The Feeling - Love It When You Call is ook een GE-WEL-DI-GE PLAAT!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:25 schreef Toad het volgende:
Volgens mij houdt Maricha wel van The Feeling....
Oeh! Die had ik aan moeten vragen! 1 van mn favorieten van het album.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
The Feeling - Love It When You Call is ook een GE-WEL-DI-GE PLAAT!
Ik kende 'm een jaar terug al en zit er nog steeds op te stuiteren als ik 'm hoor.
Nu de titel nog en dan hebben we een match.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:25 schreef Toad het volgende:
Volgens mij houdt Maricha wel van The Feeling....
Nee hoor!quote:
Welke topplaat van Coldplay, Clocks???quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb Coldplay aangevraagd... dat is iig al Engels
Nog een keer Manic Street Preachers
Jammer dat hij niet zo vaak gedraaid wordt he?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kende 'm een jaar terug al en zit er nog steeds op te stuiteren als ik 'm hoor.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd om nog even massaal te gaan mailen naar michiel@3fm?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:28 schreef Toad het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet zo vaak gedraaid wordt he?
Yellow. Parachutes viel bij mij beter in de smaak dan A Rush of Blood to the Head.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Welke topplaat van Coldplay, Clocks???
Als je kan internetten kan je ook wel bellen in bad hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:29 schreef Toad het volgende:
Oke, wie belt even voor Love it when you call?Ik zit echt nog steeds in bad.
Lekkere plaat! vind zelf Parachutes ook het betere album van Coldplay.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Yellow. Parachutes viel bij mij beter in de smaak dan A Rush of Blood to the Head.
Niet dat A Rush niet bij mij in de smaak viel trouwens.
Ik heb maar gemaild.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je kan internetten kan je ook wel bellen in bad hoor.
Laatst was ie de ikzaleenskijkenwatikvoorjekandoen-request in Ekstra Weekend. Ik stuiterde door de kamerquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekkere plaat! vind zelf Parachutes ook het betere album van Coldplay.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laatst was ie de ikzaleenskijkenwatikvoorjekandoen-request in Ekstra Weekend. Ik stuiterde door de kamer
Is je toetsenbord nou nog steeds niet in het water gevallen?quote:
Och, de hele laptop mag ook hoor. Nóg meer vuurwerk. Het is haast jammer dat er bij jou geen webcam staat... hoewel...quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:49 schreef Toad het volgende:
Ik neem aan - gezien de geheime nominatie van Maricha - dat Michiel wel voor één keertje naar d'r wil luisteren?
En Sirolf, het is dan niet alleen het toetsenbord wat in het water mietert.
Ik hoef dat iig niet te zienquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:51 schreef Sirolf het volgende:
Och, de hele laptop mag ook hoor. Nóg meer vuurwerk. Het is haast jammer dat er bij jou geen webcam staat... hoewel...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, de hele laptop mag ook hoor. Nóg meer vuurwerk. Het is haast jammer dat er bij jou geen webcam staat... hoewel...
Deze bedoel je?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:54 schreef Marc63 het volgende:
Lol... het leek erop alsof Eric zich ff voor schut zette met die sombrero en toen Michiel op de webcam wees moest ie ff stoer zijn tattoos laten zien.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:54 schreef MutZ het volgende:
Ik ga langzaam aan maar eens m'n digitale portfolio het raam uit mieteren en pitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |