nou dat was kort maar krachtigquote:
Je hebt precies hetzelfde team als ik hebquote:
Wake.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:11 schreef Viro het volgende:
Zo alle 2 de servers zijn vol![]()
Nu even wat te snacken pakken![]()
@ dekkerd : je was echt een ramp![]()
@ 3lmo : Hier had je gisteren om gevraagd :
[afbeelding]
en kijk eens wie gisteren aan het knallen was :
[afbeelding]
Escape nul kills 3 deaths..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:11 schreef Viro het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wake.![]()
![]()
Gaan jullie me kicken met 1500 ms?![]()
@ Puni: Officiele datum is 1 augustus geworden. Nu wordt het niet meer uitgesteld gelukkig.![]()
ik had geen geluid en er zat een vriend van me naast die wou het even zien dus zo doende de noob server gepaktquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:11 schreef Viro het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
euh 3lmo, je vliegt op zn kopquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:11 schreef Viro het volgende:
[afbeelding]
wat zal daar gestaan hebbenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:08 schreef Suikermais het volgende:
- edit - ..
quote:
Dit stond erquote:"Apenheul is de ongewoonste dierentuin van Nederland. De meeste apen lopen er namelijk gewoon los tussen de bezoekers. De apen klimmen boven u in de bomen, springen en rennen om u heen of neuken een bank zomaar voor uw neus. Dat levert vaak heel bijzondere ontmoetingen op tussen mens en dier.”
Bitchfigthquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:04 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
* viro nu weer gaat beginnen met ursel pesten![]()
wij kunnen echt goed neukenquote:
Je weet dat je me dinsdag nog nodig hebt he..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:04 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
* viro nu weer gaat beginnen met ursel pesten![]()
ik vloog en Elmo was de gunner die erg goed raak schootquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Escape nul kills 3 deaths..
Nou, eerste wante staat erin..
Nu nog ff de andere zijwant klaar maken, raamframepjes bouwen en die er ook tussen in vouwen..
nice!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:28 schreef ursel het volgende:
Zoals gezegd zou er nog een foto komen..![]()
Uiteraard staat de rest op http://foto.ursel.nl
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:59 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
nice!
Morgen kom ik met foto's van mijn werkplek![]()
Ik heb er echt fucking veel zin inMorgen begint het, morgen gaat het helemaal los
![]()
En ik kan gratis vreten bij La Place olé olé
En de Taveerne bij de spot waar ik sta die gaat ook compleet uit zijn dak en heeft een buitenterras en een terras onder een grote tent en binnen kan je voor 25 euro onbeperkt vreten en drinken2 soorten soep, 5 hoofdgerechten, ultra saladbar etc.
Het evenement duurt t/m de 17e Hemelvaartsdag en dan is het de 18e en 19e afbouwen.. De 19e hoef ik niet want ze weten dat ik dan vroeg naar Belgie moet, maar ik ga gewoon zeggen dat we de 18e al vertrekkenDan zit Baus donderdagavond van 2100 tot sluitingstijd (=als laatste mensen weggaan
) voor 25 euro gebakken
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik vrijkaarten regelen? Dat er een mini bof meet komt op hemelvaartsdag?![]()
Ik ben bang dat je dan een Duitse herder aan je been hebt hangenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:24 schreef ursel het volgende:
[..].. Mogen we dan allemaal een olijfboom "meenemen"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |