als ik verdome 4 topics in de OP moet bij zetten duurt dat wat langer he...quote:
INF only rules idd, lekker veel teamworkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
1) uiteraard na twee jaar is het spel iets minder populair, maar er zijn nog steeds iets van 1200 servers
2) wij zijn er nog steedsvele spelen infantry only
3) bf2142 zuigt idd
4) inf only ruleslekker knallen zonder artillery en tanks etc...
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:56 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
INF only rules idd, lekker veel teamworkmaar een helicopter uit de lucht knallen als AT-er is ook een groot genot...
Enfin, welk programma gebruik jij dan waarmee je die 1200 server kunt zien?
Ik gebruik gewoon de ingame-browser.
donequote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:58 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Jij bent stoute meneer
![]()
![]()
Bij ons is het gebruikelijk dat diegeen met de laatste post een nieuw topic opent.. en daarbij een link naar dat topic post in de laatste post van het vorige topic.. capice.. Dat laatste zou je dus nog even kunnen doen aub
![]()
Dank u wel beleefd!![]()
quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:23 schreef ursel het volgende:
Oohja.. Het hek is gesloopt,
We houden wel van je hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:07 schreef Vassili_Z het volgende:
done![]()
..en ik zal wel weer die kutnoob zijn hae?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:25 schreef FJD het volgende:
Dan is je papier opEven je monitor open klappen en er een nieuwe rol in stoppen
Aahhh.. dank je..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:25 schreef FJD het volgende:
De ingame browser... gewoon even laten uitladen dan komen er zelfs wel meer dan 1200quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:56 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
INF only rules idd, lekker veel teamworkmaar een helicopter uit de lucht knallen als AT-er is ook een groot genot...
Enfin, welk programma gebruik jij dan waarmee je die 1200 server kunt zien?
Ik gebruik gewoon de ingame-browser.
dank voor het antwoord. infantry only zijn er ongeveer 560 servers.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
De ingame browser... gewoon even laten uitladen dan komen er zelfs wel meer dan 1200
Sommige BoFFer's hebben daar anders helemaal geen moeite meequote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:25 schreef FJD het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:33 schreef IJsmuts het volgende:
vraagje voor de IT nerds hier:
ik kom niet met mn laptop op internet. heb wel verbinding met mn draadloze netwerk, alleen kan niet surfen.
heb ik in run ff ipconfig gedaan, zie ik dit:
Ethernet-adaptor LAN verbinding
Status van medium - medium ontkoppeld
IP = 10.0.0.03
Subnetmasker = 255.000
dis sowieso niet goed, is volgens mij IP van oude modem ofzo. dus net even ipconfig /renew gedaan, alleen dat werkt niet. zegtie dat het niet mogelijks is zonder LAN verbinding ofzo???
wat moet ik nu doen??? help!!!
-xxx- n00b
Gedaan, maar dan zegtie:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:15 schreef Suikermais het volgende:
ipconfig/release en dan ipconfig/renew..
Tja, dat denk ik toch wel dat ik een netwerkkaart heb… vroeger (lees 2 weken geleden) deed hij het gewoon… ik heb ook gewoon verbinding met mn wireles modem…. Daar heb ik alleen een wachtwoord op, heb er verder geen IP ofzo in gezet….quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is je netwerkkaart goed geinstalleerd? Heb je wel een netwerkkaart?
Is er toevallig een vast IP adres e.d. ingevuld? Zit je achter een Router?
Staat er wel een verbinding op je modem op?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:12 schreef IJsmuts het volgende:
Tja, dat denk ik toch wel dat ik een netwerkkaart heb… vroeger (lees 2 weken geleden) deed hij het gewoon… ik heb ook gewoon verbinding met mn wireles modem…. Daar heb ik alleen een wachtwoord op, heb er verder geen IP ofzo in gezet….
En ik zit volgens mij niet achter een router, alleen een modem.
Maar ik snap dat van die opmerking niet, dat er geen bewerking kan worden uitgevoerd…
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
knuffelnegertje!
![]()
je broertje ownde gister flink zeg![]()
hoe bedoel je?? mijn modem zit met een telefoondraadje aan de splitter vast. mn gewone pc (deze dus) draait gewoon op het wireless signaal, mn laptop kan wel verbinding maken, maar geen internetvagina's laten zienquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:14 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Staat er wel een verbinding op je modem op?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
IJsmuts, is je wireless netwerkkaartje wel ingesteld om zijn ip te krijgen van een dhcp server?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Geeft je router wel IP adresjes uit (staat de dhcp server aan)
volgens mij niet..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Staat op je router misschien securty aan, zodat je MAC adres van je wireless eerst geregistreerd moet worden voordat je kan connecten.
dank je hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Succes ermee, helaas kan ik je verder niet helpen, aangezien ik nu ga sporten
Ben wel benieuwd naar de foto's
maar als mn gewone pc het wel doet, moet de fout toch ergens in de laptop zitten??quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:34 schreef FJD het volgende:
Als je limited or no connectivity hebt dan is dat t hoogstwaarschijnlijk idd
Gewone PC heeft toch een kabel in z'n kont zittenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:37 schreef IJsmuts het volgende:
maar als mn gewone pc het wel doet, moet de fout toch ergens in de laptop zitten??
nee, gewone pc gaat ook wirelessquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Gewone PC heeft toch een kabel in z'n kont zitten
En wat als je een kabel gebruikt, doet hij het dan wel?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
maar als mn gewone pc het wel doet, moet de fout toch ergens in de laptop zitten??
ik geef wel antwoord, aangezien de rest van de homo's het niet doenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:54 schreef Beezz het volgende:
Ik kom van de week effe knallen op jullie pubOnder m'n pseudoniem trouwens, ik wil niet m'n stats omlaag trekken nadat ik zo lang heb droog gestaan
![]()
Zijn hier ook mensen die op ET:QW wachten? Dat is eigenlijk de enige reden waarom ik weer ben begonnen, als zometeen Quakewars uitkomt wil ik niet noobie zijn natuurlijk.
jah dan doettie het!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:47 schreef BugWorks het volgende:
[..]
En wat als je een kabel gebruikt, doet hij het dan wel?
wanneer gaan jullie nu echt daarnaar toe, was het nou juni of juli?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:33 schreef jpjedi het volgende:
homooooos![]()
Meubelmaker gevonden in Bangalore die een pokertafel voor me gaat maken.![]()
owquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:33 schreef staticdata het volgende:
Enemy terretories die nieuwe quake versie
tis angstvallig stil hier over de f1 kwalificatie
zo danquote:Punten kwalificatie: 23 20 9 + 7 9 + 7 75
Punten race: 0
Totaal kwali+race: 75
Totaal bedrag bij: ¤ 1.500.000
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:33 schreef jpjedi het volgende:
homooooos![]()
Meubelmaker gevonden in Bangalore die een pokertafel voor me gaat maken.![]()
jaja ik kan knallenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:40 schreef staticdata het volgende:
kan je al knallen? dan maak ik 2 plekken vrij op de server namelijk
nou dat was kort maar krachtigquote:
Je hebt precies hetzelfde team als ik hebquote:
Wake.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:11 schreef Viro het volgende:
Zo alle 2 de servers zijn vol![]()
Nu even wat te snacken pakken![]()
@ dekkerd : je was echt een ramp![]()
@ 3lmo : Hier had je gisteren om gevraagd :
[afbeelding]
en kijk eens wie gisteren aan het knallen was :
[afbeelding]
Escape nul kills 3 deaths..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:11 schreef Viro het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wake.![]()
![]()
Gaan jullie me kicken met 1500 ms?![]()
@ Puni: Officiele datum is 1 augustus geworden. Nu wordt het niet meer uitgesteld gelukkig.![]()
ik had geen geluid en er zat een vriend van me naast die wou het even zien dus zo doende de noob server gepaktquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:11 schreef Viro het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
euh 3lmo, je vliegt op zn kopquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:11 schreef Viro het volgende:
[afbeelding]
wat zal daar gestaan hebbenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:08 schreef Suikermais het volgende:
- edit - ..
quote:
Dit stond erquote:"Apenheul is de ongewoonste dierentuin van Nederland. De meeste apen lopen er namelijk gewoon los tussen de bezoekers. De apen klimmen boven u in de bomen, springen en rennen om u heen of neuken een bank zomaar voor uw neus. Dat levert vaak heel bijzondere ontmoetingen op tussen mens en dier.”
Bitchfigthquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:04 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
* viro nu weer gaat beginnen met ursel pesten![]()
wij kunnen echt goed neukenquote:
Je weet dat je me dinsdag nog nodig hebt he..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:04 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
* viro nu weer gaat beginnen met ursel pesten![]()
ik vloog en Elmo was de gunner die erg goed raak schootquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Escape nul kills 3 deaths..
Nou, eerste wante staat erin..
Nu nog ff de andere zijwant klaar maken, raamframepjes bouwen en die er ook tussen in vouwen..
nice!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:28 schreef ursel het volgende:
Zoals gezegd zou er nog een foto komen..![]()
Uiteraard staat de rest op http://foto.ursel.nl
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:59 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
nice!
Morgen kom ik met foto's van mijn werkplek![]()
Ik heb er echt fucking veel zin inMorgen begint het, morgen gaat het helemaal los
![]()
En ik kan gratis vreten bij La Place olé olé
En de Taveerne bij de spot waar ik sta die gaat ook compleet uit zijn dak en heeft een buitenterras en een terras onder een grote tent en binnen kan je voor 25 euro onbeperkt vreten en drinken2 soorten soep, 5 hoofdgerechten, ultra saladbar etc.
Het evenement duurt t/m de 17e Hemelvaartsdag en dan is het de 18e en 19e afbouwen.. De 19e hoef ik niet want ze weten dat ik dan vroeg naar Belgie moet, maar ik ga gewoon zeggen dat we de 18e al vertrekkenDan zit Baus donderdagavond van 2100 tot sluitingstijd (=als laatste mensen weggaan
) voor 25 euro gebakken
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik vrijkaarten regelen? Dat er een mini bof meet komt op hemelvaartsdag?![]()
Ik ben bang dat je dan een Duitse herder aan je been hebt hangenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:24 schreef ursel het volgende:
[..].. Mogen we dan allemaal een olijfboom "meenemen"
![]()
exactlyquote:
Dat krijg je met 24/7 IO Karkand..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:11 schreef BattleLies het volgende:
Wat is er toch met de bof server gebeurd???
Vroeger kon je daar heerlijk spelen ... veel enthousiaste spelers die braaf speelden met af en toe een loser die liep te base campen of flauw liep te zeuren ...
Nu is het dus precies andersom .. 90% base camped ... de rest zeurt en af en toe loopt er een echte speler rond ... BAH BAH!
Ja! Ik zeg net ook tegen Viro:quote:
quote:Buffer] [23:11:43] -MR-Jinxzz -> GEEEEEEET AAAAAA FLAAAAAAAAAAAAAAAAG
quote:[Buffer] [23:12:08] -MR- Quarter-Battle -> snoopy what is the point of sniping in your base if you got no flags!!!!!!!!!!!!!!!!!!! learn to play te game please
Dit hadden we vroeger niet op de serverquote:[Buffer] [23:14:08] -MR-Jinxzz -> GET A FLAG
[Buffer] [23:14:12] -MR-Jinxzz -> GET A FLAG
[Buffer] [23:14:28] -MR-Jinxzz -> GET A FOCKING FLAAAAAAAAAAAG
Je ziet steeds in je scherm enorm lange zinnen met ge-ouwehoer! Tis echt niet te volgen .. ze blijven typen .. de grootste onzin heb je nog niet eens gepost .. de zinnen zonder inhoud ..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:39 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit hadden we vroeger niet op de server![]()
Maar nu zie je dit almaar in de chat verschijnen![]()
![]()
Hier wordt ik zo ziek van![]()
Neegeef mij maar Total Battlefield
Daar hoor je niemand klagen over vlaggen
![]()
ik heb net wel na mn CTD met goed resultaat een badkamerlamp incl schakelaar aangelegdquote:Op zondag 13 mei 2007 01:02 schreef staticdata het volgende:
is er trouwens een boffer die electricien is?
halfquote:Op zondag 13 mei 2007 01:02 schreef staticdata het volgende:
ik heb men VMBO B elektro diploma... dus ik ben het een soort vanquote:Op zondag 13 mei 2007 01:02 schreef staticdata het volgende:
EAquote:Op zondag 13 mei 2007 06:27 schreef Boef het volgende:
M'n zwager heeft (eindelijk) een nieuwe PC. Maar na een paar nare ervaringen met spellen die hij al had (hele oude, dus) op Vista durft hij bijna niks meer aan te schaffen. Nu heeft hij nog een kadootje tegoed dus mijn vraag luidt: Werkt BattleField 2 op Windows Vista?
Sowieso Dual Boot draaien. Vista levert op games 10 tot 20% slechtere prestaties dan XP maar goed alles voor de verkopen van de grote computerfabrikanten tochquote:Op zondag 13 mei 2007 06:27 schreef Boef het volgende:
M'n zwager heeft (eindelijk) een nieuwe PC. Maar na een paar nare ervaringen met spellen die hij al had (hele oude, dus) op Vista durft hij bijna niks meer aan te schaffen. Nu heeft hij nog een kadootje tegoed dus mijn vraag luidt: Werkt BattleField 2 op Windows Vista?
jij komt dan toch ook gewoon even langszeilenquote:Op zondag 13 mei 2007 10:06 schreef staticdata het volgende:
-Lies
-Ijsmuts
-Suikermais
- FJD
Nog 2 en jullie hebben de server gevuld
quote:Op zondag 13 mei 2007 10:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij komt dan toch ook gewoon even langszeilen![]()
Ja dat is dus een andere server dan BoF ... waar is het fout gegaan dat er een aantal besloten hebben 24/7 Karkand te spelen en daarmee mensen 'gedwongen' hebben hun heil ergens anders te gaan zoeken .. geef mij dan maar een vooral lege BoF-server met veel boffers dan deze situatie...quote:Op zondag 13 mei 2007 10:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
We hebben nu toch een vliegmap server met wake en dalian![]()
Zelf speel ik eigenlijk elke dag met IO 64 Karkand en ik moet zeggen qua niveau valt het mee. Overal heb je noobs zoals postman al aangaf, dat zal altijd zo blijven. Nu heb je tenminste geen gezeik met arty on uncap base en jetten die over uncap bases vliegen of mensen die teamkillen voor een voertuig, IDEAAL!! Maar dat is mijn mening.
En mensen die uncap baserapen is het zonder pardon kick!
ik vraag me af waar je dat op baseerd want eigenlijk slaat het nergens op. mensen die baserapen krijgen een ban dus zo elimineren we die en onze admins die gewoon goed hun taak doen....quote:Op zondag 13 mei 2007 10:51 schreef BattleLies het volgende:
@Postman; mij hoor je ook niet zeggen dat de server altijd noob-vrij zou zijn, logisch, dat hou je gewoon niet tegen. Maar moet BoF ter bestrijding van leegstand dan een server worden waar er lekker punten gehoerd kan worden omdat je er kan baserapen en er geen toezicht is enz? Please! Ik geef toe dat ik weinig speel .. maar het feit dat BoF 24/7 op Karkand IO staat trekt mij gewoon niet! En inderdaad als er een FNFN is ben ik er ook niet maar dat zijn dan meestal de momenten dat ik eindelijk mijn man weer eens thuis heb en ik dan liever niet BF2 speel .. lijkt me ook niet meer dan logisch.
en ijsmuts ook hoor, nu ik weer online kanquote:Op zondag 13 mei 2007 11:03 schreef staticdata het volgende:
regelmatige spelers op de bof server:
-spelers op bofserver-
Ik meen mij te herinneren dat er vrij vaak een discussie is geweest wat betreft de maproulatie voor iedere boffer. Ieder kon zijn zegje doen maar uiteindelijk zaten de mensen die vliegmappen willen niet op de server. En dan begrijp ik dat niet elke boffer iedere dag tijd heeft maar als er vliegmappen draaien zie ik ze soms weken alsnog niet. Bovendien trok het geen bezoekers en er was een hoop geouwehoer waarbij je de conclusie kon trekken dat Karkan IO het goed doet. En naar mijn weten komen er genoeg boffers, ik durf bijna te zweren meer dan bij een verschillende maproulatie..quote:Op zondag 13 mei 2007 10:54 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja dat is dus een andere server dan BoF ... waar is het fout gegaan dat er een aantal besloten hebben 24/7 Karkand te spelen en daarmee mensen 'gedwongen' hebben hun heil ergens anders te gaan zoeken .. geef mij dan maar een vooral lege BoF-server met veel boffers dan deze situatie...
Er wordt wel elke keer geld bij elkaar gehaald voor de server maar de wensen van de boffers zijn niet belangrijk???![]()
Tja het is met name de voorkeur van de regelmatige spelers vrees ik en de minder frequente spelers moeten zich in hun lot schikken. Ergens mogen ze zich ook laten horen natuurlijk.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat er vrij vaak een discussie is geweest wat betreft de maproulatie voor iedere boffer. Ieder kon zijn zegje doen maar uiteindelijk zaten de mensen die vliegmappen willen niet op de server. En dan begrijp ik dat niet elke boffer iedere dag tijd heeft maar als er vliegmappen draaien zie ik ze soms weken alsnog niet. Bovendien trok het geen bezoekers en er was een hoop geouwehoer waarbij je de conclusie kon trekken dat Karkan IO het goed doet. En naar mijn weten komen er genoeg boffers, ik durf bijna te zweren meer dan bij een verschillende maproulatie..
Gisteren waren er rond een uur of 8 zo'n 8 a 9 boffers aanwezig.
Ik speel ook veel liever met zo veel mogelijk boffers maar ik geloof dat dat niet veranderd wanneer er bijv vliegmappen worden gedraaid.
quote:Op zondag 13 mei 2007 11:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja het is met name de voorkeur van de regelmatige spelers vrees ik en de minder frequente spelers moeten zich in hun lot schikken. Ergens mogen ze zich ook laten horen natuurlijk.
Snap het punt wel hoor maar tja.. die sporadische momenten dat ik speel moet ik dan uitwijken naar een andere server want ook al wil ik IO Karkand wel doen voor een uurtje dan is er vaak niemand op de server. Dat hij nou op primetime wel up is dat is dan weer dubbelpech voor mij. Maar we moeten nu niet doen voorkomen dat hij altijd vol zit nu want dat is dus ook weer niet eerlijk.
Ach waar maak ik me weer druk om.. Tis GVD een computerspelletje.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 10:51 schreef BattleLies het volgende:
Als er een gewone maproulatie plaats zou vinden zou ik me wel vaker weer inloggen denk ik.
Just like in the beginningquote:Op zondag 13 mei 2007 11:00 schreef jpjedi het volgende:
En regels als geen claymore gezeik of niet nutteloos granaatjes gooien.. Daar kots ik op.Gewoon Teamkill uit en GAAN met die banaan. Van mij mag baserapen ook nog wel. Gewoon lekker basic zoals het spel bedoeld is.
Beetje bot maar wel lekker om het te zeggen.![]()
![]()
wedden dat je ook op mij gaat kotsen als ik jou dan elke keer als je spawn voor je kop schiet zodat je nog geneens kan startenquote:En regels als geen claymore gezeik of niet nutteloos granaatjes gooien.. Daar kots ik op.Gewoon Teamkill uit en GAAN met die banaan. Van mij mag baserapen ook nog wel. Gewoon lekker basic zoals het spel bedoeld is.
Beetje bot maar wel lekker om het te zeggen.![]()
![]()
vindt jij mij een regelmatige speler?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:03 schreef staticdata het volgende:
-Stefan740
-Raffie
-Diamond
- ME
- Madmaxfury
- Puritania
- Sumera
- Nemean
- Baus
- Viro
- Kogelvoer
- IJmusts (vanaf nu)
quote:Op zondag 13 mei 2007 10:06 schreef staticdata het volgende:
-Lies
-Ijsmuts
-Suikermais
- FJD
- Kogelvoer (als ie tijd heeft)
Nog 1 en jullie hebben de server gevuld
op de vrouw of op de server?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:29 schreef staticdata het volgende:
nu ga ik ff lekker raggen.
Ik kom er ook weer aanquote:Op zondag 13 mei 2007 11:03 schreef staticdata het volgende:
ik heb niet gezegt dat ik het wou ik heb gezegt dat ik wel mee doequote:Op zondag 13 mei 2007 13:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goh het heeft een tijd geduurd, maar eindelijk is het gehuil over de maproutatie er weer.
Moeten we het anders democratisch oplossen? Echter dan moeten wel de helft van de leden reageren anders telt de uitslag niet. Zal zo wel een poll aanmaken op het forum. Deze zal een week openstaan en dan zullen we zien wat we willen. Vergeet niet dat BoF niet meer hetzelfde groepje is als uit het begin van BoF.
Oh en de mensen die een andere routatie willen.
- Lies
- Ijsmuts
- Suikermais
- FJD
- Kogelvoer (als ie tijd heeft)
-JP
-PoSTMaN
Zo nu hebben jullie er 7
Echter is zie nu namen staan die zelden online zijn. Probeer deze 7 mensen maar eens tegelijk online te krijgen. Ik zie het niet zo snel gebeuren.
Tot zover mijn enigszins botte post.
ik snap hetquote:Op zondag 13 mei 2007 13:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sorry Erik, maar mijn punt blijft hetzelfde.
Oh zal het niet meer doenquote:Op zondag 13 mei 2007 13:52 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik snap het
je noemt me bij men voornaam
![]()
IJsmuts vraagt voor vanaaf en dat lijstje is voor een andere keerquote:
na alles gelezen te hebben vind ik dit wel de oplossingquote:Op zondag 13 mei 2007 13:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zou graag ook andere maps spelen en ook graag met voertuigen, maar mijn ervaring leert mij gewoon dat het niet heel goed werkt.
Beste oplossing is gewoon op het moment dat je met een groepje BoF-ers online bent, kun je de server omzetten.
Na het spelen kan de server weer terug naar Karkand IO.
Oh en als ik voertuigen wil dan ga ik vaak naar de andere server, al vind ik het wel jammer dat de FF uit staat daar, maar ja ik kan wel lekker in een tankje rijden enz.
quote:Op zondag 13 mei 2007 14:46 schreef FJD het volgende:
Kut!
Trulli problemen met brandstof oid.
Heidfeld hebben ze een moer niet goed vastgezet
Geen punten en veel minpunten
Mooi!
Pierre scoort
Hoe laat ik weg wil? Geen idee, hoe laat is de BBQ en wanneer is ie ongeveer afgelopen?quote:Op zondag 13 mei 2007 15:20 schreef Stefan740 het volgende:
Arme chiel doet zo zijn best om op te vallen staat ie niet op de lijst
zeg ik kan wel komen zaterdag maar kan pas om (kwart voor mss) 5 uur weg, ik hoop er in 50 min te zijn. Heeft het zin?
Hoelaata wil jij weg bugs? Ik zet je wel af thuis
Je vergeet me broertjequote:Op zondag 13 mei 2007 11:03 schreef staticdata het volgende:
-Stefan740
-Raffie
-Diamond
- ME
- Madmaxfury
- Puritania
- Sumera
- Nemean
- Baus
- Viro
- Kogelvoer
- IJmusts (vanaf nu)
Goed weekendquote:Punten kwalificatie: 9 29 9 + 7 9 + 7 70
Punten race: 52 113 25 + 13 25 + 13 241
Totaal kwali+race: 311
Totaal bedrag bij: ¤ 6.220.000
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:26 schreef Vassili_Z het volgende:
God, nu snap ik waarom er zoveel inf-only servers zijn, al die plane en heli-whores die niks anders doen dat dat, wat de hele balans uit het spel haalt....
Op de brandstapel ermee!
Ach god hij is ook weer wakker hoorquote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach god hij is ook weer wakker hoor![]()
Kom nou maar eens een keer zuipen
Tis ook heel sneuquote:Op zondag 13 mei 2007 18:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
![]()
![]()
Ik ga het bijna sneu vinden ! Meen ik serieus.
Claywhoringquote:Op zondag 13 mei 2007 17:59 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als je samenwerkt hoef je niet te vrezen voor heli's jets en tanks![]()
Als je alles in je eentje moet doen dan is het wel fucked up![]()
![]()
Maar bij IO heb je altijd zeikerds die klagen over claymores granaten en weet ik veel wat nog meer![]()
Co wel, die ziet zo'n uitdaging wel zitten denk ik en hij kan het ook.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:26 schreef Silver_Shark het volgende:
niemand wilt Feyenoord meer coachen
ik wil het wel
Dankje, zit de laatste dagen echt alleen maar te gunnen in heli en 't gaat steeds beter, Wake komt goed van pasquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:44 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ik vloog en Elmo was de gunner die erg goed raak schoot
Ben ik compleet BoF-verbannen dat je mij vergeet?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:03 schreef staticdata het volgende:
-Stefan740
-Raffie
-Diamond
- ME
- Madmaxfury
- Puritania
- Sumera
- Nemean
- Baus
- Viro
- Kogelvoer
- IJmusts (vanaf nu)
{BfR} 50gMettwurstquote:Op zondag 13 mei 2007 21:21 schreef FJD het volgende:
Waren dat gasten van =ReD= oid Static?
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Co wel, die ziet zo'n uitdaging wel zitten denk ik en hij kan het ook.
Ajax en AZ kreeg hij ook op de rails. En met Ajax praat ik dan over de jaren 97/98 met chivu, arveladze, gronkjaer, machlas etc na het ontslag van Wouters. Het was echt een zooitje en Co heeft het weer min of meer opgebouwd totdat hij verloor van psv en 2 punten achter stond op de koploper (psv) .. toen kwam Koeman die vervolgens landskampioen werd.
En Co heeft az groot gemaakt.
hey lullo, ik heb je ingehaald met de Formula einzquote:
Wat een zure race was t ook zegquote:Op zondag 13 mei 2007 21:57 schreef Mr_Baus het volgende:
hey lullo, ik heb je ingehaald met de Formula einz![]()
Baus ligt op kop, super geil klasse!
Met deze gozer vannacht een paar uurtjes gespeeld, zeer sportieve knul.quote:
Okquote:Op zondag 13 mei 2007 20:45 schreef staticdata het volgende:
stefan, zit nu op 136245 punten
ik heb toch ff 5 man een perm ban op de server gegeven. deze zaten midden in het spel met een hele squad bij de uncap. dus het was.
@Elmo, ik ben je eigenlijk vergeten sorry toen ik de lijst maakte. maar bugworks staat er ook niet op, net zoals chiel
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Misschien even interessant om de mensen die graag wat anders zien op de server te wijzen op de poll, aangezien jullie je nog niet hebben laten zien daar.
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=340
Voorlopig koersen we af op IO met meerdere mappen.
Overigens denk ik dat we zoals Raffie en BugWorks zeggen wat vaker/constanter een FNFN moeten doen (eventueel niet op een vrijdag)
Hier moeten we het maar over hebben op het moment dat de stemming voorbij is.
Bedankt hey..quote:Op zondag 13 mei 2007 13:38 schreef ursel het volgende:
Ofwel.. de FNFN moet gewoon weer eens afgestoft worden..
Geilquote:Op zondag 13 mei 2007 22:57 schreef 3lmo het volgende:
Oja stefan en viro k heb nog een gave screen van vanavond http://freenet-homepage.d(...)ee=stefan%20+%20viro
allemaal leuk en aardig, maar als je aan het begin van de ronde de hill op gaat, allemaal leuk en aardig dan kan je van mij een ban van een ronde krijgen.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:54 schreef -chiel- het volgende:
Idd, en die gast was er gisteravond/vannacht met nog wat anderen en daar was het leuk mee knallen!
http://www.wizards.nu/fokf1calc.phpquote:Op maandag 14 mei 2007 08:26 schreef staticdata het volgende:
nou heb ik hem zelf ook al een keer gegeven, maar kan heel die punten teller voor de f1manager niet meer vinden
quote:Op maandag 14 mei 2007 08:28 schreef ursel het volgende:
[..]
http://www.wizards.nu/fokf1calc.php
Graag gedaan..
Maar je had ze toch een perm ban gegeven?quote:Op maandag 14 mei 2007 07:48 schreef staticdata het volgende:
[..]
allemaal leuk en aardig, maar als je aan het begin van de ronde de hill op gaat, allemaal leuk en aardig dan kan je van mij een ban van een ronde krijgen.
ga je met een hele squad midden in het spel vind ik dat niet van enige sportiviteit betuigen.
vaak gaan die gasten toch op herhaling en doen ze het nog meerdere keren. maar als jullie hem eraf willen halen prima
ja maar ik bedoel, stel je banned ze niet, komen ze terug en doen ze het nog een keer. enige methode is dan een permban m.i. Maar enlighten me, misschien ben ik te strengquote:Op maandag 14 mei 2007 09:27 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Maar je had ze toch een perm ban gegeven?
hele avond zitten neuken johquote:Op maandag 14 mei 2007 08:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. boefje..
Zeker gehele avond met je snuffertje BF2 gespeeld..![]()
Post dan ook op z'n minst je aantal in dit topic..quote:
donequote:Op maandag 14 mei 2007 10:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Post dan ook op z'n minst je aantal in dit topic..![]()
[MANNEN] Hoe vaak kun jij na elkaar ejaculeren?
Ja, ik had echt medelijden met jequote:Op maandag 14 mei 2007 09:30 schreef drbravo het volgende:
[..]
moggu![]()
wat ging het gisteren slecht zeg elke keer zo'n bere elmo die aankomt met zijn jet![]()
Ze komen voorbij crossen. Je moet dan ff aan een lantaarnpaal gaan hangen. Steken ze hun haak uit en pikken je al rijdend op.. Net zoals de post-treinen vroeger deden dus..quote:Op maandag 14 mei 2007 11:29 schreef BugWorks het volgende:
![]()
FJD, zou je eventueel al wat kunnen zeggen over het vervoer naar het Airsoften? Hoe jullie rijden en me op kunnen pikken?
zo ga ik jou ook ophalenquote:Op maandag 14 mei 2007 11:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Ze komen voorbij crossen. Je moet dan ff aan een lantaarnpaal gaan hangen. Steken ze hun haak uit en pikken je al rijdend op.. Net zoals de post-treinen vroeger deden dus..
houd ik je aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whihihihi![]()
![]()
![]()
gelukkig maarquote:Op maandag 14 mei 2007 12:54 schreef FJD het volgende:
Airsoften is 59,- slapen is 10,-, BBQ is 15,- dus dan houd je nog 16,- over en dat is nog zonder dat we de BBQ upgradenDat geld komt echt wel op hoor
ik zit ook op mn werk, gaat me net ff te ver om dan rukmateriaal te postenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:10 schreef Viro het volgende:
[..]
@ all :
ga dan rukken mutsie![]()
psst i want pics![]()
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik zit ook op mn werk, gaat me net ff te ver om dan rukmateriaal te posten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:17 schreef Viro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]IJsmutsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Every war is different, every war is the same.
Whehehe.. Naast een auto van de zaak, nu ook een auto van de brandweer..quote:Op maandag 14 mei 2007 15:32 schreef jpjedi het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaa
http://frontpage.fok.nl/video/13550
Knekelkelder ontdekt in Den Haagquote:Op maandag 14 mei 2007 15:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehehe.. Naast een auto van de zaak, nu ook een auto van de brandweer..
ik wacht op de X2900XTXquote:Op maandag 14 mei 2007 12:38 schreef IJsmuts het volgende:
goed nieuws voor de ATi fanboys; niet eens zo heel slecht!![]()
http://tweakers.net/reviews/690/1
IK MIS JE!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 15:56 schreef jpjedi het volgende:
tering.. het was vandaag 42 graden en 92% luchtvochtigheid.![]()
en ook nog 80% smogquote:Op maandag 14 mei 2007 15:56 schreef jpjedi het volgende:
tering.. het was vandaag 42 graden en 92% luchtvochtigheid.![]()
Ik ook, alleen de benchmakrs van de HD 2x00 serie moet je nu nog met een korrel zout nemen. Als de drivers uitkomen zal je pas merken wat voor een monsters het zijnquote:
Inderdaad ik schrok namelijk best van de benchmarks, in negatieve zin dan...quote:Op maandag 14 mei 2007 16:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ook, alleen de benchmakrs van de HD 2x00 serie moet je nu nog met een korrel zout nemen. Als de drivers uitkomen zal je pas merken wat voor een monsters het zijn![]()
Jou bijdragen aan dit Topic worden met de dag beterquote:
Mooie. Ik heb zelf de 2910quote:
Ik ben lekker vrijquote:
Ik doelde in die post puur op hetgene allemaal voorbij kwam in het topic met de poll.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:08 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
Bedankt hey..![]()
Maarja.. zolang ik geen andere videokaart heb kan ik toch niet spelen..
Ik ben pitten..
das wel goed jahquote:Op maandag 14 mei 2007 16:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh ik heb 311 punten met de F1, maar weet eigenlijk niet of dat heel goed is
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Knekelkelder ontdekt in Den Haag
Ursel wat doe jij wel niet met je kelder
Als je nog een bloemetjes langs komt brengen wil ik ze nog wel aanvaarden..quote:Op maandag 14 mei 2007 16:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik doelde in die post puur op hetgene allemaal voorbij kwam in het topic met de poll.
Maar desalniettemin het spijt me![]()
Ik moet 2 halve dagen naar schoolquote:Op maandag 14 mei 2007 16:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben lekker vrijDe hele week zelfs
Thnx!quote:
dat denk ik ook telkensquote:Op maandag 14 mei 2007 18:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
wat lies zegt
en neem een andere ava! ik denk constant dat je Frank bent![]()
Ben volgende week pas weer in Den Haag en dan is het bloemetje helemaal verwelktquote:Op maandag 14 mei 2007 17:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Als je nog een bloemetjes langs komt brengen wil ik ze nog wel aanvaarden..![]()
Net gekeken naar mijn f1 manager. Ik had voor de race van Bahrein mijn team gewijzigd, maar blijkbaar te laat en toen haalde ik met mijn fantastische team 13 puntenquote:
Tegenover ons zit een bloemenkioske..quote:Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ben volgende week pas weer in Den Haag en dan is het bloemetje helemaal verwelkt![]()
count me inquote:Op maandag 14 mei 2007 19:54 schreef Viro het volgende:
Damens en heren,
Mag ik u allen erop wijzen dat we morgen een clanwar hebben !
Alleen nu het probleem : we komen 1 persoon te kort
Er hebben al 3 mensen zich aangemeld voor de war :
1. ik
2 Postman
3. madmaxfury
4. ..........
Als je wil mee doen geef je op door je naam in het bovenstaande lijstje te zetten of je kan je aanmelden op vwars via het bof forum![]()
War begint morgen om 19.30 en wordt gehouden op onze war server (hartelijk dank aan ursel dat hij de warserver weer tot leven wil wekken![]()
)
Om wat tactiek te bespreken moet men om 19.00 op TS melden
haai moppie!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
raffie en boefje, ik pik jullie op in dat stinkgat, hoe laat en waar?
FERDI! Ik heb het adres nodig van chrisitaan! Heb je dat al??quote:Op maandag 14 mei 2007 19:38 schreef FJD het volgende:
HomooosDaar ben ik weer
Voor eventjes dan
Over half uurtje ofzo maar eens een lekker restaurant opzoeken en daarna terug naar het hostel om te genieten van een welverdiend biertje in de lounge van The Funky Chicken![]()
LIES!!! Ik heb het tijdstip en verzamelplaats nodig voor de 19e! Weet je dat al??quote:Op maandag 14 mei 2007 21:15 schreef BattleLies het volgende:
[..]
FERDI! Ik heb het adres nodig van chrisitaan! Heb je dat al??
Op welke server ???quote:Op maandag 14 mei 2007 21:24 schreef Yildiz het volgende:
Zo, en dan zie je ineens [BoF] in een game voorbijschieten.
Geen idee. Jackass, ijsmuts, en nog een stuk of 3 gasten ofzo waren der.quote:
Dat zijn homo'squote:Op maandag 14 mei 2007 21:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Geen idee. Jackass, ijsmuts, en nog een stuk of 3 gasten ofzo waren der.
De 24/7 tietenserverquote:Op maandag 14 mei 2007 21:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ah dat was dus de 24/7 just tits server.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
ok cool, je stats zien er wel goed uitquote:
Volgens mij had ik je een paar keer te pakken op de server, of was het andersom. Weet ik niet meer, alles ging te snel toen we (mijn team/ china) nog alleen airfield hadquote:
Joehoe..quote:Op maandag 14 mei 2007 21:20 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
LIES!!! Ik heb het tijdstip en verzamelplaats nodig voor de 19e! Weet je dat al??![]()
Oh ja, homootjes van me![]()
Deelnemers
User Punten
Mr_Baus 795
FJD 724
Silver_Shark 667
-Raffie- 629
dekkered 597
![]()
Ik zei tochVanaf nu ben ik niet meer in te halen
![]()
Jij staat net als ik te ver van onderenquote:
quote:
JMPoSTMaN 497quote:Op maandag 14 mei 2007 21:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb nu iets van 511 punten geloof ik.
De uitslag is altijd pas officieel op maandagavondquote:Op maandag 14 mei 2007 21:56 schreef BugWorks het volgende:
Volgens die calculator (http://www.wizards.nu/fokf1calc.php) zou hij deze ronde 311 ipv 297 hebben gekregen. Dan kwam zijn voorspelling van 511 wel uit![]()
Hij niet alleenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:59 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
De uitslag is altijd pas officieel op maandagavondHij heeft hetzelfde team als mij
copycats
![]()
Maar goed, ik ben niet meer in te halen![]()
![]()
Yes. Still learning.quote:
Ja, beiden. Ik knal wel graag met de SRAW. Weet nog wel toen ik die jeep lekschoot. Volgens mij zat jij daar in.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Volgens mij had ik je een paar keer te pakken op de server, of was het andersom. Weet ik niet meer, alles ging te snel toen we (mijn team/ china) nog alleen airfield had![]()
Thanks! Waren relaxte servers. Goede ping.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:41 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
ok cool, je stats zien er wel goed uit![]()
Kom gezellig vaker langs![]()
BoF server 84.244.162.88
Tits server 84.244.171.95
Beide servers zijn van BoF!fers
Mijn Nickname is Mr.Baus en ik ben na het weekend weer regelmatig aan het PKM hoeren of vliegen op 1 van de servers![]()
Je bedoeld van de verzamelplek???quote:Op maandag 14 mei 2007 21:20 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
LIES!!! Ik heb het tijdstip en verzamelplaats nodig voor de 19e! Weet je dat al??![]()
Jij hebt je team niet eens openbaar, hoe kan ik het dan kopierenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:59 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
De uitslag is altijd pas officieel op maandagavondHij heeft hetzelfde team als mij
copycats
![]()
Maar goed, ik ben niet meer in te halen![]()
![]()
Klopt ik zat in een jeep en die zei opeens boemquote:Op maandag 14 mei 2007 22:04 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Yes. Still learning.
[..]
Ja, beiden. Ik knal wel graag met de SRAW. Weet nog wel toen ik die jeep lekschoot. Volgens mij zat jij daar in.
Even wake airshow downloadenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:17 schreef Yildiz het volgende:
Jeuh, komt wel een keertje.Is er niet 1 of andere vliegschool voor battlefield ofzo
Ik bedoel, vliegen op een lege server doe ik nu wel eens. En bommenwerpen gaat me ook steeds beter af, maar gewoon die dogfights, dat wil ik even leren.
wat ook scheelt, mijn PC trekt het maar net aan, echt alles op laag staan, zelfs het zicht helemaal op minimaal. maarja, het speelt wel lekker, verder.
Ik heb mijn team ooit eens gepost.. maar goed, was ook maar een geintje hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 22:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jij hebt je team niet eens openbaar, hoe kan ik het dan kopieren
En het klopt, nu ben je bijna niet meer in te halen, alleen als andere gaan gokken op andere rijders en jij heel veel pech gaat hebben.
Wel raar dat die calculator niet goed werkt.![]()
Bespaar je de moeite: http://battlefield2.filefront.com/file/BF2C_Wake_Airshow;60577quote:Op maandag 14 mei 2007 22:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Even wake airshow downloaden![]()
Wake maar dan alleen met jets en heli's, is wel unranked![]()
Kan je flink veel op oefenen, zo ben ik stukken beter geworden in jet fights
ik zoek wel een linkje waar je het kan downloaden![]()
Kan geen goed werkende linkje vinden. Google maar eens op : wake airshow![]()
Die rare Ferdi is er niet en ik heb een lijstje nodig van de mensen die SOWIESO verzamelen bij Eindhoven! Willen jullie even snel helpen?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:28 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik heb mijn team ooit eens gepost.. maar goed, was ook maar een geintje hoor![]()
Ik heb de race niet kunnen volgen en ik heb het nieuws ook niet gelezen, maar ik gok dat er achteraf strafpunten zijn uitgedeeld oid.. De uitslag is namelijk pas maandagavond 2000 uur officieel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |