Gebeurt mij ook wel eensquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:52 schreef Againzender het volgende:
Ik flikker weer eens per ongeluk en topic dichtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het overkomt de besten hequote:Op donderdag 7 juni 2007 21:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
Gebeurt mij ook wel eensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tja, als ik eenmaal op dreef ben hequote:Op donderdag 7 juni 2007 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Bizar, gewoon weer een heel topic vol!
'ndoei ALTF4om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aan die gezichtsuitdrukking te zien lijkt het er meer op dat ie zn sunglasses op het toilet draagt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Michiel wears his sunglasses at night
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dank jequote:Op donderdag 7 juni 2007 21:52 schreef Maricha het volgende:
Wat gaan jullie snel!
Enne D.Rose, wat een geweldige omschrijving van die vallende fietser: klabbaf
Jim Carrey Look...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is te merken! Ga je zometeen ook door als Corton on-air is? Ik in elk geval wel..quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tja, als ik eenmaal op dreef ben heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:54 schreef -Hans- het volgende:
ik accepteer de cookies.
idd, mij ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
het overkomt de besten heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het schijntquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
het overkomt de besten heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb daar toch een iets andere mening overquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:56 schreef Glacier het volgende:
Die overgang klonk lekker Michielom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook een goeie voor de volgendequote:Op donderdag 7 juni 2007 21:55 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik zag al een TT voor me met: klabbafom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind Michiel in de vliegtuigjes in Disneyland toch tofferquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:54 schreef -Hans- het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ach, op het werk zitten we wel eens met eenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Aan die gezichtsuitdrukking te zien lijkt het er meer op dat ie zn sunglasses op het toilet draagt.
Jammerquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:54 schreef Glacier het volgende:
Tiga and Zyntherusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lekker nummer ditom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb ik op vakantie eens een half uur keihard gezongen in een autoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, er zijn geen opnames...gelukkig
Jep, met Eric Corton ben ik er ook bijquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is te merken! Ga je zometeen ook door als Corton on-air is? Ik in elk geval wel..
Cortonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkig is dan iedereen het allang vergetenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ook geen goeie voor de volgendeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt goeie sjit gemist dudequote:Op donderdag 7 juni 2007 21:57 schreef IedeK. het volgende:
Ben ik weer even!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
MetMichiel gemist, maar wel een hele mooie documentaire gezien: Murderball!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gelukkig is dan iedereen het allang vergetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tof ! nou, tot zo dan maar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jep, met Eric Corton ben ik er ook bijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.met zn woest erotische stemJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(en dat zeg ik niet gauw hoor!)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het weer vraagt er ook om, zeker morgenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:54 schreef purplerose het volgende:
Hitsige TT Againom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat heeft ook wel wat idd.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:57 schreef MutZ het volgende:
Ik vind Michiel in de vliegtuigjes in Disneyland toch tofferom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt er soms schermen bij, waarbij je dat ook moet doen!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, op het werk zitten we wel eens met eenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.op achter de pcJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Best cool hoor!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij ook Marichaquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:59 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
het weer vraagt er ook om, zeker morgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kijk ik net op de buienradar, en mompel "wat komt daar aan over Belgie?' antwoordt mijn vrouw: 'is het een badeend?
Michiel heeft nog geen weekendquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:00 schreef purplerose het volgende:
Was weer een goeie maricha, mazzel!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goed weekend michiel!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet stiekem noteren hequote:Op donderdag 7 juni 2007 21:59 schreef MutZ het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klopt!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Je hebt er soms schermen bij, waarbij je dat ook moet doen!
jij ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:59 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
het weer vraagt er ook om, zeker morgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kijk ik net op de buienradar, en mompel "wat komt daar aan over Belgie?' antwoordt mijn vrouw: 'is het een badeend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop