HOMO's zijn ze het neit eens over vrouwen, maar vast wel over mannen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Het enige waar we het over eens zijn is bier en FeyenoordOw ja en dat EA kut is
![]()
Je hebt gelijk, meelopers bestaan niet. Iedereen heeft een eigen wil, alleen zijn die van sommigen gelijkquote:
Waar ben je op uit? En ja m'n beste vrienden weten ervan ja. Dus? Die hebben er verder niks mee en dan ga ik ze er dus ook niet mee lastig vallen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, meelopers bestaan niet. Iedereen heeft een eigen wil, alleen zijn die van sommigen gelijk
En in sommige zaken ben je absoluut geen meeloper![]()
Maar zeg eens eerlijk weten je vrienden dat je bij een Battlefield 2 Clan zit?
Die van Stefan kan je vrijwel allemaal wel wissen, die bant er al 1 als ie uit zijn bek stinkt!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh ja hoor ik speel 1 hele week geen bf2 en het gaat verkeerd met de bans(van 76 naar 221) Ik zal vandaag even voor 18.00 de ban list opschonen
![]()
Maare aan de andere kant is dit het resultaat van een streng beleid op de server![]()
Banlist is al een keer een op geschoond. van 91 naar 40 bans![]()
Alleen gezienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pfffffffff laat mij gewoon eens blij zijn dat ik een fantastisch concert van Bryan Adams heb gezien
Knifed hij iedereen dan, dat hij zo dicht in de buurt komtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:57 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Die van Stefan kan je vrijwel allemaal wel wissen, die bant er al 1 als ie uit zijn bek stinkt!
Niks mis mee. Jij bent net zo, want je geeft ook nooit toequote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Echt Frank, ik zeik je wat af maar ik dat is alleen maar omdat ik je geweldig vindtAl die oeverloze discussies over illegale games/dvds, over mac/microsoft, over ipod/zune, over business seats/vak z, over Wii/Xbox 360 zijn geweldig. Ik lig altijd in een deuk als ik met jou zo'n discussie heb
![]()
Het enige waar we het over eens zijn is bier en FeyenoordOw ja en dat EA kut is
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:57 schreef -chiel- het volgende:
Die van Stefan kan je vrijwel allemaal wel wissen, die bant er al 1 als ie uit zijn bek stinkt!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jij bent net zo, want je geeft ook nooit toe
Laat maar, ik vroeg het me gewoon af.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waar ben je op uit? En ja m'n beste vrienden weten ervan ja. Dus? Die hebben er verder niks mee en dan ga ik ze er dus ook niet mee lastig vallen.
Pfffffffff laat mij gewoon eens blij zijn dat ik een fantastisch concert van Bryan Adams heb gezien
Mee too. Dus hierbij staat het alvast vrij om met toestemming een TT te openenquote:
Je komt toch nog wel ff met de lunch langs om een nieuwe te openen..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:21 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Mee too. Dus hierbij staat het alvast vrij om met toestemming een TT te openen![]()
Bios is ook al niet je ding, ben je bang om met andere mensen in een zaal te zijn?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Laat maar, ik vroeg het me gewoon af.![]()
Oh en Bryan Adams zal me me reet roesten. Leuk voor je dat jij een fantastisch concert hebt gezien, maar ik geef niks om concerten, niet mijn ding
Ik ga maar weer eens aan het "werk".
Nu lunchen??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
nog 40 posts da's wel veel om voor de lunch te doen, aangezien ik nu ga lunchen
Leeft dat ook nog joh, dat UB40..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bios is ook al niet je ding, ben je bang om met andere mensen in een zaal te zijn?
Zojuist kaarten besteld voor UB40 in Ahoy!
je had jezelf in bescherming kunnen nemenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bios is ook al niet je ding, ben je bang om met andere mensen in een zaal te zijn?
Zojuist kaarten besteld voor UB40 in Ahoy!
Joden hebben grote neuzen en een hele lange baard. Die kunnen ze goed gebruiken in de openhaard.quote:
Ikke ikke ikke ikkequote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:47 schreef Stefan740 het volgende:
Nou wie doet er nog meer mee stefan belachelijk maken
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:09 schreef Stefan740 het volgende:
check dit ik join net een server en knallen ze me eruit
[afbeelding]
Ooh.. en maak in hemelsnaam fatsoenlijke screens zeg.. 3 kwart wit hoeft nou ook weer niet..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:57 schreef Stefan740 het volgende:
Het zijn allemaal terechte kicks.
[afbeelding]
Wie heeft z'n ban eraf gehaald dan..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:07 schreef staticdata het volgende:
foxie is binnen, het hele topic gelijk dood
Lucillequote:
Ik ben filmliefhebber en dat kan ik van 90% van de bioscoopbezoeker niet zeggenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De trut...quote:
[afbeelding]
doe maarquote:
quote:
Fokke & Sukkequote:
Dus over 96 jaar gaan volgens jou theorie babies als ze net ter wereld komen zichzelf gelijk coma zuipen.??.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen.
Ik deed aan coma zuipen toen ik 15 was en dat is 12 jaar terug. Zij doen het nu ze 13á14 zijn, dus in 12 jaar tijd zijn we ongeveer 18 maanden eerder gaan zuipen
Dat is 1,5 maand per jaar, valt allemaal best mee![]()
Neuh.. eigenlijk toch niet.. is teveel eer..quote:
heb ik nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:35 schreef ursel het volgende:
[..]
euh.. eigenlijk toch niet.. is teveel eer..
Straks denk je gelijk dat je goed bent, wil je admin rechten hebben en ga je mensen op de server dreigen te kicken..
WTF?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:40 schreef nikky het volgende:
Mr_Baus en ENlarge_YourPenisNOW mogen beiden even wieberen wegens het doodsverwensen van een user.
Dit topic.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:43 schreef Silver_Shark het volgende:
welke topic was het dan
Dezequote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:43 schreef Silver_Shark het volgende:
welke topic was het dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |