Ik heb al weekendquote:
laten we diequote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb al weekend.
Dennis (Denise) is weer eens in de studio.
ik hoopte op vandaagquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:44 schreef TIM-846 het volgende:
Morguh! Rose, Pheno, Borisz, Mook en Ruud!
En wat zouden mijn tekortkomingen moeten zijn dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft zijn tekortkomingen
De beheersing van de Nederlandse taalquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:52 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En wat zouden mijn tekortkomingen moeten zijn dan?![]()
Had jij niet eerst een andere nickname ?quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft zijn tekortkomingen
Niet dat ik weet?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Had jij niet eerst een andere nickname ?
Diequote:
Ik kende er van een tijdje terug een die zich (als ik me niet vergis) focusdriver noemde/ noemt en die hete ook ruudquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, jij ook hoor, ik discrimineer niet![]()
Maar dat was mijn naam alquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die???
Die chick met beugel. Ze heet met d'r artiesten naam Dennis, dus neem ik aan dat we d'r ook zo mogen noemen
.
Om het op z'n Shaggy's te zeggen: 'It wasn't me...'quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kende er van een tijdje terug een die zich (als ik me niet vergis) focusdriver noemde/ noemt en die hete ook ruud.
Ik beheers de Nederlandse taal prima hoor, sommige Brabantse woorden zijn echter mooier.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De beheersing van de Nederlandse taal
Je zult er vast meer hebben, maar ik ken je niet, dus daar kan ik niet over oordelen
Ik denk dat daar verschillende meningen over zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:02 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
... sommige Brabantse woorden zijn echter mooier.![]()
Ik moet nog naar bedquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sorry, heb ik je wakker geschudt?
Denk je er trouwens aan je F1 team te updaten?
Ik noem d'r ook liever Denise ondanks de zitposities die ze soms aanneemtquote:
Heulemal mee ins (of zoietsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:02 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik beheers de Nederlandse taal prima hoor, sommige Brabantse woorden zijn echter mooier.![]()
ff sparen danquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet nog naar bed.
Ik kan niets fatsoenlijks kopen. Heb wel wat punten gehaald , maar heb er geen ..... aan
.
[..]
Ik negeer d'r gewoon zolang ze mijn naam misbruiktquote:Ik noem d'r ook liever Denise ondanks de zitposities die ze soms aanneemt, maar d'r artiesten naam is nu eenmaal dennis, kunnen wij weinig aan veranderen helaas
, ik had ook liever een meer vrouwelijke naam gezien
.
[..]
en de Gquote:maar die R van randstedelingen is zo mogelijk nog erger.)
Welke zitposities neemt ze dan aan? Ik kijk geen webcam, vandaarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:11 schreef DaMook het volgende:
Ik noem d'r ook liever Denise ondanks de zitposities die ze soms aanneemt, maar d'r artiesten naam is nu eenmaal dennis, kunnen wij weinig aan veranderen helaas
, ik had ook liever een meer vrouwelijke naam gezien
.
Ik moet wel sparenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ff sparen dan
[..]
Ik negeer d'r gewoon zolang ze mijn naam misbruikt
Ach, volgend jaar kent toch niemand haar meer
[..]
en de G
Nu moet ik even denken in welk topic die screenshot ook alweer geplaatst wasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:18 schreef Glacier het volgende:
Mogguh allemaal
[..]
Welke zitposities neemt ze dan aan? Ik kijk geen webcam, vandaar
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:24 schreef DaMook het volgende:
De zachte G bedoel je, die is beter dan die rollende r en harde G.
Nou danquote:
Regent het nog net niet. Maar waar is de zon? Of de blauwe hemel. Als er met Pinkpop maar geen regen is...quote:
Ok, daar hou ik je aanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:34 schreef DaMook het volgende:
Die foto van de wijdbeense Dennis(e) houd je tegoed, ik kan hem zo snel echt niet vinden
.
*reminderpostquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:34 schreef DaMook het volgende:
Die foto van de wijdbeense Dennis(e) houd je tegoed, ik kan hem zo snel echt niet vinden
.
Dat laatste wordt een probleemquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:47 schreef Litton-Lane het volgende:
Regent het nog net niet. Maar waar is de zon? Of de blauwe hemel. Als er met Pinkpop maar geen regen is...
In Amsterdamquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Maar waar is de zon? Of de blauwe hemel.
Moet ik nog gaan zoeken ookquote:
Nog een brabanderquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:47 schreef Litton-Lane het volgende:
Morguh/ Middag
![]()
Hier in Brabant [afbeelding]
[..]
Regent het nog net niet. Maar waar is de zon? Of de blauwe hemel. Als er met Pinkpop maar geen regen is...
Owja:
[afbeelding]
Voor Giel natuurlijk..
Jij kent de foto, waar staat ie ?quote:
DAT WAS HEMquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:59 schreef Litton-Lane het volgende:
Het was een heeeeel eind terug zoeken, We hebben hem!
[afbeelding]
[3FM #105] Nú ook te koop met Veenstra Radio
quote:
Ingelost bij deze (dank aan andere 3fmersquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding]
Haiquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding]
Ondanks die foto was Rab de hele avond niet bij Dennis weg te slaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding]
Fout!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:34 schreef borisz het volgende:
dat was Phill collins. alleen welk nr ook alweer![]()
cant stop loving you
Vind alleen dat stukje "lalala lalala laaaa la" leuk wat zo komt. Voor de rest trek ik dat gehuil van 'm niet zo.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:43 schreef TIM-846 het volgende:
james.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:37 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Fout!
Boys of summer van Don Henley is het![]()
Zal ik ff voor je zoeken?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:52 schreef TIM-846 het volgende:
Paulo Mendonca!..
kan dat nummer nergens vinden
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:54 schreef cosmick het volgende:
MIJN GOD! Ik begin dit nummer echt te haten.
Me too, thuis dan. Keurig in een mapje.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:05 schreef Glacier het volgende:
[..]
Die staat toch op de arbeidsvitaminen cd?
Edit: ik heb em zelfs
ik vind simon webb dan weer uiterst vervelend..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:12 schreef cosmick het volgende:
Ik denk zelfs dat ik die stem van Simon Webb beter verdraag dan die van Axel.
Nou, jij blijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:37 schreef Marc63 het volgende:
Nice... ik kom terug en krijg Queen en Justice voorgeschoteld
Rock 'n roll ! heerlijke plaat om bij wakker te worden en die gitaarsolo is er een om door een ringetje te halen. SUPER !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:32 schreef TIM-846 het volgende:
Queen!
Idd, mag ook wel eens een keer. Maar ik vind Pride altijd wel een lekkere plaat voor in de ochtend.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Draai Bad of The Unforgettable Fire weer es!
Erg herkenbaar!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:49 schreef Sirolf het volgende:
Kom ik even een keertje wat later hier binnenvallen, zijn er meteen 150 nieuwe posts...
Totaal Vernietigde Piramide
Ik ga ook maar eens kijken of er op een andere zender of in m'n MP3-verzameling nog wat leuks te vinden is...quote:
succes!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:07 schreef borisz het volgende:
ik ga maar eens voorbereiden voor het examen
eco vamiddag![]()
denk het welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zijn wij weer de enigen die overblijven ?
Nog even denk ik...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:39 schreef TIM-846 het volgende:
nog iemand hier?
tof!quote:
Yeah, maar moet nu ff wegquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:39 schreef TIM-846 het volgende:
nog iemand hier?
Klinkt weer onmiskenbaar als Editors jaquote:
Zie jij gelijkenissen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Rustig, zometeen mag je weer van Shakira genieten.
Zien wel, maar horen nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zie jij gelijkenissen?![]()
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:11 schreef TIM-846 het volgende:
Zou Rab ons weer continu in en uit onze dip gaan sleuren ?
Tuurlijk... anders heeft de Uitjedip-tip geen zinquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:11 schreef TIM-846 het volgende:
Zou Rab ons weer continu in en uit onze dip gaan sleuren ?
Tot ooitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:23 schreef MutZ het volgende:
* MutZ gaat zo naar Glacier, vanavond naar Elastiek en morgen naar Pinkpop
Tot ooit
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:23 schreef MutZ het volgende:
* MutZ gaat zo naar Glacier, vanavond naar Elastiek en morgen naar Pinkpop
Tot ooit
quote:
Douchefoto?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:46 schreef Toad het volgende:
Hebben jullie die douchefoto al gezien van stagiaire Loes van Rabradio?
Zijn we t weer eens eensch!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:56 schreef cosmick het volgende:
Er moet wel een HEEEELE goede Uit je dip-tip komen.
Want Anouk, en met name dit nummer, is zo'n beetje wel het meest vreselijke wat je je voor kunt stellen.
Ik stel voor...Radiohead met Paranoid Android. Radiohead hoor je veel te weinig.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:56 schreef cosmick het volgende:
Er moet wel een HEEEELE goede Uit je dip-tip komen.
Want Anouk, en met name dit nummer, is zo'n beetje wel het meest vreselijke wat je je voor kunt stellen.
Da's een tof nummer, maar wel heel erg dramatisch. Aangezien het nog steeds lekker zonnig is in Zwolle zou ik kiezen voor SICK SICK SICK van QOTSA lolquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik stel voor...Radiohead met Paranoid Android. Radiohead hoor je veel te weinig.
Hoewel ik zelf ook wel vind dat het muziek is die je niet te vaak moet draaien.
Beetje wel ja, maar dat geldt niet voor het hele nummer. En stevige gitaren helpen in veel gevallen goed tegen een dip.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Da's een tof nummer, maar wel heel erg dramatisch.
Ja, zeker. Gitaren zijn een must!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Beetje wel ja, maar dat geldt niet voor het hele nummer. En stevige gitaren helpen in veel gevallen goed tegen een dip.
Echt wel! misschien wel een kanshebber om Megahit te worden?? Gok zelf op Ilse of misschien wel de nieuwe van Amy Winehouse. Denk als het aan Gerard ligt dat Justice - D.A.N.C.E. Megahit wordt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Klinkt weer onmiskenbaar als Editors ja
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:51 schreef cosmick het volgende:
Niet dat nare Justice please, 't is geen fokking 538
Goed weekend !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:54 schreef TIM-846 het volgende:
Zoo! het werk zit erop! Tot dinsdag leute!
Jaha, lekker rammen met die handel!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:15 schreef -Hans- het volgende:
cosmick de plaat van QOTSA is ook wel erggggggg vet![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:22 schreef -Hans- het volgende:
Leuke coördinerend producer hebben Sander en Sander. Maartje Glas
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dieLantinga
klinkt alweer zooo onecht, zelfs nu 't over Bart de Graaff gaat
.
is wel het beste nummer van het album, vind het leukquote:
Wowquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:22 schreef -Hans- het volgende:
Leuke coördinerend producer hebben Sander en Sander. Maartje Glas
Zeg dat wel.quote:
Gelul, het is gewoon een toffe plaatquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Justin Timberlake, de keuze van de platenmaatschappij dj's!
Ik ben er geen fan van, dus van mij hoeft het niet. Maar ja, je kan niet alles hebbenquote:
Het is weer typische megahit. Ik vind het ook niets. Hippie wegwerpmuziek.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben er geen fan van, dus van mij hoeft het niet. Maar ja, je kan niet alles hebben
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:14 schreef -Hans- het volgende:
Disco Classics mét Corne Klijn in de studio
Capella - You got to know![]()
HET IS WEER WEEKENDquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:06 schreef wolfrolf het volgende:
EKDOMMMMMMMM!!! VEENSTRAAAAAAA!!! EKDOM EN VEENSTRAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net gemist, m`n pc was aan `t f*ckenquote:
lekker ijsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:06 schreef MichielV het volgende:
Ola leute!
Ik zou een Ekstra BBQ wel leuk vinden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Net gemist, m`n pc was aan `t f*cken![]()
![]()
Gaan we weer een cocktail party houden?![]()
Uiteraard nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
Wel gaaf dat ze in de studio ook gewoon dik lol hebbenNiks nep aan
En zo is het mensenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
Real music, real people!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
quote:
Justin Timberlake - Lovestonedquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:17 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wat is trouwens de nieuwe megahit? [/teluiomoptezoekenenofterugtelezen]
Justin Timberlake - Lovestoned!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:17 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Scroll naar bovenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:17 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:26 schreef wolfrolf het volgende:
Oh mijn godIk voel mij serieus eenzaam in het daadwerkelijk fijn vinden van de MH
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:26 schreef wolfrolf het volgende:
Oh mijn godIk voel mij serieus eenzaam in het daadwerkelijk fijn vinden van de MH
Nou hier in Delft bij de Ikea welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar zal wel niet zoveel modder zijn als in Landgraaf.
Dellufff!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:34 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Nou hier in Delft bij de Ikea wel
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind Domien een goeie boodschappenband, maar ik hoef zn bandje niet de hele tijd te horen...
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind Domien een goeie boodschappenband, maar ik hoef zn bandje niet de hele tijd te horen...
Kijk maar uit, straks gooit 'ie een lachband tegen je hoofd aan hoor!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Hoe gewoon zijn de DJ's gebleven?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:44 schreef borisz het volgende:
als dr misschien een fok! ekstra BBQ meet komt is er tenminste 1 persoon die de boodschappen kan doen![]()
je moet als DJ ook gewoon onderin beginnen dus Domien ....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoe gewoon zijn de DJ's gebleven?
FOK! legt het genadeloos blood.
Megahit van volgende week hoop ikquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Merkwaardig nummer is dit trouwens. Klinkt wel leuk, maar ook best wel... ehm.... apart...![]()
Zondag is ze aanwezig voor de mensen die haar de hand willen schudden..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:46 schreef Toad het volgende:
Brit Stubbe was net bij Wat Heet! Voorbereiding op Pinkpop. Ze vond Amy Winehouse wel spannend en keek ook uit naar Maximo Park. Aparte (leuke) dame.
Is het mooi weer voor.quote:
Woon je in Hilvarenbeek?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Is het mooi weer voor.![]()
Ik ga naar 'n gratis festival in m'n dorp, heb er zin in! Ilse de Lange, Van Velzen, Krezip, the Levellers, Van Dik Hout, the Scene, Boris, a balladeer - en vanavond Postman, Kraak en Smaak enLange Frans en Baas B
.
Heb vandaag een nieuwe paraplu gekocht, de regen zal me niet krijgen!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:56 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb het voor mekaar gekregen om door mn eindexamen op een tiende na mn gemiddelde met een vol punt op de krikken.
Wiskunde is ZEKER het ergste vak van school. Ik sta nu voldoende (het is een wonder!), maar denk niet dat ik wiskunde dit jaar voldoende afsluit.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Wiskunde is het ergste vak van school ! Haalde vrijwel altijd 1'en en 3'en... het hoogste cijfer was een 5 ofzo.![]()
Shakira![]()
![]()
Wiskunde B zag ik destijds ook tegenop (ookal ben ik stevig beta), bleek terecht, cijfer is uiteindelijk landelijk opgehoogd vanwege de achterlijk lage scoresquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Wiskunde is het ergste vak van school ! Haalde vrijwel altijd 1'en en 3'en... het hoogste cijfer was een 5 ofzo.![]()
Shakira![]()
![]()
Welke is dat?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Merkwaardig nummer is dit trouwens. Klinkt wel leuk, maar ook best wel... ehm.... apart...![]()
hij is mooi!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/25/thumb/img45.jpg]afbeelding][/url]
Mijne ongeveer ook zo, alleen dan geen Aardrijkskunde maar Spaans!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:59 schreef Cee het volgende:
M'n vakkenpakket: Nederlands, Engels, Frans, Duits, Aadrijkskunde, Geschiedenis, Kunst. Weg met al dat cijfertjesgedoe!
That's how you do it!
Leuke tekening van Veenstra!
Nederlands, Engels, Wiskunde B, Natuurkunde, Scheikunde, Biologie en Economie II. Eitjequote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:59 schreef Cee het volgende:
M'n vakkenpakket: Nederlands, Engels, Frans, Duits, Aadrijkskunde, Geschiedenis, Kunst. Weg met al dat cijfertjesgedoe!
That's how you do it!
Leuke tekening van Veenstra!
hijs fijnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/25/thumb/img45.jpg]afbeelding][/url]
Hadden we niet bij ons op school, maar als dat wel zou zijn dan zou ik dat waarschijnlijk ook erbij hebben gekozen, in plaats van Geschiedenis of AK.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:00 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Mijne ongeveer ook zo, alleen dan geen Aardrijkskunde maar Spaans!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |