Ik twijfel nog om hem te kijken. ben beetje bang dat ie 'tegenvalt' (ivm het boek)quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:01 schreef Vicky het volgende:
Jaa ik heb Kruistocht in Spijkerbroek op DVD.
Supermooie film!!
ergens voor een leuke prijs gevonden?quote:
Nu pasquote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:24 schreef sjeppert het volgende:
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07236/whole_cover.jpg]afbeelding][/url]
eindelijk
waar wastie ook al weer in de aanbieding? Vriendje wil m graag hebbenquote:
Kruidvatquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
waar wastie ook al weer in de aanbieding? Vriendje wil m graag hebben
Elk 20 euro bij de Mediamarkt, wat gewoon de normale prijs is volgens mij. Maar voor totaal 1000 minuten aan beeldmateriaal wil ik dat best betalen.quote:
oke... dan moet ik ff naar de Kruidvat dusquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:17 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Kruidvat
(Bij FRS en Van Leest is ie 30 euri)
quote:
Ik had hem via een ruil gekregen, op het DVDforum.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:48 schreef Patch het volgende:
[..]
National Lampoon Vacations: Hoeveel en waar?
The Pick of destiny had ik voor 10 euro (MM den haag)quote:Op maandag 11 juni 2007 10:03 schreef Dizer het volgende:
AC, heb je ze voor een speciale prijs gehaald? Ik richt me meer op Tenacious D en Marie Antoinnette
quote:
jazeker is dat watquote:Op maandag 11 juni 2007 19:06 schreef mrSPLIFFY het volgende:
is dat wat? Stalker?
Hoop het wel, heb `m nog niet gezienquote:Op maandag 11 juni 2007 19:06 schreef mrSPLIFFY het volgende:
is dat wat? Stalker?
ja ach, als je toch daar bentquote:
ja maar voor 1 dvdtje die toch al te duur is daarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoop het wel, heb `m nog niet gezien
[..]
ja ach, als je toch daar bent
even duur als online bij HMVquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja maar voor 1 dvdtje die toch al te duur is daar![]()
hehe ja das waar. Maar met deze titel was het de goedkoopste shop die ik tot nu toe was tegen gekomen. En nu dus bij de Virginquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dan nagaan dat HMV al duur is
Hoe duur was die?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:11 schreef Timo20 het volgende:
Meegenomen bij de Media Markt:
[afbeelding]
Hangt er vanaf waar je woont schijnbaarquote:
me too...quote:Op zondag 17 juni 2007 16:51 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Hoe duur was die?
Wil hem hebben eigenlijk.
¤ 6,99 bij MMquote:Op zondag 17 juni 2007 16:51 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Hoe duur was die?
Wil hem hebben eigenlijk.
Een R2UK bij de MMquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:11 schreef Timo20 het volgende:
Meegenomen bij de Media Markt:
[afbeelding]
Nee tuurlijk nietquote:
Preciesquote:Op zondag 17 juni 2007 20:20 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Maandag of vrijdag even halenis ook geen geld.
Ach, nog zo iemand die niet het juiste plaatje bij zn DVD kan vinden op googlequote:Op zondag 17 juni 2007 20:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Ik vond geen plaatje van de NL versie
Ik ga een beetje heel google afstruinen naar een goed plaatjequote:Op maandag 18 juni 2007 08:22 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ach, nog zo iemand die niet het juiste plaatje bij zn DVD kan vinden op google
Ik gebruik standaard plaatjes van amazonquote:Op maandag 18 juni 2007 21:11 schreef slindenau het volgende:
Dat is nu juist het punt, bij slim gebruik van google hoef je dat niet te doen.
Gaat een beetje moeilijk als je het bij de mediamarkt koopt.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:59 schreef slindenau het volgende:
Ik gebruik meestal het plaatje van de site waar ik de DVD heb gekocht, kan niet missen.
Waar heb je hem besteld dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:43 schreef slindenau het volgende:
Vandaag eindelijk binnen gekregen...het duurde al erg lang, en ik vermoedde het ergste. En jawel, na talloze imports > 22 euro uit alle uithoeken van de wereld heb ik voor dit item voor het eerst invoerrechten moeten betalen. 10 euro over een pakket van 45 dollar inc...
[afbeelding]
8 schijfjes, Superman 1 tm 4.
Leuk 15 minuten mensen in apenpakken kijken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:03 schreef koen_pijl het volgende:
Samen met vriendin gekocht:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn vriendin heeft ook de bbc serie met boek.
Heel lang geleden hadde nwe 2001 al een keer gekocht en terug gebracht, vonden er niks aan. Maar eignelijk is hij super goed. Een klassiekerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Leuk 15 minuten mensen in apenpakken kijken.
Doodsaaie introductie. Film focust zich ook veel te veel op de special effects en sci-fi "gadgets". Tis net alsof je naar een bewegende catalogus zit te kijken. Oooh kunstmatige zwaartekrach sloffen! Hebben!
WTF...je mist totaal het punt van de hele film johquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Leuk 15 minuten mensen in apenpakken kijken.
Doodsaaie introductie. Film focust zich ook veel te veel op de special effects en sci-fi "gadgets". Tis net alsof je naar een bewegende catalogus zit te kijken. Oooh kunstmatige zwaartekrach sloffen! Hebben!
Goh, zou `t dan toch nog eens goed komen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:18 schreef pascalheister het volgende:
met de 3 laatste zendingen van amazon ook geen problemen gehad
de verpakkingen zijn tegenwoordig ook niet meer zo opvallend, misschien dat dat ook meewerktquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Goh, zou `t dan toch nog eens goed komen?![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de verpakkingen zijn tegenwoordig ook niet meer zo opvallend, misschien dat dat ook meewerkt![]()
nog hetzelfdequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoe zit `t met de vermeldingen van de waarde op de pakketjes?
Das dan minder...quote:
dat helpt bij de douane niet erg volgens mij. Als ze een kans ruiken om je te naaien doen ze `t ook, al is het maar 10 cent over de douane grens heenquote:
ach 30 dollar ligt er nog steeds onderquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat helpt bij de douane niet erg volgens mij. Als ze een kans ruiken om je te naaien doen ze `t ook, al is het maar 10 cent over de douane grens heen![]()
ja das waarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ach 30 dollar ligt er nog steeds onder![]()
GBP 13,99 bij HMVquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:56 schreef pascalheister het volgende:
Hoeveel voor Le Silence de Lamer timo?
Goeie keuzequote:
Tja het werd eens tijd voor mij het allemaal weer eens te herkijken (heb het toen jaren op TV gevolgdquote:Op maandag 2 juli 2007 20:45 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Goeie keuze![]()
(ik heb 'm ook pas gekocht... sterker nog seizoen 1 staat nu op)
Idd en ik wilde nu ook wel 's weten hoe het allemaal aflooptquote:Op maandag 2 juli 2007 21:00 schreef Shogo het volgende:
[..]
Tja het werd eens tijd voor mij het allemaal weer eens te herkijken (heb het toen jaren op TV gevolgd). Box is erg mooi.
![]()
Waar?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:51 schreef RuneRose het volgende:
Men in Black 1 + 2 4-disc voor 8 euro. Heuy. Leuk als ik ziek ben ofzo.![]()
Daar valt mijn American Dad! season 2 DVD box tamelijk bij in het nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:58 schreef slindenau het volgende:
Vandaag binnen uit (zuid) Korea
[afbeelding]
Mooi ding hoor.
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/pans_labyrinth_small.jpg]afbeelding][/url]
American Dad is inhoudelijk ook zeer mooi hoor, ben nu bijna klaar met S1...lachen gieren brullen hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daar valt mijn American Dad! season 2 DVD box tamelijk bij in het niet
Iemand op Fok verkoopt precies dezelfde ook zonder NL subs.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:27 schreef RobertVH het volgende:
[..]
neuh, via ebay. Komt uit UK (geen nl subs)
Best aardige film, ik heb em uit australie over laten komenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:00 schreef wolfrolf het volgende:
Vandaag op de mat:
[afbeelding]
Bij Bol.com in de 3 halen, 2 betalen actieIk heb dus nog 2 andere films besteld, maar die moet ik in het andere topic posten, omdat die op 12 juli pas op de mat vallen
Help mij herinneren dat ik nooit en te nimmer iets zal gaan bestellen bij Amazon.com.quote:
Kom je nou pas achter?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Help mij herinneren dat ik nooit en te nimmer iets zal gaan bestellen bij Amazon.com.
Boetes
Maar ik heb ze toch liever niet, die boetesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:34 schreef RuneRose het volgende:
Dacht ik ook. Prima webshop, die eventuele boetes neem ik voor lief.
Pervert is echt een hele foute film! Laatst gekeken met een vriend.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:08 schreef AntiChrist het volgende:
zaterdag gekocht :
Pervert R2 NL
[afbeelding]
[afbeelding]
The Rocky Horror Picture Showquote:
thaicdexpress.comquote:Op woensdag 18 juli 2007 07:13 schreef pascalheister het volgende:
waar gehaald timo?
Umm.. praktisch niet meer.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:43 schreef sjeppert het volgende:
ash, om de hoeveel uur bestel je weer dvd's
website van Fame ligt gedeeltelijk plat.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:51 schreef linebear het volgende:
ik zag hem pas liggen bij Fame (die rocky horror picture)
Nu pasquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:53 schreef pascalheister het volgende:
Chinatown, nu hoor je er ook bij dizer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |