Vind mijn uitleg positieverquote:Op maandag 11 juni 2007 17:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik dacht meer omdat het toch geen zin heeft. Net alsof je een gaatje in je vergiet gaat plakken
Ikke ikke ikkequote:Op maandag 11 juni 2007 18:00 schreef Mr_Baus het volgende:
gaan er nog mensen knallen vanavond?
Dan moet je mijn gepats niet weghalen..quote:
kies mij, kies mijquote:Op maandag 11 juni 2007 18:00 schreef Mr_Baus het volgende:
gaan er nog mensen knallen vanavond?
Het is een mooie setup hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 18:12 schreef ursel het volgende:
Dan moet je mijn gepats niet weghalen..
Wat wil je dan dat ik doen, met mijn AMD2600+, 512 mb pc2700, nvidia 5200 pats..![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:45 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Kinderen die vragen worden overgeslagen![]()
![]()
Mja, maar koop graag de OEM er gewoon bij..quote:Op maandag 11 juni 2007 18:54 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Het is een mooie setup hoor![]()
![]()
Alleen patsen met een 8600?Voor de pats moet je minimaal een 8800GTS 320 hebben.. en dat is dan "gewoontjes"
![]()
BTW, als je gewoon op 1280x1024 blijft spelen dan is het een prima kaart hoor die 8600, maar wedden dat je over 12mnd al weer een nieuwe wil/nodig hebt?
Weet je wat ik zou doen? Vista nog ff van je lijst skippen en dat geld bij die 201 euro leggen.. wat statiegeld flessen inleveren en je kan een 8800GTS 320 halen![]()
Ik zelf koop natuurlijk gewoon een 8800GTXom te patsen op de Boot Lan
![]()
Er zijn op dit moment 32 slots vrij op de BoF server, dus ik kies iedereenquote:
En ik een 6600 Quad core....en voor weinigquote:Op maandag 11 juni 2007 18:54 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik zelf koop natuurlijk gewoon een 8800GTXom te patsen op de Boot Lan
![]()
Hey, dat had je mij niet voorgesteld..quote:Op maandag 11 juni 2007 18:59 schreef Suikermais het volgende:
[..]
En ik een 6600 Quad core....en voor weinig
Kan me voorstellen dat je graag gebruik wilt maken van de OEM mogelijkheid. Ik ga er zelf vanuit dat ik tegen de tijd dat ik Vista nodig heb, er al een Moederbord doorheen heb gefiktquote:Op maandag 11 juni 2007 18:58 schreef ursel het volgende:
Mja, maar koop graag de OEM er gewoon bij..
Ach, wie weet zijn de prijzen weer voldoende gedaald dat die kaart er gratis bij kan..
Volgens Fer moet ik mijn Geile geheugen ook veranderen..
Mijn belastingcenten zijn nog niet binnen... dus ik kan ook nog niets kopen, en de prijzen blijven wel lekker dalen.. dus wie weet.....quote:Op maandag 11 juni 2007 18:59 schreef Suikermais het volgende:
En ik een 6600 Quad core....en voor weinig
Have fun..quote:Op maandag 11 juni 2007 19:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 gaat zo naar Bryan Adams!!
Te duurquote:Op maandag 11 juni 2007 15:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Te duurVooral omdat ik maar beperkt spellen willen en geen eentje die daar bij zit.
Zag er eentje op MP staan voor 285,- hier in de buurt zonder spellen maar goed alstie bij de MM 333,- is dan begin ik wel te twijfelen. Aan de andere kant heb ik ook een iets completere Xdoos gezien hier erg dichtbij.
Lastig lastigSowieso eerst m'n rekening bekijken voor t belastinggeld
Ik heb zoiets van, als het draait, dan draait het en dan blijf ik er lekker vanaf.. Kan alleen maar ellende opleveren... Never change a winning team..quote:Op maandag 11 juni 2007 19:03 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je graag gebruik wilt maken van de OEM mogelijkheid. Ik ga er zelf vanuit dat ik tegen de tijd dat ik Vista nodig heb, er al een Moederbord doorheen heb gefiktDus ik kijk eind dit jaar wel naar Vista ofzo.
En Fer gaat volgens mij af op Tomshardware, en Tom is DomGeiL is helemaal niet slecht en bied reepjes met hele leuke timings
FF via de Asus website opzoeken of het geheugen wordt ondersteund en goan!
IMHO kan je met dat geheugen alleen fout gaan als je gaat overclocken/tweaken, maar dat doe jij toch niet?
1 rondje wat?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:12 schreef ursel het volgende:
Nog 1 rondje en Fer geeft rondjes bier weg..
Ik heb je gezegd dat je dat even voor de zekerheid moest checkenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:58 schreef ursel het volgende:
Volgens Fer moet ik mijn Geile geheugen ook veranderen..
GoW heb ik bij Jorrit gespeeld en ik was er niet heel erg weg van. Daarnaast is volgens mij vooral de coop erg leuk en een vriend van me waarmee ik t coop zou spelen heeft GoW al. RB6 boeit me niet heel veel aangezien ik er bij blijf dat je shooters op de PC moet spelen. Def Jam is voor IJsquote:Op maandag 11 juni 2007 19:09 schreef Viro het volgende:
Te duurJe krijgt een paar van de beste spellen erbij
Gears Of War, RB6 Vegas en Def jam icon. 2 draadloze controllers + charge kit. Voor 1 draadloze controller ben je al 50 euro kwijt, chargekit 30 euro alleen al.
Wereld van verschil.. ach ja de boodschap komt hetzelfde over..quote:Op maandag 11 juni 2007 19:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb je gezegd dat je dat even voor de zekerheid moest checkenWereld van verschil
[..]
-Oeverloos gelul dat ik toch liever een PC upgrade doe-
Zonde van 't geld. Hij was in 't begin van z'n carrïerre gewoon goed.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 gaat zo naar Bryan Adams!!
Kan nog tot 1 Juli.. Ik heb het ook nog nietquote:Op maandag 11 juni 2007 20:07 schreef staticdata het volgende:
mijn belastingcenten nog steeds niet binnen
Ben je nou nog steeds niet deaud?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:31 schreef sanni het volgende:
[afbeelding] Gisteren eindelijk mijn expert-knife te pakken gehad.
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:54 schreef Mr_Baus het volgende:
Sanni, ik wens je dood! Moet je er nu niet snel een admin bij gaan halen?![]()
Ik ben dan toch keihard aan het werk.. laat hem mij eerst maar eens gebanned zien te krijgen, lijkt me ook wel eens leukquote:Op maandag 11 juni 2007 21:07 schreef ursel het volgende:
[..]
[afbeelding] Tot over 48 uur na je ban... [afbeelding]
sooooo hee, je expert knifequote:Op maandag 11 juni 2007 20:31 schreef sanni het volgende:
[afbeelding] Gisteren eindelijk mijn expert-knife te pakken gehad.
en ongezien natuurlijk!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
owja en sterf natuurlijk even snel![]()
Ik heb het een beetje druk om te kunnen spelen.. ontwikkelingen op enkele fora's, bier die erin klaptquote:Op maandag 11 juni 2007 21:34 schreef FJD het volgende:
Op deze manier is er ook geen flikker aan zeg
Deelnemersquote:Op maandag 11 juni 2007 21:37 schreef ursel het volgende:
praatjes
Tegenstander is veel beter en we komen niet weg. Dit is dus de team balance waar EA wat aan had moeten doen.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:36 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb het een beetje druk om te kunnen spelen.. ontwikkelingen op enkele fora's, bier die erin klapt![]()
Wie zit waar te speulen?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Tegenstander is veel beter en we komen niet weg. Dit is dus de team balance waar EA wat aan had moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |