Ja.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:58 schreef Heintje het volgende:
En dat verbrande papiertje ga je op die fles plakken?
Mag hij hier eigenlijk ook een appart topic voor maken?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:22 schreef ijsmeis het volgende:
GoW-shit hier graag. Ander geklets mag ik in de SC.
Maar het mag dus niet in GAM?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:42 schreef ijsmeis het volgende:
Daar mag hij uiteraard een apart topic voor aanmaken. Ik weet alleen niet zo goed in welk subforum. Ik weet dat er meer bordspel-topics zijn geopend in General Chat of in Uitgaan en Vrije Tijd.
*Kuch* vorige post geupdate* kuch*quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:27 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Maar goed, leuk idee op zich BMH, spuit je de fles zelf blauw dan ofzo? En heb je al foto's van een Beta-versie?
Dat heet nu lag. Welkom op Xbox live!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:08 schreef Catch_me het volgende:
Ja ik gebruik zelf ook liever de lancer, maar heb soms het gevoel dat ik iemand van een afstand vol met lood kan pompen maar hij gewoon vrolijk doorloopt en mij in één schot afmaakt met die lamme shotgunZelfs met active reloading aan en op het hoofd mikken heeft soms weinig nut, of ik doe iets vreselijks fout
![]()
Ik heb net ook eens veel de lancer gebruikt. Eentje lanceren, de ander me een shotgun eropaf. Werkt best goed.quote:
Ik wil niks anders dan sniper de laatste tijd, nu ik ermee overweg kan gaanquote:Op maandag 11 juni 2007 23:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb net ook eens veel de lancer gebruikt. Eentje lanceren, de ander me een shotgun eropaf. Werkt best goed.
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:43 schreef dekkered het volgende:
BoF![]()
o en trouwens GoW is wel vet he viro
K ben vandaag rond een uur of 18.00 online, maar heb een wedstrijd om 20.00 dus lang kunnen we niet spelenquote:
Die blonde bedoel je, da's die vrouw die in de SP iedere keer met Marcus praat via z'n oortje, je ziet d'r een keertje in een helicopter stappen in een van de eerste cut-scenes.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:59 schreef Darow het volgende:
http://gearsofwar.com/media/
Er staat opeens een dame erbij, naar mijn mening stond deze er nog niet eerder bij. Miss een hint naar deel 2?
Damn jullie zijn snel met reagerenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:02 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Die blonde bedoel je, da's die vrouw die in de SP iedere keer met Marcus praat via z'n oortje, je ziet d'r een keertje in een helicopter stappen in een van de eerste cut-scenes.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is er ook al bekent wat die achievements zijn?
Update is vanaf morgen ochtend te krijgen rond 10 of 11 uur, je hoeft helemaal niks te doen, alles gaat automatisch (je moet wel internet verbinding hebben)quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:18 schreef Darow het volgende:
Zo, vanaf wanneer is deze patch te downloaden?
Maar nog een vraag, je kunt dus nu achievements halen met annex ranked play. Kun je nu ook die andere (normale achievements) met annex dan halen.
Hopelijk dit keer een echte improvement, niet zo als de vorige update. [PLAK]quote:Improved Roadie Run to reduce getting snagged on cover
Nee, je zou opnieuw moeten beginnen zodra de update is gekomen, dus alles wat je eerder heb behaalt zullen niet mee getelt worden, (bijvoorbeeld 20x Annex spelen etc)quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:11 schreef Heintje het volgende:
Vooral die 20 keer de nieuwe maps winnen gaat wel aardig worden.
Tellen eerder gewonnen matches daar ook in mee of moet je na de update 20 keer winnen?
quote:Original: cover acquisition is always the direction the player is facing.
Last Update: cover acquisition is based on the direction the player was pressing on the left thumbstick, relative to the facing direction.
New Update: cover acquisition is based on the direction the player was pressing on the left thumbstick, relative to the facing direction, BUT constrained to a small arc centered on the facing direction.
Basically what this means is you can still steer to avoid cover head-on (the intent of the last change essentially) while not getting pulled into cover from the side - especially when you're making tight turns in areas like Canals. At any rate, the real test happens once the update is out, so let me know if it's better/worse/etc.
Dat hebben ze als het goed is verholpen. Heintje kan jij mij uitleggen wat ze bedoelen met de Nub Pwn3r achievement? Ik snap um niet helemaal.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:17 schreef Heintje het volgende:
Ik ben benieuwd of het nou wel gaat werken dan.
Als ze het nou gewoon zo maken dat als je eenmaal aan het rennen bent dat je NIET plakt.
Simpeler kan volgens mij niet.
Weet je zeker dat het in player matches kan? dan kan je die achievements namelijk ontzettend makkelijk hoerenquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:18 schreef aightZz het volgende:
[..]
Nee, je zou opnieuw moeten beginnen zodra de update is gekomen, dus alles wat je eerder heb behaalt zullen niet mee getelt worden, (bijvoorbeeld 20x Annex spelen etc)
Btw, deze nieuwe achievements kan je behalen in Ranked matches EN Player matches, alleen deze 8 nieuwe achievements, dus geen "Seriously achievement" toch is het beter om in Ranked te spelen omdat je ook tegelijkertijd voor de Seriously gaat natuurlijk, maar hij telt ook op Player matches.
Als je wilt lezen hoe de nieuwe Roadie Run werkt, leesh et ff hieronder;
[..]
Ja duh 100% zeker, alleen deze 8 nieuwe achievements kan je ook behalen in Player matches. Ik zal ze zowiezo spelen in Rankedm atches want daar krik ik ook wat kills op voor "Seriously Achievement" dat is je voordeelquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het in player matches kan? dan kan je die achievements namelijk ontzettend makkelijk hoeren
Die annex achievement kun je dan beter in 1 tegen 1 playermatches doen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:26 schreef aightZz het volgende:
[..]
Ja duh 100% zeker, alleen deze 8 nieuwe achievements kan je ook behalen in Player matches. Ik zal ze zowiezo spelen in Rankedm atches want daar krik ik ook wat kills op voor "Seriously Achievement" dat is je voordeel![]()
Btw, als het goed is is Weapon Slide glitch verholpen, maar Chainsaw glitch is er nog..![]()
Wat is je bron dan dat het ook in player matches kan nu? ik kan dat niet terug vinden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:26 schreef aightZz het volgende:
[..]
Ja duh 100% zeker, alleen deze 8 nieuwe achievements kan je ook behalen in Player matches. Ik zal ze zowiezo spelen in Rankedm atches want daar krik ik ook wat kills op voor "Seriously Achievement" dat is je voordeel![]()
Btw, als het goed is is Weapon Slide glitch verholpen, maar Chainsaw glitch is er nog..![]()
als ze gewoon gezorgd hebben dat je niet plakt aan de muur onder het rennen is het primaquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:44 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Hopelijk dit keer een echte improvement, niet zo als de vorige update. [PLAK]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |