In bad zitten en een post plaatsen... Dan vind ik het niet gek dat je last hebt van storingen...quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:06 schreef Toad het volgende:
Ik had net een internetnetstroring en zit nu lekker in bad.
NEEEEEEEEEEEEE verzoek de goden nou niet!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vraag eens aan D.Rose, die is best ervaren in het plaatsen van 6-voudige posts.
hahahaquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In bad zitten en een post plaatsen... Dan vind ik het niet gek dat je last hebt van storingen...
Toch wel met een MetMichielInBadEend hè?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:06 schreef Toad het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In bad zitten en een post plaatsen... Dan vind ik het niet gek dat je last hebt van storingen...
Kunnen we binnenkort een Darwin-award verwachten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:06 schreef Toad het volgende:
*meldtquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De lijst (tot nu toe):Sirolf -Hans- IedeK. diertjuh ChatGirl
Ik ga hem wel terugsturen, maar ik moet er bijzetten dat het van school afhangt, mocht ik door de voorronde komen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:08 schreef Maricha het volgende:
Gelukkig, jullie zijn er nog!
Maar zijn er mensen die een mail hebben gehad over de klimaatreis, die gaan reageren?? Lijkt mij wel leuk
Ik dacht precies aan hetzelfdequote:Op donderdag 3 mei 2007 21:07 schreef Marc63 het volgende:
Was ik wel van plan, 't is alleen nogal een lange lijst, dus het kost nogal wat tijd om die in te vullen. Ga ik morgen of in het weekend wel doen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:08 schreef Maricha het volgende:
Maar zijn er mensen die een mail hebben gehad over de klimaatreis, die gaan reageren?? Lijkt mij wel leuk
Ik heb ook nog geen badeend. En als ik dat nou straks goed begrepen heb, zal het ook moeilijk worden om er nog 1 te krijgen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:08 schreef Toad het volgende:
[..].
Maar nee Sirolf, volgens mij ben ik de enige in dit topic met geen badeend.
Ik ga er serieus over nadenken om te reageren. Lijkt me echt onwijs tof namelijk om mee te makenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:08 schreef Maricha het volgende:
Vind trouwens het stukje " Ben je beschikbaar in de periode 9 tot en met juni 2007? " een beetje vaag. Of is het nog niet helemaal duidelijk hoelang het gaat durenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:08 schreef Maricha het volgende:
Scherp! Een badeend weggeven terwijl in bad gaan juist erg veel water gebruikt, da's inderdaad wat vreemd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen badeend. En als ik dat nou straks goed begrepen heb, zal het ook moeilijk worden om er nog 1 te krijgen.
Maar misschien geeft Michiel vanaf volgende week de MetMichielOnderDeDouche-Eend weg, aangezien de douche toch wat zuiniger is dan in bad gaan.
16 juni zag ik ergens staanquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind trouwens het stukje " Ben je beschikbaar in de periode 9 tot en met juni 2007? " een beetje vaag. Of is het nog niet helemaal duidelijk hoelang het gaat duren
is een typo volgens mij, het is in ieder geval van 9 t/m 16 juni, staat ook in de mail.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind trouwens het stukje " Ben je beschikbaar in de periode 9 tot en met juni 2007? " een beetje vaag. Of is het nog niet helemaal duidelijk hoelang het gaat duren
Kan ik je geen antwoord opgeven, mara vermoed dat het een type foutje is! Ik zal eens kijken of ik het kan vindenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind het vreemder dat Maricha niet uit haar dak aan het gaan is in de studio. Maar ja, in tegenstelling tot Michiel gebruikt ze haar tijd om ons nog eens wat te zeggen zo af en toe.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:16 schreef Sirolf het volgende:
Intergalactic!
En Michiel gaat weer uit z'n plaat in de studio.
Ws idd de 16e, het blijkt wel in het mailtje te staan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
Kan ik je geen antwoord opgeven, mara vermoed dat het een type foutje is! Ik zal eens kijken of ik het kan vinden
Klopt!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
is een typo volgens mij, het is in ieder geval van 9 t/m 16 juni, staat ook in de mail.
Moet je iets aanvragen wat Maricha leuk vindt!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind het vreemder dat Maricha niet uit haar dak aan het gaan is in de studio. Maar ja, in tegenstelling tot Michiel gebruikt ze haar tijd om ons nog eens wat te zeggen zo af en toe.
Bij mijn weten welquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:18 schreef Sirolf het volgende:
Er zit trouwens nog een foutje in dat formulier. Verderop op pagina 4 hebben ze het over Nicaragua. Die reis ging toch naar Zuid-Afrika?
En ben soms ook nog aan het werk....quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind het vreemder dat Maricha niet uit haar dak aan het gaan is in de studio. Maar ja, in tegenstelling tot Michiel gebruikt ze haar tijd om ons nog eens wat te zeggen zo af en toe.
Ze houdt ervan als je belt, maar dan in het Engels.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:20 schreef Toad het volgende:
Moet je iets aanvragen wat Maricha leuk vindt!
Ik heb Coldplay aangevraagd... dat is iig al Engelsquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze houdt ervan als je belt, maar dan in het Engels.
Ervaring?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze houdt ervan als je belt, maar dan in het Engels.
Nag nag nagquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar ja, in tegenstelling tot Michiel gebruikt ze haar tijd om ons nog eens wat te zeggen zo af en toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |