Gebeurt mij ook wel eensquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:52 schreef Againzender het volgende:
Ik flikker weer eens per ongeluk en topic dicht
het overkomt de besten hequote:
Tja, als ik eenmaal op dreef ben hequote:Op donderdag 7 juni 2007 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Bizar, gewoon weer een heel topic vol!
'ndoei ALTF4![]()
Aan die gezichtsuitdrukking te zien lijkt het er meer op dat ie zn sunglasses op het toilet draagt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Michiel wears his sunglasses at night
[afbeelding]
dank jequote:Op donderdag 7 juni 2007 21:52 schreef Maricha het volgende:
Wat gaan jullie snel!
Enne D.Rose, wat een geweldige omschrijving van die vallende fietser: klabbaf
Jim Carrey Look...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
Dat is te merken! Ga je zometeen ook door als Corton on-air is? Ik in elk geval wel..quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tja, als ik eenmaal op dreef ben he![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
Het schijntquote:
Ik heb daar toch een iets andere mening overquote:
Ook een goeie voor de volgendequote:Op donderdag 7 juni 2007 21:55 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik zag al een TT voor me met: klabbaf![]()
Ik vind Michiel in de vliegtuigjes in Disneyland toch tofferquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
Ach, op het werk zitten we wel eens met eenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Aan die gezichtsuitdrukking te zien lijkt het er meer op dat ie zn sunglasses op het toilet draagt.
Jammerquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:54 schreef Glacier het volgende:
Tiga and Zyntherus
Lekker nummer dit
Heb ik op vakantie eens een half uur keihard gezongen in een auto
Nee, er zijn geen opnames...gelukkig
Jep, met Eric Corton ben ik er ook bijquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is te merken! Ga je zometeen ook door als Corton on-air is? Ik in elk geval wel..
Corton
Je hebt goeie sjit gemist dudequote:Op donderdag 7 juni 2007 21:57 schreef IedeK. het volgende:
Ben ik weer even!
MetMichiel gemist, maar wel een hele mooie documentaire gezien: Murderball!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gelukkig is dan iedereen het allang vergeten
Tof ! nou, tot zo dan maar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jep, met Eric Corton ben ik er ook bijmet zn woest erotische stem
(en dat zeg ik niet gauw hoor!)
het weer vraagt er ook om, zeker morgenquote:
Dat heeft ook wel wat idd.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:57 schreef MutZ het volgende:
Ik vind Michiel in de vliegtuigjes in Disneyland toch toffer
Je hebt er soms schermen bij, waarbij je dat ook moet doen!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, op het werk zitten we wel eens met eenop achter de pc
Best cool hoor!
Jij ook Marichaquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
het weer vraagt er ook om, zeker morgen
Kijk ik net op de buienradar, en mompel "wat komt daar aan over Belgie?' antwoordt mijn vrouw: 'is het een badeend?
Michiel heeft nog geen weekendquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:00 schreef purplerose het volgende:
Was weer een goeie maricha, mazzel!!
Goed weekend michiel!!
Klopt!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Je hebt er soms schermen bij, waarbij je dat ook moet doen!
[..]
Kijk ik net op de buienradar, en mompel "wat komt daar aan over Belgie?' antwoordt mijn vrouw: 'is het een badeend?
Ga alvast op je balkon staanquote:
[..]
Je kent me toch?quote:
Wij slapen op zolder, daar blijft het ook lekker warmquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Wordt een plakkerige nacht, ben ik bang. Het is nog 27 graden in huis....
Ik ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wij slapen op zolder, daar blijft het ook lekker warm
Same here.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wij slapen op zolder, daar blijft het ook lekker warm
Toch wel?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:57 schreef MutZ het volgende:
Ik heb daar toch een iets andere mening over
Ja, toch wel jaquote:
Ik ookquote:
Ik wil er ook 1quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:03 schreef D.Rose het volgende:
benieuwd trouwens wanneer de badeendsleutelhangers er aan komen
Ik, maar dan wel weer op de bovenste verdieping van mijn flat en met plat dakquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:11 schreef D.Rose het volgende:
zijn er ook mensen die niet op zolder slapen?
Ja!quote:
* Glacier gaat op zijn stoel verder aan zijn opdrachten en tentamensquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:07 schreef MutZ het volgende:
Ja, toch wel ja
Ik ga zo off denk... In bed verder leren aan m'n anatomie...
Had ik vroeger ook, da's ook geen pretjequote:Op donderdag 7 juni 2007 22:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik, maar dan wel weer op de bovenste verdieping van mijn flat en met plat dak
rond 19:30u een requestje doen over het nieuws wat Michiel vertelt en hopen dat ie jouw request het beste vindquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik wil er ook 1
Wat moet ik ervoor doen! Zeg het me! Zeg het meeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Hoe ver woon jij, zo een wil ik ook wel. Morgen even langs de winkel. Goed Ideequote:Op donderdag 7 juni 2007 22:06 schreef D.Rose het volgende:
*ff een Festini perenijsje heeft gepakt
Noord Limburgquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoe ver woon jij, zo een wil ik ook wel. Morgen even langs de winkel. Goed Idee![]()
Bij mijn ouders altijd wel. En nu in mijn eigen huis: min of meer. Omdat ik twee verdiepingen heb, bovenop een verdieping. Dus mijn slaapkamers zijn op de derde verdieping. En meestal is dat de zolder. (ik volg hem zelf ook niet meer)quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:11 schreef D.Rose het volgende:
zijn er ook mensen die niet op zolder slapen?
Hang loose braquote:
Ik krijg er ook nog eentjequote:Op donderdag 7 juni 2007 22:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
rond 19:30u een requestje doen over het nieuws wat Michiel vertelt en hopen dat ie jouw request het beste vind
Wij hebben 3 slaapkamers, maar slapen op zolder (ook slaapkamer dusquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bij mijn ouders altijd wel. En nu in mijn eigen huis: min of meer. Omdat ik twee verdiepingen heb, bovenop een verdieping. Dus mijn slaapkamers zijn op de derde verdieping. En meestal is dat de zolder. (ik volg hem zelf ook niet meer)
Ik Noord Brabant. In de buurt zeg ik. Alhoewel, alles in Nederland is in de buurt.quote:
Waar? * chatgirl woont praktisch tegen Limburg aan.quote:
Waar? Dat post ik niet op Fokquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waar? * chatgirl woont praktisch tegen Limburg aan.
Als je faithless live wilt horen, want dat is er nu opquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
De moeite nemen om de radio aan te zetten?
In jouw wereld welquote:
Wat jij wilquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Mwah. Neuh. Hou m'n muziekmeuk wel aan.
Iddquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:27 schreef Litton-Lane het volgende:
Mijn lijflied: Insomnia [afbeelding]
In mijn en de rest van de wereld betekent het wat andersquote:
owquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
In mijn en de rest van de wereld betekent het wat anders
Ff luisteren danquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waar? Dat post ik niet op Fok
Maar het is terug te luisteren in mijn eerste clip in de OP
Hang loose dudequote:Op donderdag 7 juni 2007 22:28 schreef Toad het volgende:
Goedenavond
Hij zei het net, ik heb niet goed geluisterd...quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:30 schreef D.Rose het volgende:
Welk jaar PP was dit?
Ik ook nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hij zei het net, ik heb niet goed geluisterd...
Hahaha. Volgens mij vind jij het niksquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:33 schreef purplerose het volgende:
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:33 schreef purplerose het volgende:
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Is het zo duidelijk?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hahaha. Volgens mij vind jij het niks![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:36 schreef Litton-Lane het volgende:
1) Mooi nummer (9 crimes)
Van wat in wat?quote:2) Ik denk dat het weer om gaat slaan hier....
Van warm onbewolkt naar warm en regen en als het dan gaat regenen MOET er onweer en bliksem bij!quote:
dacht ik ookquote:
Dat moet jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Van warm onbewolkt naar warm en regen en als het dan gaat regenen MOET er onweer en bliksem bij!
*gruwelquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:45 schreef purplerose het volgende:
Oe! een dampende en plakkerige Eric Corton
Daar stond net Kuala Lumpurquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:45 schreef Litton-Lane het volgende:
Een vriendin van mij zit 7 maanden in Maleisie. Dat is wat anders dan die drie maanden van de beller...
mmmmjam, met die tattoos overalquote:
zeg, ben je me weg aan het jagen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
mmmmjam, met die tattoos overal*hijghijg*
Heb hem "ontmoet" tijdens een secret 3fm concert van Joss Stone in Amsterdam. Aardige vent. Mooie tattoo`squote:Op donderdag 7 juni 2007 22:45 schreef purplerose het volgende:
Oe! een dampende en plakkerige Eric Corton
Ja, maar daar zit ze niet alleen. Nu in de Jungle namelijk op weg naar de Thee plantages... Dus dacht: Ik maak het completer..quote:
Yessssquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:46 schreef borisz het volgende:
straks Guis
Truste wolf!quote:
Klopt, daar wonen meer mensenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja, maar daar zit ze niet alleen.
Oeh!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb hem "ontmoet" tijdens een secret 3fm concert van Joss Stone in Amsterdam. Aardige vent. Mooie tattoo`s![]()
quote:
Nee, het is te warmquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:49 schreef purplerose het volgende:
sollie D.Rose
Ik liet me even euh gaanTis ook zulks een opwindend weer he
![]()
Op balkon gaan liggenquote:
Klopt, dat zegt wikipedia ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Edit; z`n twee miljoen heb ik me laten vertellen....
Van een koude douche krijg je het toch warm als je eruit komt, toch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:52 schreef D.Rose het volgende:
ik denk dat ik zo nog maar ff een koude douche neem
Nee, tenminste, ik nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Van een koude douche krijg je het toch warm als je eruit komt, toch?
Dat was het zeker!quote:
hihihihiquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:09 schreef Litton-Lane het volgende:
Als je 130 post later was gekomen, dan had je er twee gemist. Ik denk ik zeg het even....![]()
Dit is pas mijn eerste post in dit topic. Jullie gaan véél te snel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:09 schreef Litton-Lane het volgende:
Als je 130 post later was gekomen, dan had je er twee gemist. Ik denk ik zeg het even....![]()
Dat probeer ik ze ook al de hele tijd duidelijk te makenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dit is pas mijn eerste post in dit topic. Jullie gaan véél te snel.
Schijnheiligerd! Jij bent de ergste van allemaal!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat probeer ik ze ook al de hele tijd duidelijk te maken
Ik hoorde je het net nog zeggen inderdaadquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat probeer ik ze ook al de hele tijd duidelijk te maken
Hier kom ik mijn bed voor uit. WIJN?? WIJN??????!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nouja, m'n glaasje rode wijn was wel lekker.
ik ook!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb nog een request ingediend, zou hij hem draaien [afbeelding]
sneaky bastardquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hier kom ik mijn bed voor uit. WIJN?? WIJN??????!!!!!!!!!!!!!
BIER!!!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Disclaimer: Ik lag eigenlijk nog niet in bed..
Doe mij een toppertje en een breezer ananas. En doe er ook maar een dubbele whiskey bij!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
WIJN jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het zit je echt hoog hequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:17 schreef Litton-Lane het volgende:
* zet radio harder. (voor de buurman... hahaha, ik blijf erin denk ik..)
lachkick nr 2 is een feitquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik wilde vanmiddag in de stad op een bankje gaan zitten....
[afbeelding]
Vind het nummer ook mooi. Heb ik ge-request!quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Schijnheiligerd! Jij bent de ergste van allemaal!![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:26 schreef Litton-Lane het volgende:
De mode qua string deze zomer: http://ziza.ru/2007/06/01/chudo_minimalizma_9_foto.html
ik klik nooitquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:28 schreef purplerose het volgende:
ik klik niet, ik klik niet, ik klik niet
Mag wel.... Ben niet bang!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:28 schreef purplerose het volgende:
ik klik niet, ik klik niet, ik klik niet
Luisterze!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:31 schreef Litton-Lane het volgende:
* Waar Litton een douche gaat zoeken en daarna in bed verder luisteren.
* Eerst even de boel afsluiten. Ramen en deuren etc....
Truste RJquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:31 schreef Litton-Lane het volgende:
* Waar Litton een douche gaat zoeken en daarna in bed verder luisteren.
* Eerst even de boel afsluiten. Ramen en deuren etc....
Truste Dquote:
Nee, sinds ik vanavond weer in Zeeland ben niet meer. Staat hier best een stevige wind.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:53 schreef purplerose het volgende:
Ik heb het vreselijk benauwd, jij ook ook Toad?
misschien wel een modderfokkerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:05 schreef Toad het volgende:
is er nog een motherfokker in de studio ofwat
Truste borisz!quote:
Dat is psies het eerste wat ik dacht toen ik het deuntje hoordequote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:23 schreef Toad het volgende:
awww wat een lief liedje is het toch
Hee DM!quote:
Trustequote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:40 schreef Sirolf het volgende:
Ik ga met DIE LUCHT ook maar eens proberen te slapen...![]()
quote:
Jullie lopen minstens 10 seconde voorquote:
Erg herkenbaar (over de tandarts, de toppers vind ik niksquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:46 schreef DaMook het volgende:
De assistente van mijn tandarts had het vandaag ook al over de toppers. Ze vond het wel leuk (wat ik begrepen heb in die minuut dat ik binnan was, alles was weer ok
) .
FM is nu eenmaal ongeveer een halve minuut sneller dan via een webstream.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Jullie lopen minstens 10 seconde voor.
Ik vind de toppers ook niet echt ietsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Erg herkenbaar (over de tandarts, de toppers vind ik niks)...
Maargoed, nu ben ik écht weg.
[..]
FM is nu eenmaal ongeveer een halve minuut sneller dan via een webstream.
Wie is fredquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:59 schreef purplerose het volgende:
omg Fred is nie helemaal euhhh meer erbij zeg maar
Huisfan DjFredquote:
OW , die ken ik nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:03 schreef Guis het volgende:
Fred, de huisfan uit Voorschoten.
Ja net nu je reageert ga ik dusquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:16 schreef MissHobje het volgende:
Purplerose![]()
DaMook![]()
![]()
Lekkere muziekjes
Mare Guisje.. wat zit je tof te puffen en te kreunen en steunen.. je hebt toch airco daar?
Truste Mook!quote:
Truste Toad!quote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:35 schreef purplerose het volgende:
ow god the horror
maar ik ben ff naar de dokter enzo![]()
tot straks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |