In mijn en de rest van de wereld betekent het wat andersquote:
owquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
In mijn en de rest van de wereld betekent het wat anders
Ff luisteren danquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waar? Dat post ik niet op Fok
Maar het is terug te luisteren in mijn eerste clip in de OP
Hang loose dudequote:Op donderdag 7 juni 2007 22:28 schreef Toad het volgende:
Goedenavond
Hij zei het net, ik heb niet goed geluisterd...quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:30 schreef D.Rose het volgende:
Welk jaar PP was dit?
Ik ook nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hij zei het net, ik heb niet goed geluisterd...
Hahaha. Volgens mij vind jij het niksquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:33 schreef purplerose het volgende:
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:33 schreef purplerose het volgende:
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Is het zo duidelijk?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hahaha. Volgens mij vind jij het niks![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:36 schreef Litton-Lane het volgende:
1) Mooi nummer (9 crimes)
Van wat in wat?quote:2) Ik denk dat het weer om gaat slaan hier....
Van warm onbewolkt naar warm en regen en als het dan gaat regenen MOET er onweer en bliksem bij!quote:
dacht ik ookquote:
Dat moet jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Van warm onbewolkt naar warm en regen en als het dan gaat regenen MOET er onweer en bliksem bij!
*gruwelquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:45 schreef purplerose het volgende:
Oe! een dampende en plakkerige Eric Corton
Daar stond net Kuala Lumpurquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:45 schreef Litton-Lane het volgende:
Een vriendin van mij zit 7 maanden in Maleisie. Dat is wat anders dan die drie maanden van de beller...
mmmmjam, met die tattoos overalquote:
zeg, ben je me weg aan het jagen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
mmmmjam, met die tattoos overal*hijghijg*
Heb hem "ontmoet" tijdens een secret 3fm concert van Joss Stone in Amsterdam. Aardige vent. Mooie tattoo`squote:Op donderdag 7 juni 2007 22:45 schreef purplerose het volgende:
Oe! een dampende en plakkerige Eric Corton
Ja, maar daar zit ze niet alleen. Nu in de Jungle namelijk op weg naar de Thee plantages... Dus dacht: Ik maak het completer..quote:
Yessssquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:46 schreef borisz het volgende:
straks Guis
Truste wolf!quote:
Klopt, daar wonen meer mensenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja, maar daar zit ze niet alleen.
Oeh!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb hem "ontmoet" tijdens een secret 3fm concert van Joss Stone in Amsterdam. Aardige vent. Mooie tattoo`s![]()
quote:
Nee, het is te warmquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:49 schreef purplerose het volgende:
sollie D.Rose
Ik liet me even euh gaanTis ook zulks een opwindend weer he
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |