Ik heb al weekendquote:
laten we diequote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb al weekend.
Dennis (Denise) is weer eens in de studio.
ik hoopte op vandaagquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:44 schreef TIM-846 het volgende:
Morguh! Rose, Pheno, Borisz, Mook en Ruud!
En wat zouden mijn tekortkomingen moeten zijn dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft zijn tekortkomingen
De beheersing van de Nederlandse taalquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:52 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En wat zouden mijn tekortkomingen moeten zijn dan?![]()
Had jij niet eerst een andere nickname ?quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft zijn tekortkomingen
Niet dat ik weet?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Had jij niet eerst een andere nickname ?
Diequote:
Ik kende er van een tijdje terug een die zich (als ik me niet vergis) focusdriver noemde/ noemt en die hete ook ruudquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, jij ook hoor, ik discrimineer niet![]()
Maar dat was mijn naam alquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die???
Die chick met beugel. Ze heet met d'r artiesten naam Dennis, dus neem ik aan dat we d'r ook zo mogen noemen
.
Om het op z'n Shaggy's te zeggen: 'It wasn't me...'quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kende er van een tijdje terug een die zich (als ik me niet vergis) focusdriver noemde/ noemt en die hete ook ruud.
Ik beheers de Nederlandse taal prima hoor, sommige Brabantse woorden zijn echter mooier.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De beheersing van de Nederlandse taal
Je zult er vast meer hebben, maar ik ken je niet, dus daar kan ik niet over oordelen
Ik denk dat daar verschillende meningen over zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:02 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
... sommige Brabantse woorden zijn echter mooier.![]()
Ik moet nog naar bedquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sorry, heb ik je wakker geschudt?
Denk je er trouwens aan je F1 team te updaten?
Ik noem d'r ook liever Denise ondanks de zitposities die ze soms aanneemtquote:
Heulemal mee ins (of zoietsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:02 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik beheers de Nederlandse taal prima hoor, sommige Brabantse woorden zijn echter mooier.![]()
ff sparen danquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet nog naar bed.
Ik kan niets fatsoenlijks kopen. Heb wel wat punten gehaald , maar heb er geen ..... aan
.
[..]
Ik negeer d'r gewoon zolang ze mijn naam misbruiktquote:Ik noem d'r ook liever Denise ondanks de zitposities die ze soms aanneemt, maar d'r artiesten naam is nu eenmaal dennis, kunnen wij weinig aan veranderen helaas
, ik had ook liever een meer vrouwelijke naam gezien
.
[..]
en de Gquote:maar die R van randstedelingen is zo mogelijk nog erger.)
Welke zitposities neemt ze dan aan? Ik kijk geen webcam, vandaarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:11 schreef DaMook het volgende:
Ik noem d'r ook liever Denise ondanks de zitposities die ze soms aanneemt, maar d'r artiesten naam is nu eenmaal dennis, kunnen wij weinig aan veranderen helaas
, ik had ook liever een meer vrouwelijke naam gezien
.
Ik moet wel sparenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ff sparen dan
[..]
Ik negeer d'r gewoon zolang ze mijn naam misbruikt
Ach, volgend jaar kent toch niemand haar meer
[..]
en de G
Nu moet ik even denken in welk topic die screenshot ook alweer geplaatst wasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:18 schreef Glacier het volgende:
Mogguh allemaal
[..]
Welke zitposities neemt ze dan aan? Ik kijk geen webcam, vandaar
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:24 schreef DaMook het volgende:
De zachte G bedoel je, die is beter dan die rollende r en harde G.
Nou danquote:
Regent het nog net niet. Maar waar is de zon? Of de blauwe hemel. Als er met Pinkpop maar geen regen is...quote:
Ok, daar hou ik je aanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:34 schreef DaMook het volgende:
Die foto van de wijdbeense Dennis(e) houd je tegoed, ik kan hem zo snel echt niet vinden
.
*reminderpostquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:34 schreef DaMook het volgende:
Die foto van de wijdbeense Dennis(e) houd je tegoed, ik kan hem zo snel echt niet vinden
.
Dat laatste wordt een probleemquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:47 schreef Litton-Lane het volgende:
Regent het nog net niet. Maar waar is de zon? Of de blauwe hemel. Als er met Pinkpop maar geen regen is...
In Amsterdamquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Maar waar is de zon? Of de blauwe hemel.
Moet ik nog gaan zoeken ookquote:
Nog een brabanderquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:47 schreef Litton-Lane het volgende:
Morguh/ Middag
![]()
Hier in Brabant [afbeelding]
[..]
Regent het nog net niet. Maar waar is de zon? Of de blauwe hemel. Als er met Pinkpop maar geen regen is...
Owja:
[afbeelding]
Voor Giel natuurlijk..
Jij kent de foto, waar staat ie ?quote:
DAT WAS HEMquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:59 schreef Litton-Lane het volgende:
Het was een heeeeel eind terug zoeken, We hebben hem!
[afbeelding]
[3FM #105] Nú ook te koop met Veenstra Radio
quote:
Ingelost bij deze (dank aan andere 3fmersquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding]
Haiquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding]
Ondanks die foto was Rab de hele avond niet bij Dennis weg te slaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding]
Fout!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:34 schreef borisz het volgende:
dat was Phill collins. alleen welk nr ook alweer![]()
cant stop loving you
Vind alleen dat stukje "lalala lalala laaaa la" leuk wat zo komt. Voor de rest trek ik dat gehuil van 'm niet zo.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:43 schreef TIM-846 het volgende:
james.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:37 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Fout!
Boys of summer van Don Henley is het![]()
Zal ik ff voor je zoeken?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:52 schreef TIM-846 het volgende:
Paulo Mendonca!..
kan dat nummer nergens vinden
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:54 schreef cosmick het volgende:
MIJN GOD! Ik begin dit nummer echt te haten.
Me too, thuis dan. Keurig in een mapje.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:05 schreef Glacier het volgende:
[..]
Die staat toch op de arbeidsvitaminen cd?
Edit: ik heb em zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |