Kunnen mensen even niet gaan baggeren?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:52 schreef minkuukel het volgende:
Mijn eierkoker is ook kapot, maar daar open ik toch ook geen topic over![]()
Die van mij had 10 standen, en is evenduur.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:55 schreef blackbeauty2 het volgende:
http://www.erotische-ling(...)-standen-p-1136.html
z`n idee. Alleen die van mn meisi heeft ma 1 stand. Die lus das dus het draad waar ik he over heb. Heeft ze kapot getrokken toen ze m er uit wou halen...
feauteaux!!quote:Op maandag 11 juni 2007 09:56 schreef Copycat het volgende:
Koop een nieuwe. Dadelijk doe je het verkeerd en elektrocuteer je je vriendin.
waarom zou je een nieuwe kopen en aardig wat geld aan kwijt bent terwijl je het zelf heel simpel kan oplossen.quote:
Hoe duur is zo'n eitje?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:57 schreef blackbeauty2 het volgende:
waarom zou je een nieuwe kopen en aardig wat geld aan kwijd bent terwijl je het zelf heel simpel kan oplossen.
BLijkbaar niet zo simpel dus als je op fok! hulp moet vragenquote:Op maandag 11 juni 2007 09:57 schreef blackbeauty2 het volgende:
[..]
waarom zou je een nieuwe kopen en aardig wat geld aan kwijt bent terwijl je het zelf heel simpel kan oplossen.
Inderdaad, want zo lastig is het vast niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:00 schreef Echo99 het volgende:
[..]
BLijkbaar niet zo simpel dus als je op fok! hulp moet vragen
Ik heb net even op de site van Christine le Duc gekeken: 25 Euro.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |