En dat doe ik nuquote:Op zondag 29 april 2007 13:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
been there done that
jarenlang in de kas gewerkt van 5 uur in de ochtend tot 5 uur in middag en dan ook nog op zaterdag van 6 uur in de ochtend tot 1 in de middag dus weet heus wel hoe het is
quote:Op zondag 29 april 2007 13:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat heet gewoon emotioneel instabiel hoor
Met jouw kan ik pratenquote:Op zondag 29 april 2007 13:24 schreef Mr_Baus het volgende:
Werken is keihard de beuk erin, zweten, je lichaam naar de knoppen helpen, spierpijn, krassen en blaren op je huid.
![]()
Dát is werken, lamlul
ja, maar ik niet met jouquote:
quote:Op zondag 29 april 2007 14:04 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
ja, maar ik niet met jou![]()
Want jij bent nep. Zo af en toe lees ik eens wat van je posts, maar jij komt echt overal even "elitair" doen heh. In het topic over Björn ook al.. Dildo
Gast, ik nep,seker weer die onzinverhalen geloven waarmee ik geassocieerd word of waren dat die pm's/mails die verstuurt worden door die sukkels waarmee jij je inlaat.. Ik kom nergens elitair doen,ik ben gewoon mezelf en heb vanaf vandaag besloten niet meer die onzinverhalen te negeren maar gewoon van repliek te dienen totdat het gezeik stopt. Jij bent de eerste. Enne.. Björn? Warm he?quote:Mr_Baus - zondag 29 april 2007 @ 14:04
Want jij bent nep. Zo af en toe lees ik eens wat van je posts, maar jij komt echt overal even "elitair" doen heh. In het topic over Björn ook al.. Dildo
He lieverd, je laat je dekking zakkenquote:Op zondag 29 april 2007 14:16 schreef sanni het volgende:
waren dat die pm's/mails die verstuurt worden door die sukkels waarmee jij je inlaat.. Ik kom nergens elitair doen,ik ben gewoon mezelf en heb vanaf vandaag besloten niet meer die onzinverhalen te negeren maar gewoon van repliek te dienen totdat het gezeik stopt. Jij bent de eerste. Enne.. Björn? Warm he? [afbeelding]
Lik mijn bruine anjer!quote:Op zondag 29 april 2007 14:16 schreef sanni het volgende:
[..]
gast, ik nep,seker weer die onzinverhalen geloven waarmee ik geassocieerd word of waren dat die pm's/mails die verstuurt worden door die sukkels waarmee jij je inlaat.. Ik kom nergens elitair doen,ik ben gewoon mezelf en heb vanaf vandaag besloten niet meer die onzinverhalen te negeren maar gewoon van repliek te dienen totdat het gezeik stopt. Jij bent de eerste. Enne.. Björn? Warm he? [afbeelding]
goser,je hebt hetzelf toegegeven in een topic dat jij een mail verstuurt had naar de mods met een uitleg waarom het constante gezeik tegen mij vanzelfsprekend was. Dat is later nog eens bevestigd voor de mod zelf dus wie laat nu zijn dekkking zakken. Dat is pas triest.quote:
Praat eens gewoon nederlands goser want 'connected' is sow steno-taal. Wat is sow raar als ikquote:Björn, was een 27 jarige Kapitein van het KCT. Hij is vorige maand overleden tijdens een para oefening in de USA.
Deze kerel was tevens aanwezig in Uruzgan tijdens de opnames van 9-11 Zulu, een documentaire van Vic Franke.
In dit topic KCT'er komt om bij oefening post jij dat je dat wel zou lezen in de GB.
Hiermee probeer je te doen voorkomen dat je KCT connected bent e.d.
Maar nu weet je niet waar ik het over heb?.. Lekker close connected dus.
Wanneer zit je weer in Dubai? Dan doen we ff handje schudden!![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 14:29 schreef Mr_Baus het volgende:
Naast NuKuBu's en Spijkerbroeken zijn er nu dus ook Sanni's![]()
Dat ontken ik ook nietquote:Op zondag 29 april 2007 14:29 schreef sanni het volgende:
goser,je hebt hetzelf toegegeven in een topic dat jij een mail verstuurt had naar de mods met een uitleg waarom het constante gezeik tegen mij vanzelfsprekend was.
Jij, omdat je je heel erg laat kennen als zijnde een Ruben.quote:Dat is later nog eens bevestigd voor de mod zelf dus wie laat nu zijn dekkking zakken.
hey ik ben toch die goser uit rdam,ruben/spy waar die andere idioot ook over begon? Als je toch zo seker bent dan moeten we ff meeten,heb je gelijk sekerheid. Jullie hebben toch altijd van die meetings met paintballen etc...? Waarom meeten we niet. Ik betaal het eerste kratje bier en dan kun je gelijk zien of ik die goser uit rdam ben waar iedereen zo graag de leugen van in stand houdt. Seg maar of gaan we over tot de orde van dag. Kan benik ook voor.quote:Op zondag 29 april 2007 14:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet![]()
[..]
Jij, omdat je je heel erg laat kennen als zijnde een Ruben.
Verder veel plezier nog, ik reageer niet meer op je
Doet je Z ut niet ofzo??quote:Op zondag 29 april 2007 14:43 schreef sanni het volgende:
[..]
hey ik ben toch die goser uit rdam,ruben/spy waar die andere idioot ook over begon? Als je toch zo seker bent dan moeten we ff meeten,heb je gelijk sekerheid. Jullie hebben toch altijd van die meetings met paintballen etc...? Waarom meeten we niet. Ik betaal het eerste kratje bier en dan kun je gelijk zien of ik die goser uit rdam ben waar iedereen zo graag de leugen van in stand houdt. Seg maar of gaan we over tot de orde van dag. Kan benik ook voor.
Dat dusquote:Op zondag 29 april 2007 14:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kom op AZ! Of PSV.
Als het Ajax maar niet wordt.
BIJ een oom, komkommers plukken, en al aanverwant werk, dus ook inpakken etc. en ook nog bloemkolen van het 't land afhalenquote:Op zondag 29 april 2007 13:41 schreef Mr_Baus het volgende:
Wat voor werk in de kassen?
Idem, en tussen november en januari ook nog wel eens Amaryllis (bloemen) oogsten.quote:Op zondag 29 april 2007 15:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
BIJ een oom, komkommers plukken, en al aanverwant werk, dus ook inpakken etc.
Cocu, PSV kampioen.quote:Op zondag 29 april 2007 15:58 schreef escape_nl het volgende:
Hunterlaar, Ajax kampioen
Go Koef..quote:Op zondag 29 april 2007 16:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Cocu, PSV kampioen.
Zou wel mooi zijn als AZ in de 91e minuut de 2-3 scoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |