Dit is één van de weinige singles van de Peppers sinds tijden die enigszins goed te noemen is.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:05 schreef Glacier het volgende:
En de geweldige nieuwe single van de Peppers
Dat doet ze altijdquote:
Zolang de nummers niet kapotgedraaid worden (zoals Snowquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:07 schreef Glacier het volgende:
Niet zo'n eenheidsworst als die andere singlesEn lekker funky
Ze hadden 1 sample maar meerdere tekstenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zolang de nummers niet kapotgedraaid worden (zoals Snow) heb ik geen problemen met de Peppers. Maar als je de hele cd achter mekaar draait dan begint het wel snel te vervelen. Ik snap dan ook niet dat Stadium Arcadium uit 2 cd's bestaat.
Die break met die belletjes enzo vind ik echt super. Dat mag van mij wel 10 minuten durenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:07 schreef Glacier het volgende:
Niet zo'n eenheidsworst als die andere singlesEn lekker funky
Pim! Pam! POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:18 schreef Marc63 het volgende:
Woei! Het Pim Pam Pool muziekje!
Afgalmen en klaarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Pim! Pam! POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!![]()
Ik zou Joss Stone best willen....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Precies. Fuck Joss Stone, we hebben onze eigen Dennis. Veul leuker immers.
Nee, ik vind het niets. Dan moet ik denk ik toch aan die vreselijke stem van d'r denken.quote:
Ja, dat album duurt idd te lang. Ze hadden eigenlijk meer moeten schrappen, zodat de songs op 1 CD konden..de eenheidsworst nummers schrappen dusquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:09 schreef Marc63 het volgende:
Zolang de nummers niet kapotgedraaid worden (zoals Snow) heb ik geen problemen met de Peppers. Maar als je de hele cd achter mekaar draait dan begint het wel snel te vervelen. Ik snap dan ook niet dat Stadium Arcadium uit 2 cd's bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |