Hoe duur was die?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:11 schreef Timo20 het volgende:
Meegenomen bij de Media Markt:
[afbeelding]
Hangt er vanaf waar je woont schijnbaarquote:
me too...quote:Op zondag 17 juni 2007 16:51 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Hoe duur was die?
Wil hem hebben eigenlijk.
¤ 6,99 bij MMquote:Op zondag 17 juni 2007 16:51 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Hoe duur was die?
Wil hem hebben eigenlijk.
Een R2UK bij de MMquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:11 schreef Timo20 het volgende:
Meegenomen bij de Media Markt:
[afbeelding]
Nee tuurlijk nietquote:
Preciesquote:Op zondag 17 juni 2007 20:20 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Maandag of vrijdag even halenis ook geen geld.
Ach, nog zo iemand die niet het juiste plaatje bij zn DVD kan vinden op googlequote:Op zondag 17 juni 2007 20:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Ik vond geen plaatje van de NL versie
Ik ga een beetje heel google afstruinen naar een goed plaatjequote:Op maandag 18 juni 2007 08:22 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ach, nog zo iemand die niet het juiste plaatje bij zn DVD kan vinden op google
Ik gebruik standaard plaatjes van amazonquote:Op maandag 18 juni 2007 21:11 schreef slindenau het volgende:
Dat is nu juist het punt, bij slim gebruik van google hoef je dat niet te doen.
Gaat een beetje moeilijk als je het bij de mediamarkt koopt.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:59 schreef slindenau het volgende:
Ik gebruik meestal het plaatje van de site waar ik de DVD heb gekocht, kan niet missen.
Waar heb je hem besteld dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:43 schreef slindenau het volgende:
Vandaag eindelijk binnen gekregen...het duurde al erg lang, en ik vermoedde het ergste. En jawel, na talloze imports > 22 euro uit alle uithoeken van de wereld heb ik voor dit item voor het eerst invoerrechten moeten betalen. 10 euro over een pakket van 45 dollar inc...
[afbeelding]
8 schijfjes, Superman 1 tm 4.
Leuk 15 minuten mensen in apenpakken kijken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:03 schreef koen_pijl het volgende:
Samen met vriendin gekocht:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn vriendin heeft ook de bbc serie met boek.
Heel lang geleden hadde nwe 2001 al een keer gekocht en terug gebracht, vonden er niks aan. Maar eignelijk is hij super goed. Een klassiekerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Leuk 15 minuten mensen in apenpakken kijken.
Doodsaaie introductie. Film focust zich ook veel te veel op de special effects en sci-fi "gadgets". Tis net alsof je naar een bewegende catalogus zit te kijken. Oooh kunstmatige zwaartekrach sloffen! Hebben!
WTF...je mist totaal het punt van de hele film johquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Leuk 15 minuten mensen in apenpakken kijken.
Doodsaaie introductie. Film focust zich ook veel te veel op de special effects en sci-fi "gadgets". Tis net alsof je naar een bewegende catalogus zit te kijken. Oooh kunstmatige zwaartekrach sloffen! Hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |