Ben er 2 minuten en er is weer een topic volquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:54 schreef TIM-846 het volgende:
vandaag schiet het nog niet echt op toch?
haha .. Ok !quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ben er 2 minuten en er is weer een topic volzo gaat het al dagen
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:10 schreef Marc63 het volgende:
Daar was ie dan ook op gebaseerd.
De naam 'Stenders smeert em' was niet zo goed idee ivm zn imago.
ik kak de hele dag al een beetje in. Nog maar 20 minuten voor mij.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:29 schreef Marc63 het volgende:
Ik kak een beetje in hier...
C&S hè ...quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:29 schreef Marc63 het volgende:
Ik kak een beetje in hier...
Zoals ik daar ook al postte: Is er toevallig nog een nieuwe single van Guillermo en Tropical Danny?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:52 schreef DenS het volgende:
Morgen doet Michiel Veenstra Leuk is anders! ^^
http://www.michielveenstra.nl/page/log/140502/Fax%21
Dat tv programma is ie mee gestopt dus?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:00 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Weinig originele titel van programma, na zijn tv-programma.
Ook mail gehad van Willemiek over de reis?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zoals ik daar ook al postte: Is er toevallig nog een nieuwe single van Guillermo en Tropical Danny?
Ja, hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook mail gehad van Willemiek over de reis?
Hier ook één!quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, hoe weet jij dat nou?
Ook eentje ontvangen zeker.
Ik in de week erna, maar m'n minimum aantal studiepunten voor dit jaar heb ik binnen, dus ik heb er de tijd voor. Maar ik ga er vooralsnog niet van uit, het is een kleine kans (2 op 50).quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:43 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Hier ook één!
9-16 Juni, dan ga ik weg op m;n verjaardag!
O, Ik heb in die week een toetsweek.![]()
Aan het begin vond ik 'm wel aardig, maar dat begint zo langzamerhand minder te worden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:49 schreef wolfrolf het volgende:
Wil iemand mij alsjeblieft zeggen dat ik niet de enige ben die deze plaat van "Gym Class Heroes" echt onmeunig bagger vind?
Omdat hier een aantal Fok!kers zitten die fanatiek hebben meegedaan aan Noordpool FM, vandaar.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, hoe weet jij dat nou?
Ook eentje ontvangen zeker.
Inderdaad, het lijkt erop.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:03 schreef Toad het volgende:
Ja, volgens mij is ze genomineerd voor de radiobitchesawards?
Ah leuk, hou ons de hoogte zou ik zeggen?!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Omdat hier een aantal Fok!kers zitten die fanatiek hebben meegedaan aan Noordpool FM, vandaar.![]()
http://www.radiobitches.nl/bitches/index.xmlquote:Groot nieuws!!!
Radio Bitches Awards 2007
De Nederlandse radiovrouw wordt dit jaar eindelijk in het zonnetje gezet tijdens de RadioBitches Awards 2007. Nederland kent naar verhouding weinig vrouwelijke radiomakers tenopzichte van andere landen in Europa. Om deze reden werd begin dit jaar de website radiobitches.nl gelanceerd, dé website met alle informatie over Nederlandse radiovrouwen.
Begin juni worden de beste vrouwelijke radiomakers geëerd, met de uitreiking van de RadioBitches Awards 2007. Heel radiomakend Nederland wordt uitgenodigd om deze spectaculaire uitreiking bij te wonen. Er worden prijzen uitgereikt in vijf categorieën, deze zullen binnenkort bekend worden gemaakt op radiobitches.nl. Begin mei kunnen de bezoekers van radiobitches.nl stemmen op hun favoriete radiovrouw!
Stay tuned!!!
Tuurlijk!quote:
Echt wel! helemaal als we iets van een actie op touw kunnen zetten. Bericht op de voorpagina van de site?! 't is ook gelukt met Noordpool.FM. Mijn stem heeft ze in elk geval..quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:08 schreef Toad het volgende:
[..]
http://www.radiobitches.nl/bitches/index.xml
Ik denk dat Maricha genoeg aanhang heeft op FOK om een award in de wacht te slepen, toch?
Ik mag niets zeggen........quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:03 schreef Toad het volgende:
Ja, volgens mij is ze genomineerd voor de radiobitchesawards?
We zagen duidelijk een Radiobitches-logo, een verraste reactie en daarna applaus. Ik denk dat we daar onze conclusies wel uit kunnen trekken.quote:
quote:
Ik heb ook mailtje gekregen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:43 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Hier ook één!
9-16 Juni, dan ga ik weg op m;n verjaardag!
O, Ik heb in die week een toetsweek.![]()
Precies!quote:
Idd, erg zomers!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:15 schreef Toad het volgende:
Sun in her eyes mag idd. wel wat vaker gedraaid worden. Lekker zomers!
Don't speak!
Van: Ticketservice.quote:Rod Stewart
Ahoy Rotterdam
Zo, 14 oktober 2007
Pinkpop Classic
Megaland Landgraaf
Za, 11 augustus 2007
The Who
Di, 5 juni 2007
Ahoy Rotterdam
Jullie hebben allemaal goed poolpunten gespaard! Ik zag inderdaad al veel bekende namen bij de top staan! Chapeau chapeau!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb ook mailtje gekregen.![]()
Alleen zou ik die week wel kunnen als ik die week erop geen toetsweek had![]()
De lijst (tot nu toe):quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:26 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb ook een mailtje gehad van Willemiek. Dat maakt het totaal hier al op 5, toch?
Goedenavond trouwens!
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
Jullie hebben allemaal goed poolpunten gespaard! Ik zag inderdaad al veel bekende namen bij de top staan! Chapeau chapeau!
Hahaha goed plan!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:32 schreef IedeK. het volgende:
Misschien moet ik maar even aan mijn aardrijkskunde-leraar gaan vragen of zo'n reis ook als Practische opdracht telt.
Zeker!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Een eigen huis een plek onder de zon! Leuke plaat.![]()
![]()
quote:Begin juni worden de beste vrouwelijke radiomakers geëerd, met de uitreiking van de RadioBitches Awards 2007. Heel radiomakend Nederland wordt uitgenodigd om deze spectaculaire uitreiking bij te wonen. Er worden prijzen uitgereikt in vijf categorieën.
Vanaf maandag 7 mei staan alle genomineerden op deze website en kan er gestemd worden!
bron: Radiobitches.nl
Dat zeggen we nietquote:
metmichiel.nlquote:DONDERDAG MET MICHIEL
Donderdag hoor je in Met Michiel een exclusief interview met Nick, het meest stylish bandlid van Kaiser Chiefs. Hij vertelt precies hoe het nieuwe album van de band tot stand is gekomen (en wat de concierge van de studio daar voor rol bij heeft gespeeld). Met een beetje geluk win je trouwens ook twee kaartjes voor het volledig uitverkochte concert van de Kaiser Chiefs in Paradiso!
Ik ga toch maar weer vanaf gisteren in 30 seconden naar mars.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:52 schreef Toad het volgende:
[..]
metmichiel.nl
Singlestrijd gaat tussen:
30 Seconds To Mars
From Yesterday
&
Mark Ronson
Stop me
From yesterday heeft op dit moment 81% van de stemmen. Moeilijke keus vind ik het zelf vandaag...
Kaiser Chiefs bestaan uit:quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:54 schreef Marc63 het volgende:
Zitten er niet 2 Nicks in de Kaiser Chiefs? Of heet er 1 van hen nu permanent Peanut?
Makkiequote:Op donderdag 3 mei 2007 19:52 schreef Toad het volgende:
[..]
metmichiel.nl
Singlestrijd gaat tussen:
30 Seconds To Mars
From Yesterday
&
Mark Ronson
Stop me
From yesterday heeft op dit moment 81% van de stemmen. Moeilijke keus vind ik het zelf vandaag...
Normaal kan je 'm denk ik niet noemen... Morgen om 20 uur is het 2 minuten stil op de radio (en de rest van Nederland). Het lijkt me raar om dan meteen met bier en al te gaan kijken wat je voor de luisteraars kan doen, dus daar zal toch wel een enigszins aparte uitzending door komen gok ik zo.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:17 schreef Marc63 het volgende:
Is er morgen weer een normale Ekstra Weekend?
Normaal voorzover dat natuurlijk mogelijk is met Ekdom, Veenstra en bier.
Nee hoor, hier is er nog één.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:49 schreef wolfrolf het volgende:
Wil iemand mij alsjeblieft zeggen dat ik niet de enige ben die deze plaat van "Gym Class Heroes" echt onmeunig bagger vind?
* Glacier totally agreesquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:34 schreef -Hans- het volgende:
Nee hoor, hier is er nog een.![]()
Heb het al vaker gezegd en dit zal denk ik niet de laatste keer zijn, maar ik ben zo iemand die het origineel veel beter vind. Dit is weer zo goedkoop gedaan.. Ik vind het in elk geval niks.
We zijn allemaal in 30 seconden naar Mars gegaan, maar de terugreis daarvandaan duurt nu eenmaal wat langer...quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:02 schreef Maricha het volgende:
wat zijn jullie stil????
Ja, ik weet ook niet wat er is..quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:02 schreef Maricha het volgende:
wat zijn jullie stil????
Vraag eens aan D.Rose, die is best ervaren in het plaatsen van 6-voudige posts.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:04 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet wat er is..
Ik kan wel tegen mezelf gaan lullen, maarja, dat is ook weer zo sneu
In bad zitten en een post plaatsen... Dan vind ik het niet gek dat je last hebt van storingen...quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:06 schreef Toad het volgende:
Ik had net een internetnetstroring en zit nu lekker in bad.
NEEEEEEEEEEEEE verzoek de goden nou niet!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vraag eens aan D.Rose, die is best ervaren in het plaatsen van 6-voudige posts.
hahahaquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In bad zitten en een post plaatsen... Dan vind ik het niet gek dat je last hebt van storingen...
Toch wel met een MetMichielInBadEend hè?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:06 schreef Toad het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In bad zitten en een post plaatsen... Dan vind ik het niet gek dat je last hebt van storingen...
Kunnen we binnenkort een Darwin-award verwachten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:06 schreef Toad het volgende:
*meldtquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De lijst (tot nu toe):Sirolf -Hans- IedeK. diertjuh ChatGirl
Ik ga hem wel terugsturen, maar ik moet er bijzetten dat het van school afhangt, mocht ik door de voorronde komen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:08 schreef Maricha het volgende:
Gelukkig, jullie zijn er nog!
Maar zijn er mensen die een mail hebben gehad over de klimaatreis, die gaan reageren?? Lijkt mij wel leuk
Ik dacht precies aan hetzelfdequote:Op donderdag 3 mei 2007 21:07 schreef Marc63 het volgende:
Was ik wel van plan, 't is alleen nogal een lange lijst, dus het kost nogal wat tijd om die in te vullen. Ga ik morgen of in het weekend wel doen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:08 schreef Maricha het volgende:
Maar zijn er mensen die een mail hebben gehad over de klimaatreis, die gaan reageren?? Lijkt mij wel leuk
Ik heb ook nog geen badeend. En als ik dat nou straks goed begrepen heb, zal het ook moeilijk worden om er nog 1 te krijgen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:08 schreef Toad het volgende:
[..].
Maar nee Sirolf, volgens mij ben ik de enige in dit topic met geen badeend.
Ik ga er serieus over nadenken om te reageren. Lijkt me echt onwijs tof namelijk om mee te makenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:08 schreef Maricha het volgende:
Vind trouwens het stukje " Ben je beschikbaar in de periode 9 tot en met juni 2007? " een beetje vaag. Of is het nog niet helemaal duidelijk hoelang het gaat durenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:08 schreef Maricha het volgende:
Scherp! Een badeend weggeven terwijl in bad gaan juist erg veel water gebruikt, da's inderdaad wat vreemd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen badeend. En als ik dat nou straks goed begrepen heb, zal het ook moeilijk worden om er nog 1 te krijgen.
Maar misschien geeft Michiel vanaf volgende week de MetMichielOnderDeDouche-Eend weg, aangezien de douche toch wat zuiniger is dan in bad gaan.
16 juni zag ik ergens staanquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind trouwens het stukje " Ben je beschikbaar in de periode 9 tot en met juni 2007? " een beetje vaag. Of is het nog niet helemaal duidelijk hoelang het gaat duren
is een typo volgens mij, het is in ieder geval van 9 t/m 16 juni, staat ook in de mail.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind trouwens het stukje " Ben je beschikbaar in de periode 9 tot en met juni 2007? " een beetje vaag. Of is het nog niet helemaal duidelijk hoelang het gaat duren
Kan ik je geen antwoord opgeven, mara vermoed dat het een type foutje is! Ik zal eens kijken of ik het kan vindenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind het vreemder dat Maricha niet uit haar dak aan het gaan is in de studio. Maar ja, in tegenstelling tot Michiel gebruikt ze haar tijd om ons nog eens wat te zeggen zo af en toe.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:16 schreef Sirolf het volgende:
Intergalactic!
En Michiel gaat weer uit z'n plaat in de studio.
Ws idd de 16e, het blijkt wel in het mailtje te staan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
Kan ik je geen antwoord opgeven, mara vermoed dat het een type foutje is! Ik zal eens kijken of ik het kan vinden
Klopt!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
is een typo volgens mij, het is in ieder geval van 9 t/m 16 juni, staat ook in de mail.
Moet je iets aanvragen wat Maricha leuk vindt!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind het vreemder dat Maricha niet uit haar dak aan het gaan is in de studio. Maar ja, in tegenstelling tot Michiel gebruikt ze haar tijd om ons nog eens wat te zeggen zo af en toe.
Bij mijn weten welquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:18 schreef Sirolf het volgende:
Er zit trouwens nog een foutje in dat formulier. Verderop op pagina 4 hebben ze het over Nicaragua. Die reis ging toch naar Zuid-Afrika?
En ben soms ook nog aan het werk....quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind het vreemder dat Maricha niet uit haar dak aan het gaan is in de studio. Maar ja, in tegenstelling tot Michiel gebruikt ze haar tijd om ons nog eens wat te zeggen zo af en toe.
Ze houdt ervan als je belt, maar dan in het Engels.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:20 schreef Toad het volgende:
Moet je iets aanvragen wat Maricha leuk vindt!
Ik heb Coldplay aangevraagd... dat is iig al Engelsquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze houdt ervan als je belt, maar dan in het Engels.
Ervaring?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze houdt ervan als je belt, maar dan in het Engels.
Nag nag nagquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar ja, in tegenstelling tot Michiel gebruikt ze haar tijd om ons nog eens wat te zeggen zo af en toe.
The Feeling - Love It When You Call is ook een GE-WEL-DI-GE PLAAT!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:25 schreef Toad het volgende:
Volgens mij houdt Maricha wel van The Feeling....
Oeh! Die had ik aan moeten vragen! 1 van mn favorieten van het album.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
The Feeling - Love It When You Call is ook een GE-WEL-DI-GE PLAAT!
Ik kende 'm een jaar terug al en zit er nog steeds op te stuiteren als ik 'm hoor.
Nu de titel nog en dan hebben we een match.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:25 schreef Toad het volgende:
Volgens mij houdt Maricha wel van The Feeling....
Nee hoor!quote:
Welke topplaat van Coldplay, Clocks???quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb Coldplay aangevraagd... dat is iig al Engels
Nog een keer Manic Street Preachers
Jammer dat hij niet zo vaak gedraaid wordt he?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kende 'm een jaar terug al en zit er nog steeds op te stuiteren als ik 'm hoor.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd om nog even massaal te gaan mailen naar michiel@3fm?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:28 schreef Toad het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet zo vaak gedraaid wordt he?
Yellow. Parachutes viel bij mij beter in de smaak dan A Rush of Blood to the Head.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Welke topplaat van Coldplay, Clocks???
Als je kan internetten kan je ook wel bellen in bad hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:29 schreef Toad het volgende:
Oke, wie belt even voor Love it when you call?Ik zit echt nog steeds in bad.
Lekkere plaat! vind zelf Parachutes ook het betere album van Coldplay.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Yellow. Parachutes viel bij mij beter in de smaak dan A Rush of Blood to the Head.
Niet dat A Rush niet bij mij in de smaak viel trouwens.
Ik heb maar gemaild.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je kan internetten kan je ook wel bellen in bad hoor.
Laatst was ie de ikzaleenskijkenwatikvoorjekandoen-request in Ekstra Weekend. Ik stuiterde door de kamerquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekkere plaat! vind zelf Parachutes ook het betere album van Coldplay.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laatst was ie de ikzaleenskijkenwatikvoorjekandoen-request in Ekstra Weekend. Ik stuiterde door de kamer
Is je toetsenbord nou nog steeds niet in het water gevallen?quote:
Och, de hele laptop mag ook hoor. Nóg meer vuurwerk. Het is haast jammer dat er bij jou geen webcam staat... hoewel...quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:49 schreef Toad het volgende:
Ik neem aan - gezien de geheime nominatie van Maricha - dat Michiel wel voor één keertje naar d'r wil luisteren?
En Sirolf, het is dan niet alleen het toetsenbord wat in het water mietert.
Ik hoef dat iig niet te zienquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:51 schreef Sirolf het volgende:
Och, de hele laptop mag ook hoor. Nóg meer vuurwerk. Het is haast jammer dat er bij jou geen webcam staat... hoewel...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, de hele laptop mag ook hoor. Nóg meer vuurwerk. Het is haast jammer dat er bij jou geen webcam staat... hoewel...
Deze bedoel je?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:54 schreef Marc63 het volgende:
Lol... het leek erop alsof Eric zich ff voor schut zette met die sombrero en toen Michiel op de webcam wees moest ie ff stoer zijn tattoos laten zien.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:54 schreef MutZ het volgende:
Ik ga langzaam aan maar eens m'n digitale portfolio het raam uit mieteren en pitten...
Nu je blijft hangen. Is het al zeker dat je mee mag gaan of maak je kans op?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:03 schreef -Hans- het volgende:
Mzzl Marc63 en Toad![]()
* -Hans- blijft nog even hangen..
Kans is niet zo groot hoor want van de 49 personen die kans maken gaan er uiteindelijk maar 2 mee.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:12 schreef Toad het volgende:
[..]
Nu je blijft hangen. Is het al zeker dat je mee mag gaan of maak je kans op?
Het kost een weekje om er eentje aan te vragen. Als blijkt dat je door mag is dat vast wel op tijd te regelen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:14 schreef IedeK. het volgende:
Maar je moet ook een paspoort hebben en die heb ik niet.
Maar je moet je paspoortnummer etc. wel in dat formulier invullen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het kost een weekje om er eentje aan te vragen. Als blijkt dat je door mag is dat vast wel op tijd te regelen.
Ik ontvang al een aantal weken de nieuwsbrief, er zijn al een paar edities geweest.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:52 schreef Toad het volgende:
Ik zat me net aan te melden voor de nieuwsbrief van MetMichiel. Bleek dat ik al aangemeld was, maar heb nooit een nieuwsbrief ontvangen. Jullie wel? Of zal die er (nog) niet zijn?
O ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ontvang al een aantal weken de nieuwsbrief, er zijn al een paar edities geweest.
Pohhhh..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:50 schreef Impry het volgende:Carice van Houten ('76) #2 zit er lekker relaxed bij
En Moke live in de studio, wat wil je nog meerGoede uitzending!
Hoeveel rappers ken je precies? Opzouten met die loser, echt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:59 schreef Impry het volgende:
Je kunt trouwens ook zeggen van Lange Frans wat je wil, maar hij doet het toch maar wel elke keerEcht wel strakke flow
![]()
Zijn persoonlijkheidje is ook niet echt waar ik fan van benquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoeveel rappers ken je precies? Opzouten met die loser, echt.
heu cosmickquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:07 schreef cosmick het volgende:
Nou, laat de Manic Street Preachers maar weer komen!
zeker met dit weertje !quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:53 schreef Pheno het volgende:
Ik vind die coldplay remix best lekker klinken
precies. Ik wist al dat de cd er een tijd was, ik heb die vorige week maar eens, eh, gekocht.....quote:
Dat is geloof ik de 2e singlequote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:00 schreef Impry het volgende:
Een van de weinige CD's die ik officieel heb gekochtDie met de Arctic Monkeys is ook wel lekker !
Aha, later gecovered door Milk Incquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:11 schreef TIM-846 het volgende:
wat is dit voor baggermuziek??
Precies.. Mary J Blige doet gelukkig niet mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:15 schreef Pheno het volgende:
U2Het orgineel, niet met die schreeuwlelijk ertussen
De podcast is te vinden op http://audio.omroep.nl/radio3/vara/claudia/20070426-12.mp3quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:56 schreef SunChaser het volgende:
Ik zoek de podcasdt/mp3 van Claudia's afscheidssporgramma, ik wil alle fragmenten en de muziek weggeknipt.
Dat is toch ergens te vinden op de 3fm site?
Aha is toch leuk manquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:11 schreef TIM-846 het volgende:
wat is dit voor baggermuziek??
Superfreaks rocks. Alleen jammer dat die Hammer het verneukt heeft.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:39 schreef TIM-846 het volgende:
Superfreak dan ?
Nah.. nog wat verkouden.. lekker snotterenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Superfreaks rocks. Alleen jammer dat die Hammer het verneukt heeft.
Ik vind Susanne Vega er goed, maar dit "tututu" met dat flauwe pianootje en die beat die iedereen destijds gebruikte (zit ook in Enigma) vind ik gewoon irritant.
Nog hoofdpijn trouwens?
Ik ook. Vooral omdat ie altijd wel wat fijne gitaarplaatjes draait.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:53 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Jammer dat Dolf er niet is, kan die 2 uurtjes in de week altijd zeer goed waarderen.
Inderdaad, fijne muziek en veel slap gelulquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ook. Vooral omdat ie altijd wel wat fijne gitaarplaatjes draait.
Goede dosis onzin op de vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Inderdaad, fijne muziek en veel slap gelul
Geen problemen hierzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:35 schreef Glacier het volgende:
Even iets over de 3FM site he
Sinds een paar maanden is het zo dat als ik naar de 3FM site ga, hij bij elke pagina aangeeft, dat ie nog iets aan het laden is, terwijl de site al helemaal geladen lijkt..
Hebben meer mensen hier last van? Het is op meerdere computers zo.. (firefox 1.5 en 2.0)
Eigenlijk wel ja, was wel erg toepasselijk geweest.quote:
Dit is één van de weinige singles van de Peppers sinds tijden die enigszins goed te noemen is.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:05 schreef Glacier het volgende:
En de geweldige nieuwe single van de Peppers
Dat doet ze altijdquote:
Zolang de nummers niet kapotgedraaid worden (zoals Snowquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:07 schreef Glacier het volgende:
Niet zo'n eenheidsworst als die andere singlesEn lekker funky
Ze hadden 1 sample maar meerdere tekstenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zolang de nummers niet kapotgedraaid worden (zoals Snow) heb ik geen problemen met de Peppers. Maar als je de hele cd achter mekaar draait dan begint het wel snel te vervelen. Ik snap dan ook niet dat Stadium Arcadium uit 2 cd's bestaat.
Die break met die belletjes enzo vind ik echt super. Dat mag van mij wel 10 minuten durenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:07 schreef Glacier het volgende:
Niet zo'n eenheidsworst als die andere singlesEn lekker funky
Pim! Pam! POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:18 schreef Marc63 het volgende:
Woei! Het Pim Pam Pool muziekje!
Afgalmen en klaarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Pim! Pam! POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!![]()
Ik zou Joss Stone best willen....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Precies. Fuck Joss Stone, we hebben onze eigen Dennis. Veul leuker immers.
Nee, ik vind het niets. Dan moet ik denk ik toch aan die vreselijke stem van d'r denken.quote:
Ja, dat album duurt idd te lang. Ze hadden eigenlijk meer moeten schrappen, zodat de songs op 1 CD konden..de eenheidsworst nummers schrappen dusquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:09 schreef Marc63 het volgende:
Zolang de nummers niet kapotgedraaid worden (zoals Snow) heb ik geen problemen met de Peppers. Maar als je de hele cd achter mekaar draait dan begint het wel snel te vervelen. Ik snap dan ook niet dat Stadium Arcadium uit 2 cd's bestaat.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:29 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Volgens mij liggen sommige mensen hier 's nachts natte dromen te hebben over Veenstra Veenstra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |