Ga jij 'ns TV kijken!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:31 schreef D.Rose het volgende:
[voorspelbaar-mode]
Wat een k*t-TT
[/voorspelbaar-mode]
[nog-voorspelbaarder-mode]quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:31 schreef D.Rose het volgende:
[voorspelbaar-mode]
Wat een k*t-TT
[/voorspelbaar-mode]
Nu welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:36 schreef Toad het volgende:
Merkt iemand wel 'ns mijn subtiele (éénmalige) wijzigingen in de OP wel 'ns op?
tot die tijd verveel ik me hier welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Annemieke nu op Veronica radio !
[..]
Klopt !![]()
Ik zag hemquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:36 schreef Toad het volgende:
Naja zeg! zo saai zijn we toch niet?quote:
Nu welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zag hem![]()
Had iemand mijn subtiele OP toevoeging van [3FM #154] Roel_Jewel heeft BIER!!!!!!!!!!!!!!!!!! ook gemerkt?
Het is een radiostation voor de 'leerlingen' van de Veronica Radioschool. Dan is zoiets wel een beetje te verwachten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Naja zeg! zo saai zijn we toch niet?![]()
V-Radio is wel een beetje van het kaliber " en hier heb je nog een jetser van een hit, gratis en voor niets "![]()
Ja, die vorige had ik ook gezien, kan er even niet opkomen welke dat ook alweer was. Ging over het Met Michiel programma toen dacht ik...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:36 schreef Toad het volgende:
Aaah okay! naja, aan de ene kant heeft dat ook wel zijn charme.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is een radiostation voor de 'leerlingen' van de Veronica Radioschool. Dan is zoiets wel een beetje te verwachten.
Beetje 'lokale omroep'-stijl zou je het kunnen noemen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aaah okay! naja, aan de ene kant heeft dat ook wel zijn charme.![]()
Ga eens achter die mic zitten dan:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Menen jullie nou echt dat jullie 3FM inruilen voor V-Radio?!
Ik niet, maar ik heb dat dan ook nooit gezegdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik denk inderdaad dat je het zo het best kunt omschrijven.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Beetje 'lokale omroep'-stijl zou je het kunnen noemen.
Wie houdt jullie dan op de hoogte?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Je wilt toch op de hoogte worden gehouden of niet dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dat blijft een spannend verhaal hè...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:48 schreef Timo20 het volgende:
Dan willen we natuurlijk ook foto`s zien van Muijs z`n vrouw![]()
Het is echt chaos hier met die cams... Jullie zijn niet de enigen die er van balen. Wordt aan gewerkt!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ps: gaan de overige cams het ooit nog eens doen![]()
Heeft Stenders daar ook water overheen gegooid?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:49 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Het is echt chaos hier met die cams... Jullie zijn niet de enigen die er van balen. Wordt aan gewerkt!
de radio staat op jullie en de stream op v-radioquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
quote:
Dank je, maar heb je een idee wat er mis is dan? laatst lag cam 1 ook voor een dag plat. Hangen die dingen aan een pc die moeilijk loopt te doenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:49 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Het is echt chaos hier met die cams... Jullie zijn niet de enigen die er van balen. Wordt aan gewerkt!
* Sirolf schopt de NOB-technicus die hier verantwoordelijk voor is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:49 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |