Daar kun je als admin wel wat aan doen.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Tegenstander is veel beter en we komen niet weg. Dit is dus de team balance waar EA wat aan had moeten doen.
We zaten op de JustTits te spelen, maar je kent FJD die ontwijkt jou gewoonquote:
Nog een rondje ergens anders spelen?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en ik vond het ook geen drol aan. Is ook een kut map (dalian) als de teams niet even sterk zijn.
Flikkertjequote:Op maandag 11 juni 2007 21:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
We zaten op de JustTits te spelen, maar je kent FJD die ontwijkt jou gewoon
80.244.95.5:16567quote:Op maandag 11 juni 2007 21:54 schreef Keltie het volgende:
Flikkertje
En nu is er niemand meer bezig? Tssss... Angsthazen, allemaal
Dat was je vergeten..quote:Op maandag 11 juni 2007 21:45 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Deelnemers
User Punten
Mr_Baus 1372
FJD 1211
Silver_Shark 1175
IJsmuts 1151
BugWorks 1123
JMPoSTMaN 1067
-Raffie- 929
staticdata 911
ursel 848
escape_nl 812
dekkered 789
Godlike02 724
Sumera 595
![]()
Even een geniale wissel doen![]()
KUT NOG STEEDS NIET GEBANNED![]()
Whehe.. Kan die niet eens een biertje tappen...quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Volgens Fer is tappen een eitje, en daar heb jij dan weer problemen mee..
Ik zie geen BoF'ersquote:Op maandag 11 juni 2007 22:31 schreef FJD het volgende:
Keltie ga je nou wel of niet spelenIk ga op zoek naar Karkand of City Maps I/O. Voertuigen zijn me te ingewikkeld
Neuh, Private First Classquote:Op maandag 11 juni 2007 22:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Daar is de update.. we hebben een nieuwe technisch directeur..
Ik wil ook eigenlijk wel zo'n perfect draft ding.. komt er ook nog wel een keerquote:Op maandag 11 juni 2007 22:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik dacht dat ik dit nooit zou zeggen maar foxie heeft gewoon gelijk
Ik heb ook even geantwoord. En inderdaad die standalone fusten zijn kut
Al ken ik deze niet, maar wel die van Warsteiner en dat was ook redelijk prutsen.
Misschien moet je het eruit schudden??quote:Op maandag 11 juni 2007 22:35 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik wil ook eigenlijk wel zo'n perfect draft ding.. komt er ook nog wel een keerMaar ik heb van de week in een dronken bui zo;n tapvat gekocht.. beinvloed door de reclame
Sta daar met een half bezopen kop in de supermarkt en mijn oog viel op dat ding.. en toen dacht ik, ik heb hem toch al zitten dus wtf maakt Heineken dan nog uit?
Normaal is dat idd geen probleem, maar ik krijg gvd gewoon geen bier uit dat ding![]()
TEACH ME!!!quote:
kom maar hierheenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:36 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
TEACH ME!!!![]()
Ik zie nu zo beelden voor me van feyenoord hooligans die op het slagveld bier staan te tappen uit een tapvat![]()
![]()
Dan hou je toch wel mijn handje vast heh? Hand in hand enzo? Anders wordt ik bang van al die stoere rakkersquote:
Weet ik veel.. het is jullie liedjequote:Op maandag 11 juni 2007 23:00 schreef FJD het volgende:
Hand in hand? Je bent toch niet zo'n vieze homo he
quote:
Zal idd nog wel een tijdje duren eerdat ik uit die kast kom...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:04 schreef FJD het volgende:
Ga maar in de kast zitten bij de rest van BoF
Oe..BMH pesten... Heb je linkje??quote:Op maandag 11 juni 2007 23:18 schreef Viro het volgende:
Stefan als je niks te melden hebt in het GoW tournooi topic post er dan niks, want nu heb je bmh weer aan het zeiken gekregen. Dat krijg jij niet te horen maar de mensen die nog een wedstrijd tegen zijn team moet spelen via xbox live. Hij is al rete irritant op het forum met zijn glitch gezeik. Nu nog ook over jou post.
Verkeerde topicquote:Op maandag 11 juni 2007 23:32 schreef ursel het volgende:
[..]
* zoeken gaat..![]()
Gevonden
[360] GoW Team Toernooi deel 3: hoe verder te gaan![]()
Heb je wat posts gewist of worden de posts die er nu al staan als opwindend gezien in het leven van een Xbox 360 speler?quote:
Je zou het wel willen dus?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:48 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb niks gewist. Dat doe ik zo min mogelijk.
En opwindend? Ik zie geen gekreun of gelebber?
Nou gelukkig hebben wij Sanni. Die zorgt tenminste voor een fatsoenlijke relquote:Op maandag 11 juni 2007 23:48 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb niks gewist. Dat doe ik zo min mogelijk.
En opwindend? Ik zie geen gekreun of gelebber?
Je deed niks verkeerds nee. Maar het is wel offtopicquote:Op maandag 11 juni 2007 23:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Je zou het wel willen dus?![]()
En trouwens.. Ik was nog best lief in dat topic.. toch??![]()
Wat quote ik nou van je dan..quote:Op maandag 11 juni 2007 23:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je deed niks verkeerds nee. Maar het is wel offtopic. En het is redelijk belangrijk dat het topic een beetje overzichtelijk blijft.
Edit: En wat zou ik willen?
quote:En opwindend? Ik zie geen gekreun of gelebber
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |