Ik mag niets zeggen........quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:03 schreef Toad het volgende:
Ja, volgens mij is ze genomineerd voor de radiobitchesawards?
We zagen duidelijk een Radiobitches-logo, een verraste reactie en daarna applaus. Ik denk dat we daar onze conclusies wel uit kunnen trekken.quote:
quote:
Ik heb ook mailtje gekregen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:43 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Hier ook één!
9-16 Juni, dan ga ik weg op m;n verjaardag!
O, Ik heb in die week een toetsweek.![]()
Precies!quote:
Idd, erg zomers!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:15 schreef Toad het volgende:
Sun in her eyes mag idd. wel wat vaker gedraaid worden. Lekker zomers!
Don't speak!
Van: Ticketservice.quote:Rod Stewart
Ahoy Rotterdam
Zo, 14 oktober 2007
Pinkpop Classic
Megaland Landgraaf
Za, 11 augustus 2007
The Who
Di, 5 juni 2007
Ahoy Rotterdam
Jullie hebben allemaal goed poolpunten gespaard! Ik zag inderdaad al veel bekende namen bij de top staan! Chapeau chapeau!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb ook mailtje gekregen.![]()
Alleen zou ik die week wel kunnen als ik die week erop geen toetsweek had![]()
De lijst (tot nu toe):quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:26 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb ook een mailtje gehad van Willemiek. Dat maakt het totaal hier al op 5, toch?
Goedenavond trouwens!
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
Jullie hebben allemaal goed poolpunten gespaard! Ik zag inderdaad al veel bekende namen bij de top staan! Chapeau chapeau!
Hahaha goed plan!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:32 schreef IedeK. het volgende:
Misschien moet ik maar even aan mijn aardrijkskunde-leraar gaan vragen of zo'n reis ook als Practische opdracht telt.
Zeker!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Een eigen huis een plek onder de zon! Leuke plaat.![]()
![]()
quote:Begin juni worden de beste vrouwelijke radiomakers geëerd, met de uitreiking van de RadioBitches Awards 2007. Heel radiomakend Nederland wordt uitgenodigd om deze spectaculaire uitreiking bij te wonen. Er worden prijzen uitgereikt in vijf categorieën.
Vanaf maandag 7 mei staan alle genomineerden op deze website en kan er gestemd worden!
bron: Radiobitches.nl
Dat zeggen we nietquote:
metmichiel.nlquote:DONDERDAG MET MICHIEL
Donderdag hoor je in Met Michiel een exclusief interview met Nick, het meest stylish bandlid van Kaiser Chiefs. Hij vertelt precies hoe het nieuwe album van de band tot stand is gekomen (en wat de concierge van de studio daar voor rol bij heeft gespeeld). Met een beetje geluk win je trouwens ook twee kaartjes voor het volledig uitverkochte concert van de Kaiser Chiefs in Paradiso!
Ik ga toch maar weer vanaf gisteren in 30 seconden naar mars.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:52 schreef Toad het volgende:
[..]
metmichiel.nl
Singlestrijd gaat tussen:
30 Seconds To Mars
From Yesterday
&
Mark Ronson
Stop me
From yesterday heeft op dit moment 81% van de stemmen. Moeilijke keus vind ik het zelf vandaag...
Kaiser Chiefs bestaan uit:quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:54 schreef Marc63 het volgende:
Zitten er niet 2 Nicks in de Kaiser Chiefs? Of heet er 1 van hen nu permanent Peanut?
Makkiequote:Op donderdag 3 mei 2007 19:52 schreef Toad het volgende:
[..]
metmichiel.nl
Singlestrijd gaat tussen:
30 Seconds To Mars
From Yesterday
&
Mark Ronson
Stop me
From yesterday heeft op dit moment 81% van de stemmen. Moeilijke keus vind ik het zelf vandaag...
Normaal kan je 'm denk ik niet noemen... Morgen om 20 uur is het 2 minuten stil op de radio (en de rest van Nederland). Het lijkt me raar om dan meteen met bier en al te gaan kijken wat je voor de luisteraars kan doen, dus daar zal toch wel een enigszins aparte uitzending door komen gok ik zo.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:17 schreef Marc63 het volgende:
Is er morgen weer een normale Ekstra Weekend?
Normaal voorzover dat natuurlijk mogelijk is met Ekdom, Veenstra en bier.
Nee hoor, hier is er nog één.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:49 schreef wolfrolf het volgende:
Wil iemand mij alsjeblieft zeggen dat ik niet de enige ben die deze plaat van "Gym Class Heroes" echt onmeunig bagger vind?
* Glacier totally agreesquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:34 schreef -Hans- het volgende:
Nee hoor, hier is er nog een.![]()
Heb het al vaker gezegd en dit zal denk ik niet de laatste keer zijn, maar ik ben zo iemand die het origineel veel beter vind. Dit is weer zo goedkoop gedaan.. Ik vind het in elk geval niks.
We zijn allemaal in 30 seconden naar Mars gegaan, maar de terugreis daarvandaan duurt nu eenmaal wat langer...quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:02 schreef Maricha het volgende:
wat zijn jullie stil????
Ja, ik weet ook niet wat er is..quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:02 schreef Maricha het volgende:
wat zijn jullie stil????
Vraag eens aan D.Rose, die is best ervaren in het plaatsen van 6-voudige posts.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:04 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet wat er is..
Ik kan wel tegen mezelf gaan lullen, maarja, dat is ook weer zo sneu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |