quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:23 schreef Cardinal_NL het volgende:
CDdU0bmh7fE
Daar had ie toch wat staan over zijn vorigequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:24 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
Wat had ik je ook alweer verzocht dan?![]()
![]()
Ik had om een foto gevraagd..quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:25 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Daar had ie toch wat staan over zijn vorige![]()
nee het was rond 1 april, jij geloofde niet dat het uit was omdat ducky nog daar stond. dus op jouw verzoek heb ik het toen weggehaaldquote:
Oohja.. da's waar ook..quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:34 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nee het was rond 1 april, jij geloofde niet dat het uit was omdat ducky nog daar stond. dus op jouw verzoek heb ik het toen weggehaald
Leuk! Al een date gehad? Vertel eens wat meerquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:00 schreef Incolumis het volgende:
[..]
Miranda, geen fokker voor zover ik het weet
ze zou donderdag op de koffie komen. woensdag kreeg ik een smsje dat ze niet langer kon wachten, dus ben ik na 10 uur nog effe naar Ommen gereden (half uur rijden)quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Leuk! Al een date gehad? Vertel eens wat meer
nee schoonzus had het geregeldquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:32 schreef escape_nl het volgende:
Via SL?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:41 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je kunt denk ik wel gokken wat ik koos
?quote:- naar huis
Danny sarren was anders best wel leuk vandaag..quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:59 schreef staticdata het volgende:
zo ben ik ook weer![]()
best wel slecht hoor die admins van FOK!, fok! Fok!. ergens mee beginnen maar redelijk terugkoppeling. doe dan maar ijsmeis
da's toevallig heb net 5 biertjes achter de kiezenquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:46 schreef Keltie het volgende:
TIJD VOOR BIER! BIER! BIER! BIER! BIER! ...
Euh sorry, maar dat dacht ik vanaf een uur of 9/10
Nehh, enkel in het zonnetje, vanavond komt het echte bier!quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:46 schreef Keltie het volgende:
TIJD VOOR BIER! BIER! BIER! BIER! BIER! ...
Euh sorry, maar dat dacht ik vanaf een uur of 9/10
Hertog Janquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:40 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nehh, enkel in het zonnetje, vanavond komt het echte bier!![]()
Is wel te drinken, maar voor in het zonnetje is Hoegaarden wit bier ook wel lekker, voor 's avonds (eigenlijk altijd) is Grolsch lekker!quote:
ik van huis uit nog doorwerkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:07 schreef FJD het volgende:
Ik gister na het voetballen in de kroeg, krijgen we de kaart in handen. Ah mooi! Ze hebben Hoegaarden. Ze noemen het Hoegarden maar dat kan niet missen. Dus ik bestellen (via via dan) "nee dat hebben we niet, hebben we nooit gehad ook" wtf![]()
Toen maar direct aan de halve liters.
Goed bezig IncoHeb je snel gedaan zeg. Eerste avond meteen al blijven "slapen"
![]()
Goed, nu even wat drinken. Dan hardloopschoenen kopen (jaja ik gaat pro) en dan lekker een zalmspies de pan in mikken
Open er een topic over in feedback..quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:27 schreef staticdata het volgende:
tuurlijk is het leuk, maar blijkt maar weer dat het topic Feedback zijn naam niet echt eer aan doet als ze toch niet luisteren
Ben blij dat ik niet zo'n baan heb..quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo nu gaat me telefoon uit, net bijna afgesloten bellen ze weer aaaaaaaahhhhhhhhhhhh.
Nu is heel het pand leeg en mag ik weer afsluiten.
Nu ga ik doen wat ik net allemaal zei
Dudequote:Op vrijdag 27 april 2007 18:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Je durft gewoon geen topic te openen he.. dat is het gewoon..
![]()
Doe dan, doe dan!quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:01 schreef staticdata het volgende:
Dudedit is gewoon het zelfde als "je durft toch niet van de brug af te springen".
Respect dat je dat door je strot krijgt!quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:40 schreef ursel het volgende:
[..]Hertog Jan..
Best bier..![]()
Goedkoopste pils, maar gaat er goed in..![]()
Ik zit nu trouwens gewoon aan schutters Pils.. De Jumbo heeft geen best...quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Respect dat je dat door je strot krijgt!
Hertog Jan!
quote:
Nou ik proef echt wel duidelijke verschillen..... ik drink liever de gehele avond Coca Cola dan Best "" bier"....quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zit nu trouwens gewoon aan schutters Pils.. De Jumbo heeft geen best...
Smaakt allebei goed en voordeel is dat ik bijna 2x zoveel kan zuipen als wat jij kan met een kratje Heineken/ander merk.
Ik durf te wedden dat als je hier komt BBQ-en en ik heb alleen best-bier hier staan dat jij het ook zuipt..
Vind het zelf altijd maar wazig iets, dat gezeik over pils. Pils is pils.. Sommige zit idd wel groot verschil in, maar meeste pils smaakt gewoon altijd goed.
Tis niet alsof het opeens van citroen naar banaan gaat ofzo. Zijn "enigzins" subtiele verschillen. Dus waarom mensen de een om te kotsen vinden en de ander niet..
Een kroegentocht lopen wordt dan ook vaak lastig denk ik, daar de meeste kroegen hun eigen merk vaak hebben..
Misschien dat je nu dan wel een keer fatsoenlijk kan schieten in BF2quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zit nu trouwens gewoon aan schutters Pils.. De Jumbo heeft geen best...
Ik zeg ook niet dat er geen verschil is.. Maar vind ze niet drastisch groot genoeg om echt te kunnen zeggen, deze zuip ik gewoon echt niet..quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou ik proef echt wel duidelijke verschillen..... ik drink liever de gehele avond Coca Cola dan Best "" bier"....
Hertog Jan staat wel eenzaam aan de top voor mij qua bieren, zo lekker!
Warsteiner en Hertog Jan zijn de bom! Palm is ook lekker. Gulpener vind ik ook wel lekker, daar proef je wel een twist in.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:24 schreef ursel het volgende:
[..].. Nog voorkeur voor een bepaald merk, of zuip je ook gewoon random pils..
Heineken/ander merkquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe durf je trouwens te zeggen dat Ik Heineken zou drinken, dat is zo ranzig![]()
Ik betaal liever 10 euro meer voor een kratje Hertog Jan..... kwaliteit kost geld![]()
Ligt inderdaad wel aan de stemming/gelegenheid welk pils je neemt..quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:28 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Warsteiner en Hertog Jan zijn de bom! Palm is ook lekker. Gulpener vind ik ook wel lekker, daar proef je wel een twist in.
Er is er nog zo 1, ben ff de naam kwijt, me pa heeft die wel eens liggen. Kom er straks nog wel op.
Maar goed, bijna elk biertje gaat er bij mij wel in hoor. Alleen die wat zwaardere bieren vind ik niet lekker.
Op Pilsener gebied hoef ik eigenlijk alleen maar Hertog Jan, Palm & Jupiler. Grolsch kan ook nog wel. De rest vervang ik graag door een fles Coca Cola (geen Pepsi want dat is ranzigquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er geen verschil is.. Maar vind ze niet drastisch groot genoeg om echt te kunnen zeggen, deze zuip ik gewoon echt niet..
Maar voor mij zit hertog weer ergens onderaan (afhankelijk van welk type). Dus daar zal het verschil wel zitten..
Maarja, ik zuip ook veel speciale biertjes, allen met andere eigen unieke smaak. Dus dan leer je allerlei soorten pils ook wel weer waarderen. En Pils is om weg te klokken, en als ik dan voor dezelfde prijs 2x zoveel kan klokken vind ik het al gauw goed..
Ik voel een bier-proef-avond aankomen...quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Op Pilsener gebied hoef ik eigenlijk alleen maar Hertog Jan, Palm & Jupiler. Grolsch kan ook nog wel. De rest vervang ik graag door een fles Coca Cola (geen Pepsi want dat is ranzig)
Speciaal bier drink ik ook geregeld, binnenkort weer eens naar het Bierpaleis
Hebben we ook eens gedaan op Terschelling (quote:
Bij voorbaat merci beaucoup!quote:Les commentaires de votre commande sont
Le statut de votre commande a été mis àjour comme suit :
Nouveau statut : En attente de votre virement
Merci de répondre à ce courrier électronique si vous avez des questions.
De commentaren van uw bestelling zijn Het statuut van uw bestelling werd àjour als volgt gezet: Het nieuwe statuut: In wachten van uw overschrijving Bedankt om op deze elektronische post te antwoorden als u vragen hebt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:37 schreef Mr_Baus het volgende:
yo who sprechen hier ein beetje gutte francais? En ken dit ff translaten sil vous plait,
[..]
Bij voorbaat merci beaucoup!
Hellahard! Alleen vanavond denk ik niet want ik heb 9 kuub grond/klei staan scheppen vandaag en ben goed aan het bieren, ik weet nog niet hoe het over een uurtje allemaal valt.quote:
Je hebt niet eens de moeite genomen om er een fatsoenlijke zin van te maken hequote:Op vrijdag 27 april 2007 19:38 schreef staticdata het volgende:
De commentaren van uw bestelling zijn Het statuut van uw bestelling werd àjour als volgt gezet: Het nieuwe statuut: In wachten van uw overschrijving Bedankt om op deze elektronische post te antwoorden als u vragen hebt.
neequote:Op vrijdag 27 april 2007 19:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Je hebt niet eens de moeite genomen om er een fatsoenlijke zin van te maken he
Ik weet niet beter of al die vertaal progjes zijn 200% ruk.. Dus ik maak er geen gebruik van. Als je sommige van die vertaalstukken leest dan denk je dat je met de grootste retard ter wereld te maken hebt ofzo.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
neemaar baussie net zo min om ff te googlen op een vertaal progje
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:49 schreef BattleLies het volgende:
B-merk bier![]()
![]()
![]()
Drink ik nog liever mijn eigen pis op als die nog lauw is.
jp
Bier proeven met pils..quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is goed. Als er maar geen goedkoop slootwater bier is
Maar een avondje met HJ, Jupiler, Kasteelbier, Barbaar e.d. zie ik wel voor me
Zijn jullie de carnaval aan het evalueren??quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:59 schreef BattleLies het volgende:
Zal JP wel vragen vanavond om het voor je te vertalen, die spreekt Frans aangezien zijn kantoor in Brussel alleen Franstalig personeel heeft. Hij is nu weg om weer eens te zuipen.![]()
Het is weer 4 dagen feest hier in Prinsenbeek.
Hartelijk dank, maar ik heb al begrepen wat er in het mailtje staatquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:59 schreef BattleLies het volgende:
Zal JP wel vragen vanavond om het voor je te vertalen, die spreekt Frans aangezien zijn kantoor in Brussel alleen Franstalig personeel heeft. Hij is nu weg om weer eens te zuipen.![]()
Het is weer 4 dagen feest hier in Prinsenbeek.
Blijf je dan ook lekker pitten?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:12 schreef Stefan740 het volgende:
Ik zal proberen 19 mei ook te komen neem ik wat alfa mee![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:01 schreef ursel het volgende:
Zijn jullie de carnaval aan het evalueren??
nou, dan kan je gezellig een biertje doen en gaan we lekker knuffelenquote:
Groepsknuffelen en kringrukken!quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:25 schreef Mr_Baus het volgende:
nou, dan kan je gezellig een biertje doen en gaan we lekker knuffelen![]()
Ik neem ook de alfa meequote:Op vrijdag 27 april 2007 20:12 schreef Stefan740 het volgende:
Ik zal proberen 19 mei ook te komen neem ik wat alfa mee![]()
Als hij die gun krijgt dat wil ik bij di3ki3 in het teamquote:Op zaterdag 28 april 2007 09:21 schreef Suikermais het volgende:
Joehoeee![]()
en ik wil deze gun met airsoft !!
http://www.youtube.com/watch?v=knNaCx420kI
Nu alweer gedumpt?quote:
Euhm.. ja, idd wat Fer zegt.. Klonk eerst zo goed en dan binnen een paar dagen opeens omgekeerde??quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:42 schreef FJD het volgende:![]()
Serieus?Waarom in godsnaam? Als je afgelopen week nog zo'n goede nacht had en dan nu ineens...
Mannen!!! Euhh vrouwenquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Euhm.. ja, idd wat Fer zegt.. Klonk eerst zo goed en dan binnen een paar dagen opeens omgekeerde??![]()
Je weet wat Hans Teeuwen hierover te zeggen heeft he!quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
Mannen!!! Euhh vrouwen
quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Je weet wat Hans Teeuwen hierover te zeggen heeft he!
quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:30 schreef IJsmuts het volgende:
ptv
Hemels aan het genieten van mijn laatste biertje alvorens ik me ga bekeren en nieuwe ga halen..quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:03 schreef FJD het volgende:
Godallemachtig waar zijn al die godvergeten BoF leden nou?
Thnxquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:45 schreef ijsmeis het volgende:
OP aangepast.
Die zat er inderdaad lekker inquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:50 schreef Incolumis het volgende:
Van Der Vaart![]()
![]()
![]()
wat een wereldgoal weer zeg!
Ooh.. hadden we dit topic ook nog.. Was uhm bijna vergeten..quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:04 schreef BugWorks het volgende:
Tering, hier is het vandaag echt stil (rustig)![]()
![]()
Had wel wat meer verwacht na een dag, rekende al op een nieuw topic (hoef ik gelukkig niet veel bij te lezen)
Ik, zeker weten1quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:42 schreef BugWorks het volgende:
Dief verraadt zichzelf voor gratis bier
Wie van jullie zou hier ook ingetuind zijn?
ik was al om half 6 wakkerquote:Op zondag 29 april 2007 08:08 schreef FJD het volgende:
Zondag ochtend en dan om half 8 wakker zijn![]()
JoehoeVanmiddag de ontknoping
Ik denk dat AZ gewoon kampioen gaat worden.
Als er deze week weinig geks meer gebeurt heb je daarmee de tweede helft van het seizoen gewonnenquote:Op zondag 29 april 2007 08:21 schreef Incolumis het volgende:
trouwens ik zie nou pas het aantal punten van voetbalpoules van vorige week
OMFG!![]()
Zelfde hier, wordt standaard al wakker rond 6.30uquote:Op zondag 29 april 2007 08:36 schreef staticdata het volgende:
ik kan de laatste tijd niet meer uitslapen. ik lijk viro wel
Ja om die ene is er echt niets van een vliegtuig te zien :/quote:Op zondag 29 april 2007 09:08 schreef staticdata het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/020103.php
wat moet je nog geloven. filmpje 3 is best vaag dat je gewoon op 1 camera shot geen vliegtuit het wtc in ziet gaan
Zangeres van Liedje dat Babe Heffron, Joe Toye en Bill Guarnera samen zongen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Klote voor je Inco
Kan snel gaan soms
@JP: Doe is plaatje posten
quote:Op zondag 29 april 2007 10:25 schreef FJD het volgende:
Wat ben je vrolijk man, ben je nu al bezopen![]()
Wordt iig weer een heerlijk voetbalmiddagZouden ze altijd moeten doen; alle wedstrijden op zondag. Dan is radio luisteren tenminste weer spannend
Ik zie psv wel met 10-0 winnen en kampioen wordenquote:Op zondag 29 april 2007 10:17 schreef escape_nl het volgende:
Morge allemaal, wat een mooie dag vandaag, 3 punten vanmiddag moet lukken en dan gelijk met witte zakdoekjes naar Koeman zwaaien.
![]()
Vitesse
![]()
![]()
Jaja we worden 7e of 8equote:Op zondag 29 april 2007 10:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
Alhoewel plek 5 spannender is dan plek 1
Dat nieuwe spel wordt wat mij betreft Crysis of BF3. Ik zie op dit moment nog niet echt een ander spel dat een goede vervanging is voor BF2 en dat het grootste gedeelte van de BoFfers ook zal gaan spelen ofzo.quote:Op zondag 29 april 2007 11:42 schreef FJD het volgende:
Met mooi weer is t altijd rustig. Zal straks in de zomer ook wel weer zo erg zijnen BF2 begint toch ook steeds ouder te worden dus misschien moeten we maar eens een nieuw spel adopteren.
Ruilen? Hier hebben ze goedkoop bier (1,50 voor een halve liter) en Ajax!quote:Op zondag 29 april 2007 11:46 schreef -Raffie- het volgende:
Zo lekker kroeg in. Alleen jammer dat ze hier alleen maar AZ uitzendenwordt nog gezellig.
Nee hoorquote:Op zondag 29 april 2007 11:50 schreef FJD het volgende:
Ruilen? Hier hebben ze goedkoop bier (1,50 voor een halve liter) en Ajax!
Ik zou me daar maar niet teveel zorgen over gaan makenquote:Op zondag 29 april 2007 11:57 schreef -Raffie- het volgende:
Nee hoorhoop alleen dat ik me kan inhouden als ajax kampioen wordt
Doe ik ook nietquote:Op zondag 29 april 2007 11:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zou me daar maar niet teveel zorgen over gaan maken
AZ![]()
Mja, we hebben denk allemaal het woordje gedaan. Kheb hem net op Xfire gehad en ook wij hebben het uitgepraat..quote:Op zondag 29 april 2007 11:56 schreef Mr_Baus het volgende:
Nemean heeft zojuist afscheid van de clan genomen op het BoF forum.
Ik weet nog niet hoe ik er op moet reageren. Vind het jammer, maar het is ook een lastige kwestie en ik denk dat het in dit geval, wel beter is ofzo..
Of anders gezegd, ik heb geen zin om het te sturen. Niemand heeft daar eigenlijk zin in denk ik.
Vrouwen moeten zich ook niet met veotbal bemoeien..quote:Op zondag 29 april 2007 12:36 schreef MLPValley het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord de 8ste plaats haalt
Waarmee wel dan?quote:Op zondag 29 april 2007 12:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Vrouwen moeten zich ook niet met veotbal bemoeien..
dude jij als lui studentjequote:Op zondag 29 april 2007 12:24 schreef Stefan740 het volgende:
Misschien moeten jullie eens wat werk verrichten daar word je iig wel moe van![]()
Net wakker
zou ik zijn vernieuwde versie nemen (de N73)quote:Op zondag 29 april 2007 13:13 schreef Stefan740 het volgende:
Oh trouwens is een Nokie N70 wat?
net als rambo?quote:Op zondag 29 april 2007 13:24 schreef Mr_Baus het volgende:
Hey dudeWou je het over werk verrichten hebben? Dat doe je dus al niet in pak, of op een bureaustoel of in een autoshowroom.. ok?
![]()
Dat is gewoon geld verdienen.
Werken is keihard de beuk erin, zweten, je lichaam naar de knoppen helpen, spierpijn, krassen en blaren op je huid.
![]()
Dát is werken, lamlul![]()
zo ongeveer jaquote:Op zondag 29 april 2007 13:30 schreef dekkered het volgende:
net als rambo?
been there done thatquote:Op zondag 29 april 2007 13:12 schreef Stefan740 het volgende:
Ik werk 6 dagen per week dude en daarom sta ik zondag niet op voor 12 uur, ook al word ik eerder wakker![]()
Dat heet gewoon emotioneel instabiel hoorquote:Op zondag 29 april 2007 13:24 schreef Mr_Baus het volgende:
krassen op je huid.
En dat doe ik nuquote:Op zondag 29 april 2007 13:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
been there done that
jarenlang in de kas gewerkt van 5 uur in de ochtend tot 5 uur in middag en dan ook nog op zaterdag van 6 uur in de ochtend tot 1 in de middag dus weet heus wel hoe het is
quote:Op zondag 29 april 2007 13:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat heet gewoon emotioneel instabiel hoor
Met jouw kan ik pratenquote:Op zondag 29 april 2007 13:24 schreef Mr_Baus het volgende:
Werken is keihard de beuk erin, zweten, je lichaam naar de knoppen helpen, spierpijn, krassen en blaren op je huid.
![]()
Dát is werken, lamlul
ja, maar ik niet met jouquote:
quote:Op zondag 29 april 2007 14:04 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
ja, maar ik niet met jou![]()
Want jij bent nep. Zo af en toe lees ik eens wat van je posts, maar jij komt echt overal even "elitair" doen heh. In het topic over Björn ook al.. Dildo
Gast, ik nep,seker weer die onzinverhalen geloven waarmee ik geassocieerd word of waren dat die pm's/mails die verstuurt worden door die sukkels waarmee jij je inlaat.. Ik kom nergens elitair doen,ik ben gewoon mezelf en heb vanaf vandaag besloten niet meer die onzinverhalen te negeren maar gewoon van repliek te dienen totdat het gezeik stopt. Jij bent de eerste. Enne.. Björn? Warm he?quote:Mr_Baus - zondag 29 april 2007 @ 14:04
Want jij bent nep. Zo af en toe lees ik eens wat van je posts, maar jij komt echt overal even "elitair" doen heh. In het topic over Björn ook al.. Dildo
He lieverd, je laat je dekking zakkenquote:Op zondag 29 april 2007 14:16 schreef sanni het volgende:
waren dat die pm's/mails die verstuurt worden door die sukkels waarmee jij je inlaat.. Ik kom nergens elitair doen,ik ben gewoon mezelf en heb vanaf vandaag besloten niet meer die onzinverhalen te negeren maar gewoon van repliek te dienen totdat het gezeik stopt. Jij bent de eerste. Enne.. Björn? Warm he? [afbeelding]
Lik mijn bruine anjer!quote:Op zondag 29 april 2007 14:16 schreef sanni het volgende:
[..]
gast, ik nep,seker weer die onzinverhalen geloven waarmee ik geassocieerd word of waren dat die pm's/mails die verstuurt worden door die sukkels waarmee jij je inlaat.. Ik kom nergens elitair doen,ik ben gewoon mezelf en heb vanaf vandaag besloten niet meer die onzinverhalen te negeren maar gewoon van repliek te dienen totdat het gezeik stopt. Jij bent de eerste. Enne.. Björn? Warm he? [afbeelding]
goser,je hebt hetzelf toegegeven in een topic dat jij een mail verstuurt had naar de mods met een uitleg waarom het constante gezeik tegen mij vanzelfsprekend was. Dat is later nog eens bevestigd voor de mod zelf dus wie laat nu zijn dekkking zakken. Dat is pas triest.quote:
Praat eens gewoon nederlands goser want 'connected' is sow steno-taal. Wat is sow raar als ikquote:Björn, was een 27 jarige Kapitein van het KCT. Hij is vorige maand overleden tijdens een para oefening in de USA.
Deze kerel was tevens aanwezig in Uruzgan tijdens de opnames van 9-11 Zulu, een documentaire van Vic Franke.
In dit topic KCT'er komt om bij oefening post jij dat je dat wel zou lezen in de GB.
Hiermee probeer je te doen voorkomen dat je KCT connected bent e.d.
Maar nu weet je niet waar ik het over heb?.. Lekker close connected dus.
Wanneer zit je weer in Dubai? Dan doen we ff handje schudden!![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 14:29 schreef Mr_Baus het volgende:
Naast NuKuBu's en Spijkerbroeken zijn er nu dus ook Sanni's![]()
Dat ontken ik ook nietquote:Op zondag 29 april 2007 14:29 schreef sanni het volgende:
goser,je hebt hetzelf toegegeven in een topic dat jij een mail verstuurt had naar de mods met een uitleg waarom het constante gezeik tegen mij vanzelfsprekend was.
Jij, omdat je je heel erg laat kennen als zijnde een Ruben.quote:Dat is later nog eens bevestigd voor de mod zelf dus wie laat nu zijn dekkking zakken.
hey ik ben toch die goser uit rdam,ruben/spy waar die andere idioot ook over begon? Als je toch zo seker bent dan moeten we ff meeten,heb je gelijk sekerheid. Jullie hebben toch altijd van die meetings met paintballen etc...? Waarom meeten we niet. Ik betaal het eerste kratje bier en dan kun je gelijk zien of ik die goser uit rdam ben waar iedereen zo graag de leugen van in stand houdt. Seg maar of gaan we over tot de orde van dag. Kan benik ook voor.quote:Op zondag 29 april 2007 14:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet![]()
[..]
Jij, omdat je je heel erg laat kennen als zijnde een Ruben.
Verder veel plezier nog, ik reageer niet meer op je
Doet je Z ut niet ofzo??quote:Op zondag 29 april 2007 14:43 schreef sanni het volgende:
[..]
hey ik ben toch die goser uit rdam,ruben/spy waar die andere idioot ook over begon? Als je toch zo seker bent dan moeten we ff meeten,heb je gelijk sekerheid. Jullie hebben toch altijd van die meetings met paintballen etc...? Waarom meeten we niet. Ik betaal het eerste kratje bier en dan kun je gelijk zien of ik die goser uit rdam ben waar iedereen zo graag de leugen van in stand houdt. Seg maar of gaan we over tot de orde van dag. Kan benik ook voor.
Dat dusquote:Op zondag 29 april 2007 14:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kom op AZ! Of PSV.
Als het Ajax maar niet wordt.
BIJ een oom, komkommers plukken, en al aanverwant werk, dus ook inpakken etc. en ook nog bloemkolen van het 't land afhalenquote:Op zondag 29 april 2007 13:41 schreef Mr_Baus het volgende:
Wat voor werk in de kassen?
Idem, en tussen november en januari ook nog wel eens Amaryllis (bloemen) oogsten.quote:Op zondag 29 april 2007 15:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
BIJ een oom, komkommers plukken, en al aanverwant werk, dus ook inpakken etc.
Cocu, PSV kampioen.quote:Op zondag 29 april 2007 15:58 schreef escape_nl het volgende:
Hunterlaar, Ajax kampioen
Go Koef..quote:Op zondag 29 april 2007 16:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Cocu, PSV kampioen.
Zou wel mooi zijn als AZ in de 91e minuut de 2-3 scoort
Ja en AZ ookquote:Op zondag 29 april 2007 16:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vitesse moest gewoon scoren.
quote:
Az is gewoon dom, ben benieuwd wat meneer van gaal heeft te vertellen.quote:
dan nog die n70 is kut zullen we dan m aar zeggenquote:Op zondag 29 april 2007 15:03 schreef Stefan740 het volgende:
Kon ik maar lekker in het zonnetje in me blote pens lopen Baussie![]()
N73 is uitgesloten ik ga niet zo veel geld uitgeven aan een telefoon, fijn sim only abbo van 7,50 per maand en n70 voor 150 euri op marktplaats kopen
Ik zie wel wat er mee gedaan wordt, vooralsnog staat ie daar.quote:
Je moet iets vinden om als feyenoorder nog lol te hebben, zeker na Frieslandquote:Op zondag 29 april 2007 16:48 schreef ursel het volgende:
* stuk ligt*
Degene die de meeste lol hebben dit weekend zijn toch echt de Feyenoorders..
Ik heb nou al 3 4 huil ajaxiedjes op msn die zeggen dat Vitesse is omgekocht..
Nuttteloze tips? Ow dat kan ik wel hoorquote:Op zondag 29 april 2007 17:24 schreef BugWorks het volgende:
Volgende keer graag nutteloze tips, tis moeilijk. Maar toch..![]()
Ach ja nu zijn we ook eens genaaid door Frieslandquote:Op zondag 29 april 2007 17:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
Je moet iets vinden om als feyenoorder nog lol te hebben, zeker na Friesland![]()
Heerenveen danquote:Op zondag 29 april 2007 17:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach ja nu zijn we ook eens genaaid door Friesland
Ik heb nooit gezegd dat het door jouw kwam. Heeft er meer mee te maken dat ik me rolluik niet dicht doe savonds, en tsja, dan wordt het nogal licht smorgens vroeg als de zon opkomtquote:Op zondag 29 april 2007 18:10 schreef Viro het volgende:
@ sum, puni en bugs : ik ben helemaal niet ziek, hoe moet ik jullie dan aansteken met een virusje
Dat is heel erg balen manquote:Op zondag 29 april 2007 19:14 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het door jouw kwam. Heeft er meer mee te maken dat ik me rolluik niet dicht doe savonds, en tsja, dan wordt het nogal licht smorgens vroeg als de zon opkomt![]()
Is beter dan in me nest blijven liggen tot een uur of 12 of laterquote:
Twee oplossingen.quote:Op zondag 29 april 2007 19:46 schreef BugWorks het volgende:
Dat wordt overdag gewoon te warm om savonds een beetje te kunnen slapen. Door me raam en rolluik (iig een stuk) open te houden koelt het snachts enigsinds af (ook niet veel maarja).
Airco is niet echt een oplossing, tenzij ze in een klein formaat en goedkoop te verkrijgen zijn. Mijn kamer is niet echt groot (lxb 2,7m x 2,4m) te noemen (een gevangene in de cel heeft het waarschijnlijk ruimerquote:Op zondag 29 april 2007 19:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Twee oplossingen.
De eerste is een airco. Kost een euro of 400 en die laat je om 10uur even vol blazen en om 11:30 heb je een koele kamerKost wat geld maar het is de ideale oplossing
De goedkopere is 's avonds een sterke fan in je raamopening te zetten en die op z'n hardst laten blazen
Is t verder niet beter om je rolluiken dan maar de hele dag dicht te laten of krijg je dan nog meer het broeikasprincipe?
kan ze dat dan niet buiten doen?quote:Op zondag 29 april 2007 20:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hier ook veel te warm... altijd schijnt de zon de gehele middag op me raam en dan nog is die gekke hitte van de computer. En dan komt me moeder nog eens met de vraag: Kan ik zo ff zonnebanken in je kamer...
Voel is aan je voorhoofd!
Zet je dat ding bij haar op de kamer, optie?quote:Op zondag 29 april 2007 20:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Zonnebanken niet, zonnen wel idd.
Nee want haar kamer is nog kleiner dan die van jou dus dat past niet.. Er staat een 2 persoonsbed in en dan heb je heel de breedte van de kamer benut. De lengte overigens ook, vanaf de deur moet je gelijk het bed inquote:Op zondag 29 april 2007 20:33 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Zet je dat ding bij haar op de kamer, optie?![]()
Van kamer ruilen? Zij op die van jouw en jij op die van haar.quote:Op zondag 29 april 2007 21:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nee want haar kamer is nog kleiner dan die van jou dus dat past niet.. Er staat een 2 persoonsbed in en dan heb je heel de breedte van de kamer benut. De lengte overigens ook, vanaf de deur moet je gelijk het bed in![]()
Uhm neequote:Op zondag 29 april 2007 21:09 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Van kamer ruilen? Zij op die van jouw en jij op die van haar.![]()
Ergens vraag je je wel af, waarom Erwin er nog steeds zit en andere voor vele betere prestaties weg moesten..quote:Alle diepte records op een rijtje
Bron: FR-Fans.nl
Een verloren seizoen, waarin verschillende diepte records verbroken werden. Hier volgen een aantal diepte records.
53 punten
Sinds de invoering van het drie punten systeem (waar een overwinning 3 punten opleverde) in 1994 heeft Feyenoord nog nooit eerder zo weinig punten gehaald. Feyenoord vergaarde na 34 wedstrdijden 53 punten. Het seizoen 1995 - 1996 was tot nog toe het diepte punt, toen werden 61 punten vergaard.
7e plaats
Feyenoord is sinds 1955 weer voor het eerst 7e geworden.
Doelsaldo: -10
Een absoluut diepte punt is het doelsaldo dat Feyenoord aan het einde van het seizoen 2006 - 2007 over houdt. De Rotterdammers scoorden 56 keer en kregen maar liefst 66 tegen doelpunten. Sinds 1950 heeft Feyenoord nog nooit zo'n slecht doelsaldo gehad. Het slechtste doelsaldo dat tot nu toe in de boeken stond genoteerd was -2 uit 1957 - 1958.
56 doelpunten
Feyenoord scoorde slechts 56 doelpunten in 34 wedstrijden. Het minst aantal doelpunten dat Feyenoord ooit in 34 wedstrijden maakte is 51. In het seizoen 1989 - 1990 scoorde de Rotterdammers 51 keer. Dat seizoen werd Feyenoord uiteindelijk 11e.
66 tegendoelpunten
De 66 tegendoelpunten van Feyenoord zijn op het seizoen 1957 - 1958 de meeste tegendoelpunten sinds 1950. Alleen in 1958 kreeg Feyenoord meer tegen doelpunten, toen waren dat er 76.
Ergens zou ik willen dat Erwin ons enige probleem wasquote:Op zondag 29 april 2007 21:55 schreef ursel het volgende:
Ergens vraag je je wel af, waarom Erwin er nog steeds zit en andere voor vele betere prestaties weg moesten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |