Goeie vraag. Geen idee.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:14 schreef Ixnay het volgende:
Weet iemand trouwens wat dat gouden ding is in het logo van IX in de OP, altijd al afgevraagd.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:14 schreef Ixnay het volgende:
Weet iemand trouwens wat dat gouden ding is in het logo van IX in de OP, altijd al afgevraagd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:08 schreef peristilius het volgende:
[..]Dat kan ook natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
Daar begin je hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:04 schreef BaDaZz het volgende:
Ik heb eindelijk final fantasy VII weer in huis!! Op naar Midgar
Jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:13 schreef Twarres het volgende:
Is het nou zo in FFVIII dat de monsters gewoon met je mee levellen als je gaat grinden?
Dat dacht ik ook dat ik wel even door de game kan wandelen.quote:Ik kan me namelijk herinneren dat ik dat ooit ergens gelezen heb, dus in principe zou ik dus gewoon zo door de game kunnen wandelen?
Ook stom.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:22 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dat dacht ik ook dat ik wel even door de game kan wandelen.
Totdat je bij Ultimecia bent dan heb je gewoon een bepaald aantal HP nodig. Want zij heeft een attack waarmee ze je hele team 5000+ damaget.
Ik moest zorgen dat ik ieder moment Shell had met full HP anders overleefde ik die attacks niet.
Ze zeggen wel allemaal dat Ultimecia mee levelt, maar zonder dat HP red je het niet.
Als je op een laag level aankomt met 3000 HP haal je het nooit ook niet met Shell.
Ik ben iig probleemloos door het spel gekomen maar heb op het einde lang moeten levellen voor Ultimecia.
maar berserk is dan ook een status effect in FFV , je kan het leren met een class, of moon flute (blue magic) casten.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:31 schreef Ixnay het volgende:
Niet altijd.
Je kunt een Monk gewoon laten "berserken".
als het vergelijkbaar is met de andere remakes die se al op de gba heeft uitgebracht zal 6 ook wel iets op gempimpde graphs, 2 bonus dungeons en een a 2 additional characters/classes/espers hebben , en daarnaast een bestiary en een menu waar je de soundtrack kan luisteren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:42 schreef Pritt het volgende:
Wat is er precies anders aan de FFVI die binnekort wordt uitgebracht?
Ik ben er gisteravond mee begonnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |