Ik heb al weekendquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:13 schreef ruud.nl het volgende:
Goeiemorgen!
Bekant weekend, eerst koffie!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
U is Brabander?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:13 schreef ruud.nl het volgende:
Goeiemorgen!
Bekant weekend, eerst koffie!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
laten we diequote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb al weekendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dennis (Denise) is weer eens in de studioom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik hoopte op vandaagquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:44 schreef TIM-846 het volgende:
Morguh! Rose, Pheno, Borisz, Mook en Ruudom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik hoopte op vandaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
U is Brabander?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach, iedereen heeft zijn tekortkomingenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:48 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En wat zouden mijn tekortkomingen moeten zijn dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft zijn tekortkomingenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De beheersing van de Nederlandse taalquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:52 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En wat zouden mijn tekortkomingen moeten zijn dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heuquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:53 schreef cosmick het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tijd voor wat arbeidsvitaminen.
Had jij niet eerst een andere nickname ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:48 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft zijn tekortkomingenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet dat ik weet?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Had jij niet eerst een andere nickname ?
Diequote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
laten we dieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.gewoon Denise noemenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja, jij ook hoor, ik discrimineer nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:57 schreef DaMook het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kende er van een tijdje terug een die zich (als ik me niet vergis) focusdriver noemde/ noemt en die hete ook ruudquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:58 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Niet dat ik weet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, jij ook hoor, ik discrimineer nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar dat was mijn naam alquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.???Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die chick met beugelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Ze heet met d'r artiesten naam Dennis, dus neem ik aan dat we d'r ook zo mogen noemenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Om het op z'n Shaggy's te zeggen: 'It wasn't me...'quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kende er van een tijdje terug een die zich (als ik me niet vergis) focusdriver noemde/ noemt en die hete ook ruudom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
sorry, heb ik je wakker geschudt?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:00 schreef DaMook het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik mag je ineens een stuk minderJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik beheers de Nederlandse taal prima hoor, sommige Brabantse woorden zijn echter mooier.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De beheersing van de Nederlandse taalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je zult er vast meer hebben, maar ik ken je niet, dus daar kan ik niet over oordelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk dat daar verschillende meningen over zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:02 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
... sommige Brabantse woorden zijn echter mooier.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik moet nog naar bedquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sorry, heb ik je wakker geschudt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Denk je er trouwens aan je F1 team te updaten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik noem d'r ook liever Denise ondanks de zitposities die ze soms aanneemtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar dat was mijn naam alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heulemal mee ins (of zoietsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:02 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik beheers de Nederlandse taal prima hoor, sommige Brabantse woorden zijn echter mooier.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ff sparen danquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet nog naar bedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan niets fatsoenlijks kopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Heb wel wat punten gehaald , maar heb er geen ..... aanJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Ik negeer d'r gewoon zolang ze mijn naam misbruiktquote:Ik noem d'r ook liever Denise ondanks de zitposities die ze soms aanneemtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., maar d'r artiesten naam is nu eenmaal dennis, kunnen wij weinig aan veranderen helaasJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., ik had ook liever een meer vrouwelijke naam gezienJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
en de Gquote:maar die R van randstedelingen is zo mogelijk nog ergerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welke zitposities neemt ze dan aan? Ik kijk geen webcam, vandaarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:11 schreef DaMook het volgende:
Ik noem d'r ook liever Denise ondanks de zitposities die ze soms aanneemtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., maar d'r artiesten naam is nu eenmaal dennis, kunnen wij weinig aan veranderen helaasJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., ik had ook liever een meer vrouwelijke naam gezienJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik moet wel sparenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ff sparen danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Ik negeer d'r gewoon zolang ze mijn naam misbruiktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach, volgend jaar kent toch niemand haar meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
en de Gom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu moet ik even denken in welk topic die screenshot ook alweer geplaatst wasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:18 schreef Glacier het volgende:
Mogguh allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Welke zitposities neemt ze dan aan? Ik kijk geen webcam, vandaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, het is nu wel een keer genoeg!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:22 schreef alwaysleft het volgende:
Weer Mikaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:24 schreef DaMook het volgende:
De zachte G bedoel je, die is beter dan die rollende r en harde Gom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:36 schreef TIM-846 het volgende:
Pete Murrayom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yes! Goed gekozenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Nou danquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat zeg ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Regent het nog net niet. Maar waar is de zon? Of de blauwe hemel. Als er met Pinkpop maar geen regen is...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:49 schreef D.Rose het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ok, daar hou ik je aanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:34 schreef DaMook het volgende:
Die foto van de wijdbeense Dennis(e) houd je tegoedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., ik kan hem zo snel echt niet vindenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*reminderpostquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:34 schreef DaMook het volgende:
Die foto van de wijdbeense Dennis(e) houd je tegoedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., ik kan hem zo snel echt niet vindenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat laatste wordt een probleemquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:47 schreef Litton-Lane het volgende:
Regent het nog net niet. Maar waar is de zon? Of de blauwe hemel. Als er met Pinkpop maar geen regen is...
In Amsterdamquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Maar waar is de zon? Of de blauwe hemel.
Moet ik nog gaan zoeken ookquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ok, daar hou ik je aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog een brabanderquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:47 schreef Litton-Lane het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Morguh/ MiddagJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier in Brabant [afbeelding]
[..]
Regent het nog net niet. Maar waar is de zon? Of de blauwe hemel. Als er met Pinkpop maar geen regen is...
Owja:
[afbeelding]
Voor Giel natuurlijk..
Jij kent de foto, waar staat ie ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
*reminderpostom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
DAT WAS HEMquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:59 schreef Litton-Lane het volgende:
Het was een heeeeel eind terug zoeken, We hebben hem!
[afbeelding]
[3FM #105] Nú ook te koop met Veenstra Radio
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ok, daar hou ik je aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ingelost bij deze (dank aan andere 3fmersquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
*reminderpostom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:08 schreef DaMook het volgende:
Trusteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:14 schreef alwaysleft het volgende:
De Vliegende Pantersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leuke muziek tot nu toe wel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:17 schreef TIM-846 het volgende:
Remedyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding]
Haiquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding]
Ondanks die foto was Rab de hele avond niet bij Dennis weg te slaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding]
Fout!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:34 schreef borisz het volgende:
dat was Phill collins. alleen welk nr ook alweerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
cant stop loving you
Vind alleen dat stukje "lalala lalala laaaa la" leuk wat zo komt. Voor de rest trek ik dat gehuil van 'm niet zo.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:43 schreef TIM-846 het volgende:
james.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:37 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Fout!
Boys of summer van Don Henley is hetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:49 schreef borisz het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Zal ik ff voor je zoeken?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:52 schreef TIM-846 het volgende:
Paulo Mendonca!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kan dat nummer nergens vindenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:54 schreef cosmick het volgende:
MIJN GOD! Ik begin dit nummer echt te haten.
Die staat toch op de arbeidsvitaminen cd?quote:
Me too, thuis dan. Keurig in een mapje.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:05 schreef Glacier het volgende:
[..]
Die staat toch op de arbeidsvitaminen cd?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Edit: ik heb em zelfsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik vind simon webb dan weer uiterst vervelend..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:12 schreef cosmick het volgende:
Ik denk zelfs dat ik die stem van Simon Webb beter verdraag dan die van Axel.
Nou, jij blijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:37 schreef Marc63 het volgende:
Nice... ik kom terug en krijg Queen en Justice voorgeschoteldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rock 'n roll ! heerlijke plaat om bij wakker te worden en die gitaarsolo is er een om door een ringetje te halen. SUPER !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:32 schreef TIM-846 het volgende:
Queen!
Idd, mag ook wel eens een keer. Maar ik vind Pride altijd wel een lekkere plaat voor in de ochtend.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Draai Bad of The Unforgettable Fire weer es!
Erg herkenbaar!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:49 schreef Sirolf het volgende:
Kom ik even een keertje wat later hier binnenvallen, zijn er meteen 150 nieuwe posts...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Totaal Vernietigde Piramide
Ik ga ook maar eens kijken of er op een andere zender of in m'n MP3-verzameling nog wat leuks te vinden is...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:57 schreef Marc63 het volgende:
Dolf Jansen...
*muteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
succes!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:07 schreef borisz het volgende:
ik ga maar eens voorbereiden voor het examen
eco vamiddagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zijn wij weer de enigen die overblijven ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
succes!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
denk het welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zijn wij weer de enigen die overblijven ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog even denk ik...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:39 schreef TIM-846 het volgende:
nog iemand hier?
tof!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:45 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe plaat van The Editors.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yeah, maar moet nu ff wegquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:39 schreef TIM-846 het volgende:
nog iemand hier?
Zeker! klinkt weer niet verkeerd.quote:
Klinkt weer onmiskenbaar als Editors jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker! klinkt weer niet verkeerd.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ga es weg met je ninaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:37 schreef cosmick het volgende:
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.[afbeelding]Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rustig, zometeen mag je weer van Shakira genieten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:46 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ga es weg met je ninaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zie jij gelijkenissen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Rustig, zometeen mag je weer van Shakira genieten.
Zien wel, maar horen nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zie jij gelijkenissen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zien wel, maar horen nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:11 schreef TIM-846 het volgende:
Zou Rab ons weer continu in en uit onze dip gaan sleuren ?
Tuurlijk... anders heeft de Uitjedip-tip geen zinquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:11 schreef TIM-846 het volgende:
Zou Rab ons weer continu in en uit onze dip gaan sleuren ?
Tot ooitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:23 schreef MutZ het volgende:
* MutZ gaat zo naar Glacier, vanavond naar Elastiek en morgen naar Pinkpopom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tot ooitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:23 schreef MutZ het volgende:
* MutZ gaat zo naar Glacier, vanavond naar Elastiek en morgen naar Pinkpopom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tot ooitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:39 schreef Toad het volgende:
woeeeee stingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Echtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:46 schreef Toad het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.D.A.N.C.E.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.JUSTICEJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:46 schreef Toad het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.D.A.N.C.E.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.JUSTICEJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Douchefoto?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:46 schreef Toad het volgende:
Hebben jullie die douchefoto al gezien van stagiaire Loes van Rabradio?
quote:
Zijn we t weer eens eensch!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:56 schreef cosmick het volgende:
Er moet wel een HEEEELE goede Uit je dip-tip komen.
Want Anouk, en met name dit nummer, is zo'n beetje wel het meest vreselijke wat je je voor kunt stellen.
Ik stel voor...Radiohead met Paranoid Android. Radiohead hoor je veel te weinig.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:56 schreef cosmick het volgende:
Er moet wel een HEEEELE goede Uit je dip-tip komen.
Want Anouk, en met name dit nummer, is zo'n beetje wel het meest vreselijke wat je je voor kunt stellen.
Da's een tof nummer, maar wel heel erg dramatisch. Aangezien het nog steeds lekker zonnig is in Zwolle zou ik kiezen voor SICK SICK SICK van QOTSA lolquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik stel voor...Radiohead met Paranoid Android. Radiohead hoor je veel te weinig.
Hoewel ik zelf ook wel vind dat het muziek is die je niet te vaak moet draaien.
Beetje wel ja, maar dat geldt niet voor het hele nummer. En stevige gitaren helpen in veel gevallen goed tegen een dip.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Da's een tof nummer, maar wel heel erg dramatisch.
Ja, zeker. Gitaren zijn een must!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Beetje wel ja, maar dat geldt niet voor het hele nummer. En stevige gitaren helpen in veel gevallen goed tegen een dip.
Echt wel! misschien wel een kanshebber om Megahit te worden?? Gok zelf op Ilse of misschien wel de nieuwe van Amy Winehouse. Denk als het aan Gerard ligt dat Justice - D.A.N.C.E. Megahit wordt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Klinkt weer onmiskenbaar als Editors jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:51 schreef cosmick het volgende:
Niet dat nare Justice please, 't is geen fokking 538om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goed weekend !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:54 schreef TIM-846 het volgende:
Zoo! het werk zit eropom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.! Tot dinsdag leute!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaha, lekker rammen met die handel!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:15 schreef -Hans- het volgende:
cosmick de plaat van QOTSA is ook wel erggggggg vetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:22 schreef -Hans- het volgende:
Leuke coördinerend producer hebben Sander en Sander. Maartje Glas
Yeah!quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.LantingaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.klinkt alweer zooo onecht, zelfs nu 't over Bart de Graaff gaatJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
is wel het beste nummer van het album, vind het leukquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:39 schreef Againzender het volgende:
Justin Timberlakeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wowquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:22 schreef -Hans- het volgende:
Leuke coördinerend producer hebben Sander en Sander. Maartje Glas
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.LantingaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.de HeerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mwah, toch best een fijn funky plaatje?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:40 schreef Remzz het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Justin TimberlakeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeg dat wel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:40 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wowom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelul, het is gewoon een toffe plaatquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Justin Timberlake, de keuze van de platenmaatschappij dj's!
Ik ben er geen fan van, dus van mij hoeft het niet. Maar ja, je kan niet alles hebbenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:39 schreef wolfrolf het volgende:
Lekker nummertje van Justinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is weer typische megahit. Ik vind het ook niets. Hippie wegwerpmuziek.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben er geen fan van, dus van mij hoeft het niet. Maar ja, je kan niet alles hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:14 schreef -Hans- het volgende:
Disco Classics mét Corne Klijn in de studioom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Capella - You got to knowom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:35 schreef Sirolf het volgende:
FOK! is weer lekker sloom atm...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
HET IS WEER WEEKENDquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:06 schreef wolfrolf het volgende:
EKDOMMMMMMMM!!! VEENSTRAAAAAAA!!! EKDOM EN VEENSTRAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het regent in m'n hok!!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:07 schreef Sirolf het volgende:
En zoals elke week: die uuropener...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Net gemist, m`n pc was aan `t f*ckenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:07 schreef Sirolf het volgende:
En zoals elke week: die uuropener...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
lekker ijsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:06 schreef MichielV het volgende:
Ola leute!
Ik zou een Ekstra BBQ wel leuk vinden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Net gemist, m`n pc was aan `t f*ckenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gaan we weer een cocktail party houden?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uiteraard nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
Wel gaaf dat ze in de studio ook gewoon dik lol hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Niks nep aanJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En zo is het mensenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
Wel gaaf dat ze in de studio ook gewoon dik lol hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Niks nep aanJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Real music, real people!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
Domienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Justin Timberlake - Lovestonedquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:17 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wat is trouwens de nieuwe megahit? [/teluiomoptezoekenenofterugtelezen]
Justin Timberlake - Lovestoned!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:17 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Scroll naar bovenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:17 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:24 schreef Toad het volgende:
Ik kan dit nummer niet waarderen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:26 schreef wolfrolf het volgende:
Oh mijn godom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik voel mij serieus eenzaam in het daadwerkelijk fijn vinden van de MHJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:26 schreef wolfrolf het volgende:
Oh mijn godom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik voel mij serieus eenzaam in het daadwerkelijk fijn vinden van de MHJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar zal wel niet zoveel modder zijn als in Landgraaf.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:31 schreef Sirolf het volgende:
Kamperen bij de meubelboulevard...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou hier in Delft bij de Ikea welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar zal wel niet zoveel modder zijn als in Landgraaf.
Dellufff!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:34 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Nou hier in Delft bij de Ikea welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.through the monsoonJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind Domien een goeie boodschappenband, maar ik hoef zn bandje niet de hele tijd te horen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind Domien een goeie boodschappenband, maar ik hoef zn bandje niet de hele tijd te horen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:41 schreef Cee het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.IedereenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kijk maar uit, straks gooit 'ie een lachband tegen je hoofd aan hoor!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:38 schreef Marc63 het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.CeeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe gewoon zijn de DJ's gebleven?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:44 schreef borisz het volgende:
als dr misschien een fok! ekstra BBQ meet komt is er tenminste 1 persoon die de boodschappen kan doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je moet als DJ ook gewoon onderin beginnen dus Domien ....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoe gewoon zijn de DJ's gebleven?
FOK! legt het genadeloos blood.
Megahit van volgende week hoop ikquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Merkwaardig nummer is dit trouwens. Klinkt wel leuk, maar ook best wel... ehm.... apart...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zondag is ze aanwezig voor de mensen die haar de hand willen schudden..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:46 schreef Toad het volgende:
Brit Stubbe was net bij Wat Heet! Voorbereiding op Pinkpop. Ze vond Amy Winehouse wel spannend en keek ook uit naar Maximo Park. Aparte (leuke) dame.
Is het mooi weer voor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:50 schreef borisz het volgende:
ik ga gewoon studeren dit weekendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Woon je in Hilvarenbeek?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Is het mooi weer voor.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga naar 'n gratis festival in m'n dorp, heb er zin in! Ilse de Lange, Van Velzen, Krezip, the Levellers, Van Dik Hout, the Scene, Boris, a balladeer - en vanavond Postman, Kraak en Smaak enom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Lange Frans en Baas BJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb vandaag een nieuwe paraplu gekocht, de regen zal me niet krijgen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tilburg sinds een jaartje, maar m'n 'roots' liggen in Beek!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:54 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Woon je in Hilvarenbeek?
M'n oma ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:56 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb het voor mekaar gekregen om door mn eindexamen op een tiende na mn gemiddelde met een vol punt op de krikken.
Wiskunde is ZEKER het ergste vak van school. Ik sta nu voldoende (het is een wonder!), maar denk niet dat ik wiskunde dit jaar voldoende afsluit.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Wiskunde is het ergste vak van school ! Haalde vrijwel altijd 1'en en 3'en... het hoogste cijfer was een 5 ofzo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Shakiraom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was ook al 5 jaar geleden...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.goed! Gefeliciteerd!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wiskunde B zag ik destijds ook tegenop (ookal ben ik stevig beta), bleek terecht, cijfer is uiteindelijk landelijk opgehoogd vanwege de achterlijk lage scoresquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Wiskunde is het ergste vak van school ! Haalde vrijwel altijd 1'en en 3'en... het hoogste cijfer was een 5 ofzo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Shakiraom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welke is dat?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Merkwaardig nummer is dit trouwens. Klinkt wel leuk, maar ook best wel... ehm.... apart...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hij is mooi!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/25/thumb/img45.jpg]afbeelding][/url]
Oh.quote:
Mijne ongeveer ook zo, alleen dan geen Aardrijkskunde maar Spaans!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:59 schreef Cee het volgende:
M'n vakkenpakket: Nederlands, Engels, Frans, Duits, Aadrijkskunde, Geschiedenis, Kunst. Weg met al dat cijfertjesgedoe!
That's how you do it!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leuke tekening van Veenstra!
Nederlands, Engels, Wiskunde B, Natuurkunde, Scheikunde, Biologie en Economie II. Eitjequote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:59 schreef Cee het volgende:
M'n vakkenpakket: Nederlands, Engels, Frans, Duits, Aadrijkskunde, Geschiedenis, Kunst. Weg met al dat cijfertjesgedoe!
That's how you do it!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leuke tekening van Veenstra!
hijs fijnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/25/thumb/img45.jpg]afbeelding][/url]
Hadden we niet bij ons op school, maar als dat wel zou zijn dan zou ik dat waarschijnlijk ook erbij hebben gekozen, in plaats van Geschiedenis of AK.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:00 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Mijne ongeveer ook zo, alleen dan geen Aardrijkskunde maar Spaans!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop