Misschien kunnen Coen en Sander een masterclass van Veenstra, Rabbering of Ekdom krijgen hoe je wel leuke radio maakt?quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:23 schreef Cee het volgende:
Die Michiel ook constant "Zat jij niet in de Mol?"Heerlijk die flauwheid na een drukke week.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Michiel zonder gel in zijn haar.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Domien wel (hij zal zo wel reageren op je vraag denk ikquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Komen Domien en Gerard nog wel eens in de 3FM-topics?
Gerard zit een klein weekje in New York, is dinsdag weer terug.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waar is gerard dan?
Die zit nu in De Grote Appelquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waar is gerard dan?
Zou ie zich al op Strawberry Fields gestort hebben?quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gerard zit een klein weekje in New York, is dinsdag weer terug.
Oohh dat reageren op mij hoeft van mij niet zo nodig. Gerard heb ik hier inderdaad al een tijd niet meer gezien, erg jammer.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domien wel (hij zal zo wel reageren op je vraag denk ik), maar Gerard heb ik hier al langere tijd niet meer gezien (helaas)...
Herkenbaar probleem, mijn papa is zijn PUK-code kwijt, en nu moesten we ff helpen zoekenquote:
Vind hem ook wel vet jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:18 schreef -Hans- het volgende:
Wat is dit voor een vette dance versie van Madonna ?!
Jup, het is inderdaad wel een plaat die behoorlijk grijs is gedraaid. PSB-remix dus van Sorry, ik had het kunnen weten als Michiel achter de knoppen zit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:19 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Vind hem ook wel vet jaAlleen dan weer een minpuntje omdat ik het liedje te vaak heb gehoord.
Ja iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |