Kunnen mensen even niet gaan baggeren?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:52 schreef minkuukel het volgende:
Mijn eierkoker is ook kapot, maar daar open ik toch ook geen topic over![]()
Die van mij had 10 standen, en is evenduur.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:55 schreef blackbeauty2 het volgende:
http://www.erotische-ling(...)-standen-p-1136.html
z`n idee. Alleen die van mn meisi heeft ma 1 stand. Die lus das dus het draad waar ik he over heb. Heeft ze kapot getrokken toen ze m er uit wou halen...
feauteaux!!quote:Op maandag 11 juni 2007 09:56 schreef Copycat het volgende:
Koop een nieuwe. Dadelijk doe je het verkeerd en elektrocuteer je je vriendin.
waarom zou je een nieuwe kopen en aardig wat geld aan kwijt bent terwijl je het zelf heel simpel kan oplossen.quote:
Hoe duur is zo'n eitje?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:57 schreef blackbeauty2 het volgende:
waarom zou je een nieuwe kopen en aardig wat geld aan kwijd bent terwijl je het zelf heel simpel kan oplossen.
BLijkbaar niet zo simpel dus als je op fok! hulp moet vragenquote:Op maandag 11 juni 2007 09:57 schreef blackbeauty2 het volgende:
[..]
waarom zou je een nieuwe kopen en aardig wat geld aan kwijt bent terwijl je het zelf heel simpel kan oplossen.
Inderdaad, want zo lastig is het vast niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:00 schreef Echo99 het volgende:
[..]
BLijkbaar niet zo simpel dus als je op fok! hulp moet vragen
Ik heb net even op de site van Christine le Duc gekeken: 25 Euro.quote:
Je zou zelf ook wat kunnen bijdragen, als je een foto laat zien van het trileitje kan ik wel aanwijzen wat je moet hersolderen.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:57 schreef blackbeauty2 het volgende:
[..]
waarom zou je een nieuwe kopen en aardig wat geld aan kwijt bent terwijl je het zelf heel simpel kan oplossen.
linkje?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb net even op de site van Christine le Duc gekeken: 25 Euro.
Omdat jij het bent:quote:
Hier, links geen layout verneukende shit.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat jij het bent:
Oeps. Toch maar niet, die link verneukt de lay out...
Christine le duc googlen en bij zoek in shop trilei invullen. Rechts bovenaan op pagina 2. ¤ 24.99 zelfs!
waar kan ik de foto hosten danquote:Op maandag 11 juni 2007 10:02 schreef Bloodhound het volgende:
[..]
Je zou zelf ook wat kunnen bijdragen, als je een foto laat zien van het trileitje kan ik wel aanwijzen wat je moet hersolderen.![]()
Klopt.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:06 schreef blackbeauty2 het volgende:
ja ma die is niet draadloos volgens mij...
Dat heb ik nog steeds niet onder de knie.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:09 schreef Sebasser het volgende:
Hier, links geen layout verneukende shit.
Fris.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:15 schreef santax het volgende:
Ik had mijn ex een draadloze gekocht ooit. Aangezien het nu uit is kan ik die wel terug vragen.
Dan kun je hem voor een zacht prijsje overnemen en aan je vriendin schenken![]()
Hoef je niet zelf te gaan solderen enzo![]()
bedoel je dan waar ik de 2 gele pijltjes heb staan?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:26 schreef santax het volgende:
wacht even, ik dacht dat je draadje gewoon stuk was?
Als er nu maar 1 draadje (zoals het eruit ziet op de foto) nog aan het motortje vast zit, dan moet je in elk geval het draadje dus ook aan de motor opnieuw bevestigen (motortje heeft + en - nodig, of in het geval van wisselstroom in elk geval het 2de draadje)
Zo te zien heeft de motor al een plus en min. Dat onderste draadje lijkt lángs de motor te lopen? Wat is dat links van de motor? Lijkt me dat het daaraan moet vastzitten...quote:Op maandag 11 juni 2007 10:26 schreef santax het volgende:
wacht even, ik dacht dat je draadje gewoon stuk was?
Als er nu maar 1 draadje (zoals het eruit ziet op de foto) nog aan het motortje vast zit, dan moet je in elk geval het draadje dus ook aan de motor opnieuw bevestigen (motortje heeft + en - nodig, of in het geval van wisselstroom in elk geval het 2de draadje)
[url= www.kutdielinkbestaat.nl ] Type hier wat je leuk vindt [/url]quote:Op maandag 11 juni 2007 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik nog steeds niet onder de knie.
Hey, je hebt een tag. Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:45 schreef Armageddon het volgende:
Wat een kutei
Ja hoor en als je wil in het eggie ook. Gaan we samen naar kinderparkpop?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hey, je hebt een tag. Mag ik je aanraken?
Hey, ik heb een fiets, wil je mij ook aanraken?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hey, je hebt een tag. Mag ik je aanraken?
Ik heb al een date die dag (ik ben dan jarigquote:Op maandag 11 juni 2007 11:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja hoor en als je wil in het eggie ook. Gaan we samen naar kinderparkpop?
Trilt-ie ook?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hey, ik heb een fiets, wil je mij ook aanraken?
Tsss, je kent haar niet eens, ofja, dankzij mij.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja hoor en als je wil in het eggie ook. Gaan we samen naar kinderparkpop?
wow, knap.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:11 schreef blackbeauty2 het volgende:
Goed plan!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb al een date die dag (ik ben dan jarig), maar we kunnen meeten en een paar lekkere joints roken.
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:11 schreef blackbeauty2 het volgende:
Bedankt hè!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tsss, je kent haar niet eens, ofja, dankzij mij.
Wat denkt die nerd wel niet met z'n kutei.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, wat wil je nou?
Dit topic gaat nu over wiet en PDL.
Nou, hij heeft een vriendin, dus het zal wel geen nerd zijn, of hij moet haar al betalen.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat denkt die nerd wel niet met z'n kutei.
Ik ken zat nerds met vriendinnen en op afstand bestuurbare eieren.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, hij heeft een vriendin, dus het zal wel geen nerd zijn, of hij moet haar al betalen.
Maar dan is het een hoerenloper, en geen nerd.
Nerds met vriendinnen?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ken zat nerds met vriendinnen en op afstand bestuurbare eieren.
Mega lelijke met borderline enzo.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nerds met vriendinnen?
Wat voor vage vrouwen zijn dat dan?
geef gwn toe dat het de jouwe isquote:Op maandag 11 juni 2007 09:47 schreef blackbeauty2 het volgende:
Beste mensen,
mijn vriendin haar treileitje is kapot. Het draad is aan 1 kant kapot. Het zit nog wel vast aan de kant van het motortje. Zijn er mensen die weten hoe ik het weer kan maken? Waar ik het draad nog meer aan vast moet maken/solderen? Het zou mooi zijn als er een foto wordt geplaats van de binnen kant van een werkend trilei kan ik bekijken hoe het alllemaal vast gemaakt is. Het gaat trouwens om een trilei met afstandsbediening. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want dan gaan we nog leuke terassjes dagen tegemoed![]()
Alvast super veel dank!!!
En? Al gemaakt?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:44 schreef blackbeauty2 het volgende:
ja of niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |