Nou hier in Delft bij de Ikea welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar zal wel niet zoveel modder zijn als in Landgraaf.
Dellufff!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:34 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Nou hier in Delft bij de Ikea wel
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind Domien een goeie boodschappenband, maar ik hoef zn bandje niet de hele tijd te horen...
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind Domien een goeie boodschappenband, maar ik hoef zn bandje niet de hele tijd te horen...
Kijk maar uit, straks gooit 'ie een lachband tegen je hoofd aan hoor!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Hoe gewoon zijn de DJ's gebleven?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:44 schreef borisz het volgende:
als dr misschien een fok! ekstra BBQ meet komt is er tenminste 1 persoon die de boodschappen kan doen![]()
je moet als DJ ook gewoon onderin beginnen dus Domien ....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoe gewoon zijn de DJ's gebleven?
FOK! legt het genadeloos blood.
Megahit van volgende week hoop ikquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Merkwaardig nummer is dit trouwens. Klinkt wel leuk, maar ook best wel... ehm.... apart...![]()
Zondag is ze aanwezig voor de mensen die haar de hand willen schudden..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:46 schreef Toad het volgende:
Brit Stubbe was net bij Wat Heet! Voorbereiding op Pinkpop. Ze vond Amy Winehouse wel spannend en keek ook uit naar Maximo Park. Aparte (leuke) dame.
Is het mooi weer voor.quote:
Woon je in Hilvarenbeek?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Is het mooi weer voor.![]()
Ik ga naar 'n gratis festival in m'n dorp, heb er zin in! Ilse de Lange, Van Velzen, Krezip, the Levellers, Van Dik Hout, the Scene, Boris, a balladeer - en vanavond Postman, Kraak en Smaak enLange Frans en Baas B
.
Heb vandaag een nieuwe paraplu gekocht, de regen zal me niet krijgen!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:56 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb het voor mekaar gekregen om door mn eindexamen op een tiende na mn gemiddelde met een vol punt op de krikken.
Wiskunde is ZEKER het ergste vak van school. Ik sta nu voldoende (het is een wonder!), maar denk niet dat ik wiskunde dit jaar voldoende afsluit.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Wiskunde is het ergste vak van school ! Haalde vrijwel altijd 1'en en 3'en... het hoogste cijfer was een 5 ofzo.![]()
Shakira![]()
![]()
Wiskunde B zag ik destijds ook tegenop (ookal ben ik stevig beta), bleek terecht, cijfer is uiteindelijk landelijk opgehoogd vanwege de achterlijk lage scoresquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Wiskunde is het ergste vak van school ! Haalde vrijwel altijd 1'en en 3'en... het hoogste cijfer was een 5 ofzo.![]()
Shakira![]()
![]()
Welke is dat?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Merkwaardig nummer is dit trouwens. Klinkt wel leuk, maar ook best wel... ehm.... apart...![]()
hij is mooi!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/25/thumb/img45.jpg]afbeelding][/url]
Mijne ongeveer ook zo, alleen dan geen Aardrijkskunde maar Spaans!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:59 schreef Cee het volgende:
M'n vakkenpakket: Nederlands, Engels, Frans, Duits, Aadrijkskunde, Geschiedenis, Kunst. Weg met al dat cijfertjesgedoe!
That's how you do it!
Leuke tekening van Veenstra!
Nederlands, Engels, Wiskunde B, Natuurkunde, Scheikunde, Biologie en Economie II. Eitjequote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:59 schreef Cee het volgende:
M'n vakkenpakket: Nederlands, Engels, Frans, Duits, Aadrijkskunde, Geschiedenis, Kunst. Weg met al dat cijfertjesgedoe!
That's how you do it!
Leuke tekening van Veenstra!
hijs fijnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/25/thumb/img45.jpg]afbeelding][/url]
Hadden we niet bij ons op school, maar als dat wel zou zijn dan zou ik dat waarschijnlijk ook erbij hebben gekozen, in plaats van Geschiedenis of AK.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:00 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Mijne ongeveer ook zo, alleen dan geen Aardrijkskunde maar Spaans!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |