Ga alvast op je balkon staanquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
het weer vraagt er ook om, zeker morgen
Kijk ik net op de buienradar, en mompel "wat komt daar aan over Belgie?' antwoordt mijn vrouw: 'is het een badeend?
Je kent me toch?quote:
Wij slapen op zolder, daar blijft het ook lekker warmquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Wordt een plakkerige nacht, ben ik bang. Het is nog 27 graden in huis....
Ik ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wij slapen op zolder, daar blijft het ook lekker warm
Same here.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wij slapen op zolder, daar blijft het ook lekker warm
Toch wel?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:57 schreef MutZ het volgende:
Ik heb daar toch een iets andere mening over
Ja, toch wel jaquote:
Ik ookquote:
Ik wil er ook 1quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:03 schreef D.Rose het volgende:
benieuwd trouwens wanneer de badeendsleutelhangers er aan komen
Ik, maar dan wel weer op de bovenste verdieping van mijn flat en met plat dakquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:11 schreef D.Rose het volgende:
zijn er ook mensen die niet op zolder slapen?
Ja!quote:
* Glacier gaat op zijn stoel verder aan zijn opdrachten en tentamensquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:07 schreef MutZ het volgende:
Ja, toch wel ja
Ik ga zo off denk... In bed verder leren aan m'n anatomie...
Had ik vroeger ook, da's ook geen pretjequote:Op donderdag 7 juni 2007 22:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik, maar dan wel weer op de bovenste verdieping van mijn flat en met plat dak
rond 19:30u een requestje doen over het nieuws wat Michiel vertelt en hopen dat ie jouw request het beste vindquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik wil er ook 1
Wat moet ik ervoor doen! Zeg het me! Zeg het meeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Hoe ver woon jij, zo een wil ik ook wel. Morgen even langs de winkel. Goed Ideequote:Op donderdag 7 juni 2007 22:06 schreef D.Rose het volgende:
*ff een Festini perenijsje heeft gepakt
Noord Limburgquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoe ver woon jij, zo een wil ik ook wel. Morgen even langs de winkel. Goed Idee![]()
Bij mijn ouders altijd wel. En nu in mijn eigen huis: min of meer. Omdat ik twee verdiepingen heb, bovenop een verdieping. Dus mijn slaapkamers zijn op de derde verdieping. En meestal is dat de zolder. (ik volg hem zelf ook niet meer)quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:11 schreef D.Rose het volgende:
zijn er ook mensen die niet op zolder slapen?
Hang loose braquote:
Ik krijg er ook nog eentjequote:Op donderdag 7 juni 2007 22:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
rond 19:30u een requestje doen over het nieuws wat Michiel vertelt en hopen dat ie jouw request het beste vind
Wij hebben 3 slaapkamers, maar slapen op zolder (ook slaapkamer dusquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bij mijn ouders altijd wel. En nu in mijn eigen huis: min of meer. Omdat ik twee verdiepingen heb, bovenop een verdieping. Dus mijn slaapkamers zijn op de derde verdieping. En meestal is dat de zolder. (ik volg hem zelf ook niet meer)
Ik Noord Brabant. In de buurt zeg ik. Alhoewel, alles in Nederland is in de buurt.quote:
Waar? * chatgirl woont praktisch tegen Limburg aan.quote:
Waar? Dat post ik niet op Fokquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waar? * chatgirl woont praktisch tegen Limburg aan.
Als je faithless live wilt horen, want dat is er nu opquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
De moeite nemen om de radio aan te zetten?
In jouw wereld welquote:
Wat jij wilquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Mwah. Neuh. Hou m'n muziekmeuk wel aan.
Iddquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:27 schreef Litton-Lane het volgende:
Mijn lijflied: Insomnia [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |