Nu je blijft hangen. Is het al zeker dat je mee mag gaan of maak je kans op?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:03 schreef -Hans- het volgende:
Mzzl Marc63 en Toad![]()
* -Hans- blijft nog even hangen..
Kans is niet zo groot hoor want van de 49 personen die kans maken gaan er uiteindelijk maar 2 mee.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:12 schreef Toad het volgende:
[..]
Nu je blijft hangen. Is het al zeker dat je mee mag gaan of maak je kans op?
Het kost een weekje om er eentje aan te vragen. Als blijkt dat je door mag is dat vast wel op tijd te regelen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:14 schreef IedeK. het volgende:
Maar je moet ook een paspoort hebben en die heb ik niet.
Maar je moet je paspoortnummer etc. wel in dat formulier invullen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het kost een weekje om er eentje aan te vragen. Als blijkt dat je door mag is dat vast wel op tijd te regelen.
Ik ontvang al een aantal weken de nieuwsbrief, er zijn al een paar edities geweest.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:52 schreef Toad het volgende:
Ik zat me net aan te melden voor de nieuwsbrief van MetMichiel. Bleek dat ik al aangemeld was, maar heb nooit een nieuwsbrief ontvangen. Jullie wel? Of zal die er (nog) niet zijn?
O ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ontvang al een aantal weken de nieuwsbrief, er zijn al een paar edities geweest.
Pohhhh..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:50 schreef Impry het volgende:Carice van Houten ('76) #2 zit er lekker relaxed bij
En Moke live in de studio, wat wil je nog meerGoede uitzending!
Hoeveel rappers ken je precies? Opzouten met die loser, echt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:59 schreef Impry het volgende:
Je kunt trouwens ook zeggen van Lange Frans wat je wil, maar hij doet het toch maar wel elke keerEcht wel strakke flow
![]()
Zijn persoonlijkheidje is ook niet echt waar ik fan van benquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoeveel rappers ken je precies? Opzouten met die loser, echt.
heu cosmickquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:07 schreef cosmick het volgende:
Nou, laat de Manic Street Preachers maar weer komen!
zeker met dit weertje !quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:53 schreef Pheno het volgende:
Ik vind die coldplay remix best lekker klinken
precies. Ik wist al dat de cd er een tijd was, ik heb die vorige week maar eens, eh, gekocht.....quote:
Dat is geloof ik de 2e singlequote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:00 schreef Impry het volgende:
Een van de weinige CD's die ik officieel heb gekochtDie met de Arctic Monkeys is ook wel lekker !
Aha, later gecovered door Milk Incquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:11 schreef TIM-846 het volgende:
wat is dit voor baggermuziek??
Precies.. Mary J Blige doet gelukkig niet mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:15 schreef Pheno het volgende:
U2Het orgineel, niet met die schreeuwlelijk ertussen
De podcast is te vinden op http://audio.omroep.nl/radio3/vara/claudia/20070426-12.mp3quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:56 schreef SunChaser het volgende:
Ik zoek de podcasdt/mp3 van Claudia's afscheidssporgramma, ik wil alle fragmenten en de muziek weggeknipt.
Dat is toch ergens te vinden op de 3fm site?
Aha is toch leuk manquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:11 schreef TIM-846 het volgende:
wat is dit voor baggermuziek??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |