Ja en AZ ookquote:Op zondag 29 april 2007 16:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vitesse moest gewoon scoren.
quote:
Az is gewoon dom, ben benieuwd wat meneer van gaal heeft te vertellen.quote:
dan nog die n70 is kut zullen we dan m aar zeggenquote:Op zondag 29 april 2007 15:03 schreef Stefan740 het volgende:
Kon ik maar lekker in het zonnetje in me blote pens lopen Baussie![]()
N73 is uitgesloten ik ga niet zo veel geld uitgeven aan een telefoon, fijn sim only abbo van 7,50 per maand en n70 voor 150 euri op marktplaats kopen
Ik zie wel wat er mee gedaan wordt, vooralsnog staat ie daar.quote:
Je moet iets vinden om als feyenoorder nog lol te hebben, zeker na Frieslandquote:Op zondag 29 april 2007 16:48 schreef ursel het volgende:
* stuk ligt*
Degene die de meeste lol hebben dit weekend zijn toch echt de Feyenoorders..
Ik heb nou al 3 4 huil ajaxiedjes op msn die zeggen dat Vitesse is omgekocht..
Nuttteloze tips? Ow dat kan ik wel hoorquote:Op zondag 29 april 2007 17:24 schreef BugWorks het volgende:
Volgende keer graag nutteloze tips, tis moeilijk. Maar toch..![]()
Ach ja nu zijn we ook eens genaaid door Frieslandquote:Op zondag 29 april 2007 17:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
Je moet iets vinden om als feyenoorder nog lol te hebben, zeker na Friesland![]()
Heerenveen danquote:Op zondag 29 april 2007 17:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach ja nu zijn we ook eens genaaid door Friesland
Ik heb nooit gezegd dat het door jouw kwam. Heeft er meer mee te maken dat ik me rolluik niet dicht doe savonds, en tsja, dan wordt het nogal licht smorgens vroeg als de zon opkomtquote:Op zondag 29 april 2007 18:10 schreef Viro het volgende:
@ sum, puni en bugs : ik ben helemaal niet ziek, hoe moet ik jullie dan aansteken met een virusje
Dat is heel erg balen manquote:Op zondag 29 april 2007 19:14 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het door jouw kwam. Heeft er meer mee te maken dat ik me rolluik niet dicht doe savonds, en tsja, dan wordt het nogal licht smorgens vroeg als de zon opkomt![]()
Is beter dan in me nest blijven liggen tot een uur of 12 of laterquote:
Twee oplossingen.quote:Op zondag 29 april 2007 19:46 schreef BugWorks het volgende:
Dat wordt overdag gewoon te warm om savonds een beetje te kunnen slapen. Door me raam en rolluik (iig een stuk) open te houden koelt het snachts enigsinds af (ook niet veel maarja).
Airco is niet echt een oplossing, tenzij ze in een klein formaat en goedkoop te verkrijgen zijn. Mijn kamer is niet echt groot (lxb 2,7m x 2,4m) te noemen (een gevangene in de cel heeft het waarschijnlijk ruimerquote:Op zondag 29 april 2007 19:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Twee oplossingen.
De eerste is een airco. Kost een euro of 400 en die laat je om 10uur even vol blazen en om 11:30 heb je een koele kamerKost wat geld maar het is de ideale oplossing
De goedkopere is 's avonds een sterke fan in je raamopening te zetten en die op z'n hardst laten blazen
Is t verder niet beter om je rolluiken dan maar de hele dag dicht te laten of krijg je dan nog meer het broeikasprincipe?
kan ze dat dan niet buiten doen?quote:Op zondag 29 april 2007 20:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hier ook veel te warm... altijd schijnt de zon de gehele middag op me raam en dan nog is die gekke hitte van de computer. En dan komt me moeder nog eens met de vraag: Kan ik zo ff zonnebanken in je kamer...
Voel is aan je voorhoofd!
Zet je dat ding bij haar op de kamer, optie?quote:Op zondag 29 april 2007 20:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Zonnebanken niet, zonnen wel idd.
Nee want haar kamer is nog kleiner dan die van jou dus dat past niet.. Er staat een 2 persoonsbed in en dan heb je heel de breedte van de kamer benut. De lengte overigens ook, vanaf de deur moet je gelijk het bed inquote:Op zondag 29 april 2007 20:33 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Zet je dat ding bij haar op de kamer, optie?![]()
Van kamer ruilen? Zij op die van jouw en jij op die van haar.quote:Op zondag 29 april 2007 21:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nee want haar kamer is nog kleiner dan die van jou dus dat past niet.. Er staat een 2 persoonsbed in en dan heb je heel de breedte van de kamer benut. De lengte overigens ook, vanaf de deur moet je gelijk het bed in![]()
Uhm neequote:Op zondag 29 april 2007 21:09 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Van kamer ruilen? Zij op die van jouw en jij op die van haar.![]()
Ergens vraag je je wel af, waarom Erwin er nog steeds zit en andere voor vele betere prestaties weg moesten..quote:Alle diepte records op een rijtje
Bron: FR-Fans.nl
Een verloren seizoen, waarin verschillende diepte records verbroken werden. Hier volgen een aantal diepte records.
53 punten
Sinds de invoering van het drie punten systeem (waar een overwinning 3 punten opleverde) in 1994 heeft Feyenoord nog nooit eerder zo weinig punten gehaald. Feyenoord vergaarde na 34 wedstrdijden 53 punten. Het seizoen 1995 - 1996 was tot nog toe het diepte punt, toen werden 61 punten vergaard.
7e plaats
Feyenoord is sinds 1955 weer voor het eerst 7e geworden.
Doelsaldo: -10
Een absoluut diepte punt is het doelsaldo dat Feyenoord aan het einde van het seizoen 2006 - 2007 over houdt. De Rotterdammers scoorden 56 keer en kregen maar liefst 66 tegen doelpunten. Sinds 1950 heeft Feyenoord nog nooit zo'n slecht doelsaldo gehad. Het slechtste doelsaldo dat tot nu toe in de boeken stond genoteerd was -2 uit 1957 - 1958.
56 doelpunten
Feyenoord scoorde slechts 56 doelpunten in 34 wedstrijden. Het minst aantal doelpunten dat Feyenoord ooit in 34 wedstrijden maakte is 51. In het seizoen 1989 - 1990 scoorde de Rotterdammers 51 keer. Dat seizoen werd Feyenoord uiteindelijk 11e.
66 tegendoelpunten
De 66 tegendoelpunten van Feyenoord zijn op het seizoen 1957 - 1958 de meeste tegendoelpunten sinds 1950. Alleen in 1958 kreeg Feyenoord meer tegen doelpunten, toen waren dat er 76.
Ergens zou ik willen dat Erwin ons enige probleem wasquote:Op zondag 29 april 2007 21:55 schreef ursel het volgende:
Ergens vraag je je wel af, waarom Erwin er nog steeds zit en andere voor vele betere prestaties weg moesten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |