders
http://www.youtube.com/watch?v=wP3HtWdu2OE![]()
![]()
Nu ik Forza 2 zie begin ik toch wel weer te twijfelen aan een Xbox 360 ipv een PC upgrade.
Whehe..quote:Op maandag 11 juni 2007 15:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb net even met de VVV gesproken van Maastricht.
Ik: Ik zoek een gids voor een city tochtje Maastricht
Zij: Dat kan. Wat had u in gedachten
Ik: Nou, wij hebben een bierfiets en de gids kan dan mooi mee op de fiets.
Zij: Oh dat hebben ze ons nog nooit eerder gevraagd.
Ik: Dat dacht ik wel
Zij: Geen probleem hoor
Paar uurtjes door Maastricht trappen met gids en bier.
Da's geen slechte aanbieding.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:22 schreef ursel het volgende:
Hier fer.
[TK] Xbox360 + 2 controllers, 7 spellen
Te duurquote:Op maandag 11 juni 2007 15:22 schreef ursel het volgende:
Hier fer.
[TK] Xbox360 + 2 controllers, 7 spellen
Als we gaan zitten mopperen, dan blijf je maar gewoon lekker bij je PC upgrade hoor..quote:Op maandag 11 juni 2007 15:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Te duurVooral omdat ik maar beperkte spellen willen en geen eentje die daar bij zit.
Zag er eentje op MP staan voor 285,- hier in de buurt zonder spellen maar goed alstie bij de MM 333,- is dan begin ik wel te twijfelen. Aan de andere kant heb ik ook een iets completere Xdoos gezien hier erg dichtbij.
Lastig lastigSowieso eerst m'n rekening bekijken voor t belastinggeld
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:28 schreef ursel het volgende:
Als we gaan zitten mopperen, dan blijf je maar gewoon lekker bij je PC upgrade hoor..![]()
![]()
Bronquote:Of Bert van Marwijk inderdaad de nieuwe trainer wordt, is nog altijd niet zeker. Naar verluidt heeft de coach maandag vanuit zijn vakantieadres in Frankrijk laten weten dat de situatie nog altijd hetzelfde is als vorige week, toen hij met Feyenoord tot een persoonlijk akkoord kwam voor een éénjarig contract. Voorwaarde was wel dat er voor een aantal belangrijke posities nieuwe spelers aangetrokken zouden worden, en dat is tot op heden nog niet het geval. Rond Roy Makaay is het stil, terwijl Kenneth Perez voor PSV gekozen heeft. De Argentijnse verdediger Díaz is bovendien te duur, terwijl de komst van Kevin Hofland geblokkeerd wordt door zijn club VfL Wolfsburg.
Heb het liever stil, dan zijn ze bezigquote:Op maandag 11 juni 2007 17:16 schreef ursel het volgende:
[..]
BronGaat lekker zo. Daarnaast het nieuws dat Stijn Schaars bij AZ verlengd heeft. Oftewel, alle namen die de rondte gingen doen in de afgelopen week zijn vandaag nagenoeg allemaal afgeketst..
Of hun wonden aan het likkenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb het liever stil, dan zijn ze bezig
Wie tijd heeft om te lekken, is niet aan het werk
Ik dacht meer omdat het toch geen zin heeft. Net alsof je een gaatje in je vergiet gaat plakkenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:38 schreef Keltie het volgende:
Doen we niet, we gaan door zoals ware ketelbinkies het beamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |