Hierzoquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mensen die Claudia missen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:19 schreef cosmick het volgende:
YEEEESSS!!!!!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ah gosquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:17 schreef Toad het volgende:
[..]
Hierzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klinkt geweldig zo over de "werk-" radioquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:20 schreef Toad het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:24 schreef IedeK. het volgende:
Oh shit Toad in het Engels is helemaal geen kikker, maar pad.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik dacht dat je het over Imageshack had ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:24 schreef IedeK. het volgende:
Oh shit Toad in het Engels is helemaal geen kikker, maar pad.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zijn die van die paddenorgie?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:24 schreef IedeK. het volgende:
ik accepteer de cookies.
Zeker niet!quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:38 schreef Damzkieee het volgende:
Niks mis met de nieuwe Manic Street Preachersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, dit gejank vanquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zeker niet!
Maar met dat gejank van Pink wel. Damn wat een drama.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Neu, dat boeide mij ook niet zo.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, dit gejank vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ClaudiaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.is lekkerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeker, Manic Street Preachers en Nina Persson. Eindelijk op 3FM.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:00 schreef TIM-846 het volgende:
Zo.. pauze zit er weer op.. Cosmick heb ik nog leuke muziek gemistom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*Pssst. Het nieuwe album dat officieel volgende week uitkomt is ookquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zeker, Manic Street Preachers en Nina Persson. Eindelijk op 3FM.
Verder heb je niets gemist.
Weet ik, ik luister 'm al een tijdjequote:Op woensdag 2 mei 2007 14:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
*Pssst. Het nieuwe album dat officieel volgende week uitkomt is ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop