Superfreaks rocks. Alleen jammer dat die Hammer het verneukt heeft.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:39 schreef TIM-846 het volgende:
Superfreak dan ?
Nah.. nog wat verkouden.. lekker snotterenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Superfreaks rocks. Alleen jammer dat die Hammer het verneukt heeft.
Ik vind Susanne Vega er goed, maar dit "tututu" met dat flauwe pianootje en die beat die iedereen destijds gebruikte (zit ook in Enigma) vind ik gewoon irritant.
Nog hoofdpijn trouwens?
Ik ook. Vooral omdat ie altijd wel wat fijne gitaarplaatjes draait.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:53 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Jammer dat Dolf er niet is, kan die 2 uurtjes in de week altijd zeer goed waarderen.
Inderdaad, fijne muziek en veel slap gelulquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ook. Vooral omdat ie altijd wel wat fijne gitaarplaatjes draait.
Goede dosis onzin op de vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Inderdaad, fijne muziek en veel slap gelul
Geen problemen hierzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:35 schreef Glacier het volgende:
Even iets over de 3FM site he
Sinds een paar maanden is het zo dat als ik naar de 3FM site ga, hij bij elke pagina aangeeft, dat ie nog iets aan het laden is, terwijl de site al helemaal geladen lijkt..
Hebben meer mensen hier last van? Het is op meerdere computers zo.. (firefox 1.5 en 2.0)
Eigenlijk wel ja, was wel erg toepasselijk geweest.quote:
Dit is één van de weinige singles van de Peppers sinds tijden die enigszins goed te noemen is.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:05 schreef Glacier het volgende:
En de geweldige nieuwe single van de Peppers
Dat doet ze altijdquote:
Zolang de nummers niet kapotgedraaid worden (zoals Snowquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:07 schreef Glacier het volgende:
Niet zo'n eenheidsworst als die andere singlesEn lekker funky
Ze hadden 1 sample maar meerdere tekstenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zolang de nummers niet kapotgedraaid worden (zoals Snow) heb ik geen problemen met de Peppers. Maar als je de hele cd achter mekaar draait dan begint het wel snel te vervelen. Ik snap dan ook niet dat Stadium Arcadium uit 2 cd's bestaat.
Die break met die belletjes enzo vind ik echt super. Dat mag van mij wel 10 minuten durenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:07 schreef Glacier het volgende:
Niet zo'n eenheidsworst als die andere singlesEn lekker funky
Pim! Pam! POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:18 schreef Marc63 het volgende:
Woei! Het Pim Pam Pool muziekje!
Afgalmen en klaarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Pim! Pam! POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!![]()
Ik zou Joss Stone best willen....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Precies. Fuck Joss Stone, we hebben onze eigen Dennis. Veul leuker immers.
Nee, ik vind het niets. Dan moet ik denk ik toch aan die vreselijke stem van d'r denken.quote:
Ja, dat album duurt idd te lang. Ze hadden eigenlijk meer moeten schrappen, zodat de songs op 1 CD konden..de eenheidsworst nummers schrappen dusquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:09 schreef Marc63 het volgende:
Zolang de nummers niet kapotgedraaid worden (zoals Snow) heb ik geen problemen met de Peppers. Maar als je de hele cd achter mekaar draait dan begint het wel snel te vervelen. Ik snap dan ook niet dat Stadium Arcadium uit 2 cd's bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |