Ga jij 'ns TV kijken!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:31 schreef D.Rose het volgende:
[voorspelbaar-mode]
Wat een k*t-TT
[/voorspelbaar-mode]
[nog-voorspelbaarder-mode]quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:31 schreef D.Rose het volgende:
[voorspelbaar-mode]
Wat een k*t-TT
[/voorspelbaar-mode]
Nu welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:36 schreef Toad het volgende:
Merkt iemand wel 'ns mijn subtiele (éénmalige) wijzigingen in de OP wel 'ns op?
tot die tijd verveel ik me hier welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Annemieke nu op Veronica radio !
[..]
Klopt !![]()
Ik zag hemquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:36 schreef Toad het volgende:
Naja zeg! zo saai zijn we toch niet?quote:
Nu welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zag hem![]()
Had iemand mijn subtiele OP toevoeging van [3FM #154] Roel_Jewel heeft BIER!!!!!!!!!!!!!!!!!! ook gemerkt?
Het is een radiostation voor de 'leerlingen' van de Veronica Radioschool. Dan is zoiets wel een beetje te verwachten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Naja zeg! zo saai zijn we toch niet?![]()
V-Radio is wel een beetje van het kaliber " en hier heb je nog een jetser van een hit, gratis en voor niets "![]()
Ja, die vorige had ik ook gezien, kan er even niet opkomen welke dat ook alweer was. Ging over het Met Michiel programma toen dacht ik...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:36 schreef Toad het volgende:
Aaah okay! naja, aan de ene kant heeft dat ook wel zijn charme.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is een radiostation voor de 'leerlingen' van de Veronica Radioschool. Dan is zoiets wel een beetje te verwachten.
Beetje 'lokale omroep'-stijl zou je het kunnen noemen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aaah okay! naja, aan de ene kant heeft dat ook wel zijn charme.![]()
Ga eens achter die mic zitten dan:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Menen jullie nou echt dat jullie 3FM inruilen voor V-Radio?!
Ik niet, maar ik heb dat dan ook nooit gezegdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik denk inderdaad dat je het zo het best kunt omschrijven.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Beetje 'lokale omroep'-stijl zou je het kunnen noemen.
Wie houdt jullie dan op de hoogte?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Je wilt toch op de hoogte worden gehouden of niet dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dat blijft een spannend verhaal hè...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:48 schreef Timo20 het volgende:
Dan willen we natuurlijk ook foto`s zien van Muijs z`n vrouw![]()
Het is echt chaos hier met die cams... Jullie zijn niet de enigen die er van balen. Wordt aan gewerkt!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ps: gaan de overige cams het ooit nog eens doen![]()
Heeft Stenders daar ook water overheen gegooid?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:49 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Het is echt chaos hier met die cams... Jullie zijn niet de enigen die er van balen. Wordt aan gewerkt!
de radio staat op jullie en de stream op v-radioquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
quote:
Dank je, maar heb je een idee wat er mis is dan? laatst lag cam 1 ook voor een dag plat. Hangen die dingen aan een pc die moeilijk loopt te doenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:49 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Het is echt chaos hier met die cams... Jullie zijn niet de enigen die er van balen. Wordt aan gewerkt!
* Sirolf schopt de NOB-technicus die hier verantwoordelijk voor is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:49 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:53 schreef Sirolf het volgende:Ain't Got No, I Got Life (Groovefinder Remix) - Nina Simone
Waardeloze stream inderdaad... ding valt op de haverklap wegquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:51 schreef ChatGirl het volgende:
De V-radio stream buffert hier als een malle. Ik blijf wel 3fm luisteren.
nos problemos hierquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waardeloze stream inderdaad... ding valt op de haverklap weg![]()
wist u dat koffie beter is dan al die cafeine drankjesquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wist u dat...
Red Bull veel lekkerder is dan al die goedkope namaaktroep?
Dat je het uberhaupt wegkrijgtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wist u dat...
ik ookquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Welke stream gebruik je dan? ik die van Winamp..
ik ookquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Welke stream gebruik je dan? ik die van Winamp..
Overigens gaat het nu al een minuut goed![]()
Wist u dat...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wist u dat...
Duh!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wist u dat...
goed te doen (voor een energydrankje)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:59 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Golden Power?
quote:Koffie goed voor mentale gezondheid
Mannen die dagelijks drie koppen koffie per dag drinken, blijven mentaal in een betere conditie dan hun collega's die helemaal geen koffie drinken. Bij het nuttigen van meer dan drie kopjes wordt dit effect minder.
Yess!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:00 schreef borisz het volgende:
request adres is nu martijn@3fm.nl ?
Hier nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waardeloze stream inderdaad... ding valt op de haverklap weg![]()
Op mijn 8mbit-lijn werkt 'ie anders ook prima.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:59 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Golden Power?
Na het dierendag grapje, heb ik Opie & Anthony weer even aangezetquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:29 schreef -Hans- het volgende:
Als ik Maricha was zou ik nu gewoon weglopen.. Wie is die vrouw die nu grappig probeert te zijn? Boring
Ik ben weer snel teruggevlucht naar 3FM.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:29 schreef -Hans- het volgende:
Als ik Maricha was zou ik nu gewoon weglopen.. Wie is die vrouw die nu grappig probeert te zijn? Boring
uuuhhm, weinig gemist dus... Heb net even journaal gekeken en val net binnen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Na het dierendag grapje, heb ik Opie & Anthony weer even aangezetJa dat was de openingsgrap
Kristel van Eijk, Die zat in de lama's in het allereerste beginquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:29 schreef -Hans- het volgende:
Nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Kristel van Eijk, Die zat in de lama's in het allereerste begin
Ik vraag me serieus af, waar de fuck heb je het overquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:54 schreef Glacier het volgende:
* Glacier zet een thermoskan verse koffie neer in het topic
[afbeelding]
* Heeft er een kopje uit vol-geschonken en neemt een slok....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:54 schreef Glacier het volgende:
* Glacier zet een thermoskan verse koffie neer in het topic
[afbeelding]
quote:
deze was wel wat voor jou geweest, tochquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:09 schreef Toad het volgende:
Maar eerst....
Het Beste Station
* 100% NL
* 3FM
* BNR Nieuwsradio
* Kink FM
* KX Radio
Nee.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:12 schreef Toad het volgende:
Ja, alhoewel 100%NL misschien wel terecht deze award krijgt...
Deze MOET gewoon echt naar Maricha gaan !quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:12 schreef Toad het volgende:
Beste Producer
* Astrid de Jong (Giel / 3FM)
* Carla Versloot (Gouden Uren / Radio 2)
* Lenna van den Haak (oa. Timur Open Air / Caz!)
* Maricha Kroeske (Met Michiel / 3FM)
* Marlous Löffelman (WeekendRick / Radio 538)
Please laat deze dan naar Annemieke gaan !quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:16 schreef Toad het volgende:
Grootste Radio Talent
* Annemieke Schollaardt (Uruzgan FM / 3FM)
* Demi Saulic (Demi / Juize.FM)
* Kristel van Eijk (Kristel Kicks / Slam FM)
* Metha de Vos (Metha de Vos / Kink FM)
* Simone Wijnands (Simone Wijnands / 100%NL)
Ik luister veel rick van V ja dus ook Marlous jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:17 schreef Toad het volgende:
[..]
Mond spoelen
Niet kan zo tof TELEFOOON roepen als Maricha.![]()
Ja, het verbaast me ook niets dat Marlous gewonnen heeft, dus ik stem voor meer Maricha op de radioquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wel te verklaren, guys! Marlous is vaker te horen op de radio dan Maricha. Met andere woorden: meer naamsbekendheid!
Ja hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:19 schreef Marc63 het volgende:
Gaat Annemieke vannacht eigenlijk alweer doorbitchen?
Ik zeg amen. Maar ene Florent zal wel besloten hebben dat het vanaf 19:00 uur sidekickvrije radio is ofzo, behalve op vrijdag danquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ken die Marlous totaal niet, maar die is blijkbaar alleen in 't weekend te horen? Tijd om de microfoon van Maricha doordeweeks es wat vaker open te zetten om het verborgen talent es ff duidelijk te maken!
Binnenkort ook niet meer.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ken die Marlous totaal niet, maar die is blijkbaar alleen in 't weekend te horen?
Hehe, zo kun je een positieve draai geven aan de uitslag iddquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:20 schreef MutZ het volgende:
Ja, het verbaast me ook niets dat Marlous gewonnen heeft, dus ik stem voor meer Maricha op de radio
538 gooit de programmering om. Weekendrick verdwijnt en Frank Dane komt terugquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan is ze helemaal niet meer te horen?
heb vanavond niet alles gevolgd?
http://radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1181047787quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Claudia is ook genomineerd en die is zelfs op dit moment al niet meer op de radio te horen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:29 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
http://radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1181047787
Treurig verhaal.
quote:Frank Dane terug naar Radio 538, Weekend Rick verdwijnt
Frank Dane is vanaf 1 augustus te horen op Radio 538. Van maandag tot en met donderdag presenteert de dj zijn radioshow tussen 21:00 en 0:00 uur. Hij was al eerder te horen op Radio 538: “Bij 538 is het voor mij allemaal begonnen. Terugkomen, voelt als terugkomen bij vrienden. Radio 538 is nog steeds het beste station van Nederland en ik kan niet wachten om er 's avonds iets fantastisch van te maken!"
Dane stapte in januari 2004 over naar Yorin FM, dat later Caz! werd. Op dat moment stapte hij over naar Slam!FM om de ochtendshow te gaan doen.
Tot 2004 presenteerde Frank Dane vier nachten per week het nachtprogramma van Radio 538 tussen 0:00 en 03:00 uur. Niels Hoogland, programmadirecteur Radio 538:”Wij zijn Frank altijd blijven volgen en zien in hem een radiotalent dat zich de komende jaren zal bewijzen. Wij zijn dan ook heel trots dat hij vanaf begin augustus weer op Radio 538 te horen is.”
Dennis Ruyer is vanaf 1 augustus te horen op maandag tot donderdagmiddag tussen 14:00 en 16:00 uur. Hij neemt de plaats in van Jeroen Nieuwenhuize.
Weekendrick
Aansluitend op RuuddeWild.nl presenteert Barry Paf van maandag tot en met donderdag zijn programma van 19:00 tot 21:00 uur. Jeroen Nieuwenhuize zal naast de Top 40 op vrijdag ook iedere zaterdag en zondag te horen zijn van 12:00 tot 15:00 uur. Hij neemt daarmee de plek in van het programma Weekend Rick. "Wat dit voor gevolgen heeft voor de producers van dat programma, is op dit moment nog niet bekend", zegt een woordvoerder van 538 tegenover RadioFreak.
Inderdaad ze zijn broersquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:35 schreef Marc63 het volgende:
Frank Dane is toch de broer van Robert Jensen? Of haal ik er nou wat door elkaar?
Nee, je zit goedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:35 schreef Marc63 het volgende:
Frank Dane is toch de broer van Robert Jensen? Of haal ik er nou wat door elkaar?
iddquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:35 schreef Marc63 het volgende:
in de nacht gaat hij nog wel doorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Stopt Rick helemaal, of blijft hij in de nacht...
Niet dat ik er nog naar luister tegenwoordig. Maar ben nieuwsgierig...
Wie heeft de pseudoniem?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:35 schreef Marc63 het volgende:
Frank Dane, die heet dus eigenlijk ook gewoon Jensenquote:
Jammer... na 1 week was het nog wel geinig, maar daarna kreeg ik er heel snel genoeg van. Maar goed dat een awardwinnende talenten op 3FM in de nacht draait. Heeft Domien eigenlijk al zicht op een prijs?quote:
Ik ben nog niet gebeldquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heeft Domien eigenlijk al zicht op een prijs?
Eensch.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jammer... na 1 week was het nog wel geinig, maar daarna kreeg ik er heel snel genoeg van. Maar goed dat een awardwinnende talenten op 3FM in de nacht draait. Heeft Domien eigenlijk al zicht op een prijs?
100% Request...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kan die gym klas helden niet van de playlist. Ik word ervan...
Komt vast nog welquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ha! Twee van de belangrijkste prijzen voor 3FM!
]Je request komt eraan !quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een fax gekregen...
Inderdaad, want die van mij hebben ze gister niet gedraaid.... *armen over elkaar en kwaad kijkend*quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je hoeft niet alle requests te draaien hoor
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:53 schreef -Hans- het volgende:
Dit is geen Sirolf dus die aan de foon hangt
Gelukkig, je bent er zelf al achter gekomen...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:53 schreef -Hans- het volgende:
Dit is geen Sirolf dus die aan de foon hangt
Ik heb mijn request ook nog niet gehoordquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Inderdaad, want die van mij hebben ze gister niet gedraaid.... *armen over elkaar en kwaad kijkend*![]()
Je hebt nog 5 minutenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb mijn request ook nog niet gehoord
maar dat kan er ook aan liggen dat ik de mail nog niet verstuurd heb
Haha! en dan ook nog eens Di-rect requestenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gelukkig, je bent er zelf al achter gekomen...
Misschien staan ze dan wel niet in de computer?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:56 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb al weken geen request meer van mij gehoord. En die waren toch stuk voor stuk beter dan Gymclass Heroes.
Ik zoek het grootste deel van de platen uit. Ik moet zeggen dat de suggesties ook matig waren... Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Beetje matig request uurtje want ook dit liedje hoor je overdag aardig vaak... Volgende keer maar gewoon weer Domien achter de knoppen zetten ! Florent leest u mee?
Tot morgennachtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Tot morgennacht, guys!
Als de nummers op de site van 3FM staan, dan hebben ze die toch ook in de computer?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien staan ze dan wel niet in de computer?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Volgende keer maar gewoon weer Domien achter de knoppen zetten ! Florent leest u mee?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:58 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik spreek jullie morgennacht weer
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:58 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik zoek het grootste deel van de platen uit. Ik moet zeggen dat de suggesties ook matig waren... Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Suc6 met de sjow ! 'NDOEIquote:Ik spreek jullie morgennacht weer
Hij heeft het ook over dat je voorzichtig moet rijden... ik verwacht binnen nu en een paar weken het nieuws dat hij zn rijbewijs moet inleveren of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Die Lange Baas Bee, dacht: Als mijn platen niet gedraaid worden, doe ik een reclame...![]()
![]()
* Glacier naar South Parkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:22 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik ben lekker overgeschakeld naar m'n mp3's.
iemand die zo praat zou nooit een rijbewijs moeten krijgen, neprapperquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij heeft het ook over dat je voorzichtig moet rijden... ik verwacht binnen nu en een paar weken het nieuws dat hij zn rijbewijs moet inleveren of iets dergelijks.
Huh. WTF. Hij was niet ziek noch oud, toch..?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:52 schreef Glacier het volgende:
WTF ...
Gert-Jan Droge is overleden
En nee, dit heeft niets met 3FM te maken, I know
Longkanker. Ik zie dat hij hier bij mij om de hoek in het ziekenhuis is gestorven.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:55 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Huh. WTF. Hij was niet ziek noch oud, toch..?
Ja, ik las het idd net op nieuwnieuws.nl op nu.nl stond nog niks (vandaar)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Longkanker. Ik zie dat hij hier bij mij om de hoek in het ziekenhuis is gestorven.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:52 schreef Glacier het volgende:
WTF ...
Gert-Jan Droge is overleden
En nee, dit heeft niets met 3FM te maken, I know
Ja:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:01 schreef Litton-Lane het volgende:
Zijn alle awards er al uit?
Ik nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wist u dat...
Nu ik ze zie vallen ze me opquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zag hem![]()
Had iemand mijn subtiele OP toevoeging van [3FM #154] Roel_Jewel heeft BIER!!!!!!!!!!!!!!!!!! ook gemerkt?
Ik heb een dedicated 20mbit zakelijke lijn hierquote:
Ik heb er geen 1 goed gehadquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:54 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja:
Speciale Oevre Award:
Tineke de Nooij
Beste DJ/Presentatrice:
Claudia de Breij
Grootste Radio Talent:
Annemieke Schollaardt
Beste Nieuwslezer:
Hannelore Zwitserlood
Beste Producer:
Marlous Löffelman
Het Beste Station:
100% NL
http://www.radiobitches.nl/bitches/awards/de-winnaars/
Ik ben zo ook er nog ff om annemic te feliciteren.
Ah gezelligquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:46 schreef Marc63 het volgende:
Damn... val vandaag de hele dag al in slaap, terwijl ik de laatste dagen toch echt geen slaapgebrek heb opgelopen. Op deze manier ga ik pas slapen als Giel zn plaatjes begint te draaien, want ik heb nog bakken met werk te doen voor morgen... euh.. vanmiddag.
Hoe kon die Herbert Visser nou directeur worden als ie niet eens de concurerende zenders kent?quote:100%NL is een zender voor Nederlandstalige muziek. En vrijwel alleen maar mannen zingen Nederlandstalige muziek. Dus als je ook nog mannen als dj inzet, krijg je een soort Uruzgan.FM.
Die zin snapte ik ook niet helemaal. Maar volgens mij is 100%NL een initiatief van Herbert, dus vandaar dat hij directeur is geworden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:14 schreef Marc63 het volgende:
Kan iemand me trouwens de volgende quote uitleggen?
[..]
Hoe kon die Herbert Visser nou directeur worden als ie niet eens de concurerende zenders kent?
Alvast stemmen winnen voor de volgende awardsquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:20 schreef DaMook het volgende:
Ze ziet er echt top uit vandaag trouwens.
Ach anders had ze mijn stem ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Alvast stemmen winnen voor de volgende awards
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:54 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja:
Speciale Oevre Award:
Tineke de Nooij
Beste DJ/Presentatrice:
Claudia de Breij
Grootste Radio Talent:
Annemieke Schollaardt
Beste Nieuwslezer:
Hannelore Zwitserlood
Beste Producer:
Marlous Löffelman
Het Beste Station:
100% NL
http://www.radiobitches.nl/bitches/awards/de-winnaars/
Ik ben zo ook er nog ff om annemic te feliciteren.
Ik zal d'r nog maar een keer smsenquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:28 schreef borisz het volgende:
hopelijk komt ze nog langs hier
ik ga iig slapen![]()
Zijn er nou meer mensen die midden in de nacht zulke dingen denken? Of wil Annemieke gewoon niet zeggen dat ze het FOK!-forum zit te lezen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:47 schreef Marc63 het volgende:
Vervelend... heb je al stemmen in je hoofd, klinken ze ook nog zo
En gedaanquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zal d'r nog maar een keer smsendat ze zich moet melden
.
Vind ik ook jammer iddquote:
Gefeliciteerd hequote:Op woensdag 6 juni 2007 02:04 schreef annemic het volgende:
ja dan!!!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:04 schreef annemic het volgende:
ja dan!!!
Zonder ons had je hem alsnog gewonnen denk ikquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:22 schreef annemic het volgende:
joehoeoeooeooeo! ja, thanx people, als ik jullie niet had./. snif!
nu willen wij jou nog, dus zeg maar de webcam in de studioquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:22 schreef annemic het volgende:
joehoeoeooeooeo! ja, thanx people, als ik jullie niet had./. snif!
Dat wel jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu willen wij jou nog, dus zeg maar de webcam in de studio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |