The Feeling - Love It When You Call is ook een GE-WEL-DI-GE PLAAT!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:25 schreef Toad het volgende:
Volgens mij houdt Maricha wel van The Feeling....
Oeh! Die had ik aan moeten vragen! 1 van mn favorieten van het album.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
The Feeling - Love It When You Call is ook een GE-WEL-DI-GE PLAAT!
Ik kende 'm een jaar terug al en zit er nog steeds op te stuiteren als ik 'm hoor.
Nu de titel nog en dan hebben we een match.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:25 schreef Toad het volgende:
Volgens mij houdt Maricha wel van The Feeling....
Nee hoor!quote:
Welke topplaat van Coldplay, Clocks???quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb Coldplay aangevraagd... dat is iig al Engels
Nog een keer Manic Street Preachers
Jammer dat hij niet zo vaak gedraaid wordt he?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kende 'm een jaar terug al en zit er nog steeds op te stuiteren als ik 'm hoor.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd om nog even massaal te gaan mailen naar michiel@3fm?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:28 schreef Toad het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet zo vaak gedraaid wordt he?
Yellow. Parachutes viel bij mij beter in de smaak dan A Rush of Blood to the Head.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Welke topplaat van Coldplay, Clocks???
Als je kan internetten kan je ook wel bellen in bad hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:29 schreef Toad het volgende:
Oke, wie belt even voor Love it when you call?Ik zit echt nog steeds in bad.
Lekkere plaat! vind zelf Parachutes ook het betere album van Coldplay.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Yellow. Parachutes viel bij mij beter in de smaak dan A Rush of Blood to the Head.
Niet dat A Rush niet bij mij in de smaak viel trouwens.
Ik heb maar gemaild.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je kan internetten kan je ook wel bellen in bad hoor.
Laatst was ie de ikzaleenskijkenwatikvoorjekandoen-request in Ekstra Weekend. Ik stuiterde door de kamerquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekkere plaat! vind zelf Parachutes ook het betere album van Coldplay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |