In welke tijd hij de 20 km snelwandeld??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Een radio meetjullie pakken echt alles aan.
Ga dan gewoon naar een kroeg die voetbal laat zien ofzo
En ja het was selectief lezen, maar jij bevestigde toch echt dat het in een uur kon
Maar goed ik ga een inschatting maken voor een klant
Lachen manquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Een radio meetjullie pakken echt alles aan.
je kan toch ook op Ts met elkaar lullenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Lachen manBeetje ouwehoeren op MSN en ondertussen 6 wedstrijden tegelijk volgen via Radio 1
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:08 schreef staticdata het volgende:
je kan toch ook op Ts met elkaar lullenis misschien nog leuker ook.
Wilde dat ik me verslapen hadquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:49 schreef Viro het volgende:
![]()
Mijn dag begint heel goed. Wordt net wakker zie ik dat het 11.20 is terwijl ik al om 8.15 op school moest zijn
K heb me echt goed verslapen![]()
Het positieve is wel dat je goed op tijd was EN je half uur beweging hebt gehad voor vandaag..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:12 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Wilde dat ik me verslapen had. Les begon om 14.00uur, ik vertrek thuis om 11.30uur. Kom hier in Heerlen op het station aan rond 13.10uur. Stap vervolgens in de verkeerde bus en ga dus compleet de andere kant op dan ik had moeten gaan. Ook nog blijven zitten omdat ik dacht dat de bus een omleiding moest maken vanwege werk aan de weg. Bleek dat dus niet te zijn, kon ik een kwartier lopen terug naar het station om erachter te komen dat er geen bus meer richting me school ging zodat ik dat stuk ook nog kon lopen (nog een kwartier).
Denk je dat het niet erger kan worden kom je op school, 5min voor les aanvang, niemand voor het lokaal. Denk je "oh die komen zo wel". Wacht ik even nog niemand, maar in een computerlokaal tegenover het leslokaal gaan zitten, zie ik de leraar 2x voorbij lopen. Blijkt dat de les niet doorging.
![]()
Edit
Kijk ik net op het rooster van de betreffende docent, zie ik dat de les pas begint om 15.00uur.![]()
![]()
Iddquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Het positieve is wel dat je goed op tijd was EN je half uur beweging hebt gehad voor vandaag..
Snelwandel trainingquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:18 schreef ursel het volgende:
Het positieve is wel dat je goed op tijd was EN je half uur beweging hebt gehad voor vandaag..
Das waarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb idd snel gewandeld ja, maar blij was ik er niet meequote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:22 schreef IJsmuts het volgende:
leuk dat jullie me allemaal hoi komen zeggen![]()
Het heeft nog niet echt effect gehad he?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:18 schreef Cardinal_NL het volgende:
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=538
Het is ook pas in oktoberquote:
Goede dingen moet je lang van te voren inmasseren. Net als goede wijn of wiskey, die laat je ook lang liggen voor dat je er aan begint.quote:
En waar komt de geluidsisolatie en de kast voor jullie toolsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:20 schreef ursel het volgende:
Vanavond start van de laatste fase van de verbouwing van de kelder.
(Dit door gebrek aan materiaal dat al ff in bestelling staat..)
Maar vanavond ga ik het hekwerk slopen dat rond het trapgat staat.
Morgen komt mijn zwager langs en gaan we een start maken met het frame-werk voor de wand + deurpost die daar moeten komen.
Ga ik hem eerst ff lief aankijken dat de pooltafel en de gokkast het beste eerst naar beneden kunnen voor we beginnen..
jah, kunnen we wel ff doenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:20 schreef dekkered het volgende:
IJsmuts BF2 vanaaf?
Replace userquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:33 schreef IJsmuts het volgende:
vraagje voor de IT nerds hier:
ik kom niet met mn laptop op internet. heb wel verbinding met mn draadloze netwerk, alleen kan niet surfen.
heb ik in run ff ipconfig gedaan, zie ik dit:
Ethernet-adaptor LAN verbinding
Status van medium - medium ontkoppeld
IP = 10.0.0.03
Subnetmasker = 255.000
dis sowieso niet goed, is volgens mij IP van oude modem ofzo. dus net even ipconfig /renew gedaan, alleen dat werkt niet. zegtie dat het niet mogelijks is zonder LAN verbinding ofzo???
wat moet ik nu doen??? help!!!
-xxx- n00b
Nooit naar mijn adviezen luisteren pikquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:55 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dag boefjewat betekent dat??
en kom je nog ff knallen vanaaf??
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:05 schreef Mr_Baus het volgende:
Nooit naar mijn adviezen luisteren pikM.a.w. sorry ik kan je niet helpen je probleem op te lossen
![]()
jij was toch die kerel die een week lang wakker blijft voor zn lol?? en dan nu lopen mekkeren dat je moe bent?!quote:Misschien kom ik wel heel ff knallen vanavond.. Maar mijn plan was om ff een volle nachtrust te genieten, dus het zal sowieso niet laat worden. Anders stort ik morgen of overmorgen in.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:08 schreef IJsmuts het volgende:
jij was toch die kerel die een week lang wakker blijft voor zn lol?? en dan nu lopen mekkeren dat je moe bent?!![]()
Is je netwerkkaart goed geinstalleerd? Heb je wel een netwerkkaart?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:33 schreef IJsmuts het volgende:
vraagje voor de IT nerds hier:
ik kom niet met mn laptop op internet. heb wel verbinding met mn draadloze netwerk, alleen kan niet surfen.
heb ik in run ff ipconfig gedaan, zie ik dit:
Ethernet-adaptor LAN verbinding
Status van medium - medium ontkoppeld
IP = 10.0.0.03
Subnetmasker = 255.000
dis sowieso niet goed, is volgens mij IP van oude modem ofzo. dus net even ipconfig /renew gedaan, alleen dat werkt niet. zegtie dat het niet mogelijks is zonder LAN verbinding ofzo???
wat moet ik nu doen??? help!!!
-xxx- n00b
1) uiteraard na twee jaar is het spel iets minder populair, maar er zijn nog steeds iets van 1200 serversquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:52 schreef Vassili_Z het volgende:
uuhz klopt het dat er fors minder BF2 server zijn?
Waar is iedereen heen gegaan?
Naar BF2142 (wat imho enorm zuigt)???
En whats with all the INF-only servers???
Argh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |