Ik twijfel nog om hem te kijken. ben beetje bang dat ie 'tegenvalt' (ivm het boek)quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:01 schreef Vicky het volgende:
Jaa ik heb Kruistocht in Spijkerbroek op DVD.
Supermooie film!!
ergens voor een leuke prijs gevonden?quote:
Nu pasquote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:24 schreef sjeppert het volgende:
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07236/whole_cover.jpg]afbeelding][/url]
eindelijk
waar wastie ook al weer in de aanbieding? Vriendje wil m graag hebbenquote:
Kruidvatquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
waar wastie ook al weer in de aanbieding? Vriendje wil m graag hebben
Elk 20 euro bij de Mediamarkt, wat gewoon de normale prijs is volgens mij. Maar voor totaal 1000 minuten aan beeldmateriaal wil ik dat best betalen.quote:
oke... dan moet ik ff naar de Kruidvat dusquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:17 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Kruidvat
(Bij FRS en Van Leest is ie 30 euri)
quote:
Ik had hem via een ruil gekregen, op het DVDforum.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:48 schreef Patch het volgende:
[..]
National Lampoon Vacations: Hoeveel en waar?
The Pick of destiny had ik voor 10 euro (MM den haag)quote:Op maandag 11 juni 2007 10:03 schreef Dizer het volgende:
AC, heb je ze voor een speciale prijs gehaald? Ik richt me meer op Tenacious D en Marie Antoinnette
quote:
jazeker is dat watquote:Op maandag 11 juni 2007 19:06 schreef mrSPLIFFY het volgende:
is dat wat? Stalker?
Hoop het wel, heb `m nog niet gezienquote:Op maandag 11 juni 2007 19:06 schreef mrSPLIFFY het volgende:
is dat wat? Stalker?
ja ach, als je toch daar bentquote:
ja maar voor 1 dvdtje die toch al te duur is daarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoop het wel, heb `m nog niet gezien
[..]
ja ach, als je toch daar bent
even duur als online bij HMVquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja maar voor 1 dvdtje die toch al te duur is daar![]()
hehe ja das waar. Maar met deze titel was het de goedkoopste shop die ik tot nu toe was tegen gekomen. En nu dus bij de Virginquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dan nagaan dat HMV al duur is
Hoe duur was die?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:11 schreef Timo20 het volgende:
Meegenomen bij de Media Markt:
[afbeelding]
Hangt er vanaf waar je woont schijnbaarquote:
me too...quote:Op zondag 17 juni 2007 16:51 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Hoe duur was die?
Wil hem hebben eigenlijk.
¤ 6,99 bij MMquote:Op zondag 17 juni 2007 16:51 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Hoe duur was die?
Wil hem hebben eigenlijk.
Een R2UK bij de MMquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:11 schreef Timo20 het volgende:
Meegenomen bij de Media Markt:
[afbeelding]
Nee tuurlijk nietquote:
Preciesquote:Op zondag 17 juni 2007 20:20 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Maandag of vrijdag even halenis ook geen geld.
Ach, nog zo iemand die niet het juiste plaatje bij zn DVD kan vinden op googlequote:Op zondag 17 juni 2007 20:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Ik vond geen plaatje van de NL versie
Ik ga een beetje heel google afstruinen naar een goed plaatjequote:Op maandag 18 juni 2007 08:22 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ach, nog zo iemand die niet het juiste plaatje bij zn DVD kan vinden op google
Ik gebruik standaard plaatjes van amazonquote:Op maandag 18 juni 2007 21:11 schreef slindenau het volgende:
Dat is nu juist het punt, bij slim gebruik van google hoef je dat niet te doen.
Gaat een beetje moeilijk als je het bij de mediamarkt koopt.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:59 schreef slindenau het volgende:
Ik gebruik meestal het plaatje van de site waar ik de DVD heb gekocht, kan niet missen.
Waar heb je hem besteld dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:43 schreef slindenau het volgende:
Vandaag eindelijk binnen gekregen...het duurde al erg lang, en ik vermoedde het ergste. En jawel, na talloze imports > 22 euro uit alle uithoeken van de wereld heb ik voor dit item voor het eerst invoerrechten moeten betalen. 10 euro over een pakket van 45 dollar inc...
[afbeelding]
8 schijfjes, Superman 1 tm 4.
Leuk 15 minuten mensen in apenpakken kijken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:03 schreef koen_pijl het volgende:
Samen met vriendin gekocht:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn vriendin heeft ook de bbc serie met boek.
Heel lang geleden hadde nwe 2001 al een keer gekocht en terug gebracht, vonden er niks aan. Maar eignelijk is hij super goed. Een klassiekerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Leuk 15 minuten mensen in apenpakken kijken.
Doodsaaie introductie. Film focust zich ook veel te veel op de special effects en sci-fi "gadgets". Tis net alsof je naar een bewegende catalogus zit te kijken. Oooh kunstmatige zwaartekrach sloffen! Hebben!
WTF...je mist totaal het punt van de hele film johquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Leuk 15 minuten mensen in apenpakken kijken.
Doodsaaie introductie. Film focust zich ook veel te veel op de special effects en sci-fi "gadgets". Tis net alsof je naar een bewegende catalogus zit te kijken. Oooh kunstmatige zwaartekrach sloffen! Hebben!
Goh, zou `t dan toch nog eens goed komen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:18 schreef pascalheister het volgende:
met de 3 laatste zendingen van amazon ook geen problemen gehad
de verpakkingen zijn tegenwoordig ook niet meer zo opvallend, misschien dat dat ook meewerktquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Goh, zou `t dan toch nog eens goed komen?![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de verpakkingen zijn tegenwoordig ook niet meer zo opvallend, misschien dat dat ook meewerkt![]()
nog hetzelfdequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoe zit `t met de vermeldingen van de waarde op de pakketjes?
Das dan minder...quote:
dat helpt bij de douane niet erg volgens mij. Als ze een kans ruiken om je te naaien doen ze `t ook, al is het maar 10 cent over de douane grens heenquote:
ach 30 dollar ligt er nog steeds onderquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat helpt bij de douane niet erg volgens mij. Als ze een kans ruiken om je te naaien doen ze `t ook, al is het maar 10 cent over de douane grens heen![]()
ja das waarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ach 30 dollar ligt er nog steeds onder![]()
GBP 13,99 bij HMVquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:56 schreef pascalheister het volgende:
Hoeveel voor Le Silence de Lamer timo?
Goeie keuzequote:
Tja het werd eens tijd voor mij het allemaal weer eens te herkijken (heb het toen jaren op TV gevolgdquote:Op maandag 2 juli 2007 20:45 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Goeie keuze![]()
(ik heb 'm ook pas gekocht... sterker nog seizoen 1 staat nu op)
Idd en ik wilde nu ook wel 's weten hoe het allemaal aflooptquote:Op maandag 2 juli 2007 21:00 schreef Shogo het volgende:
[..]
Tja het werd eens tijd voor mij het allemaal weer eens te herkijken (heb het toen jaren op TV gevolgd). Box is erg mooi.
![]()
Waar?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:51 schreef RuneRose het volgende:
Men in Black 1 + 2 4-disc voor 8 euro. Heuy. Leuk als ik ziek ben ofzo.![]()
Daar valt mijn American Dad! season 2 DVD box tamelijk bij in het nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:58 schreef slindenau het volgende:
Vandaag binnen uit (zuid) Korea
[afbeelding]
Mooi ding hoor.
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/pans_labyrinth_small.jpg]afbeelding][/url]
American Dad is inhoudelijk ook zeer mooi hoor, ben nu bijna klaar met S1...lachen gieren brullen hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daar valt mijn American Dad! season 2 DVD box tamelijk bij in het niet
Iemand op Fok verkoopt precies dezelfde ook zonder NL subs.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:27 schreef RobertVH het volgende:
[..]
neuh, via ebay. Komt uit UK (geen nl subs)
Best aardige film, ik heb em uit australie over laten komenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:00 schreef wolfrolf het volgende:
Vandaag op de mat:
[afbeelding]
Bij Bol.com in de 3 halen, 2 betalen actieIk heb dus nog 2 andere films besteld, maar die moet ik in het andere topic posten, omdat die op 12 juli pas op de mat vallen
Help mij herinneren dat ik nooit en te nimmer iets zal gaan bestellen bij Amazon.com.quote:
Kom je nou pas achter?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Help mij herinneren dat ik nooit en te nimmer iets zal gaan bestellen bij Amazon.com.
Boetes
Maar ik heb ze toch liever niet, die boetesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:34 schreef RuneRose het volgende:
Dacht ik ook. Prima webshop, die eventuele boetes neem ik voor lief.
Pervert is echt een hele foute film! Laatst gekeken met een vriend.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:08 schreef AntiChrist het volgende:
zaterdag gekocht :
Pervert R2 NL
[afbeelding]
[afbeelding]
The Rocky Horror Picture Showquote:
thaicdexpress.comquote:Op woensdag 18 juli 2007 07:13 schreef pascalheister het volgende:
waar gehaald timo?
Umm.. praktisch niet meer.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:43 schreef sjeppert het volgende:
ash, om de hoeveel uur bestel je weer dvd's
website van Fame ligt gedeeltelijk plat.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:51 schreef linebear het volgende:
ik zag hem pas liggen bij Fame (die rocky horror picture)
Nu pasquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:53 schreef pascalheister het volgende:
Chinatown, nu hoor je er ook bij dizer![]()
ja, dacht ik ook, en het blijft een slechte film, no matter what voor cover...quote:
Welke is beter AC?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:52 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Nope
2 verschillende films wel over hetzelfde verhaal
alleen jammer van de prijsquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:36 schreef slindenau het volgende:
Eindelijk op kunnen halen bij de FRS...hun orderstatus systeem werkte weer eens perfect![]()
.
[afbeelding]
Nummer 2898/4000.
Aardige uitgave, met een poster en 3 plastic tanden in het steelbook gepropt.
Are you ready to DOUBLE-DIP!quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:36 schreef slindenau het volgende:
Eindelijk op kunnen halen bij de FRS...hun orderstatus systeem werkte weer eens perfect![]()
.
[afbeelding]
Nummer 2898/4000.
Aardige uitgave, met een poster en 3 plastic tanden in het steelbook gepropt.
goh das toevallig zo vlak voor de release van SAW IVquote:Saw III: Director's Cut
Lionsgate Home Entertainment will release Saw III: Director's Cut on October 23rd. The film arrives in a new 120-min. unrated cut featuring an anamorphic widescreen transfer and Dolby Digital 5.1 tracks. Bonus materials on this go-around include separate audio commentaries with writer Leigh Whannell, director Darren Lynn Bousman and Tobin Bell & Shawnee Smith, "Jigsaw's Plan," "Filmmaker Favs," "Looking Tortured Make-up FX Lesson" and "Choose the Death" featurettes, and Hydrovibe Music Video Featuring Shawnee Smith. Retail is $26.98.
Also look for the Saw Trilogy six-disc set that includes all three Unrated 2-disc sets in a limited edition 3-D Puppet Head Box. Retail is $49.98.
Jup bij bol.com nu ¤ 9,99.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:56 schreef sjeppert het volgende:
is de french connection nog steeds een digipack shogo
Mja, met 34,99 eigenlijk veels te duur...maar ik heb dan ook al maanden geen DVD meer gekochtquote:
Hmm, 11 minuten meer afgehakte ledematen...ik denk dat ik daar ook wel zonder kanquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:08 schreef Ash het volgende:
[..]
Are you ready to DOUBLE-DIP!![]()
[..]
goh das toevallig zo vlak voor de release van SAW IV![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:46 schreef sjeppert het volgende:
[..]
ook maar besteld met een mooi bonnetje...![]()
Vinden jullie die tweetalige covers ook zo verschrikkelijk? Ik kan het niet uitstaan. Wij zijn Nederland, geen tweetalig land als België.. elke keer die Franstalige titels en vaak ook nog menu's (Star Wars).. zonde van alle ruimte. Dus liever importeren danquote:
Dan moet je jezelf vanaf het begin inhouden om zowel deel 1, 2 en 3 niet los te gaan kopen? Dat gaat er bij mij echt niet in hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Qua marketing slim gepland juist. En als consument moet je dus zo slim zijn om daar niet in te trappen
Ja. Ik zag in de winkel een re-release van The Ring liggen met heel groot THE RING en daarnaast LE CERCLE erop.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:51 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Vinden jullie die tweetalige covers ook zo verschrikkelijk? Ik kan het niet uitstaan. Wij zijn Nederland, geen tweetalig land als België.. elke keer die Franstalige titels en vaak ook nog menu's (Star Wars).. zonde van alle ruimte. Dus liever importeren dan![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:46 schreef sjeppert het volgende:
[..]
ook maar besteld met een mooi bonnetje...![]()
Kon-san ftwquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:37 schreef Brammie1 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] (1 disc editie)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mooie uitgave ook, kreeg hem vandaag al binnenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]ik ook. Thanks voor de tip
![]()
Voor ¤ 6,94 incl. kan ik `m niet laten liggen
coolquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:52 schreef sjeppert het volgende:
[..]
mooie uitgave ook, kreeg hem vandaag al binnen![]()
Jammer dat de dvd zelf precies dezelfde is als die van de versie die al 2 jaar verkrijgbaar is op dvdquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:00 schreef slindenau het volgende:
Pfff, ik plaats geen Pre-orders meer hoor...veels te lang heb ik gewacht op deze DVD
[afbeelding]
Al vraag ik me af...verzamel ik nu DVD's of mini-leren jasjes (dit is al de 2e na die Grease uitgave)
Oh jawel op zich is het een goede dvd (heb `m zelf ookquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:25 schreef slindenau het volgende:
Ach, zolang ie een beetje netjes op DVD staat maakt me dat niet uit. Het is een collectorsitem he.
Doe ik ook nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:44 schreef AntiChrist het volgende:
het is een film met Bruce Campbell dus niet zeiken !
van damme en seagal....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:05 schreef Ash het volgende:
[afbeelding]
Ik heb alleen een andere hoes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet dat hij 4:3 is, maar voor 1 euro kon ik hem niet laten liggen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Respect +10.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:05 schreef Ash het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:14 schreef reospeedwagon het volgende:
wow hoeveel geld was je kwijt voor de van dammes
ik heb er ook veel alleen andere als jou
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:01 schreef slindenau het volgende:
Wat doet Space Cowboys eigenlijk tussen dat lijstje?
Toen ik 12 was zouden dit de films zijn die ik zou hebben gehaald en had ik The Godfather en Citizen Cane achterwege gelaten. Nu ik erover nadenk, ik zou nu ook eerder van Damme en Seagal verkiezen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:05 schreef Ash het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Studio Ghibliquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:31 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag al binnnen van blah:
[afbeelding]
[afbeelding]
de films die ik tot nu toe heb gezien waren idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |