de verpakkingen zijn tegenwoordig ook niet meer zo opvallend, misschien dat dat ook meewerktquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Goh, zou `t dan toch nog eens goed komen?![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de verpakkingen zijn tegenwoordig ook niet meer zo opvallend, misschien dat dat ook meewerkt![]()
nog hetzelfdequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoe zit `t met de vermeldingen van de waarde op de pakketjes?
Das dan minder...quote:
dat helpt bij de douane niet erg volgens mij. Als ze een kans ruiken om je te naaien doen ze `t ook, al is het maar 10 cent over de douane grens heenquote:
ach 30 dollar ligt er nog steeds onderquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat helpt bij de douane niet erg volgens mij. Als ze een kans ruiken om je te naaien doen ze `t ook, al is het maar 10 cent over de douane grens heen![]()
ja das waarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ach 30 dollar ligt er nog steeds onder![]()
GBP 13,99 bij HMVquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:56 schreef pascalheister het volgende:
Hoeveel voor Le Silence de Lamer timo?
Goeie keuzequote:
Tja het werd eens tijd voor mij het allemaal weer eens te herkijken (heb het toen jaren op TV gevolgdquote:Op maandag 2 juli 2007 20:45 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Goeie keuze![]()
(ik heb 'm ook pas gekocht... sterker nog seizoen 1 staat nu op)
Idd en ik wilde nu ook wel 's weten hoe het allemaal aflooptquote:Op maandag 2 juli 2007 21:00 schreef Shogo het volgende:
[..]
Tja het werd eens tijd voor mij het allemaal weer eens te herkijken (heb het toen jaren op TV gevolgd). Box is erg mooi.
![]()
Waar?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:51 schreef RuneRose het volgende:
Men in Black 1 + 2 4-disc voor 8 euro. Heuy. Leuk als ik ziek ben ofzo.![]()
Daar valt mijn American Dad! season 2 DVD box tamelijk bij in het nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:58 schreef slindenau het volgende:
Vandaag binnen uit (zuid) Korea
[afbeelding]
Mooi ding hoor.
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/pans_labyrinth_small.jpg]afbeelding][/url]
American Dad is inhoudelijk ook zeer mooi hoor, ben nu bijna klaar met S1...lachen gieren brullen hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daar valt mijn American Dad! season 2 DVD box tamelijk bij in het niet
Iemand op Fok verkoopt precies dezelfde ook zonder NL subs.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:27 schreef RobertVH het volgende:
[..]
neuh, via ebay. Komt uit UK (geen nl subs)
Best aardige film, ik heb em uit australie over laten komenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:00 schreef wolfrolf het volgende:
Vandaag op de mat:
[afbeelding]
Bij Bol.com in de 3 halen, 2 betalen actieIk heb dus nog 2 andere films besteld, maar die moet ik in het andere topic posten, omdat die op 12 juli pas op de mat vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |