quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:24 schreef IedeK. het volgende:
Oh shit Toad in het Engels is helemaal geen kikker, maar pad.![]()
Ik dacht dat je het over Imageshack had ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:24 schreef IedeK. het volgende:
Zijn die van die paddenorgie?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:24 schreef IedeK. het volgende:
Zeker niet!quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:38 schreef Damzkieee het volgende:
Niks mis met de nieuwe Manic Street Preachers
Nee, dit gejank vanquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zeker niet!
Maar met dat gejank van Pink wel. Damn wat een drama.![]()
Neu, dat boeide mij ook niet zo.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, dit gejank vanClaudia
is lekker
.
Zeker, Manic Street Preachers en Nina Persson. Eindelijk op 3FM.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:00 schreef TIM-846 het volgende:
Zo.. pauze zit er weer op.. Cosmick heb ik nog leuke muziek gemist?
*Pssst. Het nieuwe album dat officieel volgende week uitkomt is ookquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zeker, Manic Street Preachers en Nina Persson. Eindelijk op 3FM.
Verder heb je niets gemist.
Weet ik, ik luister 'm al een tijdjequote:Op woensdag 2 mei 2007 14:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
*Pssst. Het nieuwe album dat officieel volgende week uitkomt is ook
Sja... Ik ben aardig fan van de Cardigans en heb via het forum een paar weken geleden ergens een link ontdekt naar het album. In maart werd de single met MSP ook al opgemerkt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:30 schreef Damzkieee het volgende:
Hee maar hij is nog niet officieel uit, hoe luister jij hem dan?
Me too, zeker.quote:Ga het album trouwens sowieso kopen, daar niet van
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:44 schreef Damzkieee het volgende:
Van the Cranberries of niet?
jup dat is um.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:48 schreef cosmick het volgende:
Kaiser Chiefs toch? Wel gehoord vannochtend..
volgens mij komt die standaard ieder programma voorbij ja.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:04 schreef Damzkieee het volgende:
Dacht dat ie elk programma 1x gedraaid moest worden? Tenminste, dat zei men hier vorige week nog
mwaah weet niet.. ben een beetje ziekjes nog van koninginnedag dus krijg vandaag niet zoveel mee. Vind het nog steeds wel ok. Niet superleuk. Jij dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vind je dat slaapnummer van The Fray nog steeds leuk?
Ziekjes? Door de drank neem ik aanquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
mwaah weet niet.. ben een beetje ziekjes nog van koninginnedag dus krijg vandaag niet zoveel mee. Vind het nog steeds wel ok. Niet superleuk. Jij dan?
Aha.. Zal eens goed opletten dan. Manic Street Preachers is sowieso wel leuk ja.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ziekjes? Door de drank neem ik aan![]()
Ik heb het album een aantal malen beluisterd, maar vind het tamelijk saai. De eerste single vond ik wel aardig. De rest is allemaal een beetje van het zelfde. Vind het dus nogal snel vervelen.
Op dit moment vind ik die nieuwe Maximo Park, Ellen ten Damme, Manic Street Preachers en Moke wel aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |